אחד ההישגים הגדולים של הליכוד בבחירות הנוכחיות היה הגדלה של אחוזי הצבעה במקומות שנחשבו מעוזי המפלגה, בעיקר בעקבות ההחלטה של ראש הממשלה בנימין נתניהו לצאת לשטח. במסגרת הקמפיין ובמטרה לעודד ליכודניקים לצאת להצביע, החליטו במטה הליכוד לקיים כנסים בעשרות ערים. התוצאה – עלייה של אחוזים רבים במצביעי ליכוד באותן ערים.

לעדכונים נוספים ושליחת הסיפורים שלכם - היכנסו לעמוד הפייסבוק של החדשות

עמליה דואק ורשימת הכנסים המלאה של נתניהו בפברואר 2 (צילום: המהדורה המרכזית)
עמליה דואק ורשימת הכנסים המלאה של נתניהו בפברואר 2020 | צילום: המהדורה המרכזית

בחודש פברואר בלבד, נתניהו יצא ללא פחות מ-31 כנסים, מצפון הארץ - במגדל העמק ובחיפה ועד הדרום שם ביקר בדימונה ובאר שבע. ראש הממשלה דיבר עם הפעילים, שיכנע בוחרים ו"מתנדנדים" לצאת להצביע לו ושינה את המגמה בהשוואה לסבבי הבחירות הקודמים.

בנתניה למשל, בבחירות שהתקיימו בחודש ספטמבר זכתה הליכוד ל-30% מהקולות. הפעם נתניהו נסע לנתניה, דיבר עם הבוחרים והעלה את אחוז ההצבעה לליכוד ל-43%. נתון מדהים נוסף הוא בנהריה - בספטמבר גרף נתניהו 41% מהקולות, הפעם לאחר שיצא לשטח הגדיל את נתח הבוחרים ל-48%.

המגמה המשיכה גם בעפולה, בספטמבר זכה שם הליכוד ל-46%. לאחר שדיבר ושיכנע את הפעילים הרבים בעיר הצליח הפעם נתניהו לגרוף יותר ממחצית מהקולות עם 53%. העיר האחרונה שבדקנו היא באר שבע – אז הצביעו לליכוד 43% מהבוחרים, הפעם הגדיל נתניהו את הנתח וזכה לבדיוק מחצית מהקולות בעיר.