יהדות
תגובות (179 תגובות ב-112 דיונים)
112.
כתיבה משובחת והרבה חומר למחשבה. סחתיין מאקו
* דצה   12/03/20 | 14:08
111. מכיר לא מעט בנות כאלה
דת בימינו הפכה להיות מילה נרדפת לצביעות. רוצה לקיים יחסים? את יכולה להיות חילונית. אם את קוראת לעצמך דתיה תתנהגי כמו דתיה. בנות כאלה בוגדות בערכים הכי מקודשים להן.
* יותר גרועות מזבל   12/02/19 | 23:48
110. אני דתיה, שומרת על הכל. אבל רווקה שכן עושה סקס
זה ממש נכון. עצוב שחונכנו לפחד שברק יפגע בנו במידה וניגע בגבר. יש גיל שזה עוד הגיוני להיות "שמורות" בו עד החתונה. אבל בשנות ה20 המאוחרות זה כבר ממש לא פשוט. יש לגוף דחפים ורצונות. אז אני בת 28, דתיה, שומרת שבת, כשרות, צמה את כל הצומות ואפילו נוטלת ידיים כל בוקר. אבל מתישהו בגיל 27 אפשר לומר שהבנתי שכנראה החתן מבושש להגיע ואני והגוף שלי מעוניינים בכמה דברים. אני לא מתחרטת. אבל כן פחות רוצה לצאת עם דתיים שמזיינים כל היום אבל "רוצים בחורה שמורה". תהיו קצת כנים עם עצמכם
* דתיה אחרת   21/06/17 | 21:18
מחפש דתיה כמוך
אשמח אם תפני אליי במייל tch00266@gmail.com
* דתי   26/06/17 | 18:40
109. כתבת שטות אחת גמורה
אתה כותב שחזרת להיות טהור... ושזו תרבות של סטוצים .. כאן אפשר להסיק שאתה עשית זאת היית בכל תרבות הסטוצים והיחסים הקצרים. אני חילונים מאז ומעולם באה מבית של האמאמאמא של הכופרים אבל עם זאת מעולם לא היה לי סטוץ וכל מערכת יחסים שלי נמשכה זמן רב. נכון אני לא נשואה אבל חיה עם בן הזוג שלי כבר שנה וחצי חיים של זוג נשוי.. אני נהינת מסקס משוועת לסקס וכיף לי בסקס אבל לא כל גבר שעובר לידי אני חושבת "ווואי איך הוא עושה לי את זה" מה זה אומר עליי? חברים כל עניין הצניעות הוא בעיני שטות אחת גדולה. בחורה צריכה להיות צנועה כי היא רוצה לא כי החברה בה היא חיה מכתיבה לה(חרדית חילונית או כל אחת אחרת). אצל הגבר יוצא היצר??? יאללללה זה שהם לא יודעים לשלוט בעצמם לא אומר שאחרים צריכים לחיות חיים של חוסר ושל בורות. די צאו מזה. אם בחורה דתייה רוצה לעשות את העולה על רוחה בבקשה נשמה שלי תהניייייי. אם היא לא רוצה גם שיהיה במזל וברוכה ותהני אחרי החתונה. מספיק עם הכפייה
* חילונית    06/06/17 | 07:20
108. מגמתי בטירוף
מקו, הגיע הזמן לקצת אומץ. תהיו מאוזנים יותר
* שוש   05/06/17 | 21:32
107. מקו. נמאס!!
