גאווה
תגובות (161 תגובות ב-97 דיונים)
47. להטבופובים יקרים תחסכו ממנו את התגובות החשוכות
ירושלים שייכת לכולם, לא רק לנבערים חשוכים.
* טל   19/03/17 | 16:01
46. מי ששלם עם עצמו לא מתגאה.
* מימי   19/03/17 | 15:58
45. כן,ויעבור בעיקר במאה שערים מקור ברוך וגאולה
* למה פרובוקציה?   19/03/17 | 15:54
44. ירושלים הבירה של כולם
ירושלים היא הבירה של המדינה, בדיוק בגלל זה המצעד צריך להיות שם. ולכל מי שדורש שיכבדו את הדתיים. מדובר במצעד אחד בשנה שנמשך כמה שעות ותראו כמה רעש אתם עושים. אתם אלה שלא מכבדים את האחר. תתביישו.
* סטרייט   19/03/17 | 15:53
43. מי שמחפש אלימות שלא יבכו כשיש אלימות
זה גורם לאנשים כמוני שלא מעניין אותם הדברים האלה בכלל להיות נגד הקהילה. לא היתה על ה ועכשיו יש לי עמדה ברורה.
* לא מובן   19/03/17 | 15:53
42. מה הקטע לעשות דווקא?? זה כמו שאני דווקא יכנס למאה שערים עם אוטו ושירים ביום שבת
למה דווקא?? צריך לכבד גם את הקהילה הדתית והחרדית ואין מה לעשות ירושלים היא יותר סגורה ודתייה וצריך לכבד את זה #!!!!ממש לא בסדר
* ..   19/03/17 | 15:53
41. מבקש מהשם יתברך שמו בקשה.
אנא אבי שבשמיים מחל וסלח לראשי הקהילה או להוגיי רעיון הבלהות ועשה בטובך שהשגעונות שלהם יעברו בשלום ללא שפיכות דמים , אנא בטובך הקדוש ברוך הוא . ומחל וסלח לצאן המובל ,עי" הנבלים הראשים.
* דוד   19/03/17 | 15:48
40. לקהילה יש את אותו סימפטום של השמאל
וחוסר הבנה בסיסי שהעם באופן כללי לא איתם. לעשות דווקא לקהילה של בעדם לא יתרום שום דבר חוץ ממוות
* חוסר הגיון בריא   19/03/17 | 15:47
39. עיר הקודש
למה בעיר הקודש דווקא להרגיז. אחרי זה אם שואלים מאיפה כול השנאה .
* יהודה   19/03/17 | 15:47
38. בגלל זה אני לא תומך בהם למרות שאני תומך בהם
אז מה הדתיים פתר וגם יקבלו אתכם? מה זה תורם? אם משהו לא אוהב אותי אני לא ארקוד טל הפנים שלו. לא כולם חייבים לאהוב אתכם. תלמדו לחיות גם עם אנשים שלא אוהבים אתכם, זה חלק מהעיניין. אתם לא יכולים לאנוס אנשים שיאהבו אתכם.
* תחיו ותנו לחיות   19/03/17 | 15:45
37. ירושלים שייכת לכולם לא רק לזרם החשוך...
כל מי שמתנגד יש לו הזכות המלאה לא לצעוד. כפיה דתית לא תהיה פה כי מנגד תהיה כפיה חילונית.... ראו הוזהרתם.
* דוד   19/03/17 | 15:43
התורה תמיד תנצח יוונים שכמותכם.
* יניב   19/03/17 | 15:56
תורת השקר?
* לא לא נראה לי   19/03/17 | 18:06
ירושלים שייכת לקהילה שלה שברובה מתנגדת לזה
* חילוני שבעד הדתיים   19/03/17 | 16:02
אין צורך בכפיה חילונית
מספיקה התנגדות חילונית רועמת
* נועה   19/03/17 | 16:33
כפיה זנותית
זה מה שאתם עושים מזעזע - תניחו לנו כבר נ.ב אני לא דוסי וגם לא דתי אבל לא רוצה שהילדים שלי ייחשפו לזוועות שלכם.
* איציק   19/03/17 | 16:50
36. קהילה שבכוונה כופה על השאר תכתיבים והחלטות.
הם קובעים הכל. מנסים להמאיס את הציבור בכוח.
