אחרי "נבחרת הכוכבים" של הליכוד והמצטרפים החדשים לעבודה ולקדימה, גם ליברמן מציג רכש חדש: איש הליכוד וח"כ לשעבר עוזי לנדאו. "אחד האנשים המוערכים ביותר בפוליטיקה הישראלית החליט להצטרף לישראל ביתנו", הכריז הבוקר בגאווה יו"ר המפלגה, ח"כ אביגדור ליברמן, במסיבת עיתונאים שכינס בתל אביב.

"מבחינתי, עוזי לנדאו בא כשותף בכיר", הבהיר ליברמן את מעמדו של הרכש החדש - מספר 2 במפלגה. "הכוח המוסרי שלו זה הדבר החשוב ביותר. עוזי לנדאו הוא דוגמא של איש עקרונות עם תפיסת עולם".

לנדאו עצמו אמר כי הוא סבור שבנימין נתניהו כשיר להיות ראש ממשלה. "גם אחרי שהתנקה מאנשי קדימה, עדיין נסחף הליכוד למקומות לא נכונים", אמר לנדאו. "המפלגות שמבקשות לשרת את עם ישראל בצורה הטובה ביותר צריכות לייצג את עם ישראל בצורה הטובה ביותר. דרושה רוח של כבוד לאומי, של נחישות, צריך לבנות את החומה של הנהגת המחנה הלאומי ודרכו את ישראל".

יש כבוד לנתניהו

לדברי לנדאו, הוא יוכל לתרום יותר מתוך מפלגת ישראל ביתנו. "אני לא עוזב את הדרך אני עוזב את הכלי", הסביר. ישראל ביתנו היא העוגן, היא החומה בלב המחנה הלאומי. אני חולק על כמה מעמדותיה, אך פעמים רבות מצאתי שם שותפים הרבה יותר מאשר בליכוד. הליכוד היום זאת מסיבה שרבים באים לחגוג בתוכה. יש לי כבוד רב לנתניהו - הוא מוביל את הליכוד לכיוון המרכז הפוליטי - אני חושב אחרת".

לנדאו דיבר גם על תהליך השלום. "לשלום צריכים להגיע דרך שלום, דרך הכרעת הטרור, עם שינוי החינוך במערכת החינוך הפלסטינית", אמר.

בהמשך דבריו ניתח ח"כ ליברמן את המערכת הפוליטית מנקודת מבטו. "חייבים שהמחנה הלאומי יגיד דברים ברורים", אמר. "אנחנו חייבים להגיע להכרעות. הופתעתי לשמוע מהליכוד על ממשלת אחדות לאומית - הפירוש של הדברים אומר שהימין מנצח בבחירות והשמאל ממשיך לשלוט".