120 חברי כנסת ותיקים וחדשים הושבעו אתמול, וכבר בקרוב נתחיל לראות את פניהם בכל מדיום תקשורתי אפשרי. את מי שכנראה לא נזכה להכיר - אלה העוזרים הפרלמנטריים שלהם, שעמלים יום ולילה מאחורי הקלעים.

גם עבור העוזרים החדשים של נבחרינו היה טקס ההשבעה יום חג, והם כבר מכינים את עצמם לקראת העבודה הקשה שמצפה להם - בתקווה בארבע השנים הקרובות. "אני מתרגשת מאוד", שיתפה טל כהן, העוזרת הפרלמנטרית הטרייה של ח"כ מירי רגב (הליכוד), שניצלה את ההזדמנות התקשורתית להרעיף שבחים על מעסיקתה: "אני סומכת על הבוסית שלי שתיתן עבודה כמו שהיא יודעת, יש לה גם קבלות מהעבר".

ואיך נראה סדר היום האנשים שמאחורי הקלעים? "לא משעמם בכלל", משיב רועי וולף, העוזר הפרלמנטרי של ח"כ אריה אלדד (האיחוד הלאומי), "יום אחד אתה באום אל-פחם, יום אחר אתה בחומש. אין רגע אחד דל".

ויש גם עוזרים שכבר רגילים לאור המצלמות, וזו לא הפעם הראשונה ששמעתם את שמם. "ראיתי את הפרצופים של חברי הכנסת הערבים ועוזריהם, שמאוד מאוד לא אהבו את נוכחותי ואת נוכחות ד"ר בן ארי בכנסת", סיפר פעיל הימין איתמר בן-גביר, שמתרגל לתפקיד העוזר הפרלמנטרי של ח"כ מיכל בן ארי (האיחוד הלאומי). "זאת בעיה שלהם, שלא ימצא חן בעיניהם", הוא מוסיף בחיוך, ורומז שגם בכנסת הזו נזכה בוודאי ללא מעט רגעים מעניינים ומשעשעים.