שבוע וחצי לבחירות והלחץ בימין עולה – במפלגת ימינה נערכים לאפשרות שנתניהו ינסה "לשתות" מהם מנדטים סמוך למועד הבחירות עצמו וקיים חשש אמיתי מזליגת מנדטים לליכוד. במפלגה בראשות בנט מבינים את המצב ומגייסים את נתניהו לקמפיין הבחירות – כפי שעושה מפלגת ש"ס.

לעדכונים נוספים ושליחת הסיפורים שלכם - היכנסו לעמוד הפייסבוק של החדשות

בשני סבבי הבחירות האחרונים "ימינה" השיגה בסקרים מספר דו ספרתי וברגע האמת התוצאות שהגיעו אכזבו את חברי המפלגה מאוד. בפעם הראשונה המפלגה סיימה מתחת לאחוז החסימה ובפעם השנייה רק עם 7 מנדטים והפעם המצב שונה ואף חמור יותר.

הסקרים הנוכחיים מצביעים כבר עכשיו על 7 מנדטים מה שמגביר מאוד את מד הלחץ וגורם למפלגה לשנות את האסטרטגיה. ממחר יחלו להתפרסם בעיתונות של הציבור החרדי הקמפיין החדש. בתמונה שתפורסם מחר נראה ה"גיוס" החדש של מפלגת "ימינה: ראש הממשלה בנימין נתניהו לצד שר הביטחון בנט תחת הכיתוב "בבחירות הקרובות זה ימינה או שמאלה. תחת המילה "שמאלה" נראה יו"ר מפלגת כחול לבן לצד אחמד טיבי ושניהם על רקע של דגל פלסטין.

המהלך הזה כולל דברים שאמר שר הביטחון ויו"ר מפלגת "ימינה" נפתלי בנט, לפיהם: הוא מתחייב שהוא ילך רק עם נתניהו. בנוסף, ומבלי שרה"מ ביקש, הוא והשר אריה דרעי החתימו מסמך נאמנות לנתניהו. הסיבה ככל הנראה שהם יוזמים את המהלך הזה היא שהם מבינים שנתניהו הוא עדיין "המנייה" החזקה ביותר בימין.