השיבה הביתה: ח"כ לשעבר דן מרידור כינס הבוקר מסיבת עיתונאים יחד עם יו"ר הליכוד בנימין נתניהו והכריז באופן רשמי כי הוא חוזר לליכוד. "אחרי חמש שנים של חיים נוחים בחוץ ראיתי מה קרה", הסביר מרידור. "ממשלת קדימה נכשלה שני כשלונות חמורים ביותר".

מרידור הסביר את המצב כפי שהוא רואה אותו. "הביטחון הלאומי וערעור יסודות מערכת המשפט - על כל אחד מהם ממשלה צריכה ללכת הביתה", אמר. נתניהו בירך את מרידור ואמר עליו כי הוא "אחד האנשים המוכשרים והמנוסים ביותר שיש בישראל. רחב אופקים, נקי כפיים, עצמאי במחשבתו".

על המצטרפים הטריים למפלגה אמר נתניהו כי "אנחנו מתברכים בנבחרת הטובה ביותר, כדי לטפל בנושאים הדחופים של המדינה". מרידור הודה באותה הזדמנות ש"היו חילוקי דעות ביני ובין נתניהו, אבל כשהיה שר אוצר ראיתי אותו כמנהיג אמיתי".

מרידור חוזר למפלגה בה היה חבר משנת 1984. בסוף כהונתה של הכנסת ה-14 פרש מהליכוד ואף הכריז על כוונתו לרוץ לראשות הממשלה נגד בנימין נתניהו, אולם לבסוף חבר ליצחק מרדכי, רוני מילוא ואמנון ליפקין-שחק והיה ממייסדיה של מפלגת המרכז, שמטעמה נבחר לכנסת ה-15.

בליכוד בכלל ואצל בנימין נתניהו בפרט ודאי שמחים על עוד מצטרף ישן-חדש לשורות המפלגה. שמחה זו מתווספת לחגיגה במפלגה, אחרי שבשבוע שעבר הודיע ח"כ לשעבר בני בגין כי הוא חוזר לחיים הפוליטיים ומצטרף לליכוד. בגין בחר לחזור למפלגה אותה עזב בזעם בעקבות חיכוכים אידאולוגים עם בנימין נתניהו, שהיה אז ראש הליכוד וראש הממשלה. לקראת הפריימריז הצטרפה למפלגה גם דוברת צה"ל לשעבר מירי רגב, והיום אמורה להודיע על חזרתה לפוליטיקה גם פנינה רוזנבלום. חברי הליכוד מברכים על שחקני החיזוק החדשים, כלקראת הבחירות הקרבות.