דיבור ישיר
תגובות (59 תגובות ב-53 דיונים)
53. נותרתי נכה מתאונת אופנוע
ככה באמצע החיים תאונת אופנוע הותירה אותי נכה אבדתי את רגל ימיו בפציעה קשה גם אני רק בשביל התנועה ומהר וקל וללא חניה אני אחרי 22חודשים של שיקום ולאחר 3ניתוחים לא שווה באמת ולא יעזרו כל הדעות וחוקים והגבלות לא יעזרו! נהגה האופנועים מתחלקים לשתיים אלה שלפני התאונה ואלה שאחרי התאונה ואף אחד לא יוצא בלי השאלה היא עד כמה הנזק כשזה קורא
* ויקטור   26/12/10 | 03:58
52. אלכוהול, בארועים ושמחות
תגידו, למה לכל שמחה צריך להוסיף אלכוהול??? אדם כבר לא יכול להוציא את השמחה שבו רק עם מוסיקה? אחרי ארוע, חתונה, בר מצווה, בה מוגש אלכוהול יותר טוב מכוסות מיץ, אנשים עולים על הרכב ונוסעים הביתה. כן, המטרה היא להגיע הביתה בריאים ושלמים. למה מהם עלה האלכוהול לראש???? כמה מהם לא אכלו טוב, טרם השתיה הזו??????????? קחו רגע למחשבה, תבינו שניתן לשמוח ללא אלכוהול. למצוא את השמחה שבלב, וגם לא לסכן אנשים אחרים ולגרום צער למשפחה. במקרה העצוב והגרוע.
* שקטה   26/12/10 | 02:16
51. רוכבי דו גלגל, קחו אחריות על עצמכם.
יאיר. התחלתי לרכב על וספה לפני הרבה שנים. חבר שלי אברי, בחור חכם, שהתחיל לרכב על טוסטוס כמה שנים לפני נתן לי כמה עצות: א. תנהג כמו מכונית - באמצע הנתיב, אל תשתחל בין מכוניות, אל תעלה על המדרכה וכו. אם תנהג כמו מכונית יתיחסו אליך כמו מכונית. ב. כשהרמזור מתחלף לירוק, אף פעם אל תהייה הראשון שנכנס לצומת. אין לך שום סיכוי מול מכונית שתנסה לגנוב את הרמזור. ג. אף פעם אל תנסה לגנוב רמזור שנהפך לאדום, אין לך שום סיכוי מול מכונית שלא תשים לב ותכנס לצומת בדרך כלל שמעתי לעצותיו ואני יכול להעיד ממקור ראשון, הפעם היחידה בה הייתי קרוב לתאונה היתה באשמתי, ניסיתי לחתוך בצומת. אני לא אומר שלא קרו וקורות תאונות בהן רוכבי על שניים נפגעים בצורה קטלנית באשמת נהג מכונית. תאונות שאילו קרו בין מכוניות היו מסתימות בהחלפת פרטים לביטוח. אבל האם בדקת איזה אחוז מהתאונות בהן מעורבים אופנוע ומכונית הן האשמת האופנוען לעומת האחוז שהן באשמת המכונית. אני נוהג במכונית כבר קרוב ל 40 שנה. לשימחתי לא הייתי מעורב בתאונות עם דו גלגל. אולם אני יכול להגיד בצורה חד משמעית, בכל הפעמים שזה כמעט קרה, וזה כמעט קורה כל יום אם לא מספר פעמים ביום, זה בגלל השתוללות של רוכב הדו גלגל. אז קחו אחריות ותשמעו לעצות של אברי.
* עודד   25/12/10 | 22:03
50. כרוכב אני מסכים
אני רוכב צעיר ואני שם לב לתרבות הזויה של רוכבי אופנוע בוטים שרוכבים בפרעות ובאמת לא משאירים הרבה מרחב תמרון לרכב. אמן והכתבה הזו תעיר אתכם, הלוואי שהסגנון ישתנה. אבל לצערי, זה מסוג הדברים שמזעזעים אותך יום - יום וחצי ואז עוברים כלא היו. אחי הרוכבים, אנא מכם! תחשבו תמיד על הרכב שלצידכם, על מרחב התמרון שלו. וכמובן, אחי הנהגים ברכבים, שימו לב לקטנוע. אפשר לנסוע לצידו בנתיב, אבל תנו לו את מרחב התמרון שאותו אתם רוצים. הלוואי משהו ישתנה כאן!
