השחקן והבדרן ספי ריבלין החליט להתמודד ברשימת הליכוד לכנסת, על המקום המשוריין לנציג השפלה. ריבלין הוביל בשנות השמונים את תשדירי התעמולה של הליכוד תחת הכותרת "פרס כן ולא". בשיחת טלפון אמר היום ריבלין לחדשות 2 כי "החלטתי לרוץ וזהו. נתתי את קולי לליכוד, ואני מקווה שאנשי הליכוד יתנו לי את קולם".

לפני החלטתו לרוץ לכנסת במסגרת "הליכוד", ניסה ריבלין את מזלו כחבר מועצת העיר ראשון לציון מטעם מפלגת "פז", אבל המפלגה לא קיבלה מספיק קולות.

בכתבה שנעשתה עליו בתכנית "אולפן שישי" לפני כחודש סיפר ריבלין על טיול שעשה באלסקה. "יש שם באר של משאלות", אמר. "ואתה זורק לשם פתקים. אני מתכופף ומסתכל פנימה ופתאום מרגישה מכה על הכתף, כזאת שרק ישראלי יכול לתת, חברמנית כזאת. 'אה! ספי ריבלין!' אמר לי האיש. 'גם אני מראשון לציון! מה ביקשת?', עניתי לו שביקשתי שהוא יצביע 'פז' בבחירות הקרובות בראשון לציון".

באותו ראיון ביטא ריבלין את השאיפות הפוליטיות הגבוהות. "להיות שר התרבות והספורט", אמר. "אני בא עם מטרה אחת - לקדם את התרבות".

בשנתיים האחרונות ניהל ריבלין את קרב חייו, נלחם בסרטן הגרון וכרגיל שמר על הומור. "צלצלה אליי איזו עיתונאית", הוא סיפר. "שאלה אותי 'מה שלומך? איך הגרון?', עניתי 'הגרון בסדר אבל חסרות לי שתי ציפורניים ביד'. אז היא אמרה 'למה חסרות לך שתי ציפורניים?', אז אמרתי לה 'כי רוב הזמן אני מגרד את הביצים'. ואני לא רוצה לגרד את הביצים, אני רוצה לעשות".

היום הצטרף עוד מפורסם אחד למפלגה שנראה שאין סוף למצטרפים אליה, כדורסלן העבר טל ברודי