תגובות (241 תגובות ב-122 דיונים)
72. W T F?????????????
09/07/13 | 06:25
71. פעם כתבות כאלה היו מרתיחות אותי. היום לא.
לא יודעת אם זה טוב או רע.
09/07/13 | 05:46
70. הפלה בזדון היא רצח ודינה מוות!!!!
הכל על כך ועוד באתר של הכהנים שב גוגל
09/07/13 | 04:02
זו הפלה טבעית, טמבל. העובר מת ברחם.
עכשיו, אתה יכול לבוא אל הקב"ה בתלונות, למה הוא המית את העובר, הרי הפלה בזדון היא רצח ודינה מוות.
09/07/13 | 09:11
מיכאל, אין שכל, אין דאגות! כתוב העובר מת ברחמה!!!
09/07/13 | 18:18
69. נסיון להציג את הדת כדבר שלילי
נמאס כבר די די תפסיקו לנסות להוציא את הדת כדבר רע ומזעזע
09/07/13 | 03:45
דווקא בעניין הזה הרבנים הם אלה שעושים את
כל העבודה, מוציאים שם רע לדת.
09/07/13 | 23:26
68. טוב לדעת על מנת לשמור מרחק מבי"ח אסותא
09/07/13 | 03:37
67. ההפלה נדחתה בשל מחסור בחדרון ש"ימנע יציאת הנשמה"
להלן תזכורת קצרה לגבי הסיבה שבגללה אסור לכוהנים להימצא באיזור שמוגדר כטמא: באחרית הימים, כשמשיח צדקנו יבוא אלינו, ייבנה בית המקדש כהרף עין , ושם נעבוד את השם כבימים קדמוניות. לשם כך צריכים כל הכוהנים שבינינו להיות טהורים בכל שעה ובכל רגע. זה מן סוג של כוננות טוהרה. הרי לא נרצה שחס וחלילה, עבודת השם תידחה, ולו גם בדקה אחת, עד שאחרון הכוהנים יעבור טקס של היטהרות. ואגב, מהי עבודת השם? שחיטת בהמות כשרות בבית המקדש. זוהי מילת הקסם שמשתקת לבקרים כל פעילות בחפירות ארכיאולוגיות, בסלילת כבישים, בבנייה, ומסתבר שגם במתן טיפול רפואי בארצנו, ארץ שמגדירה עצמה כנאורה ומתקדמת.
09/07/13 | 02:56
תגובה מעולה! עשית לי את היום! :)
09/07/13 | 16:47
66. שקרנים !!! בלי קשר לדת !!!
ממש מסוכן להיות עם עובר מת .. חח כשאני באתי לתל השומר יום אחרי שגיליתי שהעובר שלי מת בבטן שלי קבעו לי תור ל עוד 10 ימים !!! 10 ימים!!!!!! אמרו לי שזה לא מסוכן... לא יכולתי לשאת את ההרגשה הזאת והפעלתי קשרים שיש לי באסותא שגם הם התאמצו מאד והקידמו לי את זה ל4 ימים אח"כ עלק מסוכן!!! אין הסטיגמה כל כך ברורה !!
09/07/13 | 02:10
תקראי גם את מה שלא נוח לך לתגובה
כפייה דתית. שמעת על העניין הזה? מכירה? או שנוח לך להתייחס רק לדברי האחות, שלמדה והתנסתה וראתה ויודעת יותר טוב ממך וממני?
את אין לך מושג מתי היא גילתה וכמה זמן עבר מהרגע בו קבעו את התור ועד שהיא נכנסה לחדר הניתוח. ממנו היא הוצאה באלימות.
כן כן, אלימות.
09/07/13 | 08:39
65. בלי 2 כתבות גזעניות על דתיים ביום מאקו לא מרגישים...
שהם סגרו את היומית.
09/07/13 | 01:48
64. חדר ההפלות באסותא הוא בתוך הכניסה לחניון!!