* עידן   25/12/10 | 21:21
49. חיי בסרט
אתה וגם שאר נהגי האופנועים חיים בסרט. עליכם נכתב הגמל לא רואה את הדבשת שלו. אתם פשוט סכנה על שני גלגלים - לא אחראים וחושבים שחסינים מכל דבר. משתולללים על הכביש וגורמים לא פעם להחסיר פעימה מנהגי הרכבים - אז כדאי שתהיו מודעים למגבלות שלכם ותנהגו בהתאם..
* uri   25/12/10 | 18:49
48. הנהג הישראלי
הגיע הזמן שהנהגים יפסיקו לקחת אותנו הרוכבים בחזקת נעלם שלא נדבר על המוניות שרות שעוצרים מתי שמתחשק להם בלי איתות וחותכים מנתיב לנתיב גם נהגי האוטובוס לא חסר להם ממש מפחיד איך שהם נוהגים סבלנות ונדיבות תודה
* אסף   25/12/10 | 17:18
47. יש לחוקק חוק כמו בארצות הברית-נגד ההשתחלות בין המכוניות!!!!
* שלמה   25/12/10 | 17:07
46. רוכבי האופנועים תפסיקו לינסוע בפרעות יחיות
* אילן   25/12/10 | 17:00
45. סוף סוף מישהו עושה כתבה "כמו שצריך"
אנחנו לא רוצים לבלות בבתי חולים אבל דיחל רבאק! לפעמים צריך רק לעבור נתיב בלי לאותת או לשים לב לרוכב האופנוע/קטנוע וגמרתם לו את החיים (במקרה הטוב, במקרה הרע יש לו שנתיים שלוש בבתי חולים עם צלקות פיזיות ואפילו נפשיות ואלה יישארו לו לכל החיים). חבר'ה שימו לב לדו גלגלי. אני יודע שלפעמים הם נוסעים בצורה לא בטיחותית אבל קחו בחשבון (כרוכב אופנוע) שלרוכב הדו גלגלי יש הערכה מדויקת (במידה שמישהו לא יעבור נתיב לפתע או שייתן ברקס) ואין מצב שיכניס את עצמו לסיטואציה של התנגשות עם כלי רכב. תחשבו רגע., יש היום כ50,000 רוכבי דו גלגלי בארץ (חצי מהם נוסעים בת"א) ובמידה וכולם יחליטו למכור את האופנוע/קטנוע שלהם זה באופן מיידי עליה של 50,000 כלי רכב על הכביש! (ומה עם הפקקים?! אני יודע, בכל מקרה יהיו אבל קצת פחות והחניה?! והתנועה בתוך ת"א?!) ואת זה היינו כולנו מעדיפים לשכוח...
* רוכב אופנוע   25/12/10 | 16:54
44. דעה:: בעלי אופנועים תפסיקו לחשוב שאתם אלוהים!
תגיד לי אתה אמיתי?אתה לא קורא עיתונים?אתה לא יודע איך הם נוסעים?להם מותר לנסוע על 200 קמ"ש להם מותר לחתוך מכוניות?להם מותר לעשות דברים כאלו?התגובה של רכב היא איטית יותר ולכן הוא צריך לשמור על עצמו סעו כמו שצריך סעו עם הגנה כמו שצריך אל תחשבו שאתם אלוהים ותחתכו כל הזמן ...בתל אביב אין קטנוע של חמישים סמ"ק שלא חותך רכב!?חלאס עם זה תסעו כמו בני אדם ואולי יצליחו לשמור עליכם כמעט בטוחה שאבי כהן המסכן רצה לחתוך לנתיב ואז הוא נכס ברכב ככה ...אבל לא יגידו את זה כי עכשיו הוא במצב שאסור להאשים כולם יודעים איך הם נוסעים רק היום שבת עצרו מישהו שנסע מעל מאה שלושים!מאה שלושים ברכב שוללים רשיון?!
