יו"ר מפלגת ישראל ביתנו, אביגדור ליברמן, הציג הערב (שלישי) את רשימתו לכנסת ה-24. אין שינויים בצמרת הרשימה, ובמועמד המפלגה לתפקיד שר הבריאות - הפרופ' ליאוניד אידלמן. ליברמן הבטיח למצביעים כי לא יישב בקואליציה עם החרדים וקרא להחלפת רה"מ נתניהו.

לעדכונים נוספים ושליחת הסיפורים שלכם - היכנסו לעמוד הפייסבוק של החדשות

ברשימה לכנסת ה-24 ח"כ ושר הביטחון לשעבר ליברמן ימוקם ראשון ואחריו ימוקמו ברשימה ששת הח"כים שמכהנים בכנסת ה-23: עודד פורר, יבגני סובה, אלי אבידר, יוליה מלינובסקי, חמד עמאר ואלכס קושניר. במקום השמיני נוסף יוסי שיין, פרופ' למדע המדינה שיחליף במיקומו את הח"כ לשעבר מרק איפראימוב, ובסיום העשירייה נשארות עו"ד לימור מגן תלם וד"ר אלינה ברדץ'-יאלוב. 

"אי של יציבות – כל שבעת הח"כים ממשיכים", טען ליברמן לגבי רשימתו לכנסת, והוסיף: "למרות שהיינו באופוזיציה, היינו אחת הסיעות הבולטות בכנסת". בהמשך אמר ליברמן כי "ישראל ביתנו הוכיחה שהיא מקיימת את ההבטחות לבוחר כשמנעה 3 פעמים הקמת קואליציה חרדית משיחית - היחידה שעמדה בכל הפיתויים והלחצים".

על החרדים אמר ליברמן: "לא מוכנים לשום פשרה ולשום ויתור, וזה בדיוק מה שאנחנו רואים עכשיו במאבק במגפה. יש חוקים לכלל האוכלוסייה ויש כאלה שפתורים מכל החוקים ומכל החובות". בהמשך טען כי: "לא ניתן לשקם את הכלכלה, לאחד את הקרעים ולהגיע לשוויון בחובות ובזכויות כל עוד ש"ס ויהדות התורה בקואליציה ומהוות את לשון המאזניים".

ח"כ ליברמן הבטיח כי לא יישב בקואליציה עם החרדים: "שום קואליציה עם ש"ס ויהדות התורה, לא אשב עם נתניהו, דרעי וליצמן", וטען כי הוא בעד מדינה יהודית ונגד מדינת הלכה: "אין מישהו שאוהב יותר ממני את המסורת והערכים היהודיים, משפחתי מעורבת - אשתי ובתי דוסיות והנכדים דתיים. אנחנו גרים יחד בנוקדים, חילונים וחובשי כיפות".