* עמית   19/03/17 | 15:43
אתה מדבר על החרדים נכון?
* גאה   19/03/17 | 16:11
אתה מתכוון לחרדים לא?
* The Jester   19/03/17 | 16:23
נראה לך באמת?!?!
הקהילה הלהטבית בישראל מכתיבה וכופה לציבור שלם?? יום אחד בשנה לעשות הפגנה לגיטימית של ציבור רחב בישראל ואת קוראת לזה כפייה?? מה עם השבתות?? מה עם חוסר התחבורה הציבורית בשבת?? מה עם כפייה של החרדים בממשלה? לפקוח עיניים!! להטבים הם האחרונים המכתיבים והכופים במדינה!
* עמה   19/03/17 | 16:30
תפסיק לבחור ביבי
* דוד   02/06/17 | 03:46
מישהו מכריח אותך לצעוד?
* נועה   19/03/17 | 16:34
אתה מתכוון לקהילה החרדית? אכן
מיעוט בישראל שכופה על הרוב סגירת חנויות בשבת, אי תחבורה ציבורית, מי לא יכול להתחתן ומה ילמדו בבתי הספר...נמאס!
* אני   19/03/17 | 16:50
תפסיק לבחור ביבי
* דוד   02/06/17 | 03:47
35. מצעד הגאווה? מצעד הביזיון והתועבה,
* לא מבין את הלקסיקון   19/03/17 | 15:41
איפה הצניעות והכבוד של פעם
אתה צודק מאד לאן הגענו
* אנושית   19/03/17 | 16:21
מצעד הגאווה והסובלנות!
ואתה בדיוק ההוכחה לזה שחייבים מצעד כזה, כדי שאנשים כמוך יתחילו להבין שאין דרך אחת לחיות, וכל אחד צריך לחיות בדרך חיים שלו. ומי שקורא לאחר בזוי ותועבה על שום עוול בכפו - כנראה לך יש בעיה! אנחנו כאן ובכל מקום, תתחילו להפנים, לקבל ולהבין!
* אז תתחיל להבין   19/03/17 | 16:28
34. למה העדות רע
עם רוצים בכוח לעשות מלחמה .. אנשים דוחים
* חיים    19/03/17 | 15:41
כזכור לי
מי שפתח באלימות דווקא לא היו הלהט"בים. אנחנו כאן ובכל מקום, תתחילו לקבל את זה.
* חיימית   19/03/17 | 16:26
33. גועל נפש
* אלו דברים שמבישים אותי לומר ״אני ישראלי״   19/03/17 | 15:38
ואנשים כמוך מביישים אותי אז... תתגבר
* The Jester   19/03/17 | 16:24
להיות בן אדם שלא מקבל אחר זה גועל נפש.
* לא נאה לך? טוסי   19/03/17 | 16:24
32. מה הקטע? שישאר בתל אביב וזהו! למה להכעיס סתם
בגלל זה שונאים את הקהילה כי באה להתסיס במקום לחבק!!
* ירין   19/03/17 | 15:37
ירושלים היא של כולם, ולא רק של החרדים.
אנחנו פה ובכל מקום.
* ירינה   19/03/17 | 16:24
צודק
* הם עושים דפקה   19/03/17 | 16:41
31. איך הם אוהבים לעשות דווקא ,והנה הבלאגן מתחיל !!
* ..   19/03/17 | 15:33
אה כן? הבלגן מתחיל כשאנחנו עושים דווקא?
ולא כששולפים עלינו סכין ברחוב?
* ???   19/03/17 | 16:23
אוהבים דווקה כמו הנשים
Same shit difrent style
* יהודי   19/03/17 | 16:31
30. אז הם עושים בכוונה?
אין לי בעיה עם הקהילה אבל למה לעשות בלאגן? מה ירושלים חשובה לכם בכלל? כי יש בה חרדים?
* תומר   19/03/17 | 15:27
כי ירושלים היא של כולם. ולא רק של החרדים.
אנחנו כאן ובכל מקום.