* לולה   25/12/10 | 16:32
43. תפסיקו להציק לנו לבעלי המכוניות בכביש בבקשה
כאשר אתם עוברים עם הקטנועים והאופנועים שלכם ביין המכוניות שלנו בפקק ומורידים לנו מראה שעולה 3000 ש" ומסתלקים. כארשר אתם חותחים נתיבים עם אופנועים במהירויות מטריפות ולא מאפשרים לנו לנהל תרבות נהיגה כהלכה . אל תתפלאו שאנחנו לא מחבבים אתכם וכל אחד מכם שנעלם מהכביש בגלל רשלנותו של רוכב האופנוע והקטנוע שנוסע בשולי הכביש אנחנו לממש .מצטערים.
* Tome   25/12/10 | 16:30
42. פתרון לתאונות
תפסיקו לנסוע כמו מפגרים ולא תיהרגו...
* איתי   25/12/10 | 16:29
41. ציטוט:
"כציבור אנחנו לא מתנהגים תמיד הכי יפה ובנימוס. אנחנו עוברים בין מכוניות וחונים על מדרכות כי אנחנו יכולים, נוסעים לפעמים הרבה יותר מהר מהמותר ואפילו עוקפים מימין. החוק הישראלי, אגב, לא הטיל עונש מוות על אף אחת מהעבירות הללו. לפעמים אנחנו מעדיפים לצאת לדרך עם קסדת חצי כי אין לנו מקום בארגז לקסדה שלמה, לא נועלים את הקטנוע על פי הוראות הביטוח המקיף ואפילו לא מסתבכים עם חליפות סערה כשיורד גשם. לוקחים סיכונים." אם חס וחלילה יקרה לך משהו - תבוא רק אל עצמך בתלונות, לא לשום נהג אחר. ותגיד את זה גם למשפחה שלך, אם אתה כ"כ בטוח וסגור על זה שיבוא היום.
* אורלי   25/12/10 | 16:19
40. מרבית רוכבי האופנועים אשמים במצבים המסוכנים
כנהג ותיק ברכב אני חווה יום-יום את הכביש ואת הסכנות המצויות בו. מרבית רוכבי האופנוע נוהגים מעל לחוק ללא שום התייחסות לכללים ולחוקים. משתחלים בין מכוניות ובין מסלולים , נוסעים ועוקפים מימין משמאל ובאמצע ומעבר לפסי הפרדה או פס שולי הכביש, עוצרים כולם בשורה ברמזור 5 מ' מעבר לפס העצירה ממש באמצע הצומת מוכנים לזינוק, ולא עושים שום חשבון למכוניות שמסביבם והכל בשם המטרה הקדושה והעליונה להיות לפניך ולהגיע לפניך !!! אז שלא יתבכיינו על האבידות והסכנות שהם מכניסים את עצמם. סעו לאירופה ובמיוחד לקנדה וארצות הברית ולמדו מקבוצות רוכבי ההארלי-דווידסון האימתניים שנוהגים ע"פ החוק לא משתוללים, לא ממהרים, לא מסכנים ולא מסתכנים, ממש תענוג לראותם בנהיגה שלווה ובטוחה. הלוואי אצלנו. ובהזדמנות זו גם רפואה שלמה לאבי כהן אמן !!!
* ג'קי   25/12/10 | 16:19
39. מסכים עם כל מילה שלך...הלוואי והכפבה תיפול על אוזניים קשובות
* רוכב קטנוע באילת   25/12/10 | 16:18
38. אז אולי הגיע הזמן שהם יצייתו לחוקים?
איפה כתוב שלאופנועים מותר לעצור על המעבר חצייה ברמזור או מעבר לקו העצירה? מי נתן להם לחתוך בין המכוניות? כשאופנוען נוסע כמו שצריך בין שתי מכוניות במרווחים המותרים, אף אחד לא עושה לו בעיות וכבר נתקלתי בזה הרבה פעמים, אבל כל האופנוענים חושבים שהכביש שלהם ושהם יכולים לעקוף בין המכוניות ולעבור בשוליים ולעמוד אחרי קו העצירה... כאילו בחייאת, אל תטיפו. נהגי מכוניות הם ממש לא 100% אבל גם לא האופנוענים. :)
* מישהי    25/12/10 | 16:06
37. רוכבים על שניים....
