כחלק מהניסיון של יושבת ראש "התנועה" ציפי לבני לגייס עוד קולות, אנשי המדיה החברתית שלה צילמו אותה בסרטון ליו-טיוב שמכונה "אישי קצר", בו היא מספרת על נעוריה בין בית"ר לתנועת הצופים, בו היא גם מספרת מדוע לא הייתה מלכת הכיתה.

רוצים לקבל עדכונים נוספים? הצטרפו לחדשות 2 בפייסבוק

"איך אני יכולה להיות מלכת הכיתה כשאני במחזור של ענת עצמון בתיכון? יש גבול, יש תחרות שאי אפשר לעמוד בה", היא סיפרה בהלצה בפתח דבריה. היא גם מודה שלא הייתה ילדה שגרתית בכלל: "בבית ספר יסודי היית קצת מוזרה כי באתי מבית מאוד אידיאולוגי בתוך תל אביב המפא"יניקית. ההורים שלי היו חירותניקים ולא סתם חירותיניקים - אבא שלי היה קצין המבצעים של האצ"ל, אמא שלי הייתה לוחמת ואני חייתי בשני עולמות".

כשהיא משחזרת את ילדותה ונעוריה, היא נזכרת שבזמן שחבריה שמעו שירי ביטלס וניגנו על גיטרה בצופים, היא תופפה על דרבוקות בבית"ר: "בבית ספר באתי עם עולם לא רק תרבותי אחר אלא עם תפיסה אחרת של ההיסטוריה. המורות, עכשיו כשאני חושבת על זה, בטח היה להם מאוד קשה עם הדבר הזה בכיתה".

גם ב-1 במאי, כשכולם היה בחופש מבית ספר, לבני הצעירה החליטה לבוא כאות מחאה כדי להתנגד ליום הזה. "הייתי מאוד פעילה, ב-1 במאי הייתי הולכת להפגנות נגד, להוריד את הדגלים האדומים", ציינה. "הייתי היחידה שמתייצבת בחצר הריקה כדי להראות ש-1 במאי זה לא חופש, אנחנו באים כרגיל, סימנתי וי, הפגנתי וחזרתי, זה נראה לי די מכה ילדה מהסוג הזה".