תקראו למדור היהדות שלכם - "אנטי יהדות"! כנגד הכתבה הזו יכולתי להביא 20 כתבות על כמה מזיק לבחורה להחליף כמה גברים עד לאמיתי שלה. תפסיקו עם המגמתיות הזו!! הגיע הזמן לתת מענה לשני הצדדים!! ואגב, ממליצה בנושא זה על הספר "אהבה לרגע" שבאתר הדברות
* מירה   05/06/17 | 21:26
106. בשבוע הבא החברה הדתית לא לימדה אותנו להבדיל בין סמים קשים לקלים
לכן היא דפקה אותנו כי עישנו ונטלנו והזרקנו כל מה שהציעו לנו... תתגברו... מדובר בסך הכל בבנות שהדחפים המיניים שלהן גדולים מהאמונה שלהן. ואני אומרת את זה בתור רווקה דתייה בת 30 שטרחה לשמור על עצמה ולא רואה בזה קושי.. אם אפסיק לשמור על עצמי סביר להניח שיהיה לי קשה להיגמל מזה.. לכן מלכתחילה מי שרוצה את זה יחד עם בן זוג וילדים וכל זה מומלץ לה לעשות מאמץ למצוא את האחד ... דווקא אם את בינתיים עם אחרים זה לא 'בוער לך' ואז הכתבות הבאות שתנפיקי לנו זה על הביציות המוקפאות באלפי שקלים שלך שהגעת לגיל 40 ואת מנסה להפרות ללא הצלחה או בטיפולים מפרכים וכואבים.. או על הילד שלך ששואל 'איפה אבא?' כי נמאס לך לחכות ואת מתה כבר להיות אמא - אם יום אחד ארצה ילדים ומשפחה יהיה להם אבא.. כי אחרת באמת הילדים ידפקו הרבה יותר מאיך שהחברה הדתית דפקה אותך (אה... וכמובן אני לא מוכנה לעשות את כל עבודות וגידול הילדים לבד יש לי עוד שאיפות בחיים). דבר אחד כן אגיד.. לדעתי החינוך הדתי בניגוד לחרד"לי הוא לא משהו.. הבנות הדתיות או הדתיות לשעבר שכותבות פה ובYNET ובוואלה מוכיחות בד"כ בורות עצומה ביהדות ומראות שלא לימדו אותן כמו שצריך מלבד לבגרות וכמה סדנאות ייעודיות.. עשו לי טובה אם הייתן מקבלות חינוך נורמלי אינפורמטיבי ערכי אבל גם פתוח לא הייתן מחפשות פורנו שישלים לכן.. פתטי !! הבעיה שגורמים בעלי אינטרסים מנצלים אתכן כדי להכפיש את הזרם כולו ואתן אפילו לא שמות לב... עולב!
* חופש הביטוי - ערך קדוש!!!   05/06/17 | 19:16
105. אין הכללה, אך יש אמת
אין כאן שום הכללה, הביאו סיפור של שתי בחורות מעולם הד״ל שמביעות את דעתן הלגיטימית והחופשית. ברור לכולנו שיש עוד כמוהן, וזה בסדר! כל אחת חווה את העולם/ הדת/ התרבות כפי שנראה ומתאים לה. אך יש כאן בעיה והיא הוצפה, וטוב שכך. במקום כמה מהנשמות הטובות ששללו באופן בוטה את הנאמר, יש לדבר על העניין ואף אולי לחנך קצת אחרת... הרי זו תוצאה של חינוך ושל ראיה חד צדדית של מחנכי הדור. נכתב מאת בחורה דתיה, שלמזלה התחתנה בגיל 20 שחלילה לא ״תשתעשע״ עם החבר שלה מגיל 16
* לירון   05/06/17 | 17:26
ההנחה היא שהתת מודע יעשה את החישוב בעצמו ויניח שמדובר ביותר מ-2-3
כנראה שאכן מדובר בכמה אחוזים אבל ההרגשה מקריאת הכתבה שזה כולם או לפחות רובם וזה לא נכון בעליל.. צריך להבין שבנות או בנים שלא שומרים על עצמם במודע ולא בתור איזו מעידה חד פעמית הוציאו את עצמם מההגדרה של דתיים שכפופים לרצון ה' אבל כיוון שכיף להיות דתי משאר הבחינות אז הם ממשיכים לשחק אותה ועושים מה שבא להם... הם מרמים את עצמם בעיקר ועוד כמה סתומים שלא מבינים עניין...
* כן אבל...    05/06/17 | 20:10
104. אין ה'
ה'....ה'...ה' ....מספיק כבר ,תתקדמו אין דבר כזה
* משה   05/06/17 | 16:37
103. עוד אחת שמוצאת את מי להאשים בשריטה שלה
* חרטאבונה   05/06/17 | 15:04
102. לא מייצג בשיט.
אפשר לראות את זה לאורך כל הטקסט.
* דתיה בגיל הזה   05/06/17 | 09:52
בדיוק
* מור   05/06/17 | 11:34
101. בחורות שעוזבות את הדת רוצות לפרוץ גבולות אבל להאשים בזה את הדת זה מוגזם
תמיד יהיו בחורות שלא מספיק אמיתי להם התוכן ולא מספיק ממלא אותם אז הם מרגישות שכל מה שמספרים להם לא אמיתי ולא נכון...אבל זה טעות איומה להגיד שבגלל זה את פגועה ביכולת תקשור עם בנים או בהבנה הבסיסית של המציאות. ודרך אגב כל הבנות שאני מכיר שזה בעיקר חילוניות מבינות שלשכב עם מישו סתם כי באלך עליו אין הגדרה יותר מדוייקת מזה לשרמוטה
* אריק   05/06/17 | 09:36
ואם גבר סא לו לשכב עם מישהי סתם כי בא לו עליה ? מה ההגדרה שלו?