לו באמת רוכבי הדו גלגלים היו שומרים על כללי נהיגה נכונים , לא היו נפגעים כל כך. ברוב הפעמים הם אלו האשמים בכך שהינם נפגעים. לו אני במקומם, הייתי מנסה להמנע מנסיעה עקלתונית בין רכבים ,הייתי דואג שלא אפגע ( נימנע ממפגשים עלימים ) מרכב זה או אחר ולא סומך על הנהגים שלא יפגעו בי , לא נוסע באין כניסה ועל מדרכות ( כי זה קצר יותר ) ומתלבש נכון. נהג דו גלגלי אמור לדעת כמה מסוכנת החלקה במהירות 50 קמ"ש ( לא כל שכן במהירות גבוהה יותר ) ועל כן היה נמנע מנהיגה אגרסיבית. התאונות האחרונות מוכיחות שוב מדוע אין להוזיל את מחירי הביטוח לדו גלגלים. בתקווה שיגיעו הביתה בשלום.
* ברקו   25/12/10 | 15:54
36. בדק עצמי
לפני שאומרים שנהגי הכגב לא ספרים ממטר צריך לשאול האם אתם סופרים ממילמטר כמה פעמים וכמאט לקחתי וספה לא בגלל שאני לא זהיר אלה שמשום מקום בין רכבים מופיע וספה קטנה 50 סמ"ק וני רוכבים אני מאותת ימינה וחוכים אותי מימן
* דוד   25/12/10 | 15:46
35. זה לא נהגי הרכבים- זה נהגי הדו גלגלי
אם תפסיקו "לחתוך" את הרכבים ותלמדו לאותת, כן, גם בדו גלגלי צריך לאותת, אז לכולנו יהיה בטוח יותר על הכביש. נמאס לנסוע על הכביש ופתאום איזה אופנוע מגיח במהירות ועובר בין שני רכבים. תתחילו לנהוג בזהירות!
* דני זוקו   25/12/10 | 15:42
34. בשביל מה?
כל הכבוד יאיר על הכתבה, אך כולנו יודעים שזה לא משנה בכלל כמה תעיר או תעודד אנשים לנהוג כמו שצריך..זה לא יקרה!! מכיוון שהמושג מצב רוח הוא משהו מאוד ניכר בכבישים. אני ממהר עצבני וכו'?? אני נותן גז אין לי עצבים לאף אחד ואני לא מרוכז בנהיגה....כמוני עוד מליונים..שלא נדבר על פלאפונים וכל זה..הכתבה אמורה לענות על השאלה..האם אני מוכן להיות רוכב אופנוע או עדיף שאני ישאר ברכב...מכיוון שלא כל אחד יכול לסוע באופנוע לא קשור בכלל לפחדים שלו משתי גלגלים והחלקות, ישנם קריטריונים שלדעתי כל רוכב אופנוע חייב לעמוד בהם.. בקיצור ביזבזנו שנינו זמן תנסה להיות יותר מדויק לפחות.
* אופנוען   25/12/10 | 15:41
33. יאללה יאללה מה אתה משחק אותה מסכן
כל נהגי הרכבים לא סובלים רוכבי קטנוע, אתם עושים מה שבא לכם על הכביש עוקפים מימין משמאל, אם היה אפשר גם לעבור על הרכב היתם עושים את זה. לא באמת אכפת לכם מהחיים שלכם, מי שאכפת לו מחייו לא נוהג ככה. זיגזגים בין מכוניות במהירות מופרזת, הדחפויות בצמתים, חותכים מכל כיוון, מגיעים משום מקום- בדרך כלל מצד ימין.... ככה לא מתנהג רוכב שאכפת לו, אז תפסיק לבלבל בשכל שאתם כאלה מסכנים ואף אחד לא שם עליכם בכביש.
* חוצפה   25/12/10 | 15:39
32. חותכים מימין
בנסיעה קצרה מצומת לצומת 3 רוכבי קטנועים חתכו אותי מימין בלי שום אפשרות לראות אותם !!!! הם חיים בללהלנד ולנו שוללים רשיונות חוקרים מעמידים לדין ושוברים לנו את הלב על לא עוול בכפנו
* תום   25/12/10 | 15:24
31. עיווורון
זה לא שלא מתיחסים לנהגי האופנוע זה פשוט שהם לא מצייטים לחוק תנועה אחד אני לא מכליל אבל הרוב הגדול חותך עוקף עולה על מדרכות קופצים לך לאזורים המתים של המראות ומתנהגים כאילו אבא שלהם בנה את הכביש אם היה קצת תרבות נהיגה דברים היו נראים אחרת הרי אופנוע זה אמצעי תחבורה חשוב בכל העולם רק אצלנו מנצלים את זה בצורה פורענית קחו את אוסטרליה כדוגמה..
