אין תמונה
בקרוב ח"כ? יובל המבולבל

מבולבלים? גם אנחנו. במקום ה-3 ברשימת מפלגת "כלכלה" לכנסת ה-19 הוצב לא אחר מאשר כוכב הילדים המצליח יובל שם טוב, הידוע יותר בכינויו "יובל המבולבל". שם טוב היה אמור להחליף את כוכב "האח הגדול", יוסי בובליל, אך החליט הערב לפרוש מהריצה לכנסת.

רוצים לקבל עדכונים נוספים? הצטרפו לחדשות 2 בפייסבוק 

המפלגה, שהוקמה לפני כחצי שנה על ידי האחים דניאל ובני גולדשטיין, אנשי עסקים שמאסו בבירוקרטיה בארץ, ניהלה בשבועות האחרונים מגעים עם כוכב הילדים המפורסם, לצורך שילובו בצמרת הרשימה. ההודעה המפתיעה הותירה רבים פעורי פה. "הייתה בינינו לבין יובל כימיה מצוינת, הוא אדם אמיתי, חם וטוב. גם אנחנו כאלה - וזה מה שהציבור במדינת ישראל צריך", הכריז יו"ר המפלגה דניאל גולדשטיין.

"אם עד עכשיו ההורים לקחו את הילדים להיכל התרבות ולקניונים לראות את יובל, אין לי ספק שביום הבחירות הילדים ייקחו את ההורים לקלפי להצביע בשבילו", התגאה גולדשטיין.

שובץ במקום יוסי בובליל, שפרש

שיבוצו של שם טוב מגיע לאחר שכוכב "האח הגדול" יוסי בובליל ששובץ במקום ה-3 במפלגה עוד קודם לכן, הודיע על פרישתו לאחר ששאף להתברג במקום גבוה יותר. "יובל התלהב מאוד מההצעה ואמר שרק בשביל דור העתיד הוא מוכן להחליף את בגדי הליצן בחליפה ועניבה. הוא רוצה להעביר בכנסת חוקים שנוגעים לילדים של כולנו ומדבר על חינוך טוב יותר", סיפר בני גולדשטיין, הממוקם במקום ה-2 ברשימת "כלכלה" לכנסת.

ומה אומר כוכב הילדים המבולבל שרץ לפוליטיקה? בהתחלה הוא באמת התבלבל וחשב שמדובר במתיחה, אבל לאחר מכן נענה להצעה. "בהתחלה שהציעו לי להצטרף למפלגה היססתי. אמרתי להם שחוץ מלשמח ילדים ולנפח בלונים אני לא מבין בפוליטיקה. אבל כשראיתי את הלהט שלהם בעיניים נשאבתי, מה גם שתמיד היה איכפת לי מילדי מדינת ישראל ואם אוכל לדאוג להם יותר בכנסת, דיינו", אמר.