* תמרה   19/03/17 | 16:22
כי הממשלה ובית המחוקק נמצאים בה
והם מחליטים אילו זכויות נקבל..ועל כן ראוי להפגין שם. כפי שקהילות וקבוצות אחרות עושות
* א   19/03/17 | 16:51
אבל זה לא מול הכנסת
הפגנה לקבלת זכויות זה דבר מבורך (אני קצת לא בקיא בנושא, אבל אילו זכויות אין לכם שיש לאזרח אחר?), אבל פה מדובר נטו בהתרסה, לא שאני מסכים עם החרדים, אבל צריך קצת שקט במדינה שלנו ולא כל יום להתחיל לריב על משהו אחר.
* תומר   19/03/17 | 17:43
המצעד מסתיים מול הכנסת
ושם מתקיים אירוע המחאה המרכזי
* תומר קודם תכיר בעובדות   20/03/17 | 07:42
29. לא הספיק להם רצח שירה בנקי
למה בכוונה בירושלים למה לעצבן את המגזר החרדי גם הם חלק מאיתנו נרצחה ילדה!! למה לקחת סיכון ולהילחם אחד בשני בשביל מצעד כל שנה מצעד הגאווה היה בתל אביב מה פתאום ירושלים?
* גאה   19/03/17 | 15:27
עד מתי צריך לפחד
בגלל שנרצה הילדה המסכנה לפני שנתיים זאת בדיוק הסיבה למצעד הגאווה בירושלים. המדינה לא שייכת רק לדתיים. וכל אדם צריך להיות בטוח בכל מקום גם בירושלים.
* שני    19/03/17 | 16:45
אז לצה כנגד הרשות הגישה היא שמספיק לפחד לברוח ולתת להן מדינה? אולי במקום לפחד צריך להילחם ולהוכיח לפלסטינים שאנחנו פה! כמו ההוכחה שלהטב בירושלים!
* גאה   20/03/17 | 11:11
יש מצעד גאווה בירושלים כבר יותר מעשור..בוקר טוב
ובגלל רצח שירה בנקי צועדים שם! להראות לאנשים חשוכים שאנחנו בדיוק כמו כולם ומגיעים לנו אותן זכויות.
* טלון   19/03/17 | 16:54
28. בושה וחרפה זהו זה סוף המדינה בשנה הבא יצעדו להר הבית מה יהיה
* אחמד   19/03/17 | 15:26
27. מדהים. כל מה שמעצבן את החרדים מבורך.
רק שלא ישבתו או משהו לא יודע מה נושה בלעדיהם
* הטווס ג׳ונסון   19/03/17 | 15:26
נכון כי אנחנו חיים מפרובוקציות
* צדי   19/03/17 | 16:00
מה קשור טווס מה קשור??
בנאדם שמונע משנאה ומרמור. מה יש לחגוג בזה שאתה מוזר? מה יש לחגוג פה? אני באמת לא מבין, יש אנשים שאוהבים להיות עם חיות אז מה זה אומר? שיתאגדו כל האוהבי חיות ויצאו לרחובות וישכנעו אותנו שזה בסדר לדפוק חיות? הבנו אתכם מכבדים אתכם אבל בחייאת קצת כבוד אלינו, זה אפילו לא כבוד זה אינטיליגנציה בסיסית
* האריה בר כוכבא   19/03/17 | 16:32
לדעתי מוזר זה ליהות דתי
בעולם זה הרבה יותר מוזר לראות איש חרדי מאשר מישהו גיי. להאמין שהעולם בן 6 אלף שנה זה מוזר. לדפוק את כל החיים שלך ויש לך חיים אחד, בגלל איזה טירוף כזה זה מגוכח. שום אל לא ירצה שאדם יבזבז את החיים שלו בשבילו, אולי שטן. אז הם שטניסטים וזה מסביר את הליבוש השחור והמטריד שלהם. לדעתי זה פי אלף יותר מוזר מלהטבים כאלה ואחרים. אתה חושב שאני כתל אביבי כל כך נהנה לראות חרדים או טקסי שמחת תורה? ואללה לא אבל אני לא הולך לתקוף אותם על זה. אז תתמודד בונבון.
* הטווס ג׳ונסון   19/03/17 | 18:08
אפשר בכל עיר בארץ רק לא בירושלים
* אני לא חרדית   19/03/17 | 16:35
צריך במיוחד בירושלים
* הטווס ג׳ונסון   19/03/17 | 18:04
26. שישאלו את התושבים אם הם בעד .אף ירושלמי לא יסכים כולל החילונים .מצעד התועבה בעיר הקודש .למה להתסיס מה יצא מזה .לדעתי זאת טעות וחבל
* ממ   19/03/17 | 15:23
אני ירושלמי חילוני ובעד! אז אל תדבר בשמי!