כשנאלצתי לעבור גרידה בגלל שהיריון לא התפתח - סיבה רפואית! העובר מת, לא בגלל רצון להפסקת היריון- רציתי שהרופא שלי, גינקולוג שבטיפולו אני כבר שנים, יעשה את הגרידה. אסור היה לו להשתמש בחדרי הניתוח של אסותא!! יש רק שני בקרים בשבוע שבהם צוות רופאים ספציפי מבצע את הגרידות, במרתף שהכניסה אליו היא בכניסה לחניון התת קרקעי. השפלה נוראית, כאילו שההפלה אינה כואבת מספיק מבחינת האובדן. זה הסכם שיש לאסותא עם רבנים - לך תדע אפילו מי הם
09/07/13 | 01:46
63. אנחנו עדיין בגלות
אני חייב להבין מי אתם כל האנשים שיוצאים פה נגד הדת ?
בתור אדם חילוני שמאמין שהוא יהודי ושהסבא רבא שלו עמד בהר סיני אני חייב לשאול מי אתם לעזאזל ? אם אתם לא דתיים ולא מאמינים ביהדות זאת אומרת שמקומכם לא בארץ הזאת
להזכירכם הארץ הזאת הובטחה לנו עוד מהתנ"ך וכל המדינה שכרגע אנו חיים בא לקחה את סמלי התנ"ך ועשתה בהם שימוש אחר אם אתם לא מאמין בדת שלנו אנא מכם צאו מפה זאת מדינת היהודים ולא מדינת "חרצל"
ולכל הפאתטים רעו ערך בגוגל " האם עובר מת מסכן? " ותראו מה אתם מוצאים יא לייצנים !!!
09/07/13 | 00:59
אולי בפנטזיה שלך אתה חילוני
היית מת
09/07/13 | 10:17
62. רוצים או לא זו מדינת היהודים מי שלא טוב לו שלום!!!
בס"ד
קודם כל על מה הבאלגן?? בית החולים לקח אחריות מתוך הכרה בדת וכבוד .
כל המזלזלים בדת תתבישו לכם מדינת ישראל היא מדינה יהודית לכל דבר וענין מי שלא רוצה יש מספיק מקום על הגלובוס -שלום!
מה הכי מקומם שאם היה מדובר בצורך של מוסלמים או נוצרים אז היו קמים כל יפי הנפש וצועקים "גיזענות ,לא למדנו כלום מהשואה" הסלידה שלכם מהדת מעוררת רחמים וכאב על טיפשות והכחשת היהדות.
לתשומת ליבכם בית המקדש נחרב על שנאת חינם אנחנו העם הנבחר והכוח שלנו הוא באחדות - נא לא לשכוח
09/07/13 | 00:52
יפה אמרת!!!!!!!!
09/07/13 | 01:30
אז סעי למקום אחר על הגלובוס ושחררי אותנו משכמותך
09/07/13 | 01:32
ועל סמך מה אתה בארץ?לך לך מפה אתה
09/07/13 | 17:57
אין אלוהים או יהוה , תקפצי לי
09/07/13 | 01:32
עד 120 ותראה כמה אתה טועה יקירי כולנו מגעים לשם
09/07/13 | 17:57
את תתביישי לך חצופה!!!
מדינת ישראל שייכת לכולנו, לא רק לדתיים! אני צריכה לרדת מהארץ כדי לשרוד הפלה?!!! את שומעת את מה שאת אומרת?!!???!! תתביישי לך!! מי את בכלל טוקבקיסטית בורה!
מה שמעורר רחמים הוא ההתכחשות שלך לרפואה מודרנית וזכויות בסיסיות של בני אדפ ונשים בפרט במדינה מודרנית ודמוקרטית (כביכול) !!! עם פוסטמות כמוך מוטב כבר לגור באירן! אתמול דיברתי עם אלוהים והוא אמר לי שמעניין לו ת#*& באיזה חדר מנתחים אישה שאיבדה עובר! צדקנים! אתם חושבים שבגלל שאתם שומרים שבת וצמים בכיפור יש לכם זכות להטיף לאחרים?! אתם צריכים זריקת מציאות. תתעוררי ותשמרי את פניני החוכמה שלך לעצמך יא נעל. נראה את היום שבו תעברי התקף לב בשבת, תזדקקי לטיפול. מה יהיה אז? לא תחללי שבת? ומה עם הקרדיולוג שהוקפץ לבית החולים להציל את חייך בשבת? שחילל את השבת? תטיפי גם לו?!
