חברי כנסת ותיקים נוהגים להתלונן שכשהם באים לעבודה בכנסת הם אחד מול 119. אין אפילו בתוך הסיעות עבודת צוות ושיתוף פעולה. מודל העבודה שתביא מפלגת #ארץ חדשה לכנסת יהיה שונה וחדשני. בניגוד למצב הנהוג בשאר המפלגות בהן לכל חבר כנסת יש שני עוזרים פרלמנטריים, אחד דובר והשני יועץ חקיקה או יועץ פוליטי למפלגת #ארץ חדשה יהיה דובר אחד, יועץ חקיקה אחד, יועץ כלכלי אחד, כך שהמשרות שעומדות לרשות המפלגה ינוצלו באופן היעיל ביותר  וחברי הכנסת יוכלו כך לעבוד ביחד במודל של סיירת. בכל פעם הם יעבדו על פרוייקט אחד ובמשותף עד שישיגו את המטרה.

מתוך צילומי "השיטה" (צילום:  יחסי ציבור )
מתוך צילומי השיטה | צילום: יחסי ציבור

חברי הכנסת של #ארץ חדשה גם מתכוונים להביא לכנסת שיטות עבודה חדשות. הם יצלמו את הנעשה בכנסת וישדרו ישירות לאתר המפלגה ולציבור. הם יגייסו את הציבור כדי לקדם נושאים שבהם תעסוק המפלגה. כחברי כנסת יהיה מותר להם להזמין אורחים לכנסת והם עומדים להביא אותם בהמוניהם ואם יהיה צורך גם לבקש מהם להשאר אתם באוהלים על הדשא של משכן הכנסת כדי לקדם מאבקים ציבוריים.

לדברי אלדד יניב יושב ראש ארץ חדשה "אנחנו הולכים להיות השוטרים של הפוליטיקאים בכנסת. אנחנו נשדר לכם בשידור חי את כל מה שקורה שם, את הכל הדילים הקומבינות וכל מה שמסתירים מכם במזנון הכנסת תראו בשידור חי בזכותם  צוקרברג ויוטיוב". לדברי יניב חברי הכנסת גם ינצלו את זכויותיהם כחברי כנסת כדי להגביל באגרסיביות את עבודת הממשלה "אנחנו נזמן לחקירות ושימועים את הכל המושחתים בסרטוני השיטה. הם יגררו לכנסת בלי דוברים ויח"צנים ובלי מאבטחים ועורכי דין ויצטרכו לענות לשאלות שלנו ושלכם בשידור חי".