* מישהי   05/06/17 | 14:53
100. טוב לא קראתי את כל הכתבה אבל בנוגיע....
לדת ולחשק הנשי שהוא כיביכול לא קיים ורק לגבר יש צורך ואישה סכ"ה צריכה למלאות אותו בישביל הגבר זה בולשיט אחד גדול ..ההפך הוא הנכון מעיקר הדין התפקיד של הגבר הוא למלאות צורכי האישה הפסוק אומר "ועונתה לא תיגרע"מי שלא הבין שלא תזניח אותה מינית .אז המיניות בתורה היא דבר נחוץ וכל גבר מוכרח למלאות אחר רצון אישתו ביחיסי אישות וכך גם על האישה היום נותנים הדרכה גם לנשים וגם לגברים בעולם החרדי.אני אומנם גם קצת שמרני ולא בעד פריצות אבל עדיין לדעתי מה שקורה היום במיגזר החילוני רק מראה שזאת דרך קולקלת גם לנערים וגם לחיי נישואים שאיין להם ערך נכון אצל חילוניים . .וכן לצערי גם יצר הרע לא פסח עלינו החרדים וגם לנו יש הרבה מה לתקן בעצמנו ובחברה עצמה ..אבבלל עדיף ללכת לפי חוקי התורה הנזקים הרבה יותר קטנים לכולם
* ק.ק   05/06/17 | 07:08
99. כתבה טיפשית. אל תרגישו חלוצות כי זו הכללה מיותרת.
בתור בחורה דתייה שגדלה והתחנכה במסגרות דתיות אני מודה על החינוך שקיבלתי כל רגע. אין יותר חשוב מלשמור על הגוף שלנו לאחד. אני בחיים לא פחדץי מגבר בצורה שתיארת פה ולימדו אותי הכל על גוף האישה ועל יחסי אישות. הכללה טיפשית. אל תנסי לשנות את הדת. לא מתאים לך, את לא חייבת. אבל אל תקראי לעצמך דתייה כי זה אלף בית בדת. כל הכתבה הזאת שטויוץ במיץ. מנסה לייפות את הגחמות שלך.
* דתייה בת 23   05/06/17 | 05:54
98. באולפנא מלמדים לשמור על הנפש לא להפקיר את גופך. מלמדים מה זה בנים
מלמדים הוראות הפעלה מוח גברי. ולפי זה לדעת לנהוג.את לא חיייבת את יכולה לשכב עם כל גבר שקורץ שהמטרה שלו להישתמש בגופך .
* בנים זה ראש אחר   05/06/17 | 04:08
97. אני אשה בת 35 חרדית וזוכרת שבגיל 10 או 12
רק אמרתי שלום לשכן שלי (חילוני ) וקבלתי מכות מאבא שלי (גם חרדי ) רק כי אמרתי לו שלום אני לא יכולה לשכוח את זה אז כן לי אישית זה הכניס איזשהו פחד מגברים לפחות אז בזמנו . אני לא חושבת שזו הדרך לחנך אני כמובן אוהבת אותו מאוד ויודעת היום שזה בא רק מאהבה אך אם בתי בת ה 15 תגיד שלום לשכן בטוח לא אנהג כך מה שאני רוצה לומר שכן אולי יש קצת נכון במה שכתוב בכתבה אך לא כולם כך למעשה זהו קומץ מזערי ביותר ביחס לכלל הציבור החרדי /דתי ערב טוב .
* אא   05/06/17 | 00:56
אבא שלך לא מייצג אף אחד.. להרביץ לילדה שלך? באיזה זכות
ועוד על דבר כזה... אפילו על משהו שבאמת אסור... תסבירי לאידיוט מה זה בחירה חופשית... שיפנה למח ולא לכח
* דתייה   05/06/17 | 21:24
96. באמת עלוב ושטיחי איך שייצגת את זה כאן,קחי אחריות!!
* אחת שמבינה בדת   04/06/17 | 23:31
95. מדובר בקומץ שירד מהדרך
להביא שתי נשים כדוגמא ולהשליך על כל הציבור זה לא הוגן ולא ראוי וגם לא נכון.
* יוסי    04/06/17 | 23:09
94. ה' יעזור לכם ויסלח לכם אמן!
זה רק מראה שמה שלימודו אותך בתור דת הוא סבל ולא העבירו לך נכון את החוויה והחיים הדתיים מאחלת לך שבקרוב תפקחי את העניים שלך ותראי את האמת שה' יעזור לך ולכל הבנות בעם ישראל ותביני את הטעות שכתבת למעלה הכל שטויות של ילדה עם הורמונים....