09/07/13 | 02:13
ללין
אני חושבת שבמקרה שלך אולי כדאי שתעברי לגור באיראן.. עם הביוב שיוצא לך מהפה את מזכירה לי רבים מבני דודנו! יאללה בייייייי
09/07/13 | 12:16
יש גבול
גם אני שומרת מצוות ומבינה עניין, אבל אני בטוחה שיכלו למצא באותו רגע פתרון אחר( אולי לנתח במקום אחר) אבל לא מספיק הצער שיש לאישה שסוחבת ברחמה עובר מת ובאה בצום עוד להוסיף לה? ?? אני כאישה דתייה לא הייתי עוברת עלכך בשתיקה!!!! לכל דבר יש פתרון!!!!
09/07/13 | 02:31
יש גבול
גם אני שומרת מצוות ומבינה עניין, אבל אני בטוחה שיכלו למצא באותו רגע פתרון אחר( אולי לנתח במקום אחר) אבל לא מספיק הצער שיש לאישה שסוחבת ברחמה עובר מת ובאה בצום עוד להוסיף לה? ?? אני כאישה דתייה לא הייתי עוברת עלכך בשתיקה!!!! לכל דבר יש פתרון!!!!
09/07/13 | 02:31
אבל מי יעשה צבא אם נלך?
09/07/13 | 02:59
מצחיק
כשנוח לכם ואתם רוצים לקבל פתאום המדינה יהודית וחייבת לכם משהו..כשצריך לתת אז בואו נחכה ל "התחלתה דה גאולה " או שאיך שזה לא יהיה ..הדת כבר מזמן הפכה למזוייפת הבעיה שקשה להבין מאיפה ..מצחיק שהרבנים הם אלה שמכתיבים את הדת בתרוץ של פרשנות ..הם לבד ממציאים הלכות ואתם הולכים אחריהם כמועדר כבשים ..האם זה לא עבודת אלילים ?
השופט היחיד שלי הוא האלוהים ולא איזה רבי מזוקן !!לעולם לא אתפלל ע"פ תפילתכם שהוכתבה לכם ע"י מתחזים !אתפלל מהלב ותפסיקו להכתיב לנו מה זה יהודי .
09/07/13 | 03:15
אני חילונית אבל חושבת בידיוק כמוך !!!
ומסכימה איתך לחלוטין !!!!!! ישר כוח
09/07/13 | 07:24
את מתכוונת מדינת משוגעים.
כל ההלכות האלה פשוט הזויות. מאיפה בכלל הרעיון של נשמה? על מה אתם מדברים? זה יהדות? זה עבודת אלילים.
09/07/13 | 07:36
בחיי, כמה שאת מוגבלת שכלית
09/07/13 | 07:53
ואני אזכיר לך שחילוניים הקימו את המדינה הזאת.
09/07/13 | 09:13
כנראה לא למדת היסטורהה...
אבל גם הדתיים. לכן יש סטטוס קוו
09/07/13 | 10:51
כנראה לא למדת היסטורהה...
אבל גם הדתיים. לכן יש סטטוס קוו
09/07/13 | 10:51
סתמי חצופה, הדת הנה משנית לבריאות
ובכלל צריך לדחוף אותה עמוק בסוף ולא לדבר עליה כשאין רצון.
09/07/13 | 12:43
ומה היה קורה אם באמת היינו עוזבים?
תאורטית זה נשמע "טיעון" מנצח - "לא טוב לכם פה אז תעזבו!". הו, בהחלט הכנסתם לנו. עכשיו, מה היה קורה אם באמת כל חסרי האמונה(היהודית) היו עוזבים? דבר ראשון, החרדים היו חוטפים מוט לתחת כי לא היה להם כמעט כספי מיסים להתעלק עליהם כיוון שרוב האנשים שבאמת עושים משהו לא יהיו כאן יותר. אה, רגע! לא תהיה מדינת ישראל! הרי, אם אחוז כ"כ גבוה של אנשים שאינם דתיים יעזבו את המדינה, המדינות השכנות יוכלו בלי בעיה פשוט להרוג את כל מי שנשאר כאן, כיוון שלא יהיו כמעט אנשים שמשרתים בצבא! טוב, לפחות סוף סוף נוכל אחת ולתמיד לראות עד כמה "אלוהים" עוזר לכם, ורק לכם, המאמינים!
