יו"ר הרשימה המשותפת איימה עודה התארח בדסק החדש של N12 והצהיר באופן חד משמעי – לא נשתף פעולה עם ממשלה שתוקפת בעזה. בראיון שהעניק היום (שני) לירון אברהם אמר עודה: "אנחנו רוצים לסיים את הכיבוש ושיהיה שלום בין שני העמים. הגישה הזו היא לא הגישה של גנץ – הוא תומך בסיפוח חד צדדי".

לעדכונים נוספים ושליחת הסיפורים שלכם - היכנסו לעמוד הפייסבוק של החדשות

עודה התייחס גם ליחסים עם מפלגת כחול לבן: "אין מגעים בינינו לבין גנץ. הוא לא רוצה שיתוף פעולה ואנחנו רוצים לנצח את המושג רוב יהודי. במקרה שהוא יגיד לנו שיש לו גישה אחרת מהקמפיין, יש על מה לדבר. אם תהיה גישה אחרת - נבחן אותה".

בני גנץ, איימן עודה ובנימין נתניהו (עיבוד:  הדס פרוש, נועם רבקין פנטום, פלאש90, פלאש/90 )
בני גנץ, איימן עודה ובנימין נתניהו | עיבוד: הדס פרוש, נועם רבקין פנטום, פלאש90, פלאש/90

עודה מציין כי תכנית השלום של טראמפ והסיפוח שנתניהו רצה לבצע עוד לפני הבחירות העלו את כעסו, והוא טען כי היא חד צדדית וגזענית: "בינתיים נתניהו זוחל, מדבר אתנו כמו אל ילדים בני חמש כשאני מקדם ורוצה לקדם דברים. אחרי עשור של הסתה וריחוק בין יהודים לערבים, ואחרי שטראמפ אמר שישלול למאות אלפי ערבים את האזרחות - מה שמעניין אותנו זה לקדם את הערכים שלנו ברמת השלום".

"מטרתנו בבחירות האלה היא להגיע ל-15 מנדטים", התייחס לכמות המנדטים שמצפה לו המפלגה. "בבחירות האחרונות, עשרה ימים לפני הבחירות, קיבלנו 10 מנדטים. בסוף קיבלנו 13 מנדטים בכלל. רוב יהודי זו אמירה גזענית שאנחנו רוצים לנצח אותה".