* אנונימי    04/06/17 | 22:59
אשרייך על התגובה.
* חיים   04/06/17 | 23:12
זה עצוב שאנשים מנסים תמיד לחפש תירוץ למה הגיעו למצב שהם נמצאים בו כעת
אני חושבת שהיא לא מרוצה מהדרך שהיא נמצאת בה עכשיו היא כועסת שהיא הגיעה לאן שהגיעה עכשיו אז מנסה לחפש את מה להאשים. אין דבר יותר טהור מהדת מהתורה מהרוחניות ומשמירה על כבודך . רובנו היום עושים טעויות אני מודה גם אני עשיתי טעות אבל בגלל שאני מאמינה כל כך אני יודעת שיש אפשרות לתשובה כל הזמן . ה׳ סולח הוא רוצה לסלוח לנו אם עשיתי טעות זה לא אומר שזהו אין לי דרך חזרה ההפך לעשות תשובה זה המעלה הכי גדולה . בנות יקרות גם אם עשיתן טעות תלמדו ממנה לפעם הבאה בזכות הטעות הזאת אפילו אולי תתחזקו יותר אבל לעשות טעות ואז לחשוב זהו אין לי דרך חזרה זאת הטעות הכי גדולה !
* יעל דתייה גאה    05/06/17 | 15:36
93. כמה בולשיט, אלוקים!
אין לי מושג איפה את חיה... וכל ההכללות האלה פשוט מבישות.. מי שרוצה למרוד שיבושם לה רק שלא תשחיר מגזר שלם.. מי שלא טוב לו, יום טוב לו!
* ליאת   04/06/17 | 21:46
92. הכתבה לא מייצגת- כדאי לקרוא
נכנסתי לכתבה גדלתי במוסדות דתיים לאומיים, אני רווקה בת 27, נכון הנושא היה טאבו אבל אף פעם לא חינכו אותנו לכך שזהו דבר לא טהור וקדוש, אבל כן זה משהו שעושים אחרי חתונה, ולמה? לא כדי לא להכשיל, אלא כדי לשמור על הנפש שלך ועל המקום הכי פרטי שיהיה מיועד רק לגבר שמבטיח לאהוב אותך כל חייו ולא לכל גבר מזדמן... אשמח שתעשו כתבות מייצגות ושמציגות את כל הצדדים!!! מבינה גם את הצורך לפתוח את הנושא, חשוב!
* שירה   04/06/17 | 21:01
המקום הפרטי הוא שלי.ולא של גבר.אני אחליט מה לעשות.
* מין זה דבר יפה.אם אני אשה אסור לי להנות?   05/06/17 | 02:48
מה הקשר אשה? לגבר גם אסור אפילו לחשוב עלייך אם את לא אשתו
מי יכול להיות יפה אבל אם עושים אותו רק בשביל הצורך אז זה מכער אותו.. נשק למשל זה חשוב אבל לשימוש בזמנים הנכונים ... מציעה לך ללמוד את הנושא טוב ואז להביע דעה במקום לפלוט פה מנטרות
* לילי   05/06/17 | 21:29
91. א' את לא סתם הרגשת...
* אבי   04/06/17 | 20:39
90. תעשו כתבה על החסינות של אנסי הילדים במגזר הדתי כנסו
בקשר לבנות תמימות שמיתחתנות בטולות הסיכויים שלהם להביא משפחה גדולה ושמחה אם נכדים ונינים ובלי להיתגרש או לריב כמו זוגות חילונים שמתגרשים ורוצים למות את זה לעומת זה תציגו .אבל דתיים שפוגעים מינית בתוך החברה בבנים ובבנות מקבלים חסינות ולרוב זה ילדים שנהרסים חייהם ממשיכים כאילו כלום לא קרה ומאיימים על ההורים לא להיתלונן ממש חייב לזיין את הפדופילים האלה אם חסינות מהמנהיגים גועל נפש אני מציעה להורים לסגור את החשבון בקהילה עי שבירת כול העצמות של המדריכים הדוחים האלה
* יוסי   04/06/17 | 20:34
לא...במגזר הדתי חרדי אין בגידות הכל מושלם...לא
* 2017 כבר פה   04/06/17 | 21:05
תכנסי לכתה א ותלמדי איך לכתוב הבנת הנקרא וכתיבה.
