תרבות
תגובות (339 תגובות ב-150 דיונים)
150. יהודה הפצוע
ביזמנו קיבלתי מיטפחת עם ברכה נתתי להורים שיניחו אותה ליד יהודה בתיקווה שתעזור לא הברכה מרב ידוע לפחות אני שמחה שהוא היתעורר ברוך השם
* אביגיל   17/01/18 | 12:33
149. רצה אלוהים? איפה הוא היה כשהוא נפצע?
* מחפש תשובה   06/06/17 | 21:55
148. פעמיים קרבן; פציעתו הקשה זה "גובה הפשע" שלו לכפות גט
* מסכן! ברכת החלמה מהירה   06/06/17 | 18:37
147. רבקי אלמנה חיה מגיל 23
גידלה שני תינוקות לבד, תמכה ביהודה כמה שיכלה, במשך שנתיים ארוכות, זכותה לצאת לדרך חדשה, היא כנראה הבינה שאין סיכוי ליהודה לתפקד כבעל וכאבא ומנגד היא לא נטשה את יהודה, היא תמשיך להיות בשבילו מה שהייתה בשבילו במשך השנתיים האחרונות, למה צריך להיות נשוי בשביל זה? ככל הנראה אין סקס ואין שיחות נפש ולא שיחות רגילות, ובקושי זכרונות ולא בטוח שהוא זוכר משהו, הוא נפגע קשה בראש, זוכרים? היא לא נוטשת היא דואגת לעתידה ולעתיד ילדיה, ואדם צריך קודם כל לחשוב על עצמו ואח"כ על אחרים, למה שבחורה בת 25 תחיה כל חיה ללא זוגיות? מה עדיף שהיא תבגוד? תאמינו לי שעדיף ככה
* עצוב אבל איזה ברירה יש לה   05/06/17 | 19:25
146. ואם הוא לא מרגיש כלום כלפיה יותר? אז למה לחיות ככה?
כמה העם המקסים שלנו אוהב לשפוט כל אחד וכל אחת, נראה אתכם במצבה.
* תגובות מחרידות   04/06/17 | 21:48
145. יאללה כולכם מתייפייפים, כאילו יש משהו שהוא לנצח בעולם הזה
* אישה   04/06/17 | 21:34
144. אלא שאומרים אל תשפוט היו עושים לו את אותו דבר הם רעים
ואלה שאומרים שהיא רעה, לא היו עושים כך לבני זוגם. נישואים זה לטוב ולרע. מסכן. שבר את ליבו.
* ככ   04/06/17 | 14:55
143. חיילים נשלחים למות סתם
רוסיה בסוריה הפציצה מהאוויר בלי רחמים אצלנו שולחים חיילים למוות וודאי רק כדי לצאת טוב בעולם.
* דג   04/06/17 | 14:54
142. מחיר המלחמה
כמה עצוב הזוג שבתחילת דרכו מהר מאוד הגיע לסופה.אני לא מאמינה שמשהוא מהממשלה יקרא את מה שאני כותבת.אבל ביבי מה לעשות שזה לא הבן שלך ומלחמה היא כואבת והחיים של הבנים שנלחמים שווים לאפס רק בגגל שאתם חברי הממשלה והעומד ברואשה תהנו ממנעמי הפרות של הכאב והדם שזועק לשמים.
* מלכה   01/06/17 | 06:02
141. מזה בעצם אומר? שאין כמו אהבה של ההורים
הרי מי שנשאר איתו ומטפל בו כעת הם המשפחה שלו ובעיקר ההורים שלו. אז מה זה בעצם אומר על האהבה בין בני זוג? שהיא שווה לתחת? מבאס
* נאור   31/05/17 | 00:36
מה קשור?
אם היא יכלה להמשיך לטפל בו אך יחד עם זאת לחיות חיים זוגיים היתה עושה את זה. ההורים ממשיכים בחייהם וגם מטפלים בו ממנה נדרש לוותר על חייה
* מלי   01/06/17 | 00:22
מי אמר שלא יכלה?
