החדשות
תגובות (168 תגובות ב-114 דיונים)
64. לשפוט את ההורים
זו התעללות לשמה, לשלוח ילד בניגוד לרצונו כשהוא לא שלם עם כך להודו ואני מדגיש הודו בכלל לא רחוק מלהתעלל פיזית בילד בניגוד לרצונו רשיון להורות יהיה הפתרון האידיאלי לזוועות שכאלו שקורות כאן בישראל לעיתים קרובות.
* חיים   20/02/13 | 04:20
אין לשפוט נשלח לתאילנד ולא להודו
אין לשפוט את ההורים. הרי שהם הצליחו להשאיר אותו בחיים וכל דרך במצב כזה מקובלת על הדעת! יש אנשים רבים ששמים את יהבם על מתקשרים, רבנים ואנשי רוח כלה ואחרים ואני לא מוצאת שוני אלא אם נוגד את ההשקפה הדתית שאני מניחה שהיא פועל יוצא של מרבית המתנגדים כאן. כדאי יהיה שההורים יעברו איתו לשם אבל לי יש תחושה שבעתיד הוא יודה להם על כך..."הילדות" שנגנזת ממנו היום עדיפה על גניזתה בבית חולים רווי פחד, כאב פיזי ונפשי, אומללות, ייאוש וותנודות בין החיים למוות.
* הילה   20/02/13 | 10:49
63. אמא צריכה אשפוז
אמא חולת נפש שתלך היא לגור במנזר מסכן הילד רואים שהוא צמא לשפה העברית לחום ישראלי ילד בגילו צריך חברים מחשב לא לעשות מדיטציה מה עם לימודים
* אורית   20/02/13 | 04:16
62. מי צודק ?
האם ההורים שמאמינים שאין לעזוב את הילד לדקה ומעניקים חום ואהבה ללא גבול ובכל מחיר, אך יחד עם זאת מעולם לא קראו שורה בספר? לא כל שכן מחקרים בנושאי תזונה המזהירים השכם וערב עד כמה התזונה שלנו בעולם המערבי הורגת אותנו והלחץ? הורג גם הורג... הורים שעושים מה שכולם עושים רק מתוך פחד? או הורים כמו המתוארים בכתבה שחיפשו בכל דרך למצוא לבנם מרגוע לגוף ולנפש במקום שידוע לכל העולם כמקום רוחני גבוה, שלו ומעורר העשרה עצמית. לא רק היהודים זכו בשקי עומק רוחני, גם במזרח הרחוק ניתן למצוא עומקים רוחניים, תקראו קצת רבאק, זה לא הופך אותה לגויה. בתור אמא ישראלית, יהודיה, מאמינה באלוהים, חילונית, שלא חוותה מעולם קשיים כמו האם המתוארת, אני מאחלת לך שתקבלי את בנך בחזרה בריא ומאושר, ושולחת לך את כל הכח וההזדהות והחמלה והאומץ להתמודד לא רק עם מחלת בנך, אלא גם עם הביקורת הבלתי נסבלת של הערס הישראלי המצוי.
* תקראו שורה בחיים   20/02/13 | 03:54
הערס המצוי??????
האמא המוארת והנהורה זרקה את בנה בן ה 12 במנזר על ראש ההר בקצה השני של העולם, וזה נראה לך בסדר? מעדיפה להיות ערסית מצוייה, ואגב בשום ספר שקראתי במהלך חיי, וקראתי המון, לא כתוב שצריך לתת לגיטימציה להורים לא שפויים, גם חתולה לא עוזבת את הגורים שלה ונעלמת. אם האמא הייתה כל כך בסדר הייתה מעבירה את כל המשפחה לצד הילד.
* חוצפנית   20/02/13 | 08:38
כנראה קראת את הספרים הלא נכונים
* לא, את.   22/02/13 | 02:24
61. מה זה ענייננו?
חבורה של בבונים מצלמת את הילד באייפון וערוץ 2 עושה מזה קרקס... החלטה של ההורים לא שונה מהורים ששולחים את בנם לפנימיה. העיקר שיהיה בריא.