* פרידמן   25/12/10 | 15:20
30. כל מילה בסלע, היה כיף לקרוא.
* רוכב ערבות   25/12/10 | 15:16
29. בואו נעשה הסכם
תפסיקו לנסוע על מדרכות ומעברי חציה כמו הולכי רגל, תפסיקו לחתוך מימין במטרה להגיע ראשונים לרמזור, תפסיקו לנסוע באין כניסה או נגד התנועה ובקיצור-תפסיקו לעשות כל מה שכל מי שנמצא בתל אביב יודע שאתם עושים-אח"כ תתלוננו. ושלא תבין לא נכון, גם נהגי הרכב צריכים לפתוח את העיניים ולהתחיל להשתמש במראה מעבר לסידור השיער. אני מהצד שלי מבטיח לקחת לתשומת ליבי ולשים לב יותר
* יואב   25/12/10 | 15:12
28. נתיב לאופנועים
אם הנהגים לא רואים ולא שומעים- זה מפני שהאופנועים או טסים ומזגזגים בין נתיבים- אי אפשר לראות אותכם עדש שלא חלפתם על פנינו בפול גז.. או שאתם עוקפים מימין ומשאל בצמתים כדי להגיע לתחילת התור- או שאתם תופסים נתיב באמצע ונוסעים לאט כך שמתבקש שיעברו אותם. אולי במקום שביל אופניים יסמנו נתיב צר רק לאופנועים ואתם תשארו שם ולא תזגזגו בפול גז ובסיבוב חד ( הברך שלכם כמעט נוגעת בכביש..) מכל הצדדים, מופיעים ונעלמים כאילו אפשר היה להבחין בכם.. קחו אתם החלטה חכמה שתגן עלינו הנוסעים מפני התנהגות מסכנת ומסוכנת של האופנועים.
* נ.ל.   25/12/10 | 15:11
27. כל הכבוד
כתבה נחוצה ובהחלט לעניין
* עמית   25/12/10 | 15:10
26. חובה
כתבה ענקית, פשוטה, מעניינת,וממצה מומלץ בכל לב שמשרד הרישוי יאמץ את הכתוב יצלם אותו, וישלח אותו לכל בית רוכב אופנוע תתחילו לאמץ ככה גם תיהנו מהאופנוע, וגם תהיו קצת יותר מוגנים ולנהגים שמסביב תשגיחו, באמת, ההבדל לעמוד בעוד שני רמזורים, יכול להיסתכם בעוד 2 דקות לנסיעה זה שווה את החיים????
* אמא של יוסי   25/12/10 | 15:09
25. סעו בזהירות!
אני אגיד לך את האמת, אני, בתור נהג מכונית מנסה הכי שבעולם לשים לב לרוכבי האופנועים אבל איך אפשר לראות רוכבי אופנוע אם רוב הזמן הם עוקפים אותך מימין איפה ששדה הראייה שלנו, הנהגים, הכי קטן והכי קשה לנו לראות אתכם. אתה יודע כמה פעמים שאני פניתי ימינה תוך כדי הפניה אני רואה מימיני רוכב אופנוע שאני כמעט מפיל ואני צריך לברוח שמאלה? יותר מדי! למרות שאני מאותת שאני פונה יש להם את האומץ לבוא ולעקוף אותך מימין. איך אני, בתור הולך רגל יכול להיות רגוע שבכל רגע אני רואה ביחד איתי על המדרכה רוכב אופנוע שכמעט דורס אותי רק כי הוא יכול לנסוע על המדרכה בשביל להספיק לעוד רמזור לפני כולם. ראיתי כל כך הרבה תאונות של רוכבי אופנועים ולצערי הרב, רובם המוחץ היה באשמת הרוכבים כי הם עושים דברים בלתי הגיוניים ומסוכנים בעליל בלי לחשוב אפילו לשנייה מה עובר בראש של נהג הרכב ואם הוא ראה אותם או לא. כמו שאתם מבקשים מאיתנו לשים לב אליכם ולחשוב פעמיים כל הזמן אז באמת הגיע הזמן שאתם תעזרו לנו ותתחילו גם לחשוב טוב טוב פעמיים אם אני בכלל יכול לראות אתכם. תעשו טובה לכולם ותסעו בזהירות.
