מהמרים על הראש (צילום: רויטרס)
מהמרים על הראש | צילום: רויטרס

התוצאות הסופיות של הבחירות יתקבלו אמנם רק ביום רביעי לפנות בוקר, אבל אם זה תלוי במהמרים ברשת - הפור כבר נפל. מבדיקה באתרי האינטרנט המאפשרים להמר על מי שיהיה ראש הממשלה הבא של ישראל, עולה כי לבנימין נתניהו יש סיבה לחייך.

אתר ההימורים של חברת סטאן ג'יימס מציב את יו"ר הליכוד כמועמד המוביל לניצחון ביחס של 1:1.15. פירוש הדבר הוא שעל כל דולר שתשקיעו בנתניהו, תרוויחו 15 סנט אם יזכה במרב הקולות בתוצאות האמת. ניצחון של ציפי לבני יכפיל את כספכם פי ארבעה וחצי, ואם ברק יפתיע - ירוויח הנביא המאושר 50 דולרים בחזרה על כל דולר ששם על יו"ר מפלגת העבודה.

גם בסוכנות ההימורים ויקטור צ'נדלר, בה נסגרה רשימת ההימורים על הבחירות, דיווחו כי רוב המשקיעים מאמינים בניצחון של נתניהו. עם זאת, סיפרו בויקטור צ'נדלר, כי אחד המהמרים היה משוכנע כל כך בניצחונה של לבני שהוא החליט להשקיע בה לא פחות מ-50 אלף דולר. כמו שזה נראה על פי הסקרים, לא רק ליו"ר קדימה יש סיבה לדאוג.

לא מבזבזים על ברק

הגולשים הפחות אמיצים, שרצו להשתתף בחוויות ההימורים מבלי לפתוח את הארנק, מצאו את התשובה באתר hubdub. גם באתר שמאפשר לשחק בכסף וירטואלי בלבד, גורף נתניהו את כל הקופה, כאשר 86% מהמהמרים הצביעו עליו כעל המנצח.

שיעור התמיכה בלבני, שעד אמצע חודש דצמבר היה כמעט זהה למועמד הליכוד, צנח בחודשיים האחרונים. כעת 12% בלבד מאמינים שהמפלגה בראשותה תישאר בשלטון. ברק, אם התעניינתם, זוכה לאמון של אחוז בודד אחד בקרב המהמרים.

ואפילו שווקי ההון מגלים עניין בבחירות לכנסת ה-18. לא מדובר על וול סטריט, וגם לא בבורסה בתל אביב, אלא בבורסת האינטרנטית intrade.  על פי המהמרים באתר האירי, נתניהו הוא הסחורה החמה בשוק: "מניית ביבי" זינקה בצורה ניכרת בשלושת השבועות האחרונים, וכעת מחירה עומד על 80 דולר. לבני, לעומת זאת, נשארת לאחרונה ללא קונים: המנייה שלה צנחה בלמעלה מ-50% מסוף חודש ינואר, ועכשיו היא שווה 20 דולרים בלבד.