תגובות (128 תגובות ב-88 דיונים)
88. למה צריך קופאיות בכלל ??
אני יותר ויותר מתחיל לחשוב שלמרות שהטכנולוגיה מפותחת היום, ואפשר לשלם בכל מקום באמצעים טכנולוגיים, עדיין ממשיכים להעסיק עובדי שירות - רק כדי שתהיה להם עבודה - ולא בגלל שהם באמת מועילים במשהו.
ותחשבו על זה ... הרי אפשר לשלם היום על הכל עם כרטיס אשראי.
04/12/13 | 00:51
אתה טועה
לפעמים יש צורך באדם בשר ודם,שיודע להפעיל שיקול דעת.אולי קופאיות אינן יכולות להפעיל שיקול דעת,אבל למשל נציג שירות כן.לכן יש צורך בנציגי שירות.
19/01/14 | 14:09
87. בגלל זה אני לא קונה במגה
12/09/13 | 16:21
86. יש גם קופאיות לא רוסיות. הן מקבלות את אותו יחס
אין לזה קשר למוצא, אלא למעמד חברתי ולתפיסה חברתית-כלכלית, שלא רואה אנשים חלשים (כלכלית) בעיניים. וגם לנו הקונים יד בדבר, רוצים הכל בזול בזול, כל הזמן ובכל תנאי.
אגב, לא שאי אפשר, אלא שאז בעלי הבית יצטרכו להרוויח קצת פחות. רק קצת פחות. לי זה נראה לגיטימי לגמרי, אבל גם בעניין הזה השתרשה בארץ בשנים האחרונות התפיסה ש"בעלי המניות" קודמים לכל, ואם הם צריכים להרוויח 300% ולא רק 200%, אז זה בסדר, כי זו דרכו של עולם, זה צודק, ואי אפשר לצפות ליותר.
01/05/13 | 11:45
85. ביבי חי בהזייות קשות כשאומר שמשכורת מינימום 4,500
למה מנקה רחוב מרוויח רק
1,500 ש״ח ? לא פלה שאני רואה
מתטא רחוב במקום לתאטא שותה בירה
כדי לשכוך מחיים במדינת העולם ה-3 הזו.
שכר מינימום במדינה מערבית 100 שקל לשעה !
ואם שכר המינימום בישראל הוא רק 25 שח
לשעה אז מדינת עולם ראשון חלקי 4 =
שישראל היא מדינת עולם רביעית ולא
מדינת עולם 3 כמו שחשבתי עד לרגע זה !
30/04/13 | 12:15
84. משכורת מינימום
כולם גנבים..אני עבדתי בחברת keds kids כמוכרת וסגנית מנהלת על שכר מינימום..התחננתי שיוסיפו לי ,לא היה עם מי לדבר..
30/04/13 | 11:14
83. בישראל רוב העובדים מרוויחים 2500 שח בחודש !
אבל בישראל על מים מזוהמים מהברז
צריך לשלם ביוקר, בדנמרק עובד ״זול״
מרוויח 120 ש״ח לשעה ! מיים מינרלים
מהברז בחינם לכל אזרח, חשמל זול,
מחירים בסופרמרקט כמו בישראל,
רק התחבורה הציבורית יקרה,
ובטח שאין הארנונה, ארנונה המציאו בסדום
כדי שכל תושב ישלם כל חודש בלי סיבה !!!
30/04/13 | 10:51
82. ביבי מעלה מים חשמל, ארנונה ומיסים בלי הפסקה,
בראנו עבורנו גיהנום ! מדינה מערבית
היא מדינה שבברז המים הם מיים מינרליים
בחינם, חשמל זול, שכר דירה אפסי,
או בית שלם במחיר יותר נמוך מהמשכורת !
ללא הארנונה, ללא משכנתאות, ללא צבא חובה,
ובעיקר אין צורך ליהיות רעב כדי לממן את הכיבוש
וההתנחלויות ! ובישראל אין בכלל רשויות רווחה,
רשויות הרווחה קימות כתדמית בין לאומית
עבור ביבי נטניהו בלבד !!!! ואני גרתי
שנים במדינות המערב ! אני יודע על מה
אני מדבר.
30/04/13 | 10:39
81. לא קונה שם יותר !!!
גם המחירים שלהם גבוהים וגם זה ?????
חרם על הרשת הזו !
