יושבת ראש הכנסת ויו"ר קדימה, דליה איציק, התארחה אמש בתכנית "אולפן שישי", והתייחסה לראשונה לנושא כתב האישום נגד ראש הממשלה, אהוד אולמרט: "הוא כבר אינו מועמד לראשות הממשלה, ולכן לא צריך לדון בזה יותר", אמרה בראיון ליאיר ליפיד. "אני חברה שלו, אני מאוד מעריכה אותו. הוא איש נבון ומודע למצב, ואני חושבת שהוא גם ראש ממשלה טוב".

איציק הוסיפה באותו העניין: "לזכותה של ציפי לבני ייאמר כי היא מדברת על כך שמי שהגישו נגדו כתב אישום צריך לעזוב. אגב, זה מדובר רק בטיוטת כתב אישום, יש לדייק". בעניין פרשת ההצבעות הכפולות, אמרה איציק: "איני חושבת שבר-און התכוון לרמות או להטעות. כך או כך - אסור שדבר כזה יקרה".

יו"ר הכנסת נשאלה על הבחירות הקרובות, ודחתה בתוקף את טענות הליכוד והסקרים שמוצגים: "הסקרים שלנו מראים אחרת. בליכוד רואים את הסקרים שלנו, והתפקיד שלנו זה להראות לציבור מי זו ציפי לבני. אילו אני הייתי היועצת של נתניהו הייתי אומרת לו 'על ניסיון אל תדבר'. זה היה ניסיון רע. פעמיים, יש לומר ביושר, הוא נבעט מראשות הממשלה. וגם ההתרסקות ל-12 מנדטים לא היה סיפור הצלחה".

"ביבי לקח לי את הפנסיה"

במהלך הראיון חשפה איציק כי היא גם עמדה מאחורי הקמפיין "ביבי? אני לא מאמין לו". היא הסבירה זאת בכך שהציבור הוא זה שלמעשה הגה את הרעיון: "הציבור הביא את הקמפיין. במהלך סיוריי ברחבי הארץ, ניגשים אליי אנשים ואומרים לי 'הוא לקח לנו את הפנסיה. אני לא מאמין לו'. אני שומעת את זה מהרבה שכבות באוכלוסיה".

איציק המשיכה בשבחיה על יו"ר קדימה: "כזה ראש ממשלה אני רוצה לילדים שלי, בלי הבטחות ובלי להסתכל עד קצה האף. היא משהו אחר ממה שהיה כאן עד עכשיו".