* ליאור   25/12/10 | 15:05
24. גם 90% מחיי המוטוריים הם על 2 גלגלים אבל צריך להודות
כל פעם שאני מסובב את המפתח אני חושב לעצמי שבנסיעה הזו אני יכול לעשות תאונה ולמות. הרי כל אחד שמת לא ידע שהוא הולך למות כשהוא הדליק את האופנוע. אין מה לעשות, זו בחירה שלי. צריך להודות שציבור הנוסעים על שתיים וביניהם אני, חוצפנים. אנחנו עוברים בין מכוניות, נוסעים על שוליים ועוקפים מימין בלי תקנה. אם כל רוכב אופנוע היה נוסע לפי החוקים, כמו בטסט, הסטטיסטיקה הייתה דומה לזו של תאונות של רכבים על 4. אבל מי קונה אופנוע בשביל לחכות בתור לפנייה ימינה או בפקק של איילון? אנחנו יודעים שאנחנו עוברים על החוקים, אנחנו מבינים את החומרה של המעשה ובכל זאת אנחנו בוחרים לעשות את זה. אז מי שנופל ומת, שלא יבכה בקבר שלו. שיתמודד עם הבחירות שלו ולא יאשים רכבים על 4. שיאשים רק את עצמו. אולי גם אני יום אחד י אמות או אשאר נכה לכל החיים אבל אני לא אאשים אף אחד, רק את עצמי על זה שבחרתי לעשות עבירה כזו או אחרת.
* עדי הידוע   25/12/10 | 14:59
23. כאילו שאופנוענים לא אוכפים מימין באמצה פניה ימינה או לא חותחים מהצד ממש שניה ליפני תחילת נסיעה זה ברור שלא יסימו לב אליהם !! כי הם באים בפיתעומיות!!
* מה אתם מבלבלים תביצים! אופנוענים אל תשחקו צדיקים    25/12/10 | 14:54
22. בעיה של רוכבי האופנועים
הכתב של הכתבה הזאת מדבר מלא שטויות... סליחה בתור נהג רכב יש לי שאלה... אם מחר אני יתחיל לזגזג בין נתיבים ולחתוך מימין מה יקרה? אחד משניים או שגם אני אמות בתאונה או שכל משטרת התנועה תהיה אחרי, אז זה שאתם יכולים לא אומר שמותר. ולגבי זה שלא הטילו עונש מוות על עקיפה מימין אז גם על אכילת רעל עכברים לא הטילו עונש בכלל אבל מי שעושה את זה רוצה להתאבד אז פשוט בפעם הבאה לפני שאתם יוצאים לרכיבה פשוט תחשבו אם אתם רוצים להתאבד היום ואם לא אז סעו נורמאלי בלי עקיפות ושטויות וככה אולי תישארו בחיים. לנהגי הרכבים יש 101 דברים לשים לב אליהם הם לא צריכים עוד טמבל שיסתובב סביבם...
* אסף   25/12/10 | 14:53
21. בקשה לציבור רוכבי האופנועים:.....
הגיע הזמן שחלק גדול מימכם יפסיק לרכוב כמו מתאבדים על הכביש והגיע הזמן להפסיק לחתוך נהגי מכוניות בצורה מסוכנת.אל תחשבו שבגלל שיש לכם כלי על שני גלגלים אז מותר לכם לתמרן בלי שכל על הכביש.מרבית תאונות האופנועים נגרמות בגלל אי זהירות של האופנוען כמו למשל האצה שהרמזור עדיין לא התחלף במלואו לירוק.רכיבה זהירה מצילה חיים.
* אני   25/12/10 | 14:27
20. קשה להבחין בהם-אם לא נתיב משלהם,עדיף לכולם! שירכבו בשוליים
* ודי גם לרוכבים שמזגזגים בין המכוניות   25/12/10 | 14:25
19. כל אחד והנתיב שלו
במקום לבכות יש לי הצעה שכל אחד יסע בנתיב שלו,איך ההצעה הה ,ותפסיקו להידבק למכוניות ואז אזה כיף כל אחד יחזור הביתה בשלום
* עמוס   25/12/10 | 14:11
18. נו באמת?