*  חיה   05/06/17 | 02:59
89. משהו התפספס בלמידה
משהו התפספס בלמידה . הקדושה והטהרה זה היכן את שמה את עצמך מול הבורא ... אהבת הבורא הקדוש ברוך הוא היא מעל כל משל ונמשל שנלמד . יש בחורות שאינן גדלו לדת מסוימת אך יש בהן את טבע הצניעות והשמירה על כבודן . וכן יש איך נלמדו הדברים כי קיבלנו את טהרת המשפחה.. ואם נאמר את האמת תחושת האיכסה מגיעה אחרי ההנאה ללא קדושה וטהרה . אנחנו בנות יהודיות יש לנו תורה ואת השם יתברך את בת של מלך לכן את ייחודית בפני עצמך ...
* שרה   04/06/17 | 20:11
אין לי שום תחושת איכס.כי אני בן אדם.לא רכוש הבעל
* נהנת מהחיים בלי יסורי מצפון   04/06/17 | 21:35
כגבר, למדתי שדווקא הבנות ששוכבות עם גברים
לפני החתונה, מתעכב להן הזיווג, ולפעמים הן מקבלות לא את הזיווג שלהן משורש נשמתן, הן ממורמרות, ולא מאושרות וזה מביא גם לגירושין. נשים ששמרו על עצמן באמת, ושומרות אמונים לבעל וכך גם הבעל, יישאו ברכה מאת ה'.
* חיים   05/06/17 | 13:50
88. כתבה אמיצה! כל הכבוד לעוסקות במלאכה!
* פרח   04/06/17 | 19:50
מה אמיץ זה פשוט עשה לך טוב להרגיש שאת לא לבד
* לילו   05/06/17 | 21:30
87. יש הרבה מעבר לשפיכה לבטלה
זו תרבות אחרת. תרבות של סטוצים או תרבות של קשרים קצרים הכוללים מין, זה ממש לא סוג הקשר שיש לבנות. הפורקן המיני שקשה בלעדיו הוא רק בדמיונות אם זה לא קשר להקמת משפחה. בשביל כמה אורגזמות זה ממש לא שווה. הגוף גם משיג את שלו בזמן שישנים . חזרתי להיות טהור כבר כמה שנים . מחכה לקשר האמיתי
* פנים אל פנים    04/06/17 | 19:43
86. זה מה שקורה בפתיחות של הציבור הדתי לאומי, כבר מגיל מוקדם מידי ללא שום בקרה...
* מזועזע   04/06/17 | 19:34
85. ממש נכון.. אין לי כלים או בטחון עם גברים בכלל
בגלל החינוך הזה, חינכו אותנו לפחד, להיות ביישניות צנועות ולא להתמודד עם דברים עד שיגיע החתן , בגלל חוסר הניסיון, וההפרדה בין הבנים לבנות בכל תחום אני מרגישה מפוחדת מגברים, כאילו זה דבר זר שאני לא מכירה ולא יודעת איך להתמודד...
* הרוסה   04/06/17 | 19:06
מזדהה עם כל מילה. כל כך מתסכל..
* נ   04/06/17 | 19:30
84. וואו אני פשוט נדהמת
בתור בחורה דתיה שומרת נגיעה שגדלה במסגרות דתיות אני ממש אבל ממש לא מסכימה איתך על הרבה ממה שכתבת. אני בת 28 ומגיל 8 (לצערי..) יודעת על אמצעי המניעה למיניהם, איך באים ילדים לעולם וכו׳ וכו׳. מעולם לא הרגשתי נחותה או מדוכאת ושמשהו לא בסדר איתי. רוב האנשים שפגשתי גם מאד מעריכים אותי שאני נאמנה לעקרונותי שאותם אני עושה מבחירה מלאה. אומנם עוד לא מצאתי את האחד, ואני מודה שגם הרבה קשרים חתכתי כי לא התאימה הרמה בענייני הנגיעה, אבל אין מאושרת ממני ולא תהיה כשבעלי בע״ה יהיה הגבר הראשון והאחרון שלי. מבינה את בעיית הרווקות המאוחרת ושזה לא נעשה קל עם הגיל אבל אני לפחות מצליחה להעסיק את עצמי ולמלא את החיים שלי בשלל פעילויות שעוזרות לא להרגיש רע וכאילו אני מפסידה או שווה משהו עפ״י הנסיון או חוסר הנסיון שיש לי עם גבר.. בהצלחה לכולם.