29/04/13 | 19:24
אצל רמי לוי זה יותר גרוע
תנאי ההעסקה במגה, יחסית לרשתות מרכולים אחרות, הם תנאים טובים. מכאן שאם לא אהבת את מה שראית במגה רק דמיין לעצמך כמה גרוע זה אצל רמי לוי או יינות ביתן...
במגה יש לעובדים תנאים סוציאלים טובים (יחסית).
30/04/13 | 08:56
80. קופאיות במגה
הייתי רוצה לראות למען הצדק גם מצבן של קופאיות מ רשתות הפרטיות כגון : רמי לוי , ויקטורי ו יינות ביתן שם מצבן פי אלף יותר גרוע ללא תשלום על שעות נוספות ש הן עושות וזאת בתור אחד ש עבדתי כ קופאי ברשת " רמי לוי " הזול !!!
28/04/13 | 17:24
79. אילן לוקאץ': זה בשבילך
אילן שלום, כתבתך נכונה אך חוטאת לאמת. הלא רוסיות לא מקבלות שום הטבה בגזרת הסחר בעבדים. גם אני ושכמותי אחרי 20 שנה מבקשות הגדלת היקף משרה ונענות בשלילה ובסיפורי אלף לילה בלילה. צר לי על הקופאיות הרוסיות. אך צר לי גם על העובדות שנולדו כאן ומקבלות יחס זהה. אם ישכילו השמנים לחלוק את העונג עם העובדים . תוכל אז לכתוב דברים ברוח אחרת.
28/04/13 | 17:23
78. למה כל הזמן מרחמים על העולים החדשים??
אצל הקופאיות הישראליות המצב יותר טוב???
אני הייתי 3 שנים קופאית (ואני לא עולה חדשה) וגם אני בקושי הייתי מגרדת את המינימום!!! כל הזמן במדינה הזו אנחנו מתחנפים לעולים החדשים.
28/04/13 | 16:19
עולים החדשים
זה לא העניין קופאית עולה חדשה או לא זה עניין של המדינה שגונבת לעצמה את הכסף
28/04/13 | 22:00
לא מדובר על עולים, אלה על אלה שהעזו להיחסף -
וכל קופאית ש״העיזה״ להיחסף
לתקשורת הרי אין ספק שהיא תפוטר באותו
הרגע מבלי לקבל את המשכורת החודשית !!!
ככה הדברים עובדים בארץ הברברים !
30/04/13 | 10:43
77. ומה עם טיפ
28/04/13 | 15:47
טיפ ? בחלומות המתוקים !
טיפ מחייבים לשלם רק
מי שמעז לאכול במסעדה,
וגם טיפ זה שוד ! כי אדם אחד
לא שילם טיפ והמלצר דקר אותו !!!
30/04/13 | 10:54
76. אבל זה מה שביבי הקפטליסט רוצה
זה מה שביבי נתניהו רוצה שהיה שוק עבדים ושהעשירים יתעשרו יותר , והעיקר שיש גלידה ב 10.000 ש"ח
28/04/13 | 14:08
75. אני עבדתי כקופאית בכמה רשתות,
מגה היא לא הגרועה שביניהן, התנאים שם עוד יחסית הוגנים.
28/04/13 | 13:15
זה נכון גם אני עבדתי בכמה רשתות
ובמגה קיבלתי יחסית למקומות אחרים תנאים מינמליים מעט יותר מכל מקום
01/05/13 | 08:20
74. תפסיקו לבלבל את המוח. אלה הם כללי השוק!
אי אפשר גם לדרוש מחירים זולים וגם לדרוש משכורות גבוהות לקופאיות!
כל הקופאיות במגזר הקמעונאי מרוויחות מינימום.
28/04/13 | 13:05
אתה בטח איזה מילארדר בעל רשת שייוק
28/04/13 | 20:38
73. מי שמעשן שלא יבכה שאין לו כסף
הקופאיות שבכתבה חיות כמו מלכות אם הן מרשות לעצמן לבזבז כסף על סיגריות,מקנא בהן
28/04/13 | 11:42
72. אם אתם בני אדם-תצביעו ברגליים! תחרימו את מגה!!!!!
.
28/04/13 | 10:52
ממש לא!! אז מצבן יהיה גרוע הרבה יותר. ודווקא אני שומע שברשת הזו המצב הכי פחות רע!
28/04/13 | 11:24
ברשתות האחרות המצב עוד יותר גרוע,
אי אפשר להחרים את כולם לאורך זמן. מגה דווקא בסדר יחסית.