אתם אשכרה מתלוננים?אתם רחוקים מלהנהוג כחוק... אתם אגרסיבים ומסוכנים גם להולכי רגל!! ההתנהגות הבהמתית שלכם על הכביש היא בידיים שלכם!!!!!!!!!
* הילה   25/12/10 | 13:52
17. אין לי מילים! שיחקת אותה ואני מקווה שמשהו יישתנה במדינה הזו ביחס כלפי האופנוענים בכביש.
* אופנוען   25/12/10 | 13:48
16. האופנועים
עם כל הכבוד לכם אני נהגת מונית ואני הרבה בכבישים ורואה אותכם כל היום ממש מתחת לגלגלים בין המכוניות נידחפים אם יש מקום לעבור או אין נכנסי ם מעקמים את הקידון פוגעים במראות ממש דוחפם בכדי לעבור חביבי זה לא כך אתם ממש מזמינים פגיע ולא תמיד זה מסתיים בטוב וזה עצוב מאד כי חבל על כל בחור או בחורה ממהרים טוב ויפה אבל יש אימרה שאומרת כל עכבה לטובה עדיף להתעכב על למות חלילה או להיות נכה או כל היוצה בזה אתם לא לבד בכביש וכמה שמחמירים איתכם בחוקים אתם לא לומדים שיש כללים לנהיגה ולא משנה אוטו או אופנוע בתקוה שתבינו אותי נכון ולא איך שאתם חושבים שטוב לכם להבין
* שרה לוי   25/12/10 | 13:34
15. קודם שרוכבי האופנועים
יתחילו לנהוג לפי חוקי המדינה, יפסיקו לזגזג,ולחתוך ולנסות להיות תמיד לפני כולם, כל זאת הם עושים בניגוד לחוק, עוברים בגסות על חוקי המדינה ,ומתפלאים שהם נפגעים. עם כל הכבוד - זאת האמת לאמיתה .
* נהג מכונית פרטית   25/12/10 | 13:24
14. רוכבי האופנועים, הבאתם את זה על עצמכם
בעצם זה שאתם נוסעים על השוליים כאילו היו נתיב מיוחד לאופנועים, בעצם זה שאתם מזגזגים בין המכוניות בכל רמזור ותמרור עצור וכשצריך גם תזגזגו בין המדרכה לכביש כדי לקצר עוד איזה 10 שניות. צר לי, אך אי אפשר ליהנות מכל העולמות. באירופה אופנועים עומדים בפקקים כאילו היו רכב ולעולם לא תראה אותם נוסעים על השוליים. לכן, גם נהגי הרכבים מתייחסים אליהם כרכב לכל דבר. בישראל לא זה המצב ולמעשה זוהי בעייה שאתם יצרתם ואתם אלו שגם יכולים לתקן.
* אייל   25/12/10 | 13:24
13. Motorbike Drivers should drive by the rules
Not overtake like mad from the right hand side!! Not slalom between cars during jams!!! Not pass the speed limit which they ALWAYS DO!!! Not forget the road is NOT THEIR PROPERTY and not forget LIFE IS NOT PLAYSTATION GAME: Once you reach "GAME OVER" on the road, it's for real!!! It means your either spending the next year in hospital trying to recover, or YOU'RE DEAD!!! Comprende muchacho??? Thanks for reading Yom tov Yaron Pascal
* yaron   25/12/10 | 13:13
12. גם אני זוכר את הפחד
לפני שנה וחודש בגשם "ראשון" בתל אביב החלקתי בנסיעה איטית בקו ישר בירידה, ממש בלי סיבה ניראת לעין, סתם בלם שננעל. הייתי לבוש מעולה, מעיל מוגן, כפפות, שתי זוגות מכנסיים, נעליים צעיף, והכי חשוב זהירות. בכל זאת החלקתי הקטנוע (גראנד-דינק 250) נפל על רגלי. שבר פתוח אכזרי וזהו, אף שריטה אחרת. כאבים לא אנושיים שהתחילו 20 דקות אחרי ועד לניתוח, 8 שעות אחרי, ברזלים ברגים ועוד קצת כאבים נוראים חודשיים שלמים. אחרי שלושה חודשים חזרתי לאופנוע, אבל עכשיו כבר יש פחד, כל פעם שאני נזכר אני מקבל צמרמורת. עכשיו עברתי לרכב והקטנוע הוא רק לשימוש מיוחד שאין ברירה. זה מבאס, זה פקקים ובזבוז זמן וכסף משוגע אבל תאמינו לי, לשבור משהו זה יותר גרוע וזה במקרה הטוב. עד היום יש לי כאבים בכל דריכה, לא יכול לרוץ וזה עדיין "שם". תשמרו על עצמכם.