09/07/13 | 15:27
61. טומאה בלבבכם
מכבי טמאים נבלים
09/07/13 | 00:51
60. יישר כוח דתיה
09/07/13 | 00:44
59. מה?!?!?!?!
09/07/13 | 00:35
58. מה?!?!?!?!
09/07/13 | 00:35
57. תיאורתית....
ונגיד שחס וחלילה בחדר הניתוח ה"רגיל" מישהו היה מת... מה היו אומרים לנשמה שלו: 'חכי רגע כפרה אנחנו רק מביאים לך את החדרון שלך' ?!
09/07/13 | 00:29
56. איראן-קטן עלינו
09/07/13 | 00:27
55. מדינת ישראל 2013. יותר גרוע מאיראן וכל מדינות ערב ביחד.
09/07/13 | 00:25
54. גם אני עברתי
גם אני עברתי הפלה מכיוון שהעובר שבתוכי היה ללא דופק( מת).
גילו לי את זה לקראת חודש שישי, ורק לצייון שהייתי בת 19.5..
היה תהליך של שבועיים לפחות עד שעברתי את ההפלה, אז בואו לא נגזים שקורה משהו לאמא, זה לא מסוכן אך לא מומלץ.
09/07/13 | 00:07
53. אני לא דתי
ואני חושב שהיו צריכים לטפל באישה, "דרך ארץ קדמה לתורה" מה לעשות זוהי גם דרך ארץ. מצד שני אני לא חושב שיממה אחת זה עניין של חיים ומוות פה וסתם מעוררים פרובוקציות.
מה שבטוח, לא צריך תגובות נאצה ושנאה כנגד היהדות. בכל דבר דברים יפים ודברים רעים, מה שחושב הוא מה שעולה על השני.
08/07/13 | 23:54
52. אנחנו עם מפגר. נקודה
אנחנו מדינה נכשלת מהעולם השלישי שנותנת לכמה רבנים פסיכופטים לנהל פה 7 מליון אנשים. תמשיכו לבחור בהם ולהתלונן... ככה נעשה מהפכה... אנחנו עם מפגר , אין מה לעשות.
08/07/13 | 23:25
האסלם והנצרות יקבלו אותך בקלות לך לך לשם
09/07/13 | 17:59
51. מה לעזאזל קראתי עכשיו?
הסיפור הזה כל כך לא הגיוני, בכל כך הרבה רמות. עובר מת בבטן של אישה, לכמה ימים, רק כדי שרגשות כמה אנשים לא ייפגעו? יש לה עובר מת! בתוכה!
העולם ממשיך להסתובב ורק העלובים ביותר נשארים מאות שנים אחורה. אני מקווה שמישהו יסיק את המסקנות הנכונות. אם לא תהיה הפרדת דת מהמדינה, אולי הזמן להפריד את הדתיים הקיצונים ממנו. גועל שכזה לא יכול להתקיים בזכות עצמו.
08/07/13 | 23:14
50. שטויות
עברתי שלוש הפלות בכולם גיליתי אחרי חודש ורק אז נקבע לי טור לעוד שבועיים וחצי אז שלא יקשקשו על סיכונים כי לי נאמר שאין שום סיכון או שהחלטת בית חולים נעשת על פי שיקולים של מקום זמן כוח אדם וכסף
08/07/13 | 23:08
את צודקת בהחלט..
09/07/13 | 00:04
49. האישה לא מתה. על איזה אובדן את מדברת?
08/07/13 | 23:06
48. מי שלא טוב לו במדינת היהודים שיקום ויעזוב
היהדות היא חלק בלתי נפרד מהמדינה, ומי שרוצה להקים מדינה שבה יש כפייה חילונית על כל אזרחיה שיעשה את זה במקום אחר ולא בארץ אבותינו הקדושה.
