מי קטף את פרס קקטוס הזהב TV השבוע? בכל שבוע, קשת 12 יחד עם איגוד הפרסום הישראלי וחברת המחקר "שילוב", מפרסמות את הדירוג השבועי של הפרסומות הכי מצליחות ואפקטיביות בטלוויזיה. המדד יתפרסם כאן ב-Business. שיתוף הפעולה מבוסס על מדד מקצועי שבוחן את הפרסומות לפי פרמטרים של זכירות, אטרקטיביות לצופה ותרומה למותג. מאות אנשים דירגו את כל הפרסומות ששודרו השבוע על המסך, אז מי הטובה מכולן?

 מקום שלישי: פיצה האט | ליאו ברנט

 

שלושה כוכבים ממישל, לא מישלן, מספיקים כדי להכניס את הפרסומת של פיצה האט לפיצה מק אנד צ'יז בשיתוף NUNUNU. אמנם הפרסומת קיבלה ציון יחסית נמוך במדד הזכירות (38 אחוז), אבל ציון גבוה במיוחד במדד האטרקטיביות (96 אחוז) וציון של 77 אחוז במדד ההשפעה למותג מספיקים כדי להיכנס לדירוג. ציון המדד המסכם: 91 אחוז.  

 סמנכ"ל שיווק: ענבל שטרן | סמנכ"ל קריאייטיב: עמי אלוש | קריאייטיב: אורן בן נאים, חזקוש ישורון, יהונתן בלידן, תומר אטל | ניהול לקוחות: אפרת גלפנד ואמיר רז | הפקה: מני זרחיה, עמרי פז | משרד מדיה: פובליסיס מדיה | מנהל קמפיין של המשרד מדיה: שירי איסלר

 

מקום שני: דלתא | אדלר חומסקי

נכנסים לפיג'מה: החורף מתקרב והפרסומת של דלתא לפיג'מה החדשה שלה "סופי זון" מתברגת היישר במקום השני. הפרסומת הגיעה לציון גבוה מ-48 אחוז משאר הפרסומת, וציונים גבוהים במדד האטרקטיביות (94 אחוז) ובמדד ההשפעה למותג (95) אחוז. הציון הסופי: 97 אחוז

 

 

משנה למנכ"ל: טל ריבן | סמנכ"ל שיווק :אייל עמית | מנהל שיווק: מורן בגנו | סמנכ''ל ומנהל קריאייטיב:מיכאל  קוטקס | מנהל פרסום: אייל עמית | קופירייטר: יעל קורן ויובל פרחי | ארט דיירקטור: איילת הראל | מנהל לקוח: טל ויסבוך | סופרוויזרית: גל יניב | הפקה: מיאלמה | משרד מדיה: מדיה קום | מנהל קמפיין של המשרד מדיה: שירי פרידמן ועינת מוניס

מקום ראשון: דנונה ביו | באומן בר ריבנאי

 "אם אני הייתי את הייתי לוקחת דנונה ביו": את המקום הראשון לוקחת שטראוס עם נועה קולר שרוצה לשכנע אתכם לאכול יוגורט. הפרסומת קיבלה ציון של 55 אחוז במדד הזכירות. במדד האטרקטיביות היא מקבלת ציון גבוה מ-89 אחוז מהפרסומות, במדד ההשפעה למותג הציון שקיבלה היה 86 אחוז וציון המדד המסכם: 97 אחוז 

 סמנכ"ל שיווק מחלבות שטראוס: אבי לאופר | מנהל שיווק דנונה: לירז סופרין | מנהל תקשורת שיווקית: איציק אדרי | מנהלת תחום דנונה: מיכל פלומין | מנהלת מותג: מריה רוזנקפולט | קריאייטיב: יגאל עזרא, דור פלג ורוני אזולאי | ניהול לקוח: אביב בן זיקרי, שלי עבוד והילה הילל | הפקה: מולה הפקות | משרד מדיה: יוניון | מנהל קמפיין של המשרד מדיה: דנה מנור

על המדד

מדד הפרסומות פותח על ידי חברת המחקר שילוב ונועד להעריך את ביצועי הפרסומות ב 3 מדדים מרכזיים (המבוססים על 12 שאלות שונות):  זכירות, מדד אטרקטיביות ומדד השפעה על המותג.

ציון המדד המסכם, משקלל את המדדים הללו ואת רמת המיתוג של הפרסומת לכדי מדד מסכם המוצג כאחוזון ומייצג את ביצועי הפרסומת בהשוואה לפרסומות האחרות במאגר. לדוגמא:  פרסומת המקבלת את הציון 80, טובה יותר מ 80% מהפרסומות שנבדקו עד כה.

המחקר בוצע על ידי חברת המחקר Shiluv i2R 

בדיקת ביצועי הפרסומות מבוססות על סקר שבועי ייעודי בקרב למעלה כ 640 איש, הנערך בקרב מדגם מייצג ואקראי של האוכלוסייה היהודית בגילאי 18+.  טעות הדגימה הסטטיסטית 3.9%