* שחר   25/12/10 | 13:11
11. הממשלה אשמה
שלום מר גת ברצוני לומר לך שאתה צודק אך גם עליכם מוטלת אחריות תפסיקו לחתוך אותנו מצד ימין והגיע הזמן שיחוקקו חוק איסור קסדות חצי ושלושת רבעי הראש צריך להיות מוגן לגמרי והחלמה מהירה לאבי כהן
* צחי   25/12/10 | 13:09
10. אדון יאיר גת אתה מדבר שטויות במיץ
אני לא מבינה למה כל נהגי הרכבים צריכים להיות אחראים לחיים של כל נהגי האופנועים חסרי האחריות, אין נהג אופנוע אחד שלא חתך אותי, כשלא ראיתי אותו בכלל, אין נהג אופנוע שלא גלש עד שעוד שנייה האוזן שלו נגעה באדמה, אין אופנוען שלא זגזג מנתיב לנתיב כל הנסיעה... יש עוד מליון סיבות לכך שזה כלי מסוכן, האחריות לבחירה של אותו בנאדם לקנות אופנוע היא על עצמו בלבד, שלא נאמר- קמצנות.. או פוזה במקרה הרע. אז הגיע הזמן שהאופנועים יפסיקו לנהוג כמו בהמות שחושבים שהכביש שייך להם ועוד ברוב חוצפתם להאשים את נהג הרכב.
* **   25/12/10 | 13:07
9. לרוכבי האופנועים
שכול רוכבי האופנועים יתחילו לינסוע כמו בני אדם. אלה הם שנוסעים כמו מטורפים.אני בעד שישלשו להם את הביטוח אולי זה יעזור
* נהג   25/12/10 | 12:48
8. אחלה כתבה
כתבה מעולה, נהנתי מאוד!
* ליאור   25/12/10 | 12:48
7. אשמת נהגי האופנוע בלבד!!!
תפסיקו לסוע כאילו הכבישים שייכים לאבא שלכם נוהגים מחוץ לגבולות הכביש נוסעים בין מכוניות זה שאתם עוברים שם זה לא עושה את זה בטוח אופנוע זה כלי רכב כמו מכונית זה שהוא נוסע על שתיים לא הופך את ההתייחסות לחוקי הכביש לפחות חשובה
* HTA   25/12/10 | 12:45
6. אולי כדאי שגם
אולי כדאי שגם רוכבי האופנועים ישימו לב איך הם נוהגים כשהם מזדחלים להם בין המכוניות ומפתיעים את הנהגים ולא פעם גם מבהילים וגורמים לחוסר ריכוז של הנהגים... זה תלוי בשני הצדדים...
* אפרת   25/12/10 | 12:27
5. פשוט נמאס!
כתבה כל כך נכונה! אני רוכבת כבר כמה שנים וכל פעם זה כמעט ונגמר באסון, וזה לא משנה כמה אני אהיה זהירה, מספיק שאיזה אידיוט ברכב מנסה לכתוב איזה סמס או להעביר תחנה ברדיו. אבל איזה ברירות יש לי, לחפש שעה וחצי חנייה?? לעמוד שעות בפקקים? ובמקום להקל על חיינו, התחילו עכשיו לחלק גם דוחות חנייה לקטנועים. מדינה שעושה חשק לעוף ממנה!
* מורן   25/12/10 | 12:23
4. מי לא רואה
איך אתה רוצה שנהגים יראו אותך אם אתה חותך מימין משמאל, עולה על מדרכות עובר במעבר חציה ומשתמש ברמזורי הולכי רגל כרמזור לאופנועים בלבד!! כמעט כל תאונה אם אופנוע שהייתה בכתבה של אולפן שיש אתמול זה תמיד היה אופנוע שמפתיע מימין, חותך משמאל והנהג רכב (נכון שהוא לא תמיד תמים) הינו האשם המיידי והיחיד!!! למה? שמישהו יסביר לי למה????????
* רותם   25/12/10 | 12:18