אחרי הנאום בבית-ברל והסערה שחולל במערכת הפוליטית, העניקה חברת הכנסת מירי רגב (הליכוד-ביתנו) ריאיון לחדשות 2 באינטרנט שבו התייחסה לדברים בהרחבה. יום אחרי החיקוי ב"ארץ נהדרת" ואחרי שגילתה שלמרות קיתונות הביקורת שהופנו נגדה לא שגתה כשאמרה "גַּנָּבָהּ", היא הביעה סיפוק מהאירוע - שהציב אותה, פעם נוספת, באור הזרקורים.

רוצים לקבל עדכונים נוספים? הצטרפו לחדשות 2 בפייסבוק

"בדרך כלל אני מדברת מול בני נוער עם להט - אני לא טיפוס מעונב, אלא אדם ססגוני ופתוח", הסבירה רגב בתחילת דבריה. "כבר שנים שכל הרצאה אני מסיימת בהנפת הדגל – כזאת אני. הדגל נמצא קבוע בבגאז'".

לראייתה של רגב, הנאום שנשאה - שנוצל בחוגים רבים כדי להשימה ללעג - היה דווקא מוצלח במיוחד. "הגעתי לבית-ברל, מעוז השמאל", סיפרה. "כל הנציגים לפניי דיברו על אשליית השלום. חד"ש אמרו שהם קומוניסטים גאים – אז ריבונו של עולם: אני פה מהימין ואני גם גאה. קמתי ואמרתי את מה שאני חושבת. מחאו כפיים לאמירות של השמאל ולא לי. אמרתי שישראל היא מדינה יהודית שבירתה ירושלים לנצח נצחים, גם לזה מותר כפיים וכפיים – למה לא?, כפיים נותנים רק למי שאומר שהוא קומוניסט גאה?".

מניפה את הדגל בחיקוי, אמש (צילום: ארץ נהדרת)
מניפה את הדגל בחיקוי, אמש | צילום: ארץ נהדרת

גם על היחס המזלזל שנקטה כלפי נציג מפלגת העבודה, מיקי רוזנטל, סירבה רגב להתנצל. "האדון הזה, שהוא כמובן תמיד 'ישר' ו'נקי', אדון 'שקשוקה' - לא כולם הבינו שזה היה קשור לסדרה שלו, 'שיטת השקשוקה' שעסקה בקשר שבין הון לשלטון"" הסבירה. "הוא 'שכח' לציין את הקשר שקיים בין חלק מהתקשורת לשלטון ועל איך שהוא החליט ללכת לפוליטיקה, מבלי שהודיע מראש על כך. זה לא הפריע לו לקרוא לליכוד מפלגה של גנבים".

רגב סיפרה בריאיון כי צפתה ביובל סמו שחיקה אותה ב"ארץ נהדרת" והסבירה כי אינה מוצאת סיבה להיעלב מהדברים. "אני אדם ציבורי כרגע, אני נבחרת ציבור", היא הסבירה. "אם איעלב מכל אחד - אני אשתגע. אני אדם מאוד רגיש שלוקח ללב וממש לא טיפוס של פוליטיקאי קר ומרוחק. באתי מהעם, אני תת-אלוף בצבא, לא קיבלתי שום דבר בחינם. בוודאי שאני נפגעת, אבל קיבלתי החלטה לשים את האגו בצד וללכת עם הדברים שאני מאמינה בהם".