מאות גולשים שאלו, אלפים בחרו ושלוש השאלות הטובות ביותר נבחרו מתוך הערוץ המיוחד של חדשות 2 ו-YouTube. במוצאי שבת הקרובה בשעה 18:30 נקיים שידור מיוחד באתר חדשות 2, מקביל למשדר הטלוויזיוני, בו יתמודדו ציפי לבני, בנימין נתניהו ואהוד ברק עם השאלות שאתם בחרתם עבורם. שלושת המועמדים כבר הבטיחו את השתתפותם בתכנית.

שלושת המועמדים כבר הבטיחו את השתתפותם בתכנית המיוחדת. במטות המתמודדים ובמערכת הפוליטית יודעים לספר כי קיים מתח רב ואף התרגשות לקראת השידור המיוחד. זה יהיה מבחן מסקרן למתמודדים שיצטרכו לענות על השאלות המקוריות והקשות שאתם בחרתם לשאול.

שלושה גולשים הרשימו אתכם במיוחד, והם יגיעו לאולפני חדשות 2 כדי להציג את שאלתם באופן ישיר למועמדים המובילים לראשות הממשלה: מעיין בלך שהעלה סרטון אנימציה ובו תוהה החייל החטוף גלעד שליט "מה איתי". עינב חלבי שפנתה למועמדים באמצע מדרחוב סואן בירושלים ושאלה כיצד יבלמו את האיום האירני ונציגת ארגון "גרינפיס" שרוצה לדעת מה יעשו השלושה כדי להפסיק את ניצולם של בעלי החיים.

בנוסף לשלוש השאלות הללו, יוצגו למועמדים עוד יותר מ-20 שאלות שהפנו אליהם הגולשים בהן:
אילו תכונות שליליות יש להם, מדוע לא היה עד היום ראש ממשלה מזרחי בישראל ואיך ידאגו לאוויר נקי בישראל.

מספר שיא של שאלות

הפרויקט זכה למאות אלפי צפיות כאשר מעל 250 סרטונים, מספר שיא בהשוואה לפרויקטים דומים במדינות אחרות, הועלו לערוץ. השאלות נגעו בנושאים שונים ומגוונים העומדים על סדר היום של הציבור הישראלי.

בשבועות האחרונים הוזמנו הגולשים להיכנס לאתר חדשות 2 ו-YouTube ולהעלות אליו שאלה מצולמת בווידאו שתופנה לאחד המועמדים לראשות הממשלה. דנה ויס, אשר הובילה את שיתוף הפעולה בין שני הגופים, תגיש ותנחה את התכנית שבה יוצגו השאלות שתשודר במוצאי שבת.

קול אחד יכול לשאול – הכנסו לאתר