* דתיה גאה   04/06/17 | 18:24
גאה בעולם הזה
תקשיבו לגעת בבחורה זה אולי הנאה אבל אין כמו לשמור את האנאה הזו לאשה שלך וגם לי כגבר יש דחף ורצון אבל כמו גדווגאה בכך שומר את זה לאישתי בעזרת השם זה קשה אז צריך מלא תפילותתתת אבל שווה כול רגע שאני יבוא לאשתי אני ירגיש משהו מיוחד לא כמו אלו שלא שומרים אני רוצה אפילו בנגיעה הכי קטנה שיהיה לי משהו משוגע בגוף כלפיה שווה כול רגע תנסו אפילו עכשו כנושואים לשמור נגיעה מאחרות כבר האישה שלכם תרגיש מיוחדת שרק בה אתם נוגעים תבדקו סגולה לשלום בית לגוע אך ורק באשה שלך בבדדווקקק בהצלחה לכולם נשו לא תפסידו
* לייק   04/06/17 | 19:56
חלום
אהבתי
* אורלי   04/06/17 | 22:29
לייק
* אני   05/06/17 | 00:00
מסכימה עם כל מילה שלך ,
* ניצה    05/06/17 | 03:05
83. לא יודעת איפה למדתן. אני למדתי באולפנה וזה ממש אבל ממש לא מה שלמדו אותי
בדיוק ההפך.
* אני   04/06/17 | 18:04
82. שטויות
כן יש פה כמה נקודות נכונות שהועלו,לגבי תמימות וחוסר ידע בהשוואה לשאר העולם החילוני, אבל לי כדתיה היו שיעורי אישות באולפנה,ולא זכור לי שדיברו על משל העגבניה,או כל מיני דברים בסגנון, לא מרגישה שהפסדתי משהו בגלל חוסר הניסיון שלי,אני אפילו חושבת שיש בתמימות ובראשוניות הזאת משהו יפה,מיוחד שלא אמור לקרות עם כל אחד...
* שני   04/06/17 | 18:01
81. עגבניה ויהלום בכספת???
משל יפה, רק שכחתם דבר אחד שהיהלום יכול להשאר בכספת גם עוד אלף שנה ולא ישתנה. לעומת זאת האדם ירקב. השעון דופק, תיק תיק תוק
* הפילוסוף   04/06/17 | 16:56
80. בתור חילוניה שהתמודדה עם כל הנושא הזה בגיל 14
נותר לי רק לקנא בכן בנות אולפנה שאת הלמידה וההתמודדיות שהעולם הזה מביא איתו עברתן כשכבר הייתן יותר בוגרות ומודעות. הלוואי עלי!! (עם כל הכבוד לשיעורי חינוך מיני של הבית ספר..)
* רק אומרת..   04/06/17 | 16:52
79. אבל צבא בטח לא עשיתן. כי זה לא מספיק צנועה.
צבועות.
* אחת   04/06/17 | 16:48
לא כולן
אני דתייה והתגייסתי ועשיתי שירות מלא. היתה לי מפקדת קצינה דתייה יש המון חיילות דתיות, זה כבר לא כמו שהיה פעם,זה פחות ברוך השם
* דתייה    04/06/17 | 22:51
78. מי שעושה את זה לא נקרא דתי
הכתבה מדברצ=ת על דתיים אבל מי שעושה את זה מוציא עצמו מכלל דתי , מי שכתב לא יודע מהחיים שלו ושונא דתיים!!!
* רורו   04/06/17 | 16:28
77. סתם הזויות, מייצגות רק את עצמן
הבנות הדתיות, שומרות על הדת..
* רעות   04/06/17 | 16:26
76. האטום ממתין ליום פקודה להחריב ״ מחטיאים ״
* דעה    04/06/17 | 16:16
75. כבוד של בחורה זה כבוד בלי שום קשר לדת
* עומר    04/06/17 | 15:49
74. שאתה שוכב עם רווקה דתיה למחרת יש לה רגשות אשם
והיא יכולה לנתק איתך את הקשר ואתה לא מבין למה ומי שיודע מבין שזה בגלל ששכבתם מה שרציתי לומר שזה בחורות שכדאי שתחשבו טוב טוב אם לשכב איתן
* יוני   04/06/17 | 15:44
73. כתבה אחת המפגרות שקראתי
בנות אומללות שלא שומרות על עצמן ונותנות לזה לגיטימציה. בושה
* שי   04/06/17 | 15:40
72. קשקוש אולי אצל החרדים
לא אצל הדתיים הלאומים לא סגורים כמוהם
* גבי   04/06/17 | 15:35
71. פרנואידית
אם יורשה לי להביעה את דעתי בתור חרדיה שזה קצת יותר אולטרה מדתיים, המרואיינת פשוט נסחפת,נקודה. גם אותי חינכו בתור ילדה להבין שהגוף שלי הוא נכס ששייך לי ,ולי יש את הזכות והכבוד לבחור איך להתנהל איתו, כשמחנכים אותך לכבד את עצמך -מעצמך את לא תסתובבי עם גופיה זולה שלא מכבדת...אף אחד לא גורם לך בתור דתיה לפחד מגברים אלו דמיונות שלה או שהיא באמת באה ממקום קיצוני (למרות שאני גדלתי במקום יותר "קיצוני" מאולפנה...) יכול להיות שבמפגש ראשוני עם גבר דבר שלא הורגלת אליו כשלמדת במסגרת נפרדת תהיה רתיעה כלשהי ברגע הראשון שחולפת ברגע השני...אבל חרדה?! הבחורה חיה בסרט והכתבה לדעתי לא במקום כי היא מוציאה את הדת קיצונית וביננו הדת לא קיצונית.
