דמוקרטיה באוניברסיטת חיפה (צילום: ד"ר שי פוקס)
דמוקרטיה באוניברסיטת חיפה | צילום: ד"ר שי פוקס

אוניברסיטת חיפה החליטה לבחור את הקו הפרסומי החדש שלה במתכונת חדשה וראשונה מסוגה: כל קהילת האוניברסיטה - אנשי הסגל האקדמי, המנהלי והסטודנטים –היא שתבחר את השפה החדשה בהצבעה דמוקרטית.

בימים אלה שוקדת אוניברסיטת חיפה על שינוי הקו העיצובי-פרסומי שלה שיבטא את רוח המצוינות וההתחדשות שלה. השפה העיצובית החדשה תבוא לידי ביטוי בכלל הפעילות הפרסומית - החל בפרסומי המדיה בעיתונות ובאינטרנט, בחומרי ההסברה וכלה בכרטיסי הביקור.

כחלק מתפיסת העולם של הנהלת האוניברסיטה בנוגע לשקיפות, פלורליזם ודמוקרטיה הוחלט שגם בחירת השפה העיצובית החדשה תעשה ברוח זו. לצורך כך הושק היום אתר אינטרנט מיוחד שבו מוצגות לבחירה שלוש אפשרויות של שפה גרפית שהוכנו ע"י חברת גיתם BBDO הנותנת לאוניברסיטה את שירותי הפרסום.

כל אנשי הסגל והסטודנטים הוזמנו לקחת חלק בתהליך הבחירה והחגיגה הדמוקרטית, הראשונה מסוגה. השפה העיצובית החדשה תבחר על פי החלטת הרוב."אנו בטוחים שאתם, שחיים את אווירת הקמפוס יום-יום תעשו את הבחירה הנכונה. הבחירה הסופית בידכם", כתב נשיא האוניברסיטה פרופ' אהרון בן זאב באיגרת שנשלחה לחברי האוניברסיטה. "תהליך בחירה מסוג זה הוא ראשון מסוגו ואנו גאים בו וקוראים לכל אחד ואת מכם לקחת בו חלק", ציין פרופ' בן זאב.

לצפיה באתר הבחירות