אחרי שבליכוד סימנו את נפתלי בנט כיריבו של ראש הממשלה בנימין נתניהו, נראה כי האחרון ייאלץ להתמודד כעת עם חזית נוספת שנפתחה נגדו - הפעם, ביוזמת מי שעד לאחרונה היו שותפיו לדרך בש"ס. אחד משלושת ראשי המפלגה החרדית - אריה דרעי, אלי ישי ואריאל אטיאס, תקף במילים קשות את ראש הממשלה ואמר כי "נתניהו ידוע במערכת הפוליטית כמי שמשתמש וזורק - ואפילו אינו טורח לעדכן".

רוצים לקבל עדכונים נוספים? הצטרפו לחדשות 2 בפייסבוק

אותו גורם האשים גם את נתניהו בהתחמקות מלקבלת על עצמו אחריות - וסיפר כי העביר לראשי ש"ס מסר שלפיו, "על אף שאתם הייתם מי שהמליכו אותי, היום - למעשה - הכל פתוח". בש"ס החליטו להשיב באותה המטבע והבהירו לו: "גם אצלנו הכל פתוח, לא ניתן את הגרון לשחיטה".

גורמים בליכוד לא הכחישו כי הטענה שלפיה הפכה ש"ס בימים האחרונים ליריבה ממשית במערכת הבחירות, לצדו של נפתלי בנט מ"הבית היהודי". במפלגתו של נתניהו אמרו כי "ש"ס המונהגת על-ידי אריה דרעי אינה אותה המפלגה", זו שכאמור - הייתה עד לאחרונה שותפה טבעית של ראש הממשלה.

תחילת המשבר בין הליכוד לש"ס לפני ימים ספורים, אז דווח כי נתניהו החליט להותיר בידי הליכוד-ביתנו את תיק השיכון בממשלתו הבאה - משרד שעד כה, היה בידיה של המפלגה החרדית. ייטול בקדנציה הבאה את תיק השיכון המצוי כיום בידיה של ש"ס.