פלילים+
תגובות (87 תגובות ב-69 דיונים)
69. סלקציה זה ביזיון!!
תראו את המועדונים ביוון איזה כבוד נותנים זה רק בישראל !! ובגלל הסלקציה יש מכות ,דקירות , רצח לצערינו הרב אני אישית רוצה להיכנס למועדונים אבל מפחד מהסלקציה זה לא נעים בכלל ! ואגב בכל מועדון מכניסים ילדים!!!
* עדי   10/09/11 | 11:42
68. סלקציה זה חובה בכל מועדון אני הכי בעד!
סלקציה זה חובה בכל מועדון אני הכי בעד!
* סלקציה זה חובה בכל מועדון אני הכי בעד!   31/03/11 | 16:42
67. 24 את חתיכת מטומטמת, מביישת את עצמך
* רוני .   13/10/10 | 13:40
66. לא מכניסי אתיופים למועדנים בגגל מה?
בגלל שצבע הגוף שלהם אחר משל לבנים ההא?
* ליאור   24/02/10 | 16:26
65. ספי- תתבייש לך!!!
מזעזע שכך נראית מדינת ישראל דגם 2010!!! אם לא נביא לשינוי עכשיו- גם ילדינו יסבלו מסלקציה ומגזענות!!! ספי, אני מקווה שפעם אחת, גם אתה תשאר מחוץ למסיבה (כי כנראה שאתה מצליח להכנס למסיבות אך ורק בשל הכרות אישית עם מארגני המסיבה או העובדים בה), אני מאחלת לך שתרגיש את תחושת העלבון והבושה של אותם אלה שנשארים בחוץ, שתעמוד לצידם ושתשכיל להבין שחייבים פה שינוי!!!
* טל   22/02/10 | 14:01
64. לפי מה מחליטים ?! ?!
אני באמת ילד טוב שרתי בצבא סיימתי בית ספר אף פעם לא רב מכות ! למה שאני מגיע למועדון לא מכניסים אותי? בגלל שאני לא אשכנזי?< בגלל שלאבא שלי אין כסף? בגלל שאין לי בגדים יפים?
* עומר   31/01/10 | 00:27
כי אתה משתמש במונחים כמו "רב מכות"...
* עומר2   13/02/10 | 17:24
63. אשכנזים אתם אלוהים ישמורר!!
צאו צאו לצפון תל אביב ולנמל יפחדנים
* oman   24/12/09 | 02:46
62. הכותב הוא יפה נפש שבטח מגן על ערבים בגדר וזורק אבנים על צה"ל
* דני   22/12/09 | 12:40
61. מחמיאים לספי ולא מוסיפים דבר מעבר , כי אין מה להצדיק אותו
אם אין לכם משהו חכם להוסיף לדברי ספי זה כי לכל מי שנגד הסלקציה יש יותר מה לומר ובצד
* שירן   30/11/09 | 16:27
60. הבעיה במעודונים זה המוסיקה
המוסיקה גרועה להחריד (מזרחית, בום בום בום...) !! תביאו מוסיקה נעימה כיפית שלא מאלצת אותך לצאת ל15 דקות של קפיצות במעגל של גופיפים מגודלים. מי שלא מתאים לו, שילך למקום אחר. לנון גיאונינו רצה משהו כזה, הגיע הזמן להגשים.
* רוקר   10/11/09 | 19:07
59. סלקציה היא אימרה נאצית.
* גבי   31/10/09 | 00:36
58. למיין אנשים כמו בשר טוב לא טוב
בוודאי וטבעי שאדם יתעצבן ואפילו יצעק או יקלל בכניסה למקום בעקבות נידוי שלא בצדק אדם מגיע לבלות במלוא הדרו,מדוע הוא צריך להמתין כל כך הרבה,הסלקטורים/יות מייבשים ומתעלמים בכוונה מאנשים שאינם עומדים בקריטריונים שהמקום הציב לעצמו, סלקצייה נכונה היא רק עפ"י גיל המשתתפים ולא לפי צבע,עדה תתביישו לכם,בצדק לכל מי שמתעצבן ככה לא מתנהגים אדם לאדם בטח שלא יהודי ליהודי
* שי 27   29/10/09 | 09:24
57. יש בעיה אחת
ערסיםםםםםם בכל מקום וערסים בכל הגילאים
* יוני   25/10/09 | 19:38
מה זה בשבילך ערס?