* לילך   20/02/13 | 03:49
פנימיה ומנזר? את נורמלית
את מודעת לתנאי הקושי שיש בלחיות לבד בארץ זרה, בצד השני של העולם? ללא בגדים רגילים, ללא שפה, ללא תנאי מזג אויר מוכרים, ללא משפחה, ללא חברים?.?? ילד בן 12 שמעבירים אותו למנזר מבודד על ראש הר וכל היום צריך לתרגל מדיטציה ותרגילי יוגה ולהרחיקו כאילו הוא מצורע. זה בסדר???? את משווה פנימיה בארץ למנזר ??????
* פנימיה   20/02/13 | 08:42
60. למה הם לא שם איתו?
לא פעם בחודש... 24 שעות!!!! לגור שם!!! הם לא נורמלים! אין בעיה בבחירה אבל שיטסו גם את כל החיים שלהם לשם! לא מתקבלת תשןבה אחרת!
* רויטל   20/02/13 | 03:15
59. הילד אומר שלא טוב לו שם והוא רוצה לחזור !! מה צריך יותר מזה ?!!
כל המגיבים שחושבים שהם יותר חכמים והומאנים אז כרגיל כמו ההורים שלו,אתם הכי אכזרים... האמא אמרה: ״ילד רוצה גם שוקולד אז מה,הוא לא יודע מה טוב״, בואי אני אחדש לך, בשוקולד יש סרוטונין שעוזר גם למצב רוח וגם לבריאות במריר יש גם אנטי-אוקסידנטים שנלחמים בסרטן... אז אולי כאמא תתחילי קצת להקשיב לילד !!!
* דיוויד   20/02/13 | 01:27
58. זה נקראה קליפה דסיטרא אחרא..
חב"ד לשרותכם
* אני   20/02/13 | 01:26
57. רפואה שלמה לילד החמוד.
* כהן   20/02/13 | 01:23
56. היכרות עם הילד והמשפחה
לכל המטקבקים למיניהם.. מהיכרות עם המשפחה מה שמתואר בכתבה מגמתי ושגוי. הילד לא (!!) לבד בתאילנד- הוא תמיד בליווי צמוד או של הורה או של בן משפחה קרוב שלא עוזב אותו וגר איתו במנזר. הילד מדבר עם הוריו כל היום מתי שהוא רוצה והוא כבר לא חולה וסיים את הטיפול כפי שאמרו. לפני שאתם שופטים בצורה ביקורתית את התנהלות ההורים- נסו לשים את עצמכם במקום ההורים שמנסים לתת לילד טיפול נוסף לרגיל (לא חסכו את הקונבנציונאלי) וחיזוק מכיוונים אחרים..
* מכירה באופן אישי   20/02/13 | 00:40
אני מסכים אתך
גם אני איתי מוכן לעשות הכול למאן בריאות הילד..!!! רפואה שלמה לכול חולי העולם...אמן אמן מאן שיחזור לבית בריא בגופו ונפשו ואמן שיהיהו לו חיים הרוכים ומאושרים ..!!!!!!!!!
* טל   20/02/13 | 04:50
תגובה
הילד התחזק מאוד במרכז הבודהיסטי בתאילנד אך נשאר שם נכון להיום לזמן בלתי מוגבל לא רק מהסיבות שבגללן הגיע לשם.הילד נשאר שם בגלל הרצון של ההורים שיקבל חינוך בודהיסטי.
* מכירה גם באופן אישי   20/02/13 | 06:39
חינוך בודהיסטי?
שהאמא תשאר איתו ותקבל גם היא חינוך בודהיסטי, חכמה על חלשים. איפה הרשויות? יש להחזיר את הילד במהרה לארץ
* בושה   20/02/13 | 08:47
אהה אם ככה זה בסדר... ממש הורים למופת
אין פה עניין של לשפוט, שאף אחד לא יעמוד במצב הזה, אבל אל לשכוח שהוא בסך הכל ילד ומגיע לו לחיות חיים של ילד במיוחד לאור מה שחווה עם המחלה הארורה! הוא זקוק לשגרת חיים נורמאלית כרגע ולא חיי נזיר שהם קשים בפניי עצמם ועוד לילד! איפה ההיגיון? ואם ההורים צודקים כל כך מדוע אינם עברו לשם יחד איתו? תבין אני באה ממקום של ידיעה לצערי על אותה מחלה ארורה. אחד המשפיעים העיקריים במחלה הזו הוא מצב הרוח וכרגע הילד זקוק לחום ואהבה ולשמחה, במיוחד לאחר השתלה! לא נראה לי שהוא ממש שמח! נראה לי לא מתחשב, לא נורמאלי ואף לא אנושי! יש כל כך הרבה טיפולים קונבנציונאלים כיום מדוע לשלוח אותו דווקא לשם? להכריח ילד לחיות במנזר כלשהו נשמע נורא! רואים שהוא לא רוצה להיות שם כלל. ילד אומלל ואני מקווה ששרותי הרווחה יטפלו בהקדם ובזהירות רבה.
