אלי ישי (צילום: AP)
שר הפנים גם בקנדציה הבאה? אלי ישי | צילום: AP

ישמור על הכיסא? בש"ס נערכים למערכת הבחירות הקרובות, אך אחד מראשיה ומי שמכהן היום כשר הפנים, אלי ישי, כבר מכריז שש"ס תשב בממשלה הבאה - ולא רק: הוא ישמור על תיק הפנים. "בקדנציה הבאה אהיה בעזרת השם שר הפנים", הוא אמר הערב בכנס פורום סגני ראשי ערים בים המלח. "ש"ס היא מפלגה חברתית בישראל, ששומרת על החברה בישראל ועל השכבות החלשות על יסוד העם היהודי, על מסורת ישראל וזה בעצם תנועת ש"ס. כך פעלנו כל הזמן וכך נמשיך גם לפעול".

רוצים לקבל עדכונים נוספים? הצטרפו לחדשות 2 בפייסבוק

באשר להודעה של השר משה כחלון כי לא יקים מפלגה עצמאית למרות הלחץ הציבורי, הבהיר ישי: "אני לא התרגשתי מכחלון, יקים מפלגה או לא יקים מפלגה". על התמורות בצמרת ש"ס אמר כי "האחדות היא חזקה ואעשה הכל כדי לשמר אותה".

במוצאי שבת התכנסו ראשי ש"ס התכנסו בבנייני האומה שבירושלים כדי להציג את הקמפיין של המפלגה בבחירות הקרובות לכנסת ה-19. בכנס לקחו חלק מנהיגה הרוחני של התנועה הרב עובדיה יוסף, ולצידו חברי מועצת חכמי התורה והנהגת התנועה המשולשת - אלי ישי, אריה דרעי ואריאל אטיאס.

הרב עובדיה החל בשיעור שבועי מקוצר, ומיד לאחר מכן עבר לנאום שכלל את עיקרי המסרים שאותם תקדם ש"ס במערכת הבחירות הקרובה: תמיכה בשכבות החלשות, חיזוק מוסדות התורה של ש"ס ובכלל ופנייה לקירוב לבבות בציבור המסורתי בישראל.