תתמודד ב"עבודה". מיכאלי (צילום: חדשות 2)
תתמודד ב"עבודה". מיכאלי | צילום: חדשות 2

לאחר התלבטויות וניסיונות מצד יושבת ראש העבודה שלי יחימוביץ' שלא לאפשר לה להתמודד, הבוקר הודיעה העיתונאית מרב מיכאלי כי תתמודד על מקום ברשימת המפלגה לכנסת ה-19.

רוצים לקבל עדכונים נוספים? הצטרפו לחדשות 2 בפייסבוק

"כל חיי הבוגרים אני פעילה חברתית ופמיניסטית, במקביל לעבודתי העיתונאית. בשני התחומים פעלתי לתיקון עוולות, לשוויון, להעצמה של נשים ושל מגזרים מוחלשים אחרים", כתבה הבוקר מיכאלי. "עכשיו אני רוצה לעשות את זה בפוליטיקה, איפה שדברים נקבעים ותקציבים מחולקים. זה המקום שבו מעצבים את הדמוקרטיה הישראלית, זה המקום שבו מחליטים על מלחמה וצריך לנסות שיחליטו בו גם על שלום".

מיכאלי הדגישה שהיא באה למפלגת העבודה כי היא "לא רוצה לשמוע יותר פוליטיקאים שמפחידים אותי ואותנו - אני רוצה להיות חלק מהנהגה שנותנת תקווה ועושה דברים כדי שבאמת תהיה תקווה למדינה טובה יותר". עוד הוסיפה כי "אני רוצה להיות חלק מהנהגה שלא מפחידה ולא מפחדת, אלא רואה עתיד של שגשוג ושל שלום ועושה מה שצריך כדי להשיג את העתיד הזה.".

אתמול דיווחה כתבתנו רינה מצליח כי יחימוביץ' מנסה למנוע ממרב מיכאלי להתמודד ברשימת העבודה, זאת לאחר שהעיתונאית התפקדה השבוע למפלגה. חברי כנסת במפלגת העבודה טוענים כי יחימוביץ' לא שוכחת למיכאלי שתמכה בעבר ביריבה הפוליטי עמיר פרץ, אך מקורבי יחימוביץ' מכחישים זאת מכל וכל.