האשימו את נתניהו. לבני ויחימוביץ' (צילום: חדשות 2)
ציפי נגד שלי. "ספין" | צילום: חדשות 2

זעם במפלגת "התנועה" בעקבות הפרסומים של מפלגת "העבודה" לפיהם נמשכים המגעים לגיבוש גוש שמאל-מרכז עד הרגע האחרון. גורמים בכירים במפלגתה של ציפי לבני מאשימים היום את יו"ר העבודה שלי יחימוביץ' וטוענים כי מדובר ב"ספין".

בתנועה הבהירו כי לא מתנהל שום משא ומתן עם אף גורם במפלגת העבודה. "ההודעה של יחימוביץ' נועדה להכפיש את לבני ולדחוק אותה לפינת הסרבנות. איש מטעמה של לבני לא מנהל עם יחימוביץ' משא ומתן", אמרו הגורמים המקורבים ללבני.

רוצים לקבל עדכונים נוספים? הצטרפו לחדשות 2 בפייסבוק

היום החליטה מפלגת העבודה לדחות למחר את ועידת המפלגה שתוכננה להערב - כדי למצות את ניסיונות האיחוד בגוש המרכז-שמאל. כינוס ועידת מפלגת העבודה, שתוכנן להערב בשעה 19:00, נדחה באופן מפתיע למחר. הוועידה הייתה אמורה להתכנס על מנת לאשר את מצע המפלגה לכנסת, שנוסח בהתאם לדיונים ולהחלטות שהתקבלו במסגרת הוועידה האידיאולוגית שהתקיימה בחודש אפריל.

גורמים במפלגת העבודה טענו כי כינוס הוועידה נדחה בשל הרצון למצות עד לרגע האחרון את המגעים לאיחוד עם מפלגת "יש עתיד" ועם רשימת "התנועה" של ציפי לבני, שכן כל מהלך איחוד כזה, ידרוש את כינוס ועידת המפלגה שאמורה לאשר אותו, אם ייצא אל הפועל בסופו של דבר.