יום הבחירות מתקרב ובמפלגת השלטון מחפשים דרכים לאיתור תומכים נוספים רגע לפני ההליכה לקלפי. בימים הקרובים צפויים לקבל לא פחות משלושה מיליון אזרחים בישראל שיחת טלפון מפתיעה במיוחד - כשמצדו השני של הקו יישמע קולו של ראש הממשלה, בנימין נתניהו.

רוצים לקבל עדכונים נוספים? הצטרפו לחדשות 2 בפייסבוק

במהלך שיחות הטלפון המוקלטות, כמובן, שייבצעו אנשי הליכוד, תופעל מערכת מיוחדת שתאפשר איתור תומכים פוטנציאליים במפלגה טרם ההצבעה. בעת שהבוחר יענה לשיחה, הוא ישמע את קולו של ראש הממשלה הקורא לו לתמוך ברשימת הליכוד-ביתנו בבחירות. "אני פונה אליכם בבקשה לתת לי את הכוח להמשיך ולהנהיג את מדינת ישראל אל מול האתגרים העומדים בפנינו", יאמר נתניהו בהקלטה.

בתום דבריו של נתניהו, מתבקש האזרח שקיבל את השיחה להקיש על הספרה '1' בכדי להירשם כתומך במפלגה. עם ההקשה על הספרה במכשיר הטלפון, יירשמו פרטיו של התומך במסד הנתונים של המפלגה. הנתונים שיועברו לאפליקציה סלולרית שפותחה במיוחד עבור אנשי המפלגה ליום הבחירות, יסייעו במעקב אחר ההצבעות ובשינוע הבוחרים ביום הבחירות אל הקלפיות. 

לאור כניסת המערכת החדשה לשימוש, בליכוד מקווים כי יצליחו לצרף בוחרים נוספים לשורות התומכים בנתניהו, ואף לאתרם בקלות רבה יותר ביום הבחירות עצמו ב-22 בינואר.