28/04/13 | 12:49
צודק,
30/04/13 | 10:43
71. הצבעתם שלי שתשמור על קופאיות וכו',או ללפיד הנאו ליברל?!
28/04/13 | 10:51
70. שימו לב לתגובת הפייס מיונתן קרביצקי-פני התנועה הליברלית
28/04/13 | 10:49
69. אבל את יהיר ל. היא לא מעניינת.אותו מעניינת "ריקי" 20,000
28/04/13 | 10:38
68. ומה איתי??
יש לי ילד ואני עובדת במשרד 8 שעות ואני עושה פחות מ 3500 שקל אז לי לא צריך לדאוג ??
28/04/13 | 09:38
צודק!!
28/04/13 | 10:51
67. קופאיות במגה
נכון התנאים הם לא כמו בהייטק ולא כמו של עובדי המדינה ,
אך מבין כל רשתות הקמעונאות רשת מגה נותנת את תנאי ההעסקה הטובים ביותר לעובדים בתחום הקמעונאות , ישנם הסכמים קיבוציים ישנו ועד עובדים שדואג לרווחת העובד המנהלים והמנהלים הבכירים הם אכפתיים , מקבלים שעות ערב ותנאים סוציאליים מתנה לילד של עובד שמתגייס , מילגות לילדי עובדים בתיכון ובאוניברסיטאות , משכורת 13 , רווחים , טיולים וימי כיף מתנות בחגים וביום המשפחה קרן סיוע לעובדים ועוד כהנה וכהנה שאין זה המקום לפרט
אני גאה להיות עובד ותיק ברשת קמעונאות מהוותיקות במדינה עם עובדים מצוינים
28/04/13 | 09:14
66. מגה
תאמינו לי זה מה שהרגשתי במדינה שלי שנלחמתי והגנתי עליה וירדתי לארצות הברית החיים קשים גם כאן אבל יש הרבה עבודה
28/04/13 | 06:33
65. קופאית
זה לא נכון שקופאית רוסיה = עובד זול
מה שנכון זה שכל קופאית = עובדת זולה
מה שנכון זה שבחגים טוחנים את הקופאיות עד שלא נשאר להן כח לחגוג את החג.
מה שנכון זה שמתי שאין כל כך עבודה אז הקופאית הולכת הביתה.
מה שנכון זה שלא בטוח מה המשכורת של קופאית תהיה בסוף החודש וזה לא קשור רק למגה, אתם יכולים לראות את זה בכל סופר. והכי מעצבן זה שהן באמת רוצות לעבוד משרה מלאה ולהתפרנס בכבוד ולא נותנים להן.
28/04/13 | 02:25
נכון. אבל.....בענף הזה של הרשתות יש המון תחרות ובגלל זה הרווחיות נמוכה!
כדי לשרוד צריך להפחית עלויות (בעיקר שכר). יחד עם זאת אני מכיר את התחום ויודע שהתנאים של קופאיות במגה הכי טובים בענף.
אפשר לשפר אבל זה לא כצעקתה...!!
28/04/13 | 10:53
"לא כצעקתה"? אפשר לחשוב שהן מרוויחות הון
נו טוב,לאיזו תגובה ניתן כבר לצפות מבחור שמכנה את עצמו "יולנדה"(שימו לב שתגובתה של יולנדה נכתבה בלשון זכר)
28/04/13 | 20:44
64. די לגלובליזציה
צריך להחרים את כל הרשתות המגעילות האלה ולתמוך במכולות הקטנות ובעסקים המקומיים ... לתת הכשרות לאנשים למקצועות חיוניים כמו רפואה וחקלאות ולהפסיק את כל הגלובליציה המגעילה הזאת שעושה מהבנאדם עבד... בכלל גם אם אתה מרוויח 7000 שקל מה זה שווה אם אתה עובד 200 שעות בחודש ואין לך זמן לנשום שלא לדבר על לחיות... אנחנו בני אדם לא מכונות...
28/04/13 | 00:01
63. אולי תלכו לצלם ברמי לוי ותראו את הזוועה והניצול שם של העובדים?
27/04/13 | 20:52
62. קופאית = עבד. זו עבודה קשה ומתישה ובסוף היום אין כוח לכלום. אחרי כמה שנים קשות כאלו ומרירות עוזבים
27/04/13 | 20:42
61. מדהים שבסופו של דבר מגה מאשימים את מנהל הסניף
על מה? על זה שהוא לא הצליח לתווך את הגזירות של ההנהלה לעובדות הישירות שלו, שאין לו שקרים בשביל לטייח את העיוורות שלהם?