08/07/13 | 23:06
תעזבו אתם עובדיי אלילים-
09/07/13 | 00:09
המדינה לא שייכת לכם הדתיים לסוגייכם אתם יכולים ללכת מכן
09/07/13 | 00:27
המדינה שייכת לכל היהודים
והיהדות היא חלק בלתי נפרד מהמדינה ומי שלא טוב לו שיקום ויעזוב.
09/07/13 | 01:54
למה שאני אעזוב????
משלמת מיסים,שירתתי בצבא, נולדתי פה. למה שאני אעזוב בגלל פנטים פרימיטיבים כמוך????? תיאלצ להתמודד עם הקדמה ועם החילונים!!!
09/07/13 | 07:32
תעזוב אתה, עובד אלילים פרזיט ומטומטם שכמוך
09/07/13 | 10:48
היהדות שלך לא מעניינת
17/10/18 | 13:18
47. יש נשמה משלושים יום להיווצרותו!!!
1,אכן יש נשמה מ-שלושים יום להיווצרות העובר.
2,יש הלכה וגם אם כואב לכם הלב והדם שלכם רותח
במדינת ישראל לפעמים נוהגים על פי ההלכה,אנחנו לפחות
יהודים גאים ולא ממרים את דתנו בגלל שהדת כבר לא מתאימה לחיים המודרנים שלכם.
3,זאת סתם כתבת שנאה נגד דתיים ותו לא!!!
08/07/13 | 23:05
אתה יכול להוכיח את זה??
מאיפה לך שזה נכון? אולי הנשמה נכנסת רק במלאת 35 יום? ואולי רק כשהעובר בתעלת הלידה? מי קבע? הרב?תוכיח שזה ככה ואז נמשיך לדבר...
09/07/13 | 18:06
46. חילונים יקרים. אתם שונאים אותנו שנאת מוות אבל שלכם מתחילים
הצרות והמחלות אתם יודעים לרוץ לרב. נכון? צבועים!!!
08/07/13 | 23:04
מי רץ לרב?! מי?! רק בורים נבערים כמותך!
ופחדנים חסרי עמוד שדרה! דת עלובה!
08/07/13 | 23:40
את האמת שממש ממש לא!
אני חולה כבר מגיל 16 (היום בת 28) לא פניתי פעם אחת בחיי לרב וגם לא מתכוונת! תודה רבה באמת.
08/07/13 | 23:44
יישר כוח דתיה
09/07/13 | 00:44
פחחח רב? למה שאלך לבור הזה. ההפך אתם אלה שרצים לרופאים
תשארו אצל הרבנים שלכם...
09/07/13 | 01:02
בחיים לא רצתי לרב. אבל ראיתי דתיים בבי"ח. מה קרה, תפילות לא עוזרות?
09/07/13 | 01:32
מעולם, אבל מעולם לא התייעצתי עם רב
וכשאני קורא את הכתבה הזאת, ברור לי לחלוטין שלעולם לא אלך להתייעץ עם רב. שימשיך לעשות כשפים על האוכל שלו (למרבה הצער במימון שלי) ושיעזוב אותי במנוחה!
09/07/13 | 07:25
ואת הולכת לטיפול רפואי? בשביל מה? יש רב...
תתפללי וזה יעבור... או שלא...
09/07/13 | 07:38
למה רץ ? רוכב על מרכבה בוערת של חזירים.
09/07/13 | 12:44
45. אי ביצוע ההפלה
עברתי תהליך דומה והרופא במפורש אמר לי שאין בזה שום סכנה פיזית להסתובב עם זה מס' ימים ברחם אז תפסיקו לסלף את המציאות ולנפח!!!
08/07/13 | 23:03
44. לכל האנשים שמלהמים פה על הדת
קודם כל, זה קצת מאכזב לראות גולשים עם תמימות כמו גדולה. אתם קוראים כתבה וישר אוכלים את כל מה שמנסים להכניס לכם לראש. איפה החשיבה? איפה העומק?
וישר להגיד על כל דבר שקשור לדת "פרימיטיבי" זה הדבר הכי פרימיטיבי לעשות כשלעצמו.
