תגובות (41 תגובות ב-36 דיונים)
36. היה עדיף עיתונאי ימני רציני יותר אבל כל מכה לשמאל היא מבורכת
23/07/12 | 14:48
35. אריה גולן - שמאלן רדיקל ,חברו הקרוב של אורי אבנרי המטורף
23/07/12 | 06:41
34. כלב השמאל של הדמוקרטיה
23/07/12 | 06:38
33. שמאלנים קשקשנים.
מה עם פלורליזם?????? מה עם חופש ביטוי???
22/07/12 | 20:53
32. השמאל לא מכיר בדמוקרטיה. אתםהפאשיסטים
22/07/12 | 20:21
31. שמאל תבינו .... העם רוצה שנוי ... רוצה אמת .. ולא רק מה שבא לכם
22/07/12 | 18:41
30. השמאלנים מפחדים מנחם בן אלוף!!!!!
תאכלו את הכובע חבורה של צבועים ומתייפיפים שכמותכם.
22/07/12 | 18:29
29. "התבטאותו של אריה גולן, אחד האנשים המקצועיים ביותר ברדיו, שלא ניתן להאשים אותו בשום אינטרסים או הטיות פוליטיות???חחחח
בכנס המכון לדמוקרטיה בעקבות בחירות 1999:
מר אריה גולן: "אחרי שלושים שנות התנחלות, הימין הקיצוני (בביטוי ימין קיצוני הוא נוהג להשתמש גם בשידוריו, בניגוד למסמך נקדי של רשות השידור) הובס בשטח: בשטחים יש כ200,00- מתיישבים מתוך 5 מיליון יהודים החיים במדינת ישראל, ופירוש הדבר כישלון... במובן מסוים, מצומצם, מגודר, ברק נמצא בימין המפה הפוליטית ולא במרכזה, וודאי שאין הוא איש שמאל. באותו ריאיון ב1996- הוא סרטט את המפה של א"י וציין בה את השטחים החשובים לה, לתפיסתו: ירושלים, גוש עציון, מערב השומרון, צפון השומרון. אם כן, מדובר בהבדלים כמעט לא מורגשים בינו ובין אנשי הימין המתון. במילים אחרות, לדעתי השמאל לא ניצח בבחירות אלה." אכן, יחסית לאורי אבנרי, אהוד ברק הוא ימין.
איזון בין אבנרי לרנתיסי
כאמור, אריה גולן הוא לא איש 'גוש שלום', אלא בסך הכול חבר טוב מאוד של אורי אבנרי שנקלע במקרה להפגנה של ארגון השמאל הקיצוני. למרות העובדה שעל פי עדותו הוא יכול לתת שיעורים "בענייני שידורים מאוזנים ואחראים" (כך אמר לאחר הריב עם נדב העצני) מאזינים רבים לא רואים כך את הדברים. עם פרוץ האירועים בספטמבר 2000 התקבלו ברשות השידור תלונות רבות של אזרחים שטענו ש"הרדיו והטלוויזיה הממלכתיים נותנים פתחון פה לדוברים פלשתינים המשתתפים באירועים ופוגעים בחיילים ואזרחים". מגיש יומן הבוקר ברשת ב', אריה גולן, עמד במוקד התלונות.
אריה בסוגרו
בדצמבר 2004, בראיון שנערך עימו לאחר שחרורו, סיפר עזאם עזאם כי נהג להאזין בתאו לרשת ב' וספציפית לאריה גולן. מי יודע אם הנהלת הכלא שבו בילה עזאם (שודאי יודעת על כל מה שהתרחש בתאו) לא אפשרה זאת כדי לשבור את רוחו ואת אמונתו בצדקת הדרך. רדיו 'קול קהיר' לא היה עושה זאת טוב יותר.
ניחום מחבלים
לאחר מותו של ערפאת: "אני מבקש למסור לך את תנחומי" (אריה גולן מראיין את אחמד טיבי, רשת ב' של קול ישראל 11 בנובמבר 2004).
מיהו יקיר האומה?
אריה גולן קבע בינואר 2006 כי "שרון היה בתקופת מלחמת לבנון איש שנוי במחלוקת והפך ליקיר האומה". פירוש: השמאל שנא אותו על מלחמתו באש"ף ב-1982 וכינה אותו "רוצח", אולם מהרגע שהחליט על גירוש יהודים מגוש קטיף הפך ל"אתרוג".
הצבי ישמעאל על במותיך חלל
במהדורת החדשות של "הבקר הזה" בתאריך 11.8.2006 דיווח גולן על האירוע בכפר דיר אל אסעד בו נהרגו אם ובנה והוסיף כי "שוב ערביי ישראל הם המשלמים את מחיר המלחמה".
גילוי נאות
רשת ב', 6 בינואר 2008.
אריה גולן : ואיתנו עכשיו על קו הטלפון עו"ד מיכאל ספרד, בוקר טוב לך
עו"ד מיכאל ספרד : בוקר טוב אריה
אריה גולן : מיכאל, אתה מייצג לעיתים בבתי המשפט פלסטינים. מי נותן לנו תמונה נאמנה יותר למציאות, ממה שאתה יודע- ארגון "יש דין" או דובר צה"ל, או הצבא?
עו"ד מיכאל ספרד : גילוי נאות- אני גם יועץ משפטי של ארגון "יש דין"
אימוץ דעה
ב-11.2.2008 בתכנית הבקר של "קול ישראל" ברשת ב', שוחח המגיש עם השר הרצוג במספר נושאים ובהם גם סוגיית האימוץ על ידי זוגות מאותו המין, שעלתה לכותרות עקב החלטת מזוז. השר הרצוג הביע תמיכה בהחלטה. בסוף דבריו של השר נאנח המגיש אריה גולן והפטיר: "מה לעשות, גם אני חושב כך". ב- 22.6.2006 ראיין אריה גולן את עתניאל שנלר בעניין ילדים בעלי נטיות הומוסקסואליות וכינה את הצעתו לבקרה על התופעה "דבר מפגר".
בתפקיד המפקח קולומבו
לאחר הפיצוץ בבית שטרנהל: התריע מפני "היורה שכבר נמצא בתוכנו, ואין הכוונה לגשם הראשון".
כמה טוב שיש חברים
ב-26.10.2009 הגישה אגודת 'לדעת' תלונה כנגד מר גולן לאחר שהתברר שהוא הנחה כנס של עמותת השמאל הקיצוני "עיר עמים" מה שלא הפריע לו להציג מאוחר יותר שתי כתבות על העמותה בתכניתו.
סיכום
אריה גולן הוא מהקולות הבולטים, תרתי משמע, בתקשורת הישראלית. עם זאת, דעותיו והתנהלותו הרדיופונית לאורך הקריירה מציבים סימני שאלה גדולים על יכולתו לשמש שדר מוביל בתחנת הרדיו הממלכתית של ישראל.
22/07/12 | 18:07
28. שמאל ההרסני
האם יתכן כי יקחו לשמאל את התקשורת ?
הם יתכן ??? חברים לא יתכן שכל התקשורת תהייה מנוהלת ע"י השמאל , נמאס ... לא עוד .
אין בעיה שהתקשורת תהיימאוזנת ונכונה .
הרי בנינו השמאל לא יכול להקים ממשלה .....
22/07/12 | 18:05
27. דמוקרטיה מטעם
אני ממש לא מחובבי מנחם בן, אבל הנה הזדמנות לתקן עוול שנמשך שנים וברשת ב' החליטו לגוון קצת את הדעות שנשמעות תמיד כאילו צוטטו מתוך מניפסט שתקוע עמוק בשמאל. מה רע בפלורליזם ובמגוון של דעות? מה קרה לכל "אבירי חופש הביטוי" "הציבור הנאור" "האינטלקטואלים" ברגע שמשהו לא מוצא חן בעיניהם ולא רוקדים לצלילי החליל המעוותים שלהם- שוברים את הכלים, אין נאורות, זורקים את הליברליות לסל המיחזור ו"בואו נסתום לימין הפשיסטי הזה את הפה" כל הכבוד לשמאלנים שהצליחו להגדיר מחדש את המושג צביעות.
22/07/12 | 17:46
26. דמוקרטיה שמאלנית זו כנראה רק ששמאלנים יהיו בפרונט!
למה לא לתת לאנשים עם דעות ימניות לשדר ברדיו?? מה קבע שמי שנגד הומואים הוא לא ראוי לשדר או להגיש תכניות?? למה רק מי שתומך בהומואים ובדעות שמאלניות הוא ראוי..???? השמאל רוצה שרק דעותיו יושמעו!! יישר כח לקול ישראל על האומץ!!!!!!!!!!!
