קדימה פתחה היום רשמית את קמפיין הבחירות שלה. סיסמת הבחירות המרכזית של המפלגה: "ציפי לבני - מנהיגה אחרת".

באירוע הרשמי שנערך בבית המפלגה בפתח תקווה, אמרו אנשיה של לבני כי "שמה נקשר עם אומץ לב ציבורי", ולכן הוסיפו גם את הסיסמה "האומץ לשנות".

יו"ר הקמפיין, מאיר שטרית, יו"ר הכנסת, דליה איציק והמשנה לרה"מ, חיים רמון, חזרו שוב ושוב על סיסמאות הבחירות שנבחרו, ועל כך שהמאבק כיום הוא בין לבני לנתניהו, כאשר הם מכנים את אהוד ברק שוב שוב "לא רלוונטי". רמון הגדיל ואמר כי "הבחירות האלה הן בין לבני לביבי, גם אם יש מי שמתאמץ שלא בצדק להשתחל פנימה".

שטרית ציין כי כל הציבור מן המרכז שמאלה, הרוצה להגיע להסכם שלום ולא להתנגשות אזורית אותה מוביל נתניהו, צריך להצביע לקדימה. "ביבי עוד יגרום להתנגשות בינינו ובין ארה"ב על רקע משבר במשא ומתן המדיני אותו הוא רוצה להקפיא", כך לדברי שטרית.

דליה איציק ציינה כי אין סיבה לבחור בין מפלגה שמתיימרת לייצג מרכז כשהיא למעשה מפלגת ימין, כאשר "צריך להצביע למפלגה שהיא המרכז האמיתי".

2.5 מיליון גולשים ראו את הקמפיין האינטרנטי

ראשי קדימה הציגו עוד נתונים לפיהם החליטו לקדם באופן משמעותי את הקמפיין באינטרנט. שרית הראל, מנהלת קמפיין האינטרנט של קדימה, סיפרה כי נכון לרגע זה מדובר על 2.5 מיליון גולשים פרטיים שראו את הקמפיין האינטרנטי "ביבי? אני לא מאמין לו", 100 אלף איש שנכנסו לאתר בו ניתן לשחק במשחק "האמת ושקר", לגלוש ל"ביבי-מילון" ועוד.

עוד סיפרו בקדימה כי 127 אלף איש כבר התייחסו באמצעות פוסטים או טוקבקים לחומרי האינטרנט שפירסמה קדימה. וגולת הכותרת, בקמפיין קדימה מבטיחים גם התייחסות אישית מצד ציפי לבני, שתענה אישית על עשרות שאלות גולשים כל שבוע.

הליכוד: לבני לא מנהיגה ובטח שלא אחרת

בליכוד מיהרו להגיב לקמפיין ואמרו כי "לבני אינה מנהיגה ובטח שלא אחרת. לבני הייתה שותפה מלאה ובכירה, כמס' 2 בממשלת קדימה, לכישלונותיה הסדרתיים בכל תחומי המדיניות. לא זכור מהלך משמעותי כלשהוא שביצעה לבני, או פעם אחת שבה עמדה על דעתה".

בקדימה לא נשארו חייבים והזמינו את יו"ר המפלגה לעימות במהרה: "דוברי הליכוד שנבחרו בחסדי הפייגלינים, עדיין לא נותנים תשובה מדוע ביבי מפחד מעימות עם ציפי לבני. עימות בו הוא יכול להעלות את כל טענותיו ולענות לשאלות הקשות שמופנות כלפיו".