27/04/13 | 18:56
מנהל הסניף...
מנהל הסניף הוא האדם שתפקידו לספר לעובדיו את סיפרוי ההנהלה, לבצע הוראות שאינן מקובלות עליו, ולהיות בשר התותחים מול הלקוחות, כאשר הוא יודע היטב שאינו צודק בהסבריו. מנהל סניף ברשתות השיווק הוא הבורג הכי חלש במערכת, וכל "פישול" לכאורה, בעיני ההנהלה , יפיל אותו . הוא נמצא בתפקיד טמפון שתפקידו לספוג ותו לא. למנהל הסניף אין כל אופציה ניהולית, לא שיקול דעת ולא זכות דיבור. גם מנהלי הסניפים הם אומללי המערכת, ושכרם אינו עומד בקנה אחד למול תפקידם ושעות עבודתם.
28/04/13 | 09:22
60. בסטימצקי אותו הדבר
וברוב הרשתות.
27/04/13 | 14:28
59. סיפורי הסבתא של הנהלת המגה
הנהלת המגה מספרת סיפורים ומורחת את התשובות. אין קופאיות שעובדות במשרה מלאה, אסור למנהלי הסניפים לחרוג בשעות העבודה, ומנהל שחורג משלם את המחיר בכסאו. מעטות הקופאיות שנקלטות כעובדות החברה, ולרוב כאשר מתקרב המועד בו יש חובה לקלטן, פשוט שולחים אותן הביתה. עובדי המגה הם מספרים יבשים, איש אינו מתעניין בגורלם, לאיש לא אכפת, ועל הסיפורים על "גיבושים" ו"השתלמויות" - זה הכל מס שפתיים מנוכה ממס. גם ועד העובדים של המגה הוא חותמת גומי של ההנהלה, האיש מקבל שכר (גבוה) מהנהלת המגה, מקבל משרד, פקידה, רכב וטלפון, ואין לו כל סיבה לדאוג לעובדים, להפך, הוא דואג להנהלה. ככה נראים הדברים במגה, ואני סמוך ובטוח שגם במקומות אחרים.
27/04/13 | 11:37
דווקא המצב של הקופאיות במגה טוב יחסית
תראו מה קורה ברשתות אחרות ותברכו....
זה לא אומר שאין מקום לשיפור גם במגה.
28/04/13 | 10:38
58. איך אנחנו נרויח מליארדים ? רק ממציצת הדם שלם ושל העובדים שלנו.
27/04/13 | 11:12
57. אני לא מבינה למה במדינה המגושמת הזאת
אנשים מריכים לחיות ממשכורות כאלה?!
במקרה שלי, שיש לי שני ילדים, אחת בגן, ואחד בן חצי שנה. נכון לכרגע אין לי סיכוי לעבוד גם כי אין מקום בגנים, וגם בשביל שאני אכניס את הילד שלי לגן אני צריכה לקחת משכנתא.
איך במדינה שלנו אנשים מקבלים משכורות שלא תואמות את יוקר המחיה איך?!
שכר מינימום היום הוא 4.300, בעלי עובד -מינימום - 12 שעות ביום, ומקבל בלחץ 5 אלף.
תגידו לי אתם ! גן לילדה בת שנה וחצי- 1400 וקצת, שכר דירה 2.600, ואיפה טיטולים? ואיפה מטרנה? ואיפה פעם באף פעם לקנות להם איזה משחק?!
ואיפה חשמל / מים / גז .
על הטלויזיה מזמן ויתרתי. ולצערי אבא שלי לא רוטשילד, והוא מאוד רחוק ממנו.
במדינה שלנו אתה צריך לדעת למי להיוולד, אחרת? אין לך שום סיכוי!!
עצוב לדעת שאצלנו רק החזק שורד, ואילו העני - יורד עוד !
ולא , אני לא רוסיה, אז הכתבה על נטו רוסים ממש לא מועילה לכלום !
27/04/13 | 11:00
56. הפיתרון רק העלאת שכר מינימום!! דחוף דחוף
27/04/13 | 10:58
55. רק מחאה אלימה תעזור פה בסוף!
איך נצליח לקנות דירה ???? משלמים שכירות מרוויחים מינימום עובדים במקסימום..ועוד רוצים להעלות לנו את המעמ ומס הכנסה לך תעלה לריקי כהן שלך!!!