* מור   04/06/17 | 15:34
צודקת לגמרי!!
* דתיה   04/06/17 | 18:15
גופיה לא מכבדת?? לדעתי התרבוש שלכן לא מכובד
* חרדית חרדתית   04/06/17 | 20:46
70. קשקשניות. מע׳ החינוך לא לימדה אותכן על סקס ? אנחנו בבית למדנו מאמא כל מה שצריך לדעת לא מהמורה באולפנה.
חאלס לחפש אשמים רוצה לעשות סקס שיערב לך אבל הציפיה שהמורה באולפנא תלמד אותך על מיניות היא לא פחות ממפגרת. תאמיני לי לא משלמים לה מספיק ללמד לבגרויות אז על מיניות מה היא ילדה אותך ושכחה?
* מעין   04/06/17 | 15:26
69. בתור בוגרת אולפנה לפני מס' שנים.
בוודאות יש שיעור במערכת על זה שנקרא 'אישות'. ואני זוכרת בפירוש את המחנכת שלי מדברת על כך. (ועל כמה שחובה על הבנות להרגיש שזה עושה להם טוב וכו'. לא אפרט, בכל זאת זה לא המקום לדבר על דברים צנועים) אני לא נשואה. לא נוגעת בבנים. ולא חושבת שזה גורע ממני. להיפך! כייף לדעת שתעברי את זה רק עם בעלך ולא עם עוד מלא בדרך.. הכתבה מלאה בדברים לא אמיתיים. והכי חשוב הוא.. שתכלס את לא דתיה. (זה לא המעשה עצמו, כמו ה'עמדת נפש' שלך שזה בסדר וטוב.) מאחלת לך רק טוב. התפקחות מהירה. ותשובה אמיתית(:
* צפונית   04/06/17 | 15:22
68. ממש לא רציני
צר לי . זאת כתבה על בנות שחזרו בשאלה וכל מטרתן ללכלך על החברה הדתית. הכל שטויות.
* לאה   04/06/17 | 15:17
67. עצוב שזה נכון, ולצערנו קשה למצוא בחורה טובה ושמורה, שבחורה כזו יהיה לה בהצלחה, אני לא אקח אותה ולא כמותה.
עצוב שזה נכון, ולצערנו קשה למצוא בחורה טובה ושמורה, שבחורה כזו יהיה לה בהצלחה, אני לא אקח אותה ולא כמותה.
* רווק   04/06/17 | 15:17
אתה לא תיקח אף אחת כי אי אפשר לקחת מישהיא
אנחנו לא בימי הביניים ברוך ה'.
* שני   04/06/17 | 20:10
מה זאת אומרת "שמורה", מה אנחנו מצות??
* ...   04/06/17 | 22:09
66. עגבניה ויהלום
אני זוכר היטב את בתי שחזרה עם המשל מבית הספר. המשל הוא מטומטם. אבל צריך להסביר את הטמטום שבו. עגבניה ויהלום הם אובייקטים. בחורה היא לא אובייקט. היא סובייקט. והיא עושה מה שהיא רוצה.
* יורם   04/06/17 | 15:08
ויש השלכות לזה שהיא עושה "מה שהיא רוצה"
כי אולי גם אחרי הנישואין היא תעשה "מה שהיא רוצה". אם קשה לך אם הדימויים האובייקטיבים אז פשוט תבין שזה משל לאחת שבזבזה את המתנה הזאת עם מישהו שהוא לא יהיה בסוף בחיר ליבה והחשק שלה שחוק ורקוב כמו עגבנייה, לאחת ששמרה את החוויה הזאת כמו יהלום
* גאון   05/06/17 | 00:22
כמה טוב לא להיות נשואה לגבר שמשווה אשה לעגבניה
כי לגברים מותר הכל
* יחידנית מבחירה ל3   05/06/17 | 02:51
אני אישית מגנה את זה אצל גברים בדיוק כמו אצל נשים
אבל במקרה של גבר זה "מלפפון" במקום עגבניה
* גאון   05/06/17 | 18:39
65. מאקו בחרתם לתת כותרת צהובה
ככה אנשים באים עם ציפיות ספציפיות וזולות לכתבה וזה מטעה. בגדול יש פה נושאים כואבים ומורכבים, אי אפשר לכסות הכל בכמה פסקאות.