* נולדתי פה והעיר שייכת גם לי.   19/03/17 | 16:00
אני ירושלמי מוסלמי ואני נגד!!!
* סמי    20/03/17 | 19:37
25. הוגיי הרעיון דפוקים.
לא רציני .
* נורית   19/03/17 | 15:21
24. אני לא יודע מי יותר דפוק פה
מה שבטוח שכך לא סוגרים פערים. לא מצדיק לרגע אלימות ויחס לא שוויוני מכל מסוג, אבל זה מהלך שרק יחמיר מצב שגם כך עגום. למה שלא תעשו מצעד בחברון, בבני ברק? מה טוב ונוח בירושלים לזה? מסכנה ילדה בת 16, שירה, שלא רק שנרצחה סתם, בלי שום הגיון וצורך על ידי חיה מנוולת, שם שלה יהיה עכשיו סמל למשהו שהוא חסר תוכן לגמרי! רצון של קומץ להוכיח לרב בישראל שיחס מיני בין גבר לגבר או אישה לאישה זה בסדר. נראה לי חמאס יותר מהר יכיר בישראל. במקום להביא למצב של שגרת חיים אתם רק מאוהבים באמביציות שלכם... וחבל
* בדוי   19/03/17 | 15:21
23. בלי שום קשר ירושלים זו עיר הקודשה בעולם ולא הכי נהוג לחלל את העיר העולם😐😐😐
* נעמה *   19/03/17 | 15:18
22. כמו שמתנחלים לא רצויים בגדה המערבית כך להטבים לא רצויים בירושלים.....
* דלית    19/03/17 | 15:17
כמו שמתנחלים גרים בכל זאת בגדה המערבית,
ככה גם להטבים ימשיכו למחות ולהפגין בירושלים. אנחנו פה ובכל מקום. תפקחו עיניים.
* דליתהה חמודההה   19/03/17 | 16:21
אז גם המתנחלים לא יעזבו ארץ ישראל השלמה שלנו! יהודנ שומרון הגולן ועזה!
* שלי   19/03/17 | 17:07
21. פרובוקציה מיותרת
מה תמשיכו בזה? הרבנים ישנו את דעתם? תשכנעו בזה שתלכו עם תחתונים ברחוב את מי שחושב שזה תועבה? לא מבינה למה כל זה טוב...כאילו שחברות לנו צרות במדינה.
* לא רבנית    19/03/17 | 15:17
צודקת, בואי נחסוך הרבה צרות במדינה ונתחיל להיות סובלניים
לאחר ולקבל את האדם על מי שהוא ואיך שהוא בלי לעשות לו דה -לגיטימציה ולהסית נגדם על שום עוול בכפם. במצעד בירושלים אין דמיון למצעד בתל אביב. המצעד בירושלים הוא מחאתי בלבד, ולא מסיבתי, לא מתלבשים כמו במצעד בתל אביב ולא הולכים בתחתונים ברחוב כמו שאת אומרת. לא לדבר סתם לפני שאת יודעת.
* ממש לא רבנית   19/03/17 | 16:19
20. יש מקום לכל אחד במדינת ישראל. אבל למה בירושלים
מה העניין דווקא בעיר הקודש זה לא סוד שהיהדות לא תומכות נלהבת של הקהילה
* נועם    19/03/17 | 15:16
דווקא בירושלים. ולמה?
כי ירושלים היא לא שלך! ולא של אף אחד! כל קהילה רשאית לעשות כל שמתחשק לה כשאותה הקהילה היא חלק מהעיר. אנחנו פה. ובכל מקום. תפקחו עיניים.
* נעמה   19/03/17 | 16:16
19. מצעד הגאווה
הכי כיף לעשות דווקא
* וי3   19/03/17 | 15:14
18. כל הכבוד! לא להיכנע להם
צעד חכם ויפה בפועל לא צריך לעשות מזה עניין גדול כי זה כולה מצעד שנמשך כמה שעות וזהו אבל אם יש אוכלוסייה שזה מפריע להם מסיבות לא מוצדקות (אפשר שיפריע אבל לא מהסיבות שהם אומרים) אז שיסבלו קצת לא נורא
* רועי   19/03/17 | 15:12
17. פרובוקציה!!