27/04/13 | 10:57
54. זה לא רק הן, רבים כמותם משתכרים שכר מינימום
עובדים קשה וזה מה יש. כל עבודה יש לה את היתרונות והחסרונות שלה. לצערינו גם לישראלים וגם לאקדמאים קשה ובמדינה שלנו הכל מתנהל דרך קשרים ופרוטקציות, ולא תמיד לפי הכישורים. לדעתי צריך להוזיל מוצרים, כי אין ערך למשכורת גבוהה אם הכל יקר כל כך.
27/04/13 | 10:55
לא מתפרנסת בכבוד
אני עובדת באחד הבנקים הגדולים במדינה ככספרית (טלרית). ברשותי תואר ראשון ושתי תעודות מקצוע. לצערי, לא מצאתי עבודה בתחומים שאותם למדתי. אינני עצלנית ומוכנה לעבוד קשה מאוד. מוכנה?- אני לא רק מוכנה, אני עובדת כמו חמור ומתייאשת כל אימת שהתלוש מגיע לידי.
אני מגרדת את ה- 4000 מלמטה. כשמדברים עם הממונים הם מדברים איתנו על גאווה, זכות וכבוד לעבוד בבנק שבו אנו עובדים ולא עושים דבר כדי לנסות לשפר את תנאי העסקתנו. זאת ועוד: איננו מתוגמלים גם על השעות הנוספות שאנו נאלצים להשאר בשל עומסי העבודה, שהרי העבודה לא מסתיימת ברגע שנסגרות הדלתות.
שמישהו יאמר איך חיים ממשכורת כזו.
28/04/13 | 12:41
53. קופאיות?אפילו מטפלות בגן פרטי
במעון של הילד שלך שצריכות לתת את הנשמה מרויחות מינימום!! מי שמגיעה ל4800 בחודש זו ההיא שעובדת 6 ימים מ7-17
27/04/13 | 10:52
52. am:pm
תעשו סרט על הרשת am:pm ואז באמת תראו איזה תנאים זוועה יש לעובדים וקופאיות שם סופר שפתוח בשבתות חגים כל יום . אין חיים לעובדים
27/04/13 | 10:47
51. נורא ואיום. פני המדינה כפני היחס לעובדים החלשים.
27/04/13 | 10:43
50. רק הן אשמות שיעשו שביתה בכל הסניפים אם לא ישפרו את המשכורות
או את התנאים של העבודה אבל פחדנים כולם
27/04/13 | 10:27
49. זה כל הארץ ככה.....
מי שרוצה אני יכול להביא לו אולי 20 מקומות עבודה שהם ככה אנשים עובדים 12 שעות ביום + ימי שישי ובקושי מגיעים ל4...
אז מי קוצה לעשות תחקיר שיפנה אליי בבקשה..
27/04/13 | 10:24
48. החיים של מורה:שישה ימים בשבוע, 2 בי"ס ושכר של
מורה עם תואר שני, תעודת הוראה ושנתיים ותק, עובדת בשני בתי ספר, לא מקבלת משכורת בחגים וחופשות, מפוטרת כל חופש גדול.
אלה החיים הבלתי אפשריים של המורה הכי טובה של הילדים שלכם.
27/04/13 | 10:06
גם גננות והסייעות שמפוטרות בחופש הגדול
27/04/13 | 20:14
לא יכול להיות, רוצה לראות תלוש
המורים בארץ מקבלים משכורות די גבוההות ביחס לשעות שהם עובדים. מורה שעובד כ 5-6 שעות 5 פעמים בשבוע מרוויח 6000 נטו+ כסף טוב בשיעוריים פרטיים.
אני בעצמי עבדתי כמורה ואני יודע על מה אני מדבר.
29/04/13 | 01:31
47. רק שכחו לציין...
שיש להן משכורת 13,קרן השתלמות, מענק רווחים, השתתפות בשכר לימוד לילדים, 1400 ₪ מתנות בחגים, בחלק מהסניפים שעות 200% החל מ 7 בערב.. אז נכון שהשכר הוא מינימום אבל ביחס לתחום הקמעונאות התנאים הם הכי טובים. בכלל אם הכתבה הייתה רצינית היו מציגים את כל המעסיקים בתחום והיו רואים שבשאר הרשתות המצב הרבה יותר גרוע.... ו.. בוקר טוב חצי מהמועסקים במשק מרוויחים שכר מינימום...והמצב לצערנו הולך רק להחמיר
27/04/13 | 09:41
אל תבלבל את המוח!
