חילופי העקיצות בין דרעי לשקד נמשכים: חברת הכנסת איילת שקד צייצה היום (שני) תמונה שלה כילדה, בצירוף הכיתוב "#אמאשלשבת". הסיבה לכך: יו"ר ש"ס, השר אריה דרעי, עקץ אותה במהלך סיור בבקעת הירדן הבוקר ואמר: "בתקופת אוסלו, שיחקה באמא של שבת".

לעדכונים נוספים ושליחת הסיפורים שלכם - היכנסו לעמוד הפייסבוק של החדשות

דבריו של דרעי נאמרו בתגובה לדברים שאמרה שקד אתמול בריאיון לאתר כיכר השבת, לפיהם "לא שוכחים לש"ס את אוסלו". בסיור, בו השתתפה סיעת ש"ס כולה כמו שם ראשי יישובי מועצת יש"ע, שהובילה את הסיור, התייחס דרעי גם לשאר חבריו בגוש הימין. "תפסת מרובה לא תפסת", אמר. "תאמינו לי, ראש הממשלה עושה את זה בצורה הטובה ביותר. תתאפקו. שלא נפספס את ההזדמנות הזו בשביל עוד כותרת".

דרעי התייחס בביקורו גם למפגש הצפוי של ראש הממשלה עם נשיא ארצות הברית, דונלד טראמפ, והתייחס לתכנית המדינית של הנשיא באומרו: "באנו לכאן להודיע גם לגויים, לכל העולם. אנחנו נמצאים בארץ אבותינו, זה שלנו, את שלנו אנחנו מיישבים. נשיא ארה''ב, הוא ידיד אמת שלנו ואנחנו מקווים בע''ה שנוכל לבשר מחר לכולם שזה השטח שלנו".

"אני פונה מכאן לרב אלוף בני גנץ וחבריו רבי האלופים - אתם יודעים את החשיבות הבטחונית של המקום הזה", המשיך. "מסרתם את חייכם למקום הזה; החיילים שלכם מתו בעבור המקום הזה. נצלו את ההזדמנות, תתעלמו מהשיקולים הפוליטיים ותתנו גב לראש הממשלה ולטראמפ".