התקדמות במגעים הקואליציוניים: יושבת ראש קדימה ציפי לבני נפגשה אחר הצהריים עם יושב ראש ש"ס אלי ישי, לאחר שהפגישה ביניהם אמש בוטלה מסיבות אישיות של ישי. הפגישה היתה חיובית, ובעקבותיה ייפגשו הערב צוותי המשא ומתן של ש"ס וקדימה. מוקדם יותר היום נפגשו גם צוותי המשא ומתן של קדימה ומר"צ, והצדדים יצאו אופטימיים מן הפגישה.

כאמור, לאחר שלא נפגשו אמש, בגלל מה שכונה "סיבות משפחתיות" מצד יו"ר ש"ס, נפגשו היום בצהריים במשרד החוץ בירושלים יו"ר קדימה ציפי לבני ויו"ר ש"ס אלי ישי לדון בעניין כניסתה של ש"ס לקואליציית לבני המתגבשת. בסיום הפגישה אמרו בשני הצדדים כי הפגישה הייתה "טובה".

הנושא שכנראה היה הבעייתי ביותר במו"מ מול ש"ס הוא הקצבאות. בש"ס דורשים מיליארד שקלים לטובתן, אך לבני מוכנה רק ל-600 מיליון. זה יוצר ללבני שתי בעיות - האחת טמונה בדימוי הציבורי של לבני, ואת השנייה מציב לה שר האוצר רוני בר און שלא מעוניין לתת את הסכום הזה לקצבאות.

עוד נושא שנחשב לבעייתי הוא סוגיית ירושלים, אך כרגע נראה שאין לש"ס כוונה להתעקש שלבני תתחייב שלא לחלק את העיר. מוקדם יותר היום שוחח שר התחבורה שאול מופז עם ישי וקרא לו להצטרף לממשלה המתגבשת של לבני.

לבני ממשיכה, במקביל למו"מ עם ש"ס, גם בחזיתות אחרות. אמש נפגשה עם יו"ר מרצ ח"כ חיים אורון, והיום נפגשו צוותי המו"מ שלהם. היא קיימה פגישות גם עם חברי הכנסת של יהדות התורה. במרצ מקיימים גם מו"מ חרישי יחסית עם ברק, על הקמת גוש פרלמנטארי בכנסת, מעין גוש שמאל - כוח מול לבני.