* מאקו צהובים   04/06/17 | 14:51
64. Fake news פייק ניוז
כמי שמכיר טוב את המגזר הדתי, והמגזר החרדי, אפשר לומר שהסיפור הזה או מצוץ מהאצבע, או סיפור של מקרה בודד. אינני אומר שאין לבנות דתיות מגבלות, והשקפת העולם של המגזר הדתי היא השקפת עולם זהה לזה של החילוני. אם היו מספרים את הסיפור הזה על בחורה ממאה שערים, אולי הייתי מאמין. אבל בחורה ב אולפנה השייכת למגזר הדתי (לאומי) פחחחח. קודם כל, אין להם כזה בעיה עם שרוול מעל המרפק, אין להם בעיה שבנות ידברו עם בנים. קשה להאמין שבחורה מהמגזר הדתי לא יודעת מה זה קונדום. קשה להאמין, שבמגזר הדתי מבקשים להדחיק דחף מיני. לא יודע, זה נשמע מצוץ מהאצבע. כן, במגזר החרדי, יש הפרדה מלאה בין מינים, במיוחד אחרי גיל בת-בר מצווה. נכון, לא מדברים על מיניות, לא בבית ספר, לא בישיבה, ולא בבית. אבל פלוס מינוס, כל בחור או בחורה קולט כבר בגיל די מוקדם, לשינויים הפיזיולוגים בגוף. לכל אחד יש הורמונים, גם לדתיים, וגם לחרדים. כן, מאד מקפידים על הבנות שיתלבשו בצניעות ומאד מקפידים שהבנים ישמרו על העיניים. ואולי באמת זה נעשה בצורה קצת קיצונית. תמיד יהיה איזה ילד או ילדה שיהיה סתום, ולא יבין מה קורה מסביבו, אבל זה משליך על הכלל. לגופו של עניין, יש לבחורים ובחורות דתיים וחרדים ניסיונות קשות מאד בעניין הזה. הרבה מלחמות בין היצר המיני לבין השכל, או לבין הדת. יש כאלו שעומדים בזה, ויש כאלו שלא. אף אחד לא אמר שלהיות דתי זה קל. בסופו של דבר כל אחד יתן דין וחשבון לפני מלך מלכי המלכים, והוא בוודאי בוחן כליות ולב, ויודע כמה הורמונים הוא שפך לתוך הגוף לפני שהוא חיבר אותו עם הנשמה.
* יהודי פשוט   04/06/17 | 14:48
אתה טועה. אני למדתי באולפנה ובכלל לא דיברו על יחסי מין
וגם לא על אמצעי מניעה, ובטח שלא על דחף מיני באופן כללי. שום דיבור על מיניות.
* ל64   04/06/17 | 23:06
ביג-דיל מה יש פה ללמוד. כאילו צריך שיעור שנתי
אמצעי מניעה 1: קונדום. אמצעי מניעה 2: גלולות. אמצעי מניעה בדיעבד: פוסטינור. שלא מקבלים מחזור->סימן שבהריון. הנה, חסכתי לכם שיעור שלם בביה"ס. תודו לי אחר-כך
* מסורתי   05/06/17 | 00:13
הלוואי זה היה פייק ניוז
מרגישה אותו דבר, אחד לאחד.
* הדר   05/06/17 | 10:43
63. כתוב בשיר השירים אשר לשלמה
גַּן נָעוּל אֲחֹתִי כַלָּה גַּל נָעוּל מַעְיָן חָתוּם רומז על שמירת הבתולין ועל הסוד שבכך, הברכה שבוא תבוא לנשים שיעמדו בניסיונות של כל הדורות במיוחד של דורנו זה. בסוף שיר השירים כתוב: "מה נעשה לאחותנו, ביום שידובר-בה. אם חומה היא, נבנה עליה טירת כסף; ואם-דלת היא, נצור עליה לוח ארז." כלומר אם דלת היא שכל אחד נכנס ויוצא או שמא חומה בצורה השומרת על עצמה?
* חיים   04/06/17 | 14:47
כתוב גם הן בעוון חיללתני ובחטא יחמתני אימי. אבל אתם הפכתם את המין למצווה
* אוגוסטינוס   16/03/21 | 18:18