* לא חשוב שם   30/10/09 | 09:18
56. יפי נפש שכמוכם
הרי אם לא היה סלקציה אנשים היו מתכננים לזה . רק מי שבאמת הולך למסיבות פה מבין את זה . יש אנשים שהנוכחות שלהם בהחלט מורידה את הרמה של המסיבה ! ולאנשים האלה יש מקומות שבהם הם יכולים לבלות . לא כולנו דומים באופי אין מה לעשות .
* שימי   25/10/09 | 10:54
55. עם סגולה
כאחד שסבל הפליות רבות בגלל צבע עורו השחור ושערו הלבן אני מצדיק את אסף ונגד סלקציות. ישר כוח אסף. המשך ליצג מיעוטים נירדפים!
* דריזט   25/10/09 | 08:58
54. נמאס לי להיות שחור...
סתם... אפילו במחיר שלא להכנס למועדון, לא מחליף את הצבע :) :):):):):):) אני פשוט מחרים את אותם המועדונים...
* פילטר   25/10/09 | 08:30
53. nice sefi
* mj   24/10/09 | 20:15
52. ספי העיוור
תראה ספי אתה אדם מאוד חכם .וליכתוב אתה יודע .השאלה הנישאלת האם המראה הראשוני של אדם מסויים יכולה ליגרום לו להרגשה שיש אנטישמיות במדינה שלנו .אני בטוח שאתה לא רוצה לחזור לחיות בימי הבניים .אז אנא ממך פקח את ענייך הקידמיות ואל תיתן לעין האחורית להוביל אותך אחרת אתה תגיע לחור השחור .
* אלי    24/10/09 | 07:39
51. חי באירופה
שלום אני חי כבר כמה שנים טובות באירופה אני מחשיב את עצמי כבליין לא קטן, יוצא בממוצע בין פעמיים לשלוש בשבוע. מטייל המון וגם במסגרת עבודתי נוסע הרבה באירופה וכמובן שבודק את המועדנים המקומיים שבד"כ הרבה הרבה יותר שווים מבארץ. אני חייב להגיד שאף פעם לא ניתקלתי בסלקציה בכניסה. אמנם בד"כ נדרשים לשלם כניסה אבל המחירים בהחלט סבירים. אני חייב לציין שהמועדונים מלאים מצליחים ומגלגלים המון כסף. "הסלקציה" נעשית באופן טבעי ע"י המוזיקה, המחירים בבר והאוירה. אנשים בסופו של דבר מתחברים למה שמרגיש להם טוב. ככה יוצא שיש מועדונים שפונים יותר לקהל הצעיר, לקהל הפלצני, לתפרנים,לתיירים ולמקומיים. ואם לא טוב לך אתה פשוט מחליף מקום, לא זוכר מתי מתקלתי במריבות, מהומות או דברים אחרים שצוינו פה. אני חושב שהסלקציות והייבוש בכניסה כל אלה גורמים לאנרגיות לא טובות ולעצבים. לכל בעלי המועדונים והברים שחוששים לפרנסתם, מקומות הבילוי פה מפוצצים, ההיפך אני חושב שכל החברים של הסלקטורית למינהם שממלאים את המקומות גם ככה לא מממלאים את הקופות יותר מידי אלא באים יותר לראות ולהיראות. מתי הם יבינו שאנשים בסה"כ רוצים לבוא ולהנות מבלי שיהיו מוטרדים כל הנסיעה למועדון אם יכניסו אותם או לא. לכל המועדונים שמקשים את הכניסה לארסים, כהים, שחורים וכו צריכים להבין שהם מאבדים נתח גבוה מהאוכלוסיה. אגב תקפצו ותבקרו במועדונים הכי שווים באירופה ותראו שאותם "כהים" פשוט מלכים במועדונים ובד"כ מלווים בבחורות הכי שוות. בביקוריי בארץ אני פשוט נמנע מללכת לאותם מקומות עם "סלקציה", מלה שאני נגעל אפילו מלרשום אתה בעלת קונוטציות שליליות, גם אני נתקלתי באותם מקומות ופעם הייתי מוכן אפילו לעמוד שעות בכניסה רק בשביל להכנס לאותם מקומות. היום כשאני כותב את זה אני פשוט צוחק. אני ממליץ לכל אותם בליינים פשוט להחרים את אותם מקומות, הם צריכים להבין שגם בזה שהם עומדים וממתינים בכניסה הם תורמים לתדמית של המקום כמקום איכותי ומלא עם תור...