אין לי שום בעיה עם הקהילה ואיני אדם דתי אבל להמשיך לאלץ ציבור דתי ושומר מסורת לקבל את את הדרך שלהם זו פרובוקציה זולה! הרי הציבור הדתי לא יקבל את זה לעולמי עד.. אז למה להרגיז ציבור שלם???!! תשאירו את המצעד בת״א תהנו ותהיו בריאים.. אגב אם הקהילה כל הזמן טוענת שזו לא סטיה וזה דבר נורמלי אז למה לעשות מצעד??
* ירושלמי   19/03/17 | 15:11
המצעד הוא ממש לא כדי שהסתיים יקבלו
המצעד הוא למען שיוויון זכויות במדינה דמוקרטית. ללא שום קשר לדת או לדתיים. ירושלים היא לא עיר הבירה של חרדים/דתיים/שומרי מסורת בלבד, אלא בה יושבים הנבחרים שלנו ולכן המצעד בירושלים הוא חשוב. המאבק הוא עבור זכויות והכרה בשוויון במדינה ולא זכויות והכרה בדת. ולכן יש צורך במצעד. מקווה שזה עשה לך קצת סדר.
* צועד.   19/03/17 | 15:49
הומופוביה!!!
אין לי שום בעיה עם החרדים ואני אדם חילוני אבל להמשיך לאלץ ציבור חילוני ולא שומר מסורת לקבל את את הדרך שלהם זו פרובוקציה זולה! הרי הציבור החילוני לא יקבל את זה לעולמי עד.. אז למה להרגיז ציבור שלם???!! תשאירו את המנהגים שלכם בבני ברק תהנו ותהיו בריאים.. ואנחנו עושים מצעד כי דוקרים אותנו ברחובות, וקוראים לנו סוטים, ומסיתים עלינו לאלימות ועושים לנו דה - לגיטימציה כמו שאתה (!) עושה.
* תל אביבי   19/03/17 | 16:14
16. אין גבול לטמטום
תל אביב אני מבין ,אבל ירושלים ? ? ? איפה השכל ? ודווקא בגלל שזה עיר בירה של כולם צריך להתחשב. מעניין מה היה קורה אם היו עוצרים רחובות ראשיים בתל אביב כל שנה בגלל תהלוכה תורנית של בני ישיבות ?
* abs   19/03/17 | 15:05
ירושלים היא לא של אף אחד
היא של היהודים, הנוצרים, המוסלמים, המזרחים, האשכנזים, הגברים, הנשים, מה שביניהם, החרדים, חובשי הכיפות, החילונים וכן גם של הלהט"בים ואם הלהט"בים רוצים לצעוד ולהפגין יום אחד בשנה, מי שואל אותך או כל אחד אחר.
* משפחת אין גבול   19/03/17 | 16:11
15. ראשי-הקהילה ההזויים .
ראשי-הקהילה הזויים מושכים אלפי-בחורים טובים , לשגעונות שלהם , הילכו הבחורים הטובים כצאן לטבח בידיי ראשי-הקהילה הקיצוניים?
* עידו   19/03/17 | 15:03
14. עצוב שהם משתמשים במוות של שירה בנקי בשביל להצדיק מצעד בירושלים
שימוש ציני במוות מיותר.
* ארלנמייר   19/03/17 | 15:01
13. את התועבה שלכם תשאירו אצלכם. תעזבו את עיר הקודש בטהרתה! ואיזו
גאווה בדיוק אתם חוגגים?! תעשו מה שאתם רוצים בבתיכם, זה ביניכם לבין הקב"ה, אבל להתגאות על מה שכתוב בתורה על מעשיכם "תועבה"?! ואת ארצי טימאו!
* ירושלמית   19/03/17 | 15:00
את התועבה שלך תשאירי אצלך
את כל השטויות שאת מוציאה מהפה אל תוציאי החוצה. אין בלעדיות על דעות, אין דרך אחת לחיות. את תישארי בורה ושונאת בבית שלך ואל תוציאי את זה החוצה. תשאירי את זה בינך לבין הקב"ה.
* תל אביבי   19/03/17 | 16:06
12. הייתכן
למה אין מצעד הסטרייטים .