* רונן   01/06/17 | 02:35
140. הכתבה הזאת הרגה אותי
בנאדם סיכן את חייו עבור המדינה ולבסוף נותר פגוע ראש ולבד. כואב הלב
* ליאור   30/05/17 | 23:54
139. קשה אז מתגרשים?!
* ישראל   30/05/17 | 15:20
138. קל מאוד לשבת ליד המקלדת ולשפוט
אבל בכלל לא קל-לאף אחד מהמעורבים בסיפור העצוב והכואב הזה-לחיות את חיי היום-יום. זה לא קל לה ולא קל בכלל עבורו וגם לא להורים שסועדים אותו עם כאב גדול. רבקי היא בחורה צעירה מאוד ואמא ל 2 פעוטות, ואמנם היא לא צריכה "לנטוש" אותו, אבל אם תחול הדרדרות משמעותית במצבו-יווצר מצב שהיא תישאר עגונה להרבה שנים - ואת זה, עם כל הצער והכאב העצום, הצליחו למנוע פה. כל הכבוד לרבנות על הפתיחוּת, ולמשפחה שלו על ההסכמה, ולבחור הפצוע על גדלות הנפש. אני בטוחה שלאף אחד מהם אין עכשיו הרגשת שמחה בלב, רק כאב.
* מבינה אותה וכואבת בשביל שניהם   30/05/17 | 15:02
137. אין אהבה אמיתית
לא הייתה אהבה אמיתי! אהבה אמיתי זה ללכת אחרי הבן זוג באש ובמים
* לילי   30/05/17 | 14:56
136. אל תשפוט עד שתגיע למקומו?
קראתי כאן המון תגובות, חלקן תומכות, חלקן מרושעות, חלקן סתמיות והרבה נכתב על שיפוטיות... אז אני כבר לא שופטת. כי קודם כל למה שנשפוט אותה? היא ביקשה את חוות דעתנו? דבר נוסף, אל תשפוט את האדם שהרי למקומו לעולם לא תגיע. הרבה נשים שחוו ארוע דומה הרשו לעצמן להשתלח בה. אז קודם כל, זה שעברתן ארוע כזה והצלחתן להשאר שפויות, כל הכבוד לכן, אתן נשים חזקות ומדהימות, אבל גם לכן אסור לשפוט כי אתן עדיין לא הגעתן למקומה. יש המון נשים בעולם שמתמודדות עם קושי מהסוג הזה. אבל לכל מקרה יש אלמנטים אחרים מה שהופך את המקרה מזהה לדומה, כגון: מצב בריאותי, גיל, חוסן נפשי, תמיכה חברתית, תמיכה מהמשפחה של הבעל, תמיכה מהמשפחה של האישה,תמיכה מהתא המשפחתי הקטן, מצב כלכלי, אזור מגורים, אזרחות, הכוח להפעיל מרפקים בכל הגופים הבריוקרטיים וכו וכו. ולכן גם אם אתן לא מבינות איך היא עשתה את זה כי אתן הצלחתן לעמוד בניסיון הזה. עדיין יש מס' אלמנטים שאצלכם היה ואולי אצלה לא או להיפך מה שהקשה עליה יתר על המידה. לכן, אין לשפוט כי אנחנו בסה"כ בני אדם שלא רואים את כל התמונה, אנחנו ניזונים מהפרסומים בתקשורת שמביאה דיווח עינייני ולא הציגה את כלל הניואנסים הכדולים או הקטנים. שתיהיה רפואה שלמה. רפואת הנפש ורפואת הגוף לכלל המשפחה. אתם גיבורים.
* לא שופטת   30/05/17 | 14:20
135. יישר כח על הכח לקום ולעשות את הדבר הנכון. אלוקים איתכם. תהיו חזקים ובהצלחה
* א.מ   30/05/17 | 12:40
134. לפי ההלכה הגט לא תופס.. היא עדיין אשת איש
* יוסי   30/05/17 | 12:02
לא יאומן. ישבו דיינים, אנשים שלומדים כבר עשרים שנה תורה
ופסקו אחרת ממך. מה אתה ? פוסק? איש הלכה? סתם היבריס. נראה לך שהיו לוקחים סיכון ממזרות?