אני עובד במגה, זו השנה השניה שאין מענק רווחים! השנה גם את הימי כיף הורידו וכן לא נותנים לקופאית להגיע למשרה מלאה מה שפוגע רבות באימהות תשלומים למעונות וכדו', והעובדים האחראים בהרבה פעמים מתנהגים לא יפה ורודים בקופאיות!!!!!!!
וכל זה בשביל 3000 שקל וחלק מהתנאים שהזכרת, ממש מצער שזה המצב במדינה ועוד יותר מצער לשמוע שהמצב ברשתות האחרות יותר גרוע.
ועכשיו שיאיר לפיד ימשיך לדבר על ריקי כהן מחדרה.
ואני לא רוסי.
28/04/13 | 23:31
46. יאיר הביתה אתה מגעיל אותי
27/04/13 | 09:40
45. מדינה בושה אני יורד מהארץ מדינת עבדים
27/04/13 | 09:39
44. מפסיק לאלתר לקנות ברשת מגה!
27/04/13 | 09:38
43. הבעיה היא שלרובן מזונות ואבטחת הכנסה מהמדינה
כך קורא שכול אחת מהנשים האלו מעדיפה לעבוד לא משרה מלאה אלא מס' שעות מצומצם ולא למצוא עבודה במשרה מלאה, לא ללמוד את השפה למרות שהן צעירות ...והן חיות על חשבוננו . זה מה שמבזה את העניין ...
27/04/13 | 09:34
42. Stop rasism.
The problem is that you still call them Russians. They are Israelis like you. You, them, doesn't matter what nationality you are, you are all human, and deserve to be respected and paid for your job. Stop this ugly
rasism. Stand all together for your rights.
27/04/13 | 09:28
יש גם מרוקאיות, פולניות ואתיופיות אין פה גזענות
27/04/13 | 10:10
41. מגה
דווקא במגה התנאים הכי טובים ביחס לשאר החברות...בתחום הקמעונאות היא הכי טובה וכן יש את הסילוק הביתה אבל רק מתי שאין כלל עבודה
27/04/13 | 09:20
40. קופאיות בסופר
בענף הקימעונאות בארץ דומה מאוד לסרסור שמעסיק זונות רוסיות בארץ .מקבלים שכר נמוך מאוד המשרה חלקית בכוונת תחילה .זה מתאים כלכלית לסרסור ככה הזונה שעובדת בסופר ממשיכה להיות תלויה במעסיק ולהמשיך לקבל השלמת הכנסה מביטוח לאומי .מי שתומך בעקיפין בסרסורים אלא הם חוקי המדינה .היסתדרות העובדים אינה מיועדת לעובדים מהסוג הזה .ההיסתדרות מיועדת לגופים הגדולים כמו הנמלים. חברת חשמל .וכו .וכך תומכים בעקיפין בסרסורים שמעסיקים אנשים כאלא אם בהסתדרות העובדים נראה להם שזה תקין. אז שגם המייצגים מההיסתדרות יעבדו בתנאים של הזונות האלא. בקיצור צריך לחרוש את הארץ הזאת מחדש ולהעלים מעל פני האדמה את כל הגופים שקמו מאז קום המדינה. ולהתחיל מחדש .מי שחושב שזה ימשך כך בשקט לדורות הבאים יש לא טעות. כשממש תכאב הבטן יהיה כאן בלגן שלא חלמו הזאבים החזירים .אני רוצה להביא לידיעתכם שהסרסורים הגדולים גם קובעים את המחירים ליצרנים .היצרנים כבולים בידיהם של סרסורים אלא. בגלל ההזמנות הגדולות שמזמינות מהיצרן .כמו כן רמות המחירים לצרכן איזה רווחים יש להם. מקימים עוד ועוד סניפים כי הרווחים שלהם עצומים .הכל מהגזל שעושים לצרכן אז עד מתי?
27/04/13 | 09:08
39. חא חא , השכר הזה עולה הרבה כסף למעסיקים
בינתיים באופן שיטתי הקופאיות חסרות כל איכפתיות ועושות המון טעויות לטובת הלקוח, חלק מהן בקריצה. תחשבו שזה עולה לשופרסל עוד 40 ש"ח לשעה לפחות.
אני נתקל בזה המון.
חלק זה בכוונה, חלק מתוך עייפות, חלק זה מתוך הסח הדעת, כל מה שתרצו, אבל עובד שלא מקבל מספיק לפרנסתו יגרום נזק למעביד.
27/04/13 | 08:56