ראשי רשימת העבודה-גשר-מרצ ערכו הבוקר (ראשון) מסיבת עיתונאים והודיעו על התיקים שיידרשו במסגרת הממשלה הבאה: אורלי לוי אבקסיס מיועדת לתפקיד שרת הבריאות, וניצן הורוביץ יועד לתפקיד שר החינוך והתרבות. עמיר פרץ שעומד בראש הרשימה אמר שהוא יכהן בתיק חברתי כלכלי משמעותי וינהל את המשא ומתן המדיני.

לעדכונים נוספים ושליחת הסיפורים שלכם - היכנסו לעמוד הפייסבוק של החדשות

"לאחר שנה מעייפת של דיונים אישיים ופרסונליים, אני שמח על כך שהוכחנו שאנחנו ספינת הדגל החברתית של מדינת ישראל", אמר פרץ. "לאלו שמאמצים את האג'נדה שלנו אני אומר ברוכים הבאים, יש כל כך הרבה לעשות למען החברה הישראלית, יש מקום לכולם. אני חייב להדגיש, שינוי חברתי דורש את תהליך השלום, ובשביל שלום צריך צדק חברתי. אנחנו נהיה הלב החברתי והמצפן המדיני של הממשלה הבאה".

פרץ המשיך: "כדי שנצליח לעבור מתוכניות לשינוי המציאות, אנחנו נעמיד את הראשים הנכונים במקומות הנכונים. אורלי לוי אבקסיס תהיה שרת הבריאות הבאה של מדינת ישראל. חבר הכנסת ניצן הורוביץ יהיה שר החינוך והתרבות הבא של מדינת ישראל. אנחנו נבקש את המשרדים החברתיים כדי להחזיר לישראל את הנשמה שנלקחה ממנה בנושאים רבים. אנחנו רוצים, לאחר שנים של מדיניות להפרטה, לדחוף את מדינת ישראל למקומות חדשים שרואים בני אדם לפני הכול".