* תלאביבית   20/02/13 | 08:29
שמענו את האמא, הילד עם נזיר מואר
אילו המשפחה הייתה עוברת לגור איתו או בצמוד לו, לא היה לא כל זכות לשפוט את ההורה, המצב לא כך. גם הילד וגם האמא אמרו זאת. בפועל הילד שם לבדו, רק עם נזיר ששומר עליו, הילד מתגעגע וצמא לעברית השפה שמזכירה לו את הבית, אם זה לא היה כך הוא לא היה יוצר קשר עם המטילים שדיברו בעיברית. כאחת שמכירה את המשפחה באופן אישי, את צריכה להתבייש בזה ולא לתת למקרה עצוב ומצער מסוג זה לגיטימציה.
* לך   20/02/13 | 08:46
55. "בצדק תשפוט עמיתך"
הוי דן כל אדם לכף זכות.
* דניאל   20/02/13 | 00:39
54. שההורים יעברו לגור בתאילנד ימצאו עבודה ובית
* כך שיהיו קרובים לבנם   20/02/13 | 00:33
53. די לשפוט
לכול האנשים הנאורים ששפטו את האמא וברשותם מעיין מתגובה 7 אני מאחל לכם שלא תדעו איזה קשה המחלה הזאת אתם לא יודעים איזה קשה זה להיות עם אמא שלך ברגעים האחרונים של המחלה שהגררות עלו כבר למוח שהיא אפילו כבר לא נראת בן אדם בתת זונה עם נחירות של מוות! ולדעת שזה הסוף ולהפרד ושהיא צעירה בסך הכול בת 44 והילדים גם כן האמא של הילד שולח לך ברכת הדרך אתה רוצה לעשות רק טוב לילד שלך ושלא יעבור את הסבל הזה
* פ   20/02/13 | 00:32
52. פשוט הפקרות!!!
לא מבינה איך האמא נטשה את הילד שלה שם לבדו.. אם לדעתה זה מה שיעזור שתחיה איתו שם ושלא תגיע רק לביקורים! פשוט בושה!
* אני    20/02/13 | 00:20
51. אמא רוצה טוב לילד :אף אחד לא יכול לשפוט אותה ....
ילד לא חולה שם אז למה היא צריכה להחזיר אותו לארץ שהיה חולה ממש מצחיקים אנשים פה.
* חן מגידוביץ    20/02/13 | 00:08
הילד לא בריא.הילד זקוק למקב רפואי צמוד לא לוודו
בתיאלנד
* איפה יצחק קדמן   20/02/13 | 07:58
50. סיפור. מזעזע
יוסי. אתה. שליח. תבורך.
* אורנה   20/02/13 | 00:00
49. אם הילד הזה היה ממשפחה דוסית
מחר המשטרה היתה עוצרת את ההורים,והתקשורת היתה חוגגת על העניין לפחות חודש וגם מחפשת עוד השמצות דומות. אבל כשמדובר במישהו מהמגזר הכללי, מתייחסים בסלחנות, בהבנה, מחר כבר אף אחד לא יזכור שהיה סיקור על הילד הזה... צבועים
* תילי   19/02/13 | 23:43
מסכימה איתך תילי. איפה ההתקפה על כל המגזר החילוני?
לו היה מדובר בדוס, כבר היו עושים עליהום על כל המגזר. אבל מכיוון שמדובר בהורים נאורים, אשכנזים שמתרגלים זן בודהיזם, שזה הכי קול בעולם. רק מתקיפים את האמא. ומנושא לנושא באותו הנושא. לא נוחה דעתי מהמצאו של ילד יהודי במנזר. אבל לילד הזה אין סיפור חיים שגרתי, הוא ילד שחלה במחלה מאוד קשה, ולעתים סופנית, ואסור לדון את ההורים במקרה כזה. מלבד זאת שזכותם לגדל את ילדיהם על פי השקפת עולמם, כל עוד איננה מזיקה. ואגב הילד הזה אינטליגנט הרבה יותר מהילדים של הזוג ש"מצא" אותו. רוצים להתערב?
