בפעילות פוליטית ראשונה במהלך מערכת הבחירות הנוכחית שבה לקח חלק, הגיע ראש הממשלה לשעבר, אהוד אולמרט, לתמוך ביושב-ראש מפלגת קדימה, שאול מופז. במהלך דברים שנשא, החליט הראשון לתקוף בחריפות את ראש הממשלה, בנימין נתניהו, ויושבת-ראש התנועה, ציפי לבני.

רוצים לקבל עדכונים נוספים? הצטרפו לחדשות 2 בפייסבוק

"אחד האנשים הבכירים ביותר באירופה אמר לי: 'תשמע, אנחנו שותקים עכשיו כי כשאנחנו מותחים ביקורת זה עוזר לראש הממשלה שלכם'", אמר אולמרט. לאחר מכן לדבריו, ציין הבכיר באוזניו כי "אחרי 22 בינואר - תשמעו גם אותנו וגם את האמריקנים".

עד כה נמנע ראש הממשלה לשעבר מלתקוף את יושבת-ראש התנועה, ציפי לבני. אמש, כך מתברר, לא נמנע אולמרט מלמתוח עליה ביקורת חריפה, ואמר כי "לבני הפסידה בבחירות הפסד מוחץ". הוא המשיך וציין, כי "היא הפסידה לא כי קדימה ירדה, אלא המפלגה ירדה כשהיא הייתה בראשותה. ההפסד שלה נובע מכך שחברי התנועה איבדו את אמונם בה".

"אני מציע לכם לחשוב את מי הייתם רוצים להכניס לכנסת במקום העשירי ברשימתה של לבני", אמר אולמרט, והדגיש: "הרי זו האמת, שאול מופז לא ניצח אותה ברוב של 25% או 27% כי היא הצליחה בתפקידה כיו"ר האופוזיציה. היא לא הצליחה".

ממפלגת התנועה נמסר בתגובה: "עיקר מאמציה של ציפי לבני מופנים להחלפת ברית הסרבנים הקיצוניים בראשות נתניהו. לבני משוכנעת שגם אולמרט שותף למטרה זו וכל העניינים האישיים מתגמדים אל מול המשימה".