* ורדה   01/06/17 | 22:27
133. רצה אלוקים להעמיד אותך בנסיון קשה.. ולא עמדת בו
אם היית במקומו תהיי בטוחה שלא היה עושה לך את זה.. שברת לכולנו את הלב
* יוסי   30/05/17 | 12:00
קל לשפוט מהצד
* מור   30/05/17 | 12:19
לא הלב שלך שהוא אלא השכל
* אתה מפגר   30/05/17 | 16:18
132. כמה עובדות
ההבנה שלי בתחום השיקום ממש לא משהו. רואה לפחות פעם או פעמיים בשבוע את יהודה והאבא המדהים שלו. הלב נקרע פשוטו כמשמעו ,אבל ברור לכל שהבחור המקסים הזה לעולם לא יחזור להיות כשהיה ולא יהיה "נורמלי" .אמנם יש שיפור קוגניטיבי שמניח שנחשב לשיפור מדהים,אבל עם כל הצער שבדבר הוא לעולם לא יחזור להיות אבא ברמה התפקודית או בעל . עוד מילה על האבא.האיש מדהים,לא מוותר לו לרגע,אבל עם סבלנות אינסופית,אהבה ואמונה. לגמרי משפט שלמה ואף אחד/ת אין לו/ה את הזכות לאמר ולו מילה על ההחלטה של רבקי.
* שי   30/05/17 | 10:14
131. ואתם ממשיכים ללכת לצבא כמו פריירים
אפילו האשה בבית כבר לא מחכה לכם,
* משה   30/05/17 | 08:09
130. אתם ממש טועים!!!!
לכל התגובות המרושעות שיש פה יש לי להגיד דבר אחד אתם ממש אבל ממש לא צודקים!!היא עשתה את ההחלטה הנכונה בשביל כולם גם בשביל בעלה והמשפחה שלו אני מאמינה שאם בעלה היה בהכרה הוא היה אומר לה לעשות את זה, אני נשואה ויש לי אהבה גדולה אבל בחיים אני לא ארצה להפוך לעול על בעלי במיוחד עם הוא צעיר והחיים לפניו, ובעיקר שמדובר פה בחולה שניפגע בראשו ואינו יכול לתקשר ולהביע רגשות. תפסיקו לחיות בפנטזיה על אהבה באש ובמים החיים הם הרבה יותר דינאמיים ממה שאתם חושבים עם כל הצער והכאב אין שום טעם שחיים של שתי אנשים יסתיימו בשם האהבה..
* הודיה   30/05/17 | 08:02
חמור מאד שלא יכול לבטא רגש.. הגט לא תופס
* יוסי   30/05/17 | 12:01
129. גרושי יהודה ורבקי הישראלי
תקדים מסוכן ביותר, יוצא מכך שאדם יכול להתגרש מבן/בת זוגו בגלל מחלה, תשישות, פציעה, לידה שהסתבכה. כדאי היה לקרוא קודם את הפסוק "ויאמר אלוהים לא טוב היות האדם לבדו לבדו, אעשה לו עזר כנגדו" (בראשית ב'18). למה צריך להתחתן היום? חיים יחד ביחסים פתוחים וכל אחד יכול לעזוב בכל שלב. חג מתן תורה שמח.
* אבי אמינוב ראשלצ   30/05/17 | 07:39
128. רצה אלוקים .....
רצה אלוקים שיהודה יחטוף רסיס בראש ויהרוס לשניכם את החיים
* דרור   30/05/17 | 07:30
127. כולכם חנטרישים . שופטים מישהי במילים
זה קל. מקשקשים משהו ושולחים כתגובה.מי אתם שתשפטו?אל תהיו גיבורים! ולזה שכתב את הכתבה:למה אתם נכנסים לחיי המשפחה של אחרים. גם אם האישה כתבה משהו בפייסבוק זה עדיין לא אומר שצריך לכתוב על זה כאן. התגובות מגעילות. החדירה לפרטיות מזעסעת וכולכם אשמים בשיח נורט ואיום.