* תבוא לארץ תתגייס לצבא לילד בן 12?   20/02/13 | 13:11
48. איך אפשר להצדיק כאן אמא הנוטשת את ילדה החולה??
לא מספיק הילד עבר מגיל שלוש טיפולים כימותרפיים וסבל בלתי פוסק, את מוצאת לנכון לזרוק אותו במדינה זרה, שפה אחרת, תרבות שהוא לא מכיר..ולבד??? זה תאילנד! יש שם הרבה ישראלים שיכולים לסייע לך ולמשפחתך להשתכן שם, לחיות שם ואפילו להתפרנס שם. שבי שם עם ילדך אם את מאמינה שזה המקום לריפוי עבורו, רואים בכתבה כמה הוא צמא לשוחח בעברית ולהרגיש חום!! אם הוא יבריא הרי שנפשו תמשיך לדמם ולהיות חולה כי הוא יישא לנצח את תחושת הנטישה האיומה שבוודאי מלווה אותו. בושה וחרפה! סעי לשם מיד והיי שם בשבילו במקום לעשות פה יוגה בזמנך החופשי!
* ורד   19/02/13 | 23:41
מהיכן את לומדת שהאמא נטשה את הילד? אינך מתמודדת עם הדרמה.
הדרמה היא שההורים לא נטשו אלא בחרו במהלך יוצא דופן וראוי למחשבה. הם לא נטשו אבל הם דורשים הרבה מהילד והשאלה כמה זכותם ומי מחליט עד כמה זכותם. בעיקר מי מחליט, זו הדרמה.
* לילי   20/02/13 | 05:51
בחירה נורמלית זה להשאר לצד הילד
ואם שם אז להעביר את הבעל ושאר הילדים לצד הילד, ולא להשאיר אותו לבד שם. זה ההבדל הקטן בין רשלנות, לבחירה טובה.
* לוני   20/02/13 | 08:49
47. כל הכבוד לאמא!
טיפול כימותרפי הוא טיפול נוראי! אם הילד מרגיש טוב יחד עם הנזירים אז שיהיה שמה! העיקר שיהיה שמח, שמחה זה מה שיהיה חשוב! רואים של לאמא לא קל! אבל אין ברירה היא רק רוצה שהילד שלה יהיה בריא ושיחייה
* טל   19/02/13 | 23:36
46. חולי נפש!!!!
מסכן הילד שצריך לעבור את זה שם לבד ,ומה כם המצב הנפשי של הילד פשוט מזעזע ועוד יותר מזעזע שלא עוצרים את ההורים על אזנחה פושעת ,מקווה שיחזירו אותו ומהר לשלמו הנפשי מסכו;(
* תדהר   19/02/13 | 23:33
45. איפה רשויות הרווחה?
האם ההורים האלה שפויים? האם נשמעת כמו שטופת מוח על ידי כת! איפה המדינה שתתערב?
* יעלי   19/02/13 | 23:25
44. שההורים יחיו איתו שם זו הפקרה ילד בן 12 צריך
* הורים לצידו    19/02/13 | 23:19
43. על ההורים להיות עם הילד!!!
למרות כל המחשבה הזו שרפואה בארץ אחרת יותר טובה ותרפא את הילד, ילד צריך להיות עם ההורים שלו!!! מה שהילד הזה יבין כשהוא יגדל זה שההורים שלו לא ממש אוהבים אותו ולא ממש רוצים להיות איתו מה שמעניין אותם זה שהוא יהיה בריא בגוף אבל בנפש שיסבול, כל מה שהם צריכים להבין שגם מחלה כמו סרטן זה משהוא שהם צריכים לעבור וללמוד מזה משהו ולא להרחיק את הילד אלא להפך להתקרב אליו ולתת לו את כל הכיף שבעולם והאהבה עד הרגע האחרון שלו או שלהם!!!
* לי   19/02/13 | 23:11
42. הילד תמיד עם הורה או קרוב משפחה
* אחד שיודע   19/02/13 | 23:10
41. ההורים עשו צעד נכון אבל..