22/07/12 | 17:20
להיות בעד הומואים זה כמו להיות 'בעד' יהודים
עיתונאי הוא לא מדען, אין לו דרך להוכיח טענות. עבודה של אנשים בד"כ חסרי תואר
22/07/12 | 17:47
למה בכל העולם וברוסיה יש מגוון של דעות
וכאן אסור , לא רק שמאל , רק לתת לחלק לבזוז ,,,
דעו שהשמאל בארץ לא היה פעם , בן גוריון היה ימני וחזק ....
22/07/12 | 18:06
25. סתימת פיות בחסות השלטון
גם המאזינים שותפים למחאה
רשות השידור שנהנת מכספי משלם המיסים הפכה להיות לשכת דובר הממשלה גועל נפש
22/07/12 | 17:15
אני מאזין ואיני זוכר שמיניתי אותך לייצג אותי
כמו הסמאל הנכחד שצועק שדעתו היא דעת הרוב.
22/07/12 | 18:12
24. מנחם בן יש אנשים שתומכים בך!
תמשיך בעבודתך הנאמנה! אתה אלוף!
22/07/12 | 17:05
23. בוא נפגין על כך שגל''צ
מעסיק רק שמאלנים,פשוט מבצע טיהור אתני!
22/07/12 | 16:58
22. עוול נוראי, קרן תחזיקי מעמד
22/07/12 | 16:54
21. מנחם בן
איש גאוותן ויהיר שאוהב לשמוע את עצמו.
22/07/12 | 16:52
20. קחו בחזרה את שמוליק טל
עד מתי השתלטות הממשלה על התקשורת??
22/07/12 | 16:51
19. קרן נהדרת רשות השידור הביתה
רשת ב תשאר בסוף עם אנשים כמו מנחם בן שפגע באסתי זקיים ,בהומואים ,גסות היא כנראה מילת המפתח של מיקי מירו
22/07/12 | 16:45
18. דמוקרטיה? לא נעים לשמוע דעות ימניות ברדיו?
איך בשם הדמוקרטיה השמאל לא מעוניין לשמוע דעות ימניות? רק דעות שמאלניות זה דמוקרטיה? מה קורה לכם בשמאל נפלתם על הראש? יריב אופנהיימר זה כן דמוקרט ומנחם בן זה מוקצה מחמת מיאוס? לא נורא... אני בטוח שתתרגלו שיש גם ימין ודעות ימניות.
אל תואכלו את הלב זה רק יגרום לכם אולקוס.
22/07/12 | 16:28
17. לדעתי מנחם בן הוא דביל מושרש המבייש את כל מי שמעסיק אותו
22/07/12 | 16:25
ל - 17
יש לומר אוויל משריש ולא אוויל מושרש. חוץ מזה אני מסכימה איתך שהוא אוויל אבל לפעמים הוא מפתיע בהברקותיו.
22/07/12 | 16:40
16. על למה אנחנו כל כך כועסים על בי.בי.סיס?
אז בואו נהייה פיירים. הבי.בי.סי כמו גם תחנות חדשות אחרות בעולם בעלי אופי מאוד אנטישמי ואנטי ישראלי - ואנחנו רותחים מזעם כשהם מפרסמים כתבות חד סטריות נגד ישראל. אז למה אנחנו כל כך כועסים? הרי מדובר בחופש הביטוי והעיתונות. אולי גם כאן נהייה הוגנים ונגיד שתמיד צריך לשמוע את דעותיהם האישיות של העתונאים בשם החופש? מנחם בן-פרובוקטור שניחן בעיקר בכושר ביטוי ובדיעות שעדיף להן שיישארו במגירות ביתו. תפקידו האחד הוא להכעיס ולגרום לתחושות זעם - בדיוק באותו סדר גודל כששומעים או קוראים את הסילופים של עיתוני החוץ בגנות ישראל. אני יודע שתפקידו של העיתונאי הוא להעביר את המסרים והאינפורמציה לקהל ולא להשתלח ללא מעצורים בכל מי שהוא לא אוהב/סובל/חושב שאין לו קיום בעולם.
