אין תמונה
"מצפה לתפקיד", דנון

משה פייגלין שהגיע למקום ה-14, וחבר הכנסת דני דנון שסיים במקום החמישי הם שניים מהמפתיעים בנבחרי הליכוד. דקות לאחר פרסום תוצאות האמת הביעו השניים שביעות רצון מהמקום בו נבחרו. "מצפה לתפקיד בממשלת נתניהו", הבהיר דנון. "הגעתי לאן שהגעתי בזכות דבקות במטרה", טען פייגלין.

רוצים לקבל עדכונים נוספים? הצטרפו לחדשות 2 בפייסבוק

דנון דחה את הטענות ל"דילים פוליטיים" שהביאו אותו למקום הגבוה ברשימת המפלגה. "הדילים האמייתים הם האנשים שנכנסו לקלפי והצביעו", הדגיש. "אני גאה במה שהיה בליכוד".

דנון התייחס לעתידו האישי והבהיר כי הוא מצפה לשדרוג במעמדו. "ראש הממשלה יתחשב ברשימה", טען דנון והדגיש: "אני מצפה לתפקיד בממשלת נתניהו הבאה".

"בעזרת השם תהיה שמחה גדולה בסוף הערב", הדגיש ראש החטיבה היהודית בליכוד, משה פייגלין, דקות לפני ההודעה על היבחרו במקום ה-14. "הגעתי לכאן בזכות דבקות במטרה", הדגיש בשמחה לאחר מכן.

מוקדם יותר הבהיר פייגלין, כי הוא שואף להוביל את המחנה הלאומי במפלגה ולפעול נגד תופעת הרשימות המומלצות שנרקמות בין חברי הליכוד. "אני חושב שהשיטה של הדילים לא טובה ומקווה לפעול כך שלא יהיו יותר דילים בליכוד", ציין.

ראש החטיבה היהודית בליכוד התייחס גם למערכת היחסים שלו עם ראש הממשלה בנימין נתניהו. "אני לא בא למרר את חיי נתניהו,להפך, אני רוצה לעבוד בשיתוף פעולה מלא", הדגיש פייגלין, אך הוסיף: "אני דבק בערכים שלי ואיפה שצריך להיאבק - איאבק".