דן מרידור, השר לענייני מודיעין, קורא לראש הממשלה לשעבר אוהד אולמרט לא לחזור לחיים הפוליטיים. בריאיון לדנה וייס ב"פגוש את העיתונות" טען מרידור כי למרות חוות הדעת המשפטית המאפשרת לאולמרט להתמודד בבחירות, למנהיגים בישראל צריכה להיות גם נורמה מוסרית.

רוצים לקבל עדכונים נוספים? הצטרפו לחדשות 2 בפייסבוק

"אני לא מייעץ לאולמרט, אבל לדעתי זה לא ראוי. אם הוא ינהג בתבונה הוא לא יתמודד", הבהיר השר מרידור. "אני לא חושב שאדם במצבו צריך לרוץ לבחירות, גם אם מותר - לדעתי זה לא ראוי".

"אני מאחל לו שהמשפטים יסתיימו בהצלחה ואז יוכל לחזור לזירה הפוליטית", הוסיף מרידור. "יש גם ציבור וילדים שצריך לראות את הניקיון במנהיגות שלנו".

"לא התלהבתי מהאיחוד בין הליכוד לישראל ביתנו"

"ייענו לדרישות? יש על מה לדבר" (צילום: רויטרס)
"נשאר באיחוד", מרידור | צילום: רויטרס

השר מרידור התייחס לאיחוד בין הליכוד לישראל ביתנו וטען כי שקל את דרכו במפלגה בעקבות ההודעה שהכתה בו בהפתעה. "לא התלהבתי מהאיחוד, אבל אני נשאר באיחוד ואמשיך להיאבק על אופיו של הליכוד ודרכו", הדגיש.

"אני משוכנע שראש הממשלה נתניהו רוצה לשמור על תנועת הליכוד כפי שהיתה", טען מרידור. "אני מקווה שהרשימה שתקבע על ידי עשרות אלפי האנשים תהיה אחראית ורצינית".

מרידור דחה את הטענות, לפיהן בחירתו של נשיא ארה"ב ברק אובמה לכהונה שנייה תפגע ביחסים בין המדינות. "מערכת היחסים בין ישראל לארה"ב מאוד הדוקה", הרגיע. "השיחה שהיתה בין ראש הממשלה לנשיא היתה מאוד טובה, יש לנו על סדר היום הרבה במשותף".