אין מה לעשות כישראלי גאה אני חייב להודות שתופעת העדר בארץ מאוד נפוצה ואם יש להיט חדש כולם רוצים להיות שם. תאמינו לי שכל אותם מקומות לא יחזיקו מעמד לאורך זמן ועובדה שכל שני שלישי נסגרים ונפתחים מקומות חדשים. הדרך הטובה ביותר היא פשוט ללכת למקום שרוצה אותך ושבכייף תפרנס אותו. עובדה היא שיש מועדונים באירופה שקיימים כבר שנים על גבי שנים וכן הם משגשגים גם בלי סלקציה מגעילה בכניסה ע"י ילדה בת 18. הבעיה הכי גדולה בארץ ובפרט בתל אביב שבד"כ ההיצע נמוך מהביקוש מכל מיני סיבות (קושי לקבל רשיונות עסק, תחרות שמערבת לעיתים גורמים עבריינים, פרוטקשנים ועוד) ביקוש זה מאפשר לכל אותם בעלי מועדונים/ברים לעשות כרצונם כי אמנם הם לא יכניסו כמה אבל מייד יגיעו אחרים, יפים יותר, לבנים יותר, עשירים יותר... לסיכום אני ממליץ בחום לכל אותם בעלי מועדונים שיפסיקו מרצונם את הסלקציה המטופשת בכניסה ואני מבטיח להם שלאורך זמן זה גם ישתלם להם כלכלית. ואם לא מרצון אז אני בעד חקיקה מוסדרת בחוק. לכל אותם אלה שניסו להכנס למקום וייבשו אותם בכניסה או שפשוט לא הכניסו, הם לא שווים את זה! תאמינו לי שאתם לא רוצים לפרנס אותם, פשוט אל תתנו להם להרוס לכם את הערב ואל תמתינו שנייה בכניסה. תמיד אפשר לחסוך קצת כסף ולנסוע לחו"ל. המועדונים שווים יותר ואין דאגות מיותרות בדרך למועדון או בכניסה. המלצות ינתנו בשמחה!! והכי חשוב אל תפסיקו לבלות life is too short!!
* בושה   24/10/09 | 00:56
50. טוב תכנסו ותחליטו
הסלקציה היחדיה שלא ברורה לי זה בגלל הגיל. אני בן 19 וכל המועדונים מעל גיל 27 25 וזה ממש מעצבן מכניסים אותי לפעמים כי אניי נראה ממש טוב אבל זה מעצבן. מה שאני יבין מה ההבדל בין 19 לבין 25 מה הוא נראה יתר טוב מימני? בקיצורר מעל גיל 18 צריך להכינס למעודונים לדעתייי רק גברים מגבלים אותם בגיל זה ממש מעצבן אותי אז ככה אני בנאדם ולא מתי שאני בא בטוב בעין אני יכנס לזרוק את כל הסלקטריות מכניסים לפי גיל נקודה שזה אומר מעל גיל 18 כל אחד יכול להיכנס סוף נקודה וצריך להוציא את החוק הזה כי אם זה היה כל מעודון הייתי נכנס ואת האנשים השחורים המכוערים על תכניסו וגם ערבים הם לא יהודים אבל יהודים לא זורקים אחלה ביי בנתיים זרקו את כל העובדים עזרים :)
* :)   24/10/09 | 00:55
ל-50 אם הייתי יכולה לתת לך מכות-הייתי עושה את זה!!
אתה גזען ויצור ואני מתפללת שלא יכניסו אותך לשום מועדון אתה תת רמה!! שלא יכניסו את השחורים המגעילים? את הערבים כי הם לא יהודים? .....בגלל אנשים גועל נפש כמווך אין שלום בעולם!! תנוחח יא ילד מסכןןן! רואים שאתה לא מכיר ערבים או אתיופים או עובדים זרים.......
* מישהי   02/07/10 | 05:26
49. ספי אחלה כתיבה אתה גאון
* ניבו    23/10/09 | 19:13
48. להפנים את מה שמתרחש כבר שנים בבריטניה
המועדונים הנחשבים בבריטניה מרושתים כולם במחשבים. כל אדם שנכנס למועדון מעביר טביעת אצבע ונכנס לבלות. ברגע שאחד הבליינים מתפרע, מציק לבנות, משתכר ועושה שטויות או נוקט באלימות, הנ"ל מסומן במחשב וכל שאר המועדונים יודעים על ההתפרעות שלו במקום. הכניסה לכל מועדון אחר תמנע ממנו למשך חצי לפחות. הבליין "מחוק" בשאר מקומות הבילוי ויש עליו כתם, הפיתרון הזה מנע מאז למעלה מ90 אחוז ממקרי האלימות במועדונים. תחשבו על זה. אפשר בקלות ליישם את זה בארץ, יש לנו הטכנולוגיה והאמצעים, הכל עניין של רצון ושיתוף פעולה.
* ראובן   23/10/09 | 16:49
וואו! זה רעיון גאוני!
רציני, צריך לעשות הצעת חוק כזאת!
* רוי   23/01/10 | 14:58
47. יש ויש!!
אני הייתי מאבטח במועדונים מיזה כבר 4 שנים.. אין ספק שעם סלקציה האנשים יותר איכותיים אבל יש ויש... ישנם אנשים שהמראה רק מטעה!!!!!ישנם אנשים שלפי"ספר המועדונים" לא עוברים אפילו קרטריון אחד כדי להכנס לשער המועדון.. ארבה שיחות היו לי עם בליינים שרק המראה מטעה שמתחת למעטפת שלהם הם בסך הכול אנשים שצבע עורם לא "מתאים"לאיזור הבילויי...וזה לא בסדר! אבל יש כאלה שבאת לא רצויי שיכנסו והרגשתי את זה על בשרי ואתה מבין שישנם אנשים ש"בסלקציה"מתנהגים כמו מינימום רופא!!אבל כאשר מקבלים לא בכניסה רק אז אתה יודע מול מי אתה עומד כי הכול היוצא החוצה!!ועל זה אני אישית קיבלתי בוקס לפנים בתור מאבטח אז תחשבו מה היה קורה אם אותו בחור היה בתוך המועדון בדוק היה שובר על מישהו בקבוק על הראש או מטריד בנות !! אז כן צריך סלקציה!!!רק צריך להיות יותר קפדנים ולדעת עם מי אתה מדבר כי מראה לרוב מטעה !!
* מאבטח לשעבר במועדונים!   23/10/09 | 14:48
46. סלקציה
טוב אז ככה עם יש בחורה שמנה היא לא נכנסת, כי היא שמנה. עם יש אחד בגלל איך שהוא נראה לא הטעם שלה פסול לא נכנס. אז ככה סלקטוריות לא משנה מה. תמיד יעשו פוזות לא שמים שם משהיא בוגרת מנוסה. תמיד צריכה לעמוד מולך כוסית שווה ברמות בת 20 והיא עושה עלייך פוזות. אז ברור שאנשים יקללו ויתעצבנו הם מושכים יותר מחצי ערב על סתם. עם אני נועל נעלי ספוט אני לא נכנס? זה לא הגיוני. אני ברוך השם נראה ממש טוב ועדיין עושים פוזות וגם בגלל זה אני בקושי הולך למועדונים. תאמת זה הפסד של המועדונים
* ד   23/10/09 | 13:25
45. ספי את טועה. אתה מדבר שטויות.
