כמדי מערכת בחירות, גם הפעם נערך תיכון "בליך" ליום הבוחר: כ-2,000 תלמידים בבית הספר התיכון ברמת גן יבחרו גם השנה את המפלגות בתרגיל הבחירות המסורתי. וכמיטב המסורת, גם הפעם זורמים הפוליטיקאים לבית הספר על מנת להשמיע את דעותיהם בפני הדור הבא של הבוחרים הצעירים - במטרה להשפיע עליהם.

רוצים לקבל עדכונים נוספים? הצטרפו לחדשות 2 בפייסבוק

היום הגיעו לבית הספר יו"ר מפלגת העבודה ח"כ שלי יחימוביץ' ויו"ר קדימה ח"כ שאול מופז, ודיברו ללבם של התלמידים - שמצדם לא חששו להציג שאלות קשות. מחר צפויים להגיע לבית הספר יו"ר "יש עתיד" יאיר לפיד וכן יו"ר "הבית היהודי" נפתלי בנט. בשבוע הבא תגיד לבית הספר גם יו"ר מרצ ח"כ זהבה גלאון.

ברחבת בית הספר מפוזרים דוכנים ובהם מסרי תעמולה, ופעילים רבים מספרים לחבריהם בלהט מדוע עליהם להצביע לתנועה או למפלגה שאותה הם מייצגים. בין שיעור לשיעור מפריד צלצול מקורי למדי - המתנגן לפי מוסיקת הפתיחה של סדרת הנעורים המצליחה והמוכרת "בברלי הילס 90210". בבית הספר מבקשים להזכיר לתלמידים כי למרות הבילויים וההנאה - יש תמיד לזכור כי יש להם אחריות לעתידם.

חגיגה בבליך, היום (צילום: עזרי עמרם)
חגיגה בבליך, היום | צילום: עזרי עמרם

"כמו בכל מערכת בחירות, גם השנה אנחנו מעודדים את התלמידים שלנו לפעולה אזרחית ולהשתתפות פעילה בחיים האזרחיים", אמרה הבוקר לחדשות 2 באינטרנט מנהלת בית הספר רויטל לב-גורן. "עליהם להביע את עמדותיהם, לשמוע ולהשמיע את מצעי המפלגות. כמדי מערכת בחירות, אנו גם תמיד רואים שהתיכון מהווה מדגם מייצג של הבחירות של המדינה כולה". 

הבחירות בבליך ייערכו בשבוע הבא.