22/07/12 | 16:20
15. מיקי מירו - אני מתפלאה עלייך
אנחנו מכירים אישית ואני מתפלאה עלייך. מנחם בן צריך להיות מוקצה מכל ערוץ תקשורת. איש גס שרק על ידי גסות ופגיעה מסוגל להשמיע את קולו. אהי אחרים את השידור וכך רבים כמוני!!!
22/07/12 | 16:19
14. לא ברור לי
למה גורמים שמנסים לאזן את נויבך מעדיפים להכניס את הכלום בפיתה הזה מאשר עיתונאי אחר , יותר רציני שיגיש לצד נויבך ?
22/07/12 | 16:18
13. מהלך ראוי
סוף סוף קצת ימין ברדיו. הבא בתור רזי או יעל דיין או רסקין בשילוב עם עיתונאים ימניים . סוף לכיבוש השמאל על הרדיו
22/07/12 | 15:59
12. למה הקהילה הגאה שותקת?
איפה אוחובסקי,סקעת,לידר,רביץ וחבריהם מדוע הם שותקים כאשר לרדיו הציבורי נכנס אדם שיצא נגד ההומוסקסואלים.
22/07/12 | 15:59
11. כולם מהמשפחה של בן
22/07/12 | 15:57
10. אריה גולן בלי נטיות פוליטיות בשידור????הצחקתם אותנו!!!
22/07/12 | 15:50
9. שמלאנים נמאסתם יאלה הביתההההההההההההה
שמלאנים נמאסתם יאלה הביתההההההה
22/07/12 | 15:46
8. אנשי השמאל צבועים
זה שלמנחם בן אין דעה דומה כשלכם אז הוא לאיכול לשדר?
אתם חבורה של צבועים ואת הפה שלכם צריך לסתום לכו לפלסטין עוכרי ישראל
22/07/12 | 15:40
7. מנחם בן מלך הארץ !!! זה קסם כזה ...
22/07/12 | 15:29
6. להרוג את הדמוקטיה????זה בדיוק הפוך
הרי כל דעה חייבת להישמע וזה שלא נותנים לאדם כזה במה זה בדיוק נקרא להרוג את הדמוקרטיה וחופש הדיבור ולא הפוך
22/07/12 | 15:27
5. מנחם בן
מה מפריע לאנשי יפי הנפש שדוגלים בדמוקרטיה שמנחם בן ישדר אנחנו גרים בדמוקרטיה אבל אנשי השמאל הדמוקרטיה זה מה שהם חושבים החוקים קיימם רק שהם מוצעים חן בעין שלהם?
22/07/12 | 15:19
4. צהוב עולה
מתי לעיתונאיאי יש חשיבה עצמאית.
נא עיין בעיתוני סוף השבוע , ישראל היום ,ידיעות אחרונו
ושאר העיתונינים.
כל הכתבות-עיתונאים מוצפות באינננטרסים אישים
אידאווולוגים(כ ס פ י י ם).
אין כתבה אשר ה"עיתונאי" לא משקף את דעתו האישית
ונגד העובדות תומך בשולחיו (עושה להם תספורת).
לכן נדהמתי מההיתנפלות על מר בן = דמוקרטיה =
רק כאשר עיתונאי מחביא חומר סודי אז שואלים שרים
"דמו דמו דמו" פוגעים בדמוקרטיה.
בכבוד רב למקצוע העיתונאים .
אני תקווה שיקומו כמה עיתונאים ראויים להיקרא
ע י ת ו נ א י
22/07/12 | 15:19
3. תקשורת ללא מנחם בן = לא תקשורת
22/07/12 | 15:15
2. לא מבין אם פה זה דמוקרטיה אז מה הבעיה שיהיה איזון
22/07/12 | 15:13
1. לא נוותר על דמוקרטיה בארץ ישראל
לא ניתן לשום גורם, אם זה שמלאני או גורם זר להשפיע ולנסות להפך את ישראל למשטר אחר! תחיי הדמוקרטיה!
22/07/12 | 15:02
מסכים איתך לחלוטין! מי שינסה למוטט את הדמוקרטיה
סופו שימוטט את עצמו!
פלורליזם, זכויות אדם, החלטת הרוב, שמירה על המיעוט ודאגה לאזרח הם ערכים מעל הכול! לא לתת לשום גורם (בעיקר לשמאל) לנסות ולהשחיט את הדמוקרטיה בארץ ישראל.
22/07/12 | 17:33