אנחנו עם עם מסורת, ועם תורה. ועם דרך אמת. יש משמעויות לדברים מסוימים ואנשים שהם קצת הרבה יותר חכמים מאיתנו קבעו הלכות. אז כן, גם אם צריך לדחות טיפול כלשהו לשם שמירת ההלכות הללו- זה מה שצריך לעשות. (ותאמינו לי שאם דבר הוא הוא פיקוח נפש- לפי ההלכה חייבים לעשותו בכל זאת, פיקוח נפש דוחה שבת למשל).
לא מאמינים בזה? בסדר, חבל. אבל לפחות תכבדו את ההחלטה הנכונה של בית החולים- לשמור את ההלכות על מנת שיתאימו לכל האזרחים במדינה, כולל החלק המאד מאד משמעותי של דתיים ומסורתיים.
08/07/13 | 23:01
43. מתי תבינו שהדת ה חרטא קשקוש בלבוש...
כל הדת הזאת שרק מונעת התפתחות האנושות עדיין נמצאת גם בבתי החולים...דת זה אטביזם. נקודה
08/07/13 | 23:01
42. קצת להבין...
אם המעוברת בסכנת חיים לפי ההלכה היהודית פיקוח נפש דוחה מקרה כזה. לכועסים למינהם, אם תחקרו לעומק את הדת ו ההלכה היהודית תבינו שלהכל יש תועלת בשבילנו.
08/07/13 | 22:50
41. מעניין לאן החדרון הזה הלך לטייל
אולי הוא התחבא בבוידעם
כל מה שמאכילים אתכם אתם קונים בלי לבדוק
כמו הכפריים במערב אירופה בימי הביניים
אגב לפי דבריהם כולנו צריכים להחביא את הזנב טוב בבוקר
08/07/13 | 22:47
40. אתם קולטים שאחרי זה אנחנו חושבים שעמים אחרים הם המפגרים, כן?!
08/07/13 | 22:46
39. אתם קולטים שאחרי זה אנחנו חושבים שעמים אחרים הם המפגרים, כן?!
08/07/13 | 22:46
38. חצופים אתם שוכחים מי הבעל בית כן ,הילד קם על אבא שלו
בסוף החיים תצטערו על זה אחים יקרים
08/07/13 | 22:45
חחח טוב בסדר
08/07/13 | 23:09
לך קיבינימט אתה והבעל בית שלך
דת מטונפת
08/07/13 | 23:36
איפה אבא היה בשנת 1942??
הוא לא בעל בית פה ולא בשום מקום אחר. כי הוא דמיוני.
09/07/13 | 17:26
האמת אני מרחם על אנשים כמוך ובסוף החיים תצטער על דברך
פשוט אידיוט שיורק לבאר
09/07/13 | 19:31
37. חודש שני?
מדובר במשהו בגודל 5 מ"מ
זה טומאת מת?
08/07/13 | 22:44
36. כל הכבוד
כל הכבוד זה הדרך עם ישראל היקר
08/07/13 | 22:43
35. אני בשוק מהשנאה והזלזול שיש פה ליהדות
נשים רבות סחבו עובר מת בבטן במשך ימים רבים ולא קרה להן כלום, אז תפסיקו לחפש תירוצים לשנאה שלכם. כואב לי יותר על האובדן של האישה ושנאת החינם שיש פה במדינה מאשר על הטעות שביה"ח עשה.
08/07/13 | 22:41
פרימיטיבי!
08/07/13 | 22:58
פרימיטיבי!
08/07/13 | 22:58
אם אתה לא מאמין אז אתה יותר פרימיטיבי ממני
09/07/13 | 00:11
תלמד קצת היסטוריה?
איזה היסטוריה בדיוק אתה רוצה שנלמד?
על המיתולוגיה היוונית? על האלים המצרים? על בודהה? על אלוהים? אללה? ישו? רק תבחר...
מה מהסיפורים האלה נכון? מי החליט שזה הסיפור שנכון?
בוא ותוכיח לי את זה בלי להקריא לי איזשהו ספר שנכתב על ידי בני אדם לפני 2000 שנה..
תלמד אתה קצת היסטוריה ותראה שכל השנאה בעולם מבוססת על דתות.
אתה חי לפי מנהגים שהתחילו לפני אלפי שנים ואתה קורא לנו פרימיטיבים? בהצלחה לך בחיים.. אני באמת מרחם על אנשים כמוך.
09/07/13 | 01:21
זו לא שנאת חינם
הרווחתם אותה ביושר ובעבודה רבה!
09/07/13 | 07:33
34. למה לא הלכה לבי"ח אחר כששמעה את התשובה??
08/07/13 | 22:37
33. כל הכבוד לאסותא!! שמח שעשיתי שם את הניתוח!!
08/07/13 | 22:33
32. איזו היסחפות...
ההגזמה המיותרת של התקשורת.
גם לי היה עובר שהפסיק לו הדופק ולקח כמעט שבוע עד שעשינו את ההפלה בפועל.זה לא מסוכן ולא גרביים.
מה שכן אולי באמת לא היו צריכים לעשות את זה כי ההכנה היא לא נעימה (למינריות וכו׳).
קטע לא לעניין אבל התקשורת אוהבת לנפח כל דבר!
08/07/13 | 22:28
זו בכלל לא הנקודה. סיכון או לא סיכון. טיפשה
תוכיחי שאת אישה יא מגעילה. אישה אמיתית את בטוח לא.
איפה התבונה שלך? איפה הרגש? הדת הגברית טמטמה את מוחך מילדות ותראי, את פשוט עוסקת בתפל ולא בעיקר או במוסר.
19/07/14 | 16:36
31. לא מבין מה רוצה הכותב
להגיד שבית חולים סיכן אישה בגלל דת, טיפשות ההלכה מורה פיקוח נפש דוחה את כל התורה(חוץ מג' עבירות) אלא דחפו את דברי 'האחות' כדי להקניט את הדתיים להגיד שסיכנו את המעוברת. מעולם לא שמעתי שיש לסמוך על דברי אחות יותר מצוות רפואי שבחדר ניתוח אם היה סכנה הם טיפשים אם הם שומעים לרב וגם הרב לא היה אומר להם אחרת.
או אולי העוגמת נפש שנגרמה לאישה, לאא נראה כל כך נורא הרבה פעמים נדחים ניתוחים אפילו מסובכים יותר ולמסכנים יותר בגלל עומס, בגלל טעויות, רופא לא מרגיש טוב או שביתת אחיות וכל הסיבות האפשריות.
אז אם יש כמה דתיים(אגב גם מסורתיים מקפידים בזה) שחשוב להם ההלכה לא יקרה כלום אם קצת תתעכב.
כל הגויים שצועקים פה לנתק דת ממדינה תנתקו את עצמכם וטוסו לארץ אחרת אולי אוגנדה... ארץ ישראל ליהודים בלבד.
08/07/13 | 22:28
יא חתיכת כפוי טובה
מי שבנה את המדינה הזו אלו החילונים "הגויים". אם מישהו צריך לעוף זה אתה, לך תעבוד את אליליך בכל מדינה אחרת!
09/07/13 | 10:42
30. עובדי אלילים
08/07/13 | 22:26
29. עובדי אלילים
08/07/13 | 22:26
28. לא יאומן!!! זו המאה העשרים ואחת!!!
08/07/13 | 22:25
מה הקשר? טיפשה
09/07/13 | 00:07
נ - הטיפש הוא אתה. גבר מסריח
19/07/14 | 16:37
27. to 16
Ass holl.
08/07/13 | 22:24
26. מדינת ההלכה יש לנו פה . אלק
08/07/13 | 22:15
25. לא רוצה לחיות פה
עצוב לי
08/07/13 | 22:14
24. אם כסף זה מה שהם מבינים, זה הזמן לחרם.
אם אי פעם היתה סיבה מוצדקת לקרוא לחרם כלכלי על מוסד כלכלי, זה המקרה.
אני רוצה לראות את בית החולים הפרטי שורד בעזרת כספי חרדים בלבד.
08/07/13 | 22:11
23. אין נשמה בעובר
לפי האמונה שלנו אין נשמה בעובר עד שהוא לא נולד (גילגול נשמות למי שמאמין)
08/07/13 | 22:03