* גל   19/03/17 | 14:59
11. מתנחלים חיים בכוח במקום שהאוכ׳ הסובבת הערבית לא מקבלת אותם, לכן לגיטימי להרוגם, גייז צועדים בסביבה שהאוכ הסובבת דתיים יהודים מוסלמים לא מקבלים אותם- לגיטימי?
* דליה    19/03/17 | 14:59
הנכם מתבקשים לא להאכיל את הטרול
* גלאי הטרולים   19/03/17 | 15:44
10. גועל
נפש
* אבי   19/03/17 | 14:57
צודק, באמת גועל נפש כל האנשים האלה ששונאים אחרים על כלום.
* אביבה   19/03/17 | 16:04
9. לא ישתיקו אותנו יותר
מה חשבו, שאם ידקרו אותנו נשתוק? אם ירביצו לנו נברח? אם ינסו להחביא אותנו ולהכחיש אותנו נסכים לזה? ירושלים היא גם הבירה שלנו ונצעד בה עד שלא יהיה צורך לצעוד עוד לעולם
* ביסית   19/03/17 | 14:55
8. יאללה בהצלחה. עשרות אלפי תיירים יעלו לירושלים
למר ברקת לא תהיה ברירה אלא לנתנהג בהתאם.
* רועי   19/03/17 | 14:52
7. חמאס במסר חריף לישראל
מצעד הגאווה בירושלם אל קודס פוגע ברגשותיהם של מאמיני האיסלאם ועלול לעורר אינתיפאדה רביעית... ראו הוזהרתם!!!
* נטע   19/03/17 | 14:50
נטע את מדברת מגרוני ?
ממש הרגשתי כך ....ואמרתי לעצמי רק שהשגעון הזה יעבור בשלום ....פחות מפחד מהיהודים שבטח לא יקצינו , אבל מהמוסלמים שאין להם דין ואין דיין ......והפעם בצדק כוון שעברו את הגבול ראשי הקהילה.
* ל7    19/03/17 | 16:04
יותר מתאים לדאע״ש
* זר   19/03/17 | 16:31
6. למה להתגרות באנשים כבדו אותי תעשו משאתם רוצים בבית
* מצעד הסטרייט   19/03/17 | 14:46
365 יום אנחנו מכבדים את הסטרייטים. יום אחד לכבד אותנו אי אפשר?
* מצעד הגאווה   19/03/17 | 16:02
תכבדוו אותי אתם
למה כולם צריכים לכבד את הדתיים. מי יכבד את הקהילה. בדיוק בגלל אנשים חשוכים המצעד חייב להיות בירושלים
* שני   19/03/17 | 16:48
5. תעשו בתל אביב מה הם מתעקשים לעשות בירושלים זה סתם גורם לבעיות
* שלומי   19/03/17 | 14:46
מה שגורם בעיות זה הומופובים אלימים
ירושלים גם הבירה שלנו
* נועה   19/03/17 | 15:43
ואותך אנחנו נשאל מה לעשות בירושלים כי?
* שלומית   19/03/17 | 16:01
4. פשוט בושה
* תפסיקו לחפש תשומת לב   19/03/17 | 14:45
אתה בושה
* תפסיק לשנוא   19/03/17 | 16:01
3. חרדי הבירה מתקוממים עקב העברת מצעד
הגאווה (או ״סדום ועמורה״ כלשונם) המרכזי
* תחזית למצעד   19/03/17 | 14:45
2. הנה התחלנו
* פופקורן   19/03/17 | 14:40
1. מי הם הלהטבים האלו
אני מתנגדת לזה הם הורסים לנן את העיר הטהורה והבירה שלנו מי הם בכלל שיחזרו לתל אביב
* מישהי שאכפת לה    19/03/17 | 14:39
מי זה לנו? ממתי יש לך / למישהו בלעדיות על העיר?
* מישהו שאכפת לו   19/03/17 | 16:00
הלהטבים האלה הם הרופא שלך,הח"כ שלך,החייל ששומר עלייך..
הספר שלך, האינסטלטור, השכן, הבן דוד, הזמרת ...ובעזרת השם גם הבן שלך. שתלמדי שהומואים הם אנשים נורמלים שלא בחרו במשיכה המינית שלהם ומגיעים להם זכויות בדיוק כמו לכולם
* בן   19/03/17 | 17:06