בדרך לשמאל? מירב מיכאלי, ארכיון (צילום: חדשות)
מירב מיכאלי | צילום: חדשות

אנשי התארגנות השמאל החדשה הציעו לאשת התקשורת מירב מיכאלי להצטרף לשורותיהם: מיכאלי טרם החליטה לאן מועדות פניה ועדיין לא השיבה על הפנייה.

מהתארגנות השמאל החדשה אישרו את דבר הפנייה למיכאלי, ומסרו כי "הרבה אנשים מגוונים מהרבה תחומים אמורים להצטרף בשבועות הקרובים להתארגנות השמאל החדשה. ההצטרפות היא לא 'כסאולוגית' ואנחנו לא רוצים אנשים שמגיעים בתנאי שיקבלו כיסא. אנחנו רוצים אנשים שרוצים לבוא ולתרום, אנשים שאינם מגיעים בשביל עצמם, כמו עמוס עוז ומרדכי קרמניצר".

מיכאלי, אשת תקשורת רבת ניסיון, עוסקת לצד הקריירה העיתונאית העניפה שלה בקידום זכויות הנשים בארץ. כחלק מהאג'נדה הפמיניסטית שלה, היא נוהגת לפנות לגברים כנשים בלשון נקבה, בניגוד למקובל על פי כללי האקדמיה ללשון. תגובתה של מיכאלי לידיעה לא התקבלה עד כה.

התארגנות השמאל החדשה הודיעה רשמית על ייסודה בשבוע שעבר. בין המשתתפים בכנס הייסוד היו בין היתר עוזי ברעם, אחד מבכירי העבודה בעברו, הפרופסור ונשיא מכללת ספיר, זאב צחור, וכן צלי רשף, מראשי שלום עכשיו בעבר, וחבר הכנסת לשעבר אברום בורג. עמוס עוז, עוד אחד מן הדוברים המרכזיים של הכינוס, ציין כי "מפלגת העבודה עושה ואומרת שני דברים שונים, מצד אחד מציגה עצמה כמפלגה שמאלית וחברתית ומן הצד האחר יושבת בכל קואליציה אשר מבקשת אותה".