יומיים לפני הבחירות יו"ר הליכוד בנימין נתניהו עדיין מקיף את הארץ לאורכה ולרוחבה בניסיון ללקט קולות נוספים למפלגתו. "עץ מסמל שורשיות ונותן אחיזה בקרקע", אמר נתניהו, ערב ט"ו בשבט, כאשר ביקר היום ברמת הגולן ורמז ברמז עבה על אי נכונותו לוותר על שטחי רמת הגולן במשא ומתן מול סוריה. "ירושלים לא תחולק שנית וגמלא לא תיפול שנית", קבע נתניהו בנחרצות.

נתניהו נטע עץ במושב אניעם, הנמצא 10 ק"מ מזרחית לקצרין. בעת שתילת העץ הוסיף יו"ר הליכוד כי "חד משמעית הגולן לא נתון למשא ומתן".

נתניהו ביקר ברמה בליווי אנשי מפלגתו בני בגין, משה (בוגי) יעלון, אפי איתם (שהוא תושב האזור) ויוסי פלד. עוד התלוו אליו ראש מועצת קצרין סמי בר-לב וראש המועצה האזורית גולן אלי מלכה.

"אם קדימה תנצח היא תרד מהגולן", הזהיר נתניהו והוסיף "מי שרוצה שהגולן וירושלים ישארו בידינו שיצביע ליכוד. אני רוצה שהעץ הזה יצמח כאן וכדי שהילדים יהנו מהעץ צריך להצביע ליכוד". לדברי נתניהו שלום עושים עם מדינה חזקה ולא עם מדינה חלשה, "ישראל שמתפרקת מנכסיה היא ישראל חלשה", הוסיף.

לאחר הנטיעות המשיך יו"ר הליכוד לביקור בישיבה התיכונית בקשת, שם התקבל בברכה בשירים ובריקודים. נתניהו סיים את ביקורו בצפון בסניף הליכוד בטבריה וביקר גם בשוק בטבריה, שם דירבן את אנשי השוק ללכת להצביע כאשר אמר כי "צריך ליכוד גדול".

בנימין נתניהו בנטיעה לכבוד ט'ו בשבת (חדשות 2) (צילום: חדשות 2)
נתניהו חוגג ט"ו בשבט | צילום: חדשות 2

אין זו הפעם הראשונה בה נתניהו מצהיר על עמדתו בנושא רמת הגולן. בסוף דצמבר ביקר יו"ר הליכוד בעיר קצרין ובכפר חרוב ואז אמר נחרצות כי "נישאר ברמת הגולן ונשמור על רמת הגולן. אנחנו כאן כדי לומר בגלוי לעם ישראל ולעולם כולו שממשלת ישראל תחת הנהגת הליכוד תישאר ברמת הגולן ותשמור על רמת הגולן כנכס אסטרטגי בביטחון המדינה".