* צדי-קה   30/05/17 | 07:28
126. אל תבלבלי את השכל על אלוקים
את היית מצפה שאם המצב היה הפוך ואת היית נניח חולה במחלה קשה שהוא יקום ויעזוב אותך? אישה רעה איפה הנאמנות שלך לבעלך אבי ילדייך? אבל כנראה לא היית נאמנה לו כמו שהוא לך ואל תבלבלי את השכל על אלוקים כי הוא חיתן אותך איתו ואת הופכת להיות חלק ממנו. והיו לבשר אחד כתוב בתורה
* דוד   30/05/17 | 07:28
125. עצוב
עצוב עצוב עצוב גורל קשה אין ברירה ואין דרך אחרת בשורות טובות
* שלומי   30/05/17 | 07:12
124. דיינים מגעילים בני נבלות לפי הכתבה אני מדבר הוא הבין את מהלך הגירושים
אז מה הקטע אני בטוח שהדיינים טעו ובגדול מהצד הילכתי בכתובה כתוב שהבעל ידאג לאישה ויסעיד אותה אני בטוח שנושא זה עוד לא הסתיים עוד נישמע רבנים שיגידו שזה ממש כפירה שכחו את הפסוק ישועת ה כ.. עין בנוסף לזאת אני בטוח שיש כבר אזה מישהי שתרצה להתחתן איתו האישה יוצאת פה תדמיתית לא יפה בכלל אני הייתי אומר אפילו לא אנושית וכן זכותנו להעיר לה
* דודו ד   30/05/17 | 05:13
אין לך זכות להעיר לה
אתה לא חושב שהיא עברה מספיק? אתה חושב שלא הייתה אהבה בליבה לבעלה? כי ברור שכן, אז מה הפיתרון שלך לאישה צעירה שכל חייה לפניה, ונפלה לדיכאון עמוק עקב המקרה הקשה עם בעלה. אז איך היא יכולה להיות אמא טובה לילדיה? אם אין לה שימחת חיים?
* כמה שאלות   04/06/17 | 21:12
123. ככה זה אצל הדוסים
אין אהבה, אין מוסר, אין מסירות - רק אינטרסים, וכל מני הלכות מפגרות.
* מיכל   30/05/17 | 02:26
122. מאוד אופייני לאשכנזיה קרת לב
* אריק   30/05/17 | 01:35
121. אני בהחלט שופט את המצב עם הרבה מאוד זעם
יש סיפור גדול בתקשורת על רבקה הישראלי שעזבה את בעלה שנפצע בצוק איתן - אינני רוצה להכנס לפרטים של מקרה זה או לשפוט חלילה אף אחד ... למעט גוף אחד - וזו המדינה - והמדינה היא אשמה ענקית בצוק איתן - זה ביזיון ופשוט עוגמת נפש שחיילים נהרגו וגם נפצעו בצוק איתן במקום להפציץ מהאוויר ולגרום ל 0 אבידות מהצד שלנו - במקום לפרק כל כך הרבה משפחות (גם פצועים מפרקים משפחה מאורח החיים הבריא/רגיל שלה) - כתבתי על כך בפייסבוק במהלך 2014 בצוק איתן וניסיתי להעביר את המסר, ולצערי אין לי דרך להעביר מסרים למקבלי ההחלטות, אני יודע שלא הרבה קוראים את מה שאני כותב - אבל מי שכן - תעבירו הלאה שנציל משפחות בעתיד - תגרמו למדינה הזו להפסיק להתייחס לחיים של החיילים שלנו כבשר תותחים - למדתי בתיכון עם אביתר איינהורן, אחיו יהונתן ז"ל נהרג בלבנון ואבא שלו התראיין בתקשורת והתרעם על צורת ההתנהלות והוא צודק - במלחמה הבאה אם תהיה צריך לגרום לכמה שפחות אבידות מהצד שלנו, מספיק עם "טוהר הנשק" ועם "הצבא הכי מוסרי שיש" - במלחמה אין מוסריות, וצריך להבין את זה, חבל חבל חבל על כל משפחה שלנו שנאבדת בעקבות המלחמה הארורה הזו.
* אריה ויסמן   30/05/17 | 01:23
120. רבקי יקרה
אני בטוחה שעשית צעד לאחר דברים קשים שעברת. כולל דברים שאף אחד לא יודע. אבל ברור לי שאהבתו של יהודה אליך לעולם לא תגמר. הוא בכה בזמן מתן הגט כי הבין את האבדה הכפולה שלו. גם איבד סיכוי למשפחה אישית וגם את אשתו אשר אהב. אבל את לכי לדרכך. מסכן יהודה. מה נשאר לו בעולמו? השיקום שלו הרבה בזכות אהבה וילדים שידע שמחכים לו. מה עכשיו?????????????? אבל את רבקי לכי לדרכך . באמת כך רצה אלוקים כי עובדה שזה קרה. בחירה היא למוות או לחיים. אבל בחרת במה שרצית. אף אחד לא יודע מה רצה אלוקים. זה לא נתון לאף אחד רק לך. את יודעת את האמת. לכן זה לא בשביל ציבור המידע הזה. אף אחד לא יודע איזה ניכור קיבלת אולי ממשפחתו זה סתם פתאום עלה לי. השם יעזור
* תמר   30/05/17 | 00:50
רבקי את גיבורה והלב איתך
* תתביישי לך, מי את שתשפטי   30/05/17 | 16:22
119. רבקי יקרה,
אכן סיפור כואב ועצוב נורא. זו סיטואציה מאוד קשה ולכן אין לשפוט את החלטתך. "ובחרת בחיים"- אני רוצה להאמין שכך עשית. אבל יחד עם זאת, אני מקווה שאת תמשיכי להעניק ליהודה חום ואהבה. זה לא סותר. מתפללת לנס ורפואה שלמה ליהודה. בשורות טובות לכל עם ישראל בעזרת ה' אמן ואמן.
* שיר   30/05/17 | 00:36
118. איזה קשקושים. מה עוד רצה אלוהים?
לא מאשימה אותה, זה החיים שלה וזכותה לעשות מה שהיא רוצה, אבל איך אלוהים נכנס לתמונה?
* מייק    30/05/17 | 00:36
תשובה
תתפלאי אבל אלוקים תמיד היה שם
* משה   30/05/17 | 06:16
מייק אלוקים הוא יוצר התמונה.
* מישי   30/05/17 | 08:12
117. אל תשפטו עדיף לשתוק
אני לא מאחל לאף אחד בחיים האלה להגיע לכאלה מצבים.. רגישים עדינים שבריריים אז עדיף שלא תגיבו לכתבה מאשר לשפוט לכאן או לכאן ולזרות מלח על המוגלה
* יעקב   30/05/17 | 00:31
אתה צודק... וטועה
א. יש כאן שאלה עקרונית הנוגעת למשמעות קשר הנישואין - לא ביקורת על מה נעשה או לא במקרה של הזוג הנ"ל. ב. בפועל, כדי לשרוד עושים לפעמים דברים שלא קל לחיות איתם. זה לא הופך אותם למוסריים או נכונים חברתית אבל מבחינת אותו האדם, הם בלתי נמנעים. ג. אף אדם שפוי לא מאחל מבחן שכזה לאיש. ד. בכל מה שקשור למקרה הספציפי ולא הכללי - עדיף לשתוק.
* רונן   01/06/17 | 02:47
116. היא לא הבעיה. איך הוא ישקם את עצמו
מקווה בשבילו שהמחקר בתאי הגזע יחזיר את הגלגל לאחור
* =-   30/05/17 | 00:28
115. פשוט נורא עצוב!!!
* עינבל   30/05/17 | 00:23
114. אלוקים הביא אותך למזל הזה ממי את בורחת זה אישך והגזרה שלו .שלך היא
* יאיר   30/05/17 | 00:09
113. כואב. עצוב. מטלטל. ועם זאת מי אנחנו שנשפוט. רק שתהייה לו בריאות טובה. ואמן ויחלים..היא תמיד תהייה בסביבתו כי יש להם ילדים..
* י   29/05/17 | 23:15
112. ברור שזה מאוד קשה לחיות ככה, אבל עדיין לא עוזבים!
כמו שאת הבן שלה היא לעולם לא תעזוב כך היא צריכה לחשוב על בעלה. ממש מסכן בעלה. תגידו מה שתגידו, בסופו של דבר היא נטשה אותו
* רונן   29/05/17 | 23:06
מסכימה עם רונן
אגואיסטית
* נטלי   30/05/17 | 03:06
111. מי הבטיח לה שבעל חדש לא יקרה לו גם כך....
נישואין- באש ובמים אף על פי שאי אפשר לשפוט אותה, מה גם יש ילדים,מה תגיד להם כשיגדלו?? מי הבטיח לה שלה לא יקרה משהו חס וחלילה?? מסכנה סופית - לא שוברים נישואין!!
* .....   29/05/17 | 22:55
110. סיפור עצוב מאוד
ואנשים בוחרים פה לשפוט את הבחורה הזאת... היא בחורה צעירה שצריכה להמשיך הלאה ולא לשבת ליד גבר שלא מסוגל לתפקד בכוחות עצמו עם כל העצב שהוא גיבור ישראל... נכון, כואב הלב עליו כי הוא קיבל את המכה של הפציעה ועכשיו גירושין... אבל אתם צריכים להבין שיש מצב שהיא תישאר עגונה ואין דבר יותר גרוע מזה לאישה. אני בטוחה שהיא תמשיך להיות שמה בשבילו גם אחרי הגירושין, יש להם ילדים.
* די   29/05/17 | 22:35
109. זכותו של כל אדם להתחתן ולהתגרש.
נישואין מעבר לקשר הרגשי המורכב בין בני הזוג,הינו חוזה התקשרות/שותפות מחייבת לכל דבר ועניין.אם בעסקים יש לכל צד הזכות לסגת מהשותפות בעסקה,קל וחומר בנישואין.מי שלא טוב לו בחיי הנשואים שלו ומעוניין להתגרש,שיניחו לו להתגרש כרצונו או כרצונה.יש להפריד את דיני האישות מהכפיפות המשפטית לדת. מי שרוצה להתגרש לפי הדת שילך לרב ומי שרוצה להתגרש לפני שופט אזרחי יש להניח לו להשפט.הזכות להנשא ולהתגרש הינם מזכויות האדם היסודיות ביותר שיש לכבדם.
* יעקב   29/05/17 | 22:33
108. אני במצב דומה בדיוק לא עלה בדעתי לשניה אחת לעזוב וללכת
בכנות אני אומרת חלילה לא שופטת .והיה והיא רוצה להמשיך את חייה זכותה אבל מי הגבר השני שיקח אישה ויתן לה הכל ובידיעה שברגע שיפול היא לא תהיה לצידו .הגבר שיעשה זאת צריך לחשוב טוב טוב .אני בשוק מכל התגובות שתומכות בה .מה רק שטוב עם גבר נשארים עימו וכשבן זוג לא בריא נפצע או בסכנת חיים אז פתאום אין שותפות לגורל אין חברות אין אהבה אין הערכה לו לסביבה .איפה הערכים החברתיים הדתיים אגב בשום מקום בעולם לא היו מרשים להתגרש אם בן הזוג חולה או פצוע מלחמה .אני פשוט בהלם אם היא היתה נפצעת האם הוא היה עוזב אותה ??? גם אני צעירה וחיי לפני ו 14 שנים הוא חולה סיעודי מה אין רחמים אין זכרונות איך אוכל לומר לילדי נטשתי את אביכם כדי שיהיה לי גבר אחר במקומו .כי הוא לא מתפקד .אני בהלם קראתי ובכיתי .סליחה שאני פונה ואומרת לך מילה אחת יתביישו הרבנים שאשרו זאת .האם עוזבים גיבור ישראל גבר שעשה לך שני ילדים אני פשוט בהלם בחיים לא הייתי עושה זאת לילדי
* אור   29/05/17 | 21:57
נאמנות....
ריגשת אותי...את מיני רבות, ורבים, שהנאמנות חקוקה בהם לנצח. חזקי ואמצי.והאל הגדול יגמול לך כטוב ליבך.
* שמעון   29/05/17 | 22:53
כל הכבוד לך!!!!אישה חזקה ועוצמתית!!!!
אין מילים!!! ה' הטוב יתן לך הרבה כח,אמן!!
* כואב   29/05/17 | 22:58
את מ-ד-ה-י-מ-ה!! כל הכבוד לך
* אחד מי יודע   29/05/17 | 23:26
העיקר שהתחלת עם "חלילה לא שופטת"
* צבי   30/05/17 | 07:04
נו, ו...?
מי שמך לשפוט את האישה הצעירה הזו, עם כל הכבוד. יש הבדל בין פגיעת גוף, שזה מה שמשתמע שיש לבעלך לבין פגיעת ראש. לא יודעת מה מצבו, אבל נניח (רק נניח) שבעלך היה מתפקד כילד בן 3 מבחינה מנטלית, לא נשאר כלום חוץ מזכרונות. אין חברות ואין שותפות, אין שיחות ואין שום דבר. אם תשימי אותה בצד, למען עתיד ואושר ילדיה היא עשתה את המעשה הנכון.
* טל   30/05/17 | 12:13
צודקת לחלוטין
ביטאת נכון את מכלול השיקולים.כנראה יש לך חינוך עם יסודות איתנים וחשיבה עמוקה על החיים. לא מצופה מבת זוג או בן זוג לנטוש כאשר השני סיעודי וכו'.יש גם ילדים שכיגדלו ישאלו שאלות ולא יקבלו תשובות ואז יבואו חשבון עימה. ומי יתקע כף שתמצא בן זוג נורמאלי.
* לוחם   30/05/17 | 14:56
אור
את מדהימה אור!ריגשת!
* שמעון    01/06/17 | 02:55
107. חבל שקראתי...
כואב על שניהם ועל ילדיהם.אלה הם החיים! כל הכבוד על אומץ הלב של שני הצדדים.לא פשוט להיות במצב כזה.מאחל לכל עם ישראל ימים יפים יותר.
* יהודי   29/05/17 | 21:53
106. עצוב
זה לא פחות גרוע מבגידה היא אמורה להשאר איתו בכול מצב לא רק שטוב גועל נפש מגעיל לדעת שיש נשים כאלה.
* שלומי   29/05/17 | 21:16
אל תשפטי
את ממש לא בסדר ואת לא יודעת כמה זה קשה ולא פשוט !!
* 106   29/05/17 | 23:15
105. אין לשפוט
אין לשפוט עד שתגיעו לנעליה. עשית בשבילו מעל ומעבר...מאחלת המון הצלחה ואושר בהמשך!
*  מישי   29/05/17 | 21:14
104. אם הייתי אישה הייתי מתחתן איתו. כואב הלב.
* עצוב   29/05/17 | 21:12
103. אי אפשר לשפוט, אבל אמיצה?? אמיצה זה להשאר לצידו, היא חתכה.
* מאקו הליצנים   29/05/17 | 20:47
102. לא להאמין כמה טמטום וחוסר ידע
מה אתה מקשקש בשכל? יש לך מושג על מה אתה מדבר? ראית אותו? דיברת איתו?
* נצר   29/05/17 | 20:26
101. הקושי האמיתי פה בנוסף להתמודדות היומית הוא בבירוקרטיה . אם לא היתה סכנה שתישאר עגונה מבחינת בית הדין הרבני ייתכן ולא היתה מבקשת גט בתקופה זו .
* תמי   29/05/17 | 20:12