למה לא לגור ליד הילד? למה לתת לו לחיות לבד ולהתמודד בגיל כזה צעיר במקום ככ רחוק עם המחלה הארורה הזו! לא שופטת את ההורים ההיפך אני מעריצה אותם על ההחלטה האמיצה שתציל את חייו בדרך לא קונבנציונלית אבל למה לא לגור איתו כולם ביחד?? למה להשאירו לבד? בדידות היא המחלה הגדולה מכולם, מדברת מניסיון:(
* ברבי   19/02/13 | 22:59
אולי הם לא יכולים? אולי יש להם עוד ילדים.???
יכולות להיות אלף ואחת סיבות....אל תשפטו סתם
* נטלי   20/02/13 | 08:22
כמו שיכלו להשאיר את הילד במנזר
גם אם יש להם עוד ילדים שיעבירו אותם קרוב לילד. הילד לא מצורע, תמיכה משפחתית ואהבה היא גורם מרפא מספר אחד.
* איפה השכל?   20/02/13 | 09:37
40. איך אתם יכולים לתמוך באמא??? חולי נפש יש פה זאת הזנחה נוראית!!!
אנשים במדינה הזאת ירדו מהפסים לגמרי!
* ///   19/02/13 | 22:54
39. ילד מקסים פוגש את הישראלי האהבל בתאילנד.
אני האחרון שתומך בשליחת ילד יהודי למנזר בודהיסטי. אבל כאן, לאור העובדות, מבין ומזדהה דוקא עם האם ולא עם עדת הישראלים שפגשו אותו וצלמו אותו. תבוא לארץ תעשה צבא... נו באמת מאיפה גירדתם את הבבונים האלה????
* מהמעקב של הרופאים לא יוצאים בחיים.   19/02/13 | 22:54
38. כלב אני לא יכול לזרוק
איך אפשר להשאיר שם ילד? ואם זאת הבחירה או החוסר ברירה, תישארו איתו שם, אל תרחיקו אותו מכל מה שהוא מכיר ואל תשאירו אותו לבד שם.
* אבא   19/02/13 | 22:46
37. שילכו לגור איתו שם!
אם זה מה שהם רואים כהכי טוב לבריאותו הפיזית,סבבה,מקובל.אבל מה עם הנפש??????שיגורו איתו שם.
* יעל   19/02/13 | 22:45
36. מקום האם עם בנה בכל אשר יהיה תמיד
סרטן זו מחלה קשה וילד חולה זה כואב ומחייב את הוריו לעשות הכל להבריאו- עד כאן מוסכם. בחירת ההורים בריפוי שאינו קונבנציונאלי בלבד- נתון לויכוח. אבל נטישת ילד בידי זר ללא ליווי צמוד של הוריו, או לפחות אימו, בשם חזון הריפוי; ללא הקשבה לצורך האמיתי והבסיסי ביותר של הילד לקירבת הוריו/ אימו באזור מגוריו המוכר- זו אכזריות לשמה ונטישה שפוגעת בנשמת הילד. כולי תקוה שיחזור לחיק הוריו לתמיד ושתהיה לו החלמה מהירה!
* אם בישראל   19/02/13 | 22:40
35. מי אתם שתגידו שדווקא האמא היא זאת שטועה? ולא איזה ד"ר שמשחרר רעלים לגוף של אותו הילד..
* גיא   19/02/13 | 22:39
להשאיר ילד לבד בארץ זרה
זאת לא טעות בעינך? זה הנורמלי? צר לי לא
* ע   19/02/13 | 22:51
כי איזה דוקטור שלא כמו האמא למד 8 שנים רפואה!!!!!!!
אידיוט
* ש   19/02/13 | 23:23
34. החלטה לא קלה
במקרים קשים אלא אין אנו יכולים לשפוט אף אחד. אם ההורים דחו את העזרה שהציעו להם בארץ, זה בטוח לא קרה מכוונות רעות או אנוכיות, כל אמא יודעת כמה זה קשה להתרחק מילד חולה אפילו ליום אחד. ועד כמה שאני יודעת האווירה במנזר בודוהיסטי היא מאוד שלווה והרמונית, זה בדיוק מה שאנשים צריכים כדאי להתאושש ממחלה קשה. תודה על הרפואה הישראלית שעשתה את החלק שלה, הילד לא חייב למות רק כי הוא לא שוכב במחלקה שלהם.
* מאשה   19/02/13 | 22:30
אין בעיה אולי זה נכון
אבל ניתוק מכל דבר קרוב בגיל הