מערכת הבחירות הזו תיזכר בעיקר בגלל הקרבות בפייסבוק, המעברים בין המפלגות השונות ואולי גם - בזכות ניסיונות החיזור של הפוליטיקאים אחר הבליינים. אם פעם היו אלה רק חלק מהנהיגים במפה הפוליטית בישראל שהגיעו להרים כוסיות שתייה בערים הגדולות, הפעם נראה שהטרנד חלחל לכל קצוות הקשת הפוליטית.

רוצים לקבל עדכונים נוספים? הצטרפו לחדשות 2 בפייסבוק

ראש הממשלה בנימין נתניהו הגיע הערב למפגש עם סטודנטים ונציגים צעירים בבאר שבע. הוא שוחח עם חברי עמותת "איילים" ונציגי גרעיני התיישבות בעיר העתיקה. על כוס בירה, ראש הממשלה לא שכח גם להדגיש את מה שהגדיר הישגי הממשלה בתחום המסתננים, לקראת הבחירות הקרבות. הוא התייחס לראשונה נתון שהתפרסם היום לפיו לראשונה מאז שנת 2006 לא חדר בשבוע החולף אף מסתנן עבודה בלתי חוקי ממצרים לישראל.

"שיטפון המסתננים התחיל משנת 2005, ומאז עלה ועלה", אמר נתניהו לצעירים, "מעשרות הגענו לאלפי מסתננים בחודש, ובסוף היו יכולים להיות פה מאות אלפי מסתנני עבודה בלתי חוקיים. כדי להבטיח שאנו שולטים על גבול הדרום החלטתי שנבנה גדר מרצועת עזה ועד אילת. החודש מספר המסתננים שחצו את הגבול והגיעו לערי ישראל ירד ל-0".

אבל כאמור, בין כל משפט ומשפט כזה, שיכול היה להיאמר בהחלט גם בפתח ישיבת הממשלה, נקלחו מספר לגימות מהכוסות על השולחנות בבאר שבו נערך המפגש. 

גם ציפי לבני יודעת לבלות? אמש
גם ציפי לבני יודעת לבלות? אמש | צילום:

בימים האחרונים יצאו גם יושב ראש הבית היהודי נפתלי בנט ויושבת ראש התנועה ציפי לבני לבלות עם צעירים במועדוני בילוי - ולנסות להרוויח עוד כמה מקולות הצעירים לקראת 22 בינואר.