אני לא חושב שאף אחד מכם צודק כי כל אחד לקח את זה לכיוון הכי קוצוני הוא יכול. לא מכניסים אנשים למועדון אז הם הופכים אלימים?! שטויות, גם במעדונים שאין סלקציה יש אלימות. מצד שני, "כדי לשמור על הבאז והאיכות של המקום חייבים לדלל את הקהל בכניסה" קישקוש, זו עברה על החוק (לא חוק הסלקציה, החוק שקובע שנותן שירות לא יכול להפלות לקוחות). וגם "צריך אנשי מקצוע אמיתיים..." קישקוש מוחלט, לא ניתן להסיק שום דבר על הבן אדם מהמראה החיצוני, סטיראוטיפים הם נחלת המאותגרים שכלית. עכשיו עלי, אני בחור ממוצא מזרחי, קצת כהה עור, בעל תואר ראשון מאוניברסיטת ת"א בהנדסה בהצטיינות, עובד בהיי טק ומרוויח יותר מכפול ממה שרוב האוכלוסיה, איי קיו ממוצע (בדוק) 132, ובן להורים לא עשירים , אפילו פחות מהממוצע. אני לובש בגדים שמוצאים חן בעיניי והם נורמליים לגמרי, לא ממותגים בד"כ (שוב פעם הקטע של האיי קיו) אז סה"כ הייתי מחשיב עצמי כמישהו איכותי. אז למה כשאני מגיע למועדון עם סלקציה בכניסה (לא תמיד זה קורה) אני מתייבש שעה בתור לאנשים שמגיעים לפני שהם בטוח פחות איכותיים ממני, נכנסים, כל פעם בטיעון אחר "המקום מפוצץ", "ערב מוזמנים בלבד" (yea right) וכו'. אפילו יותר מזה, לא מזמן יצאתי עם עוד חבר למקום לא ממש נחשב אבל עדיין עם סלקציה. בהתחלה ניגשתי אני למארחת והיא אמרה לי שצריך לחכות, כי המקום מפוצץ. ואז שתי דקות אחרי זה חבר היא קראה לחבר שלי שנראה אגב אשכנזי מאוד בבירור, ואמרה לו להיכנס. ככה שאף אחד מכם לא מתאר את העולם האמיתי. זה העולם האמיתי ואם החוק החדש יכול לפתור את זה, אז הוא מבורך מבחינתי (למרות שאני פסימי, תמיד ימצאו דרכים לעקוף אותו).
* בחור מהמרכז   23/10/09 | 13:20
44. חשוב לבטל הסלקציה
בשואה היינו בסלקציה , במדינה חופשית לא יעמוד גברתן ויחליט לפי צבע העור או העיניים מי זכאי לבילוי. שיקפידו שלא יכנסו גורמי פח"ע ולא יעצרו לוחמי צהל בעת חופשתם הקצרה. אסף הטיב לבטא את רחשי הצעירים הבאים לבלות ומנועי כניסה הופכים להיות.
* דן   23/10/09 | 12:43
43. ישר כוח אסף
כתוב לעילא.
* נ   23/10/09 | 10:20
42. כשהמוסיקה המזרחית שולטת במועדנים,
* סלקציה משמעה דו פרצופיות מבחילה!!   23/10/09 | 09:38
41. תודה לאל שאני הומו ולא צריך לסבול את השיט הזה !!!!!
סלקציה זה דבר מגעיל ובלי סלקציה באים ערסים וכמו וירוסים משתקים את המסיבה עד שהיא עוברת לשלב החולה ונסגרת סופית. לוז-לוז-סיטואיישן יחי מסיבות הגייז !
* אורן   23/10/09 | 05:20
אם כבר כל הבאסה לך לא תהיה לך המשכיות ידוחה אחד
* סער   23/10/09 | 14:03
40. מה הם מבינים
הא
* רותם   23/10/09 | 04:27
39. עובדת במגה בר בתל אביב
אני יודעת שסלקציה היא לא דבר נעים אבל אין ברירה לרוב סלקטורית תעקב בן אדם בכניסה רק כדי לבדוק איך הוא מגיב כשהיא אומרת לו להמתין או אם הוא מוזמן ולרב היא הוכיחה שהיא צודקת ישר מתחילים עם קללות ואיומים למרות שעשר דקות לפני הבן אדם היה נורא נחמד אז תארו לכם שמישהו כזה יכנס ובפנים נתקעת בו בטעות ושפכת עליו משהו מה יקרה אז... מעבר לזה שיש גם הגבלות של מכבי אש ומשטרה על כמות של אנשים ולכן יש עדיפות ראשונה למישהו שאכן הוזמן כי לא כיף לעשות יום הולדת בבר ולהזמין את כל החברים ואז לגלות שהם לא יכולים להכנס כי הגיעה בקורת של משטרה ועצרה את הכניסה ובגלל שהמארחת הכניסה אנשים שלא הוזמנו והחברים שלך בחוץ בקיצר נכון לפעמים אפשר ליפול בין הכסאות אבל לרוב יש סיבה מוצדקת ואכן חשוב שיהיה מישהו בכניסה וישמור עלינו למרות שעדיין קיימת אלימות בברים אז תחשבו מה היה קורה בלי סלקציה בכלל
* אין ברירה!!!   23/10/09 | 03:54
38. עדיין תהייה סלקציה
למה כי היא טובה להרחיק אנשים מעצבנים ולא נעימים ואייך יעשו את זה פשוט וקל ברשימת אנשים מאוד פשוטה שהבסיס שלה זה ארוע פרטי ורק מי שנרשם ליפניי יוכל להכנס השיטה פיסבוק גאון מי שהמציא את הפיסבוק אני באופן אישי הולך רק למסיבות כאלה ותיתפלאו יש כבר מלא כאלה ואני כבר לא רואה אנשים לא נעימים נקודה אז כול היפה נפש למינהם שבו בשקט ולאנשים הלא נעים יפתחו לכם בטח איזה גן להסתובב בו להוציא תתיסכולים שלכם אחד על השני
* אלישע    23/10/09 | 02:04
37. הצעה אופרטיבית
אני מציע לפתח תוכנה לזיהוי פנים שבוחנת את התרחבות האישונים , הפרופורציות בפנים , והבעות הפנים וקובעת כך כמה האדם אלים או שתוי . בטוח נעשו מחקרים במחלקות לסוציולוגיה על הקשר בין תווי פנים ואלימות וככה יהיה ניתן לעשות סלקציה נטולת שיקולים גזעניים . הצעה נוספת היא סנסור שיכול לזהות את ההרכב הכימי של הפרומונים שגוף האדם משחרר , ישנם הבדלים בכימיה כאשר אדם נמצא במצב של לחץ ומתח וכאשר האדם רגוע . אני בטוח שהטכנולוגיה לזה כבר קיימת אבל כנראה היא לא כזו זולה עדיין .
* ...   23/10/09 | 01:13
36. אני דווקא מסכימה עם ספי
חייבם סלקציה במועדונים כי אחרת מקומות בילוי יאבדו את הסטטוס שלהם. כולם הרי רוצים ללכת למקומות השווים, ואותם מקומות הופכים להיות שווים בגלל הסלקציה
* מיטל   23/10/09 | 00:37
במיוחד שאת גם בת וגם אשכנזיה - אם היית בן וכהת עור היית חושבת אחרת
* עדי   23/10/09 | 02:01
35. צריך לטפל בגזענות
יש הרבה אנשים כמוני שחומים אנשים משכילים ונגד אלימות ובגלל צבע עורם הם לא נכנסים למעדונים נורמלים כדוגמא אני נכנס רק למעדונים ששרים שם הוא פגע באימא או בדודה כל שירים הדכאונים
* שחום   22/10/09 | 23:09
34. לכול החברה הישראלית...
לכל המתלעמים פה וחושבים שספי צודק אני מציעה פעם אחת לחוות את הבושה של עמידה בתור עם חברה בני גילך אותה עבודה וכביכול מכנה משותף ואז למצוא את עצמך בעצם לא נכנס איתם לאותו מועדותוזה אך ורק בגלל הצבע עור שלך ולא בגלל משהו אחר הבושה שמתלווה לאותו אקט מיותר זה כל כך מקומם שמכשירים ילדות בנות 20 להפריד אנשים אך ורק בגלל צבע ולא בגלל שום נתון אחר זה לא שהיא מפתחת שיחה ואז רואה מי הבן האדם שעומד מולה היא פשוט מחליטה בהחלטה שרירותית לא להכניס אותך כי אתה נולדת באתיופיה (או שהורים שלך נולדו שם)... זה עצוב מאוד ומאוד שעוד יותר עצוב זה שאנשים מצדיקים את זה ... תחוו את זה ואז תדברו והתוצאה המתבקשת היא שכרגע נוצרו מקומות בילוי לאתיופים בלבד וזה מרצון כדי לא להיות מובשים לפני כולם ןלהנות עם אנשים שרוצים בחברתי(מתחם המסגר) ואם זה לא הפרדה אז אני לא יודע מה זו הפרדה
* אתיופי   22/10/09 | 22:58
יישר כוח!
זה לא רק אתיופים, אלה אנשים בעלי צבע עור או פירסינג\קעקועים ועוד מגוון סיבות שהסלקטורית הבלונדינית(צבועה) לא אוהבת. במקום שאנשים יפסיקו ללכת למקומות כאלה רק יותר ויותר אנשים מגיעים לשם. ככה נראית החבר'ה שלנו. ודרך אגב אני בלונדיני,190 עם עיניים כחולות וסטודנט מצטיין בהנדסת תוכנה. וגם אני חוויותי את זה המון המון פעמים... צריך להגיד נמאס וזהו!
* בליין תל אביבי   22/10/09 | 23:32
33. הכל עניין של סבירות
הרי כמו כל תחום משפטי, מדובר במערכת של איזונים. מצב הדברים הנוצר במדינתנו בעת האחרונה מביא לידי בעיות כאלו ואחרות ונידרש שינוי חקיקתי דחוף על מנת להתמודד עם ההפליה מחד והגנת הבליינים מאנשים מסוכנים מאידך. לדוגמא, לחייב את בעלי המועדונים להעסיק אנשי "סלקציה" אשר עברו קורס מתאים אשר תוכניו יוסדרו ע"י החוק ו/או תקנות ו/או צווים. ללמד אנשים אלו לפעול ע"פ חוק ולהסביר הן ל"סטודנטים" הצעירים והן לבעלי המועדונים מה הן התוצאות של אי ציות לחוק הן מהצד האזרחי והן מהצד הפלילי.
* בוריס   22/10/09 | 22:11
32. ספי צודק!! כל הכבוד
* מישהו   22/10/09 | 20:33
31. מועדון חברים!!!!!
מה זה בדיוק סלקציה במינונים נמוכים? האם בגלל שאתה כהה עור או בעל פירסינג צריך לפסול אותך על הסף??!? האם בגלל שחבר שלך הודי (שלומד מדמ"ח בטכניון) אתם לא תכנסו?? האם בגלל שאני לא מכיר את הסלקטורית המתלהבת בת ה-22 אני לא אכנס? האם זה אמור להפחיד אותי לצאת עם עוד 4 גברים בטענה שמכניסים רק בנות?? האם מגיע לי לשלוח סמס בגלל ששכבתי עם הסלקטורית ולא התקשרתי אליה?? מה זה השטויות האלו!!! ערסים ומחפשי אלימות למינהן לא יגיעו למקומות טובים כי הם לא ימצאו את עצמם. נמאס כבר מכל המעפנים שמכירים את הסלקטורית המטומטמת ייכנסו לפני אנשים איכותיים. צריך לשים לזה סוף כבר. נמאס כבר מהשכונה הישראלית הזאת בארה"ב במועודנים נחשבים בוואגס עומדים בתור עד שאתה נכנס ולא פוסלים אותך בגלל צבע
* בליין תל אביבי   22/10/09 | 20:27
30. גם בתגובות זה סלקציה כנסו...
אז חלאס אני חושב שכל אחד יכול להגיד מה שבא לו אותו דבר גם במועדונים נמאסת כבר כל אחת סלקטורית בת 20 כוסית ועושה פוזות מרגיש כיאלו אני בטירונות חחחח :)
* חזי   22/10/09 | 20:17
29. אני מקווה שלא יכניסו אותך בסלקציה ספי
* זה לא משנההה..    22/10/09 | 20:05
28. אני שונא סלקטוריות כנסו...
זה הדבר הכי מפגרר שיש בעולם סלקטוריות לא מתייחסות אלייך אתה יכולה לדבר לדבר איתם אבל לא יענו לך.. עושות מה שבזין שלהםם.... רק אחרי שעה תענה לך אז תגיד לך אתה לא נכנס עבר חצי ערב ממש מתסכל ובא לך לקלל אותה ערסה תסטלה צריך לעיף אותם טוב אז ככה. לידע כללי יש המון המון המון בנות שמתחת לגיל 18 במועדונים רק בגלל שהם תאפרות ונעלות עקבים אז לא רואים את גילם המון המון בנות מתחת לגיל 18 שאפילו אין להם 16 המון המון ישש ואני שונא את זהה ודרך הגב בכל מועדון יש קטינות בתא... זה בדוק אז סלקטריות עושות מה שהם רוצותתת... ואניי שונא אותם על זה... חייב דחוף להעיף אותם
* א   22/10/09 | 19:33
27. תראו לי אמא אחת..
שתתן לילדים שלה להכנס למסיבה עם אנשים שלא אמורים להכנס אליה.
* אמא מודאגת   22/10/09 | 19:31
מצחיק דווקא הפושעים הכי גדולים נכנסים לכל מקום ובחינם
ולא משנה גם אם תהייה סלקציה היא לא תדע להבדיל בין הפושעים ל"תמימים" כי הסלקטורים הם כולה ילדים בני 20 שלא יודעים להבדיל בין טוב לרע. רק יודעים להבדיל בין שחור ולבן... אם הבנת את כוונתי..
* גם אמא   22/10/09 | 22:33
אפילו הם מכניסות את הפושעים הגדולים
מפחד או קשרים !
* בדוק    23/10/09 | 14:38
26. כיחצן מסיבות..
אני אומר לכם שיש אנשים שצריכים להשאר בחוץ.
* יחצן מסיבות   22/10/09 | 19:29
25. כולם מוזמנים לקבוצה בפייסבוק : מסלקים את הסלקציה.
למעלה מ 1200 איש כבר רשומים אז למה אתם מחכים ? בואו הצטרפו אלינו ונסלק יחד את ההפליות הגזענות האלימות והיהירות ! בואו ניצור יחד חברה צודקת וחזקה יותר. חפשו בפייסבוק את הקבוצה בשם מסלקים את הסלקציה הנה הלינק : http://www.facebook.com/home.php?ref=home#/group.php?gid=117127549282&ref=ts
* עו"ד נבון קצב    22/10/09 | 18:31
מענין איזה אנשים הצטרפו אלייך אדוני
העורך דין חוצפה מה אתה יודע על כול מה שקשור בברים/ מועדונים אתה יודע איזה אנשים מגעילים מדעים לשם אתה בטוח לא רוצה להתקל בהם האמן לי ווווווו גדול כול עינין לגופו חלילה שלא תיכנס הגזענות לעינין הסלקציה כי אין לי בעיה עים אטיופי או רוסי או מרוקאי כול עוד הוא אדם טוב ופה ניכנסת השיקול דעת של אותה סלקטורית או סלקטור בזה צריך להתערב וזה מתחיל עים ההוראות שהם מקבלים מה מנהלים שלהם
* אלישע    23/10/09 | 02:11
24. סלקציה שייכת לתקופת השואה ותשאירו אותה שם !
אני לא יוצאת למקומות שמשמיעים בהם מזרחית או טרנסים ולכן אני לא נתקלת בערסים ויצורים מסוממים ! אני ממליצה גם לכם בחום רב לצאת למקום שמתאים לכם לפי הטיפוסים והמוסיקה. זה הסינון הטוב ביותר :)
* שיהיה בהצלחה לגזענים   22/10/09 | 18:29
איזה תגובה גזענית. בורות לשמה
נראה לי את זו ששייכת לתקופת השואה עם המילים האלו אם היית פותחת את הראש קצת ויוצאת מהבועה "הטיפוסית" שאת נמצאת בה היית מגלה "ערסים ומסוממים" בכל מקום מכל העדות ובכל המועדונים בכל עיר!! בארץ ובעולם.
* יהלי   22/10/09 | 22:31
23. הסלקציה חשובה אבל צריכה להיות עם מחשבה
חייבים אנשים שיעמדו בכניסה וירחיקו אנשים שרק רוצים להרוס. אבל צריכים להביא אנשים שיוכלו להבחין מהר אם זה מישהו שבא להרוס או שבא לבלות כמו כולם. מה שצריך לעשות זה להסביר לסלקטורים שהם לא אלוהים והמטרה להכניס אנשים לבפנים ואם יש אנשים בעיתיים אז להרחיק אותם, אולי להעביר אותם יותר הכשרות לזהות את האנשים האלה.
* ניר   22/10/09 | 18:19
22. "הסלקצייה" הזו רק נותנת לסלקטוריות לחוש מעצמן ותו לא !!!!
זה רק נותן לסלקטוריות לחוש מעצמן משהו... זה רק מה שטוב להן באותו רגע... למה מי הן ???? סתם פרחות שמביאים מהשכונה מה הן בכלל מבינות העמות האלה???? רק בגללן יש אלימות
* xixi   22/10/09 | 17:18
21. אסף כותב נפלא וכל מילה במקום
* מיכאל   22/10/09 | 17:14
20. סלקציה?? כנס כנס ספי
אני מ א ו ה ב ת בראש שלך
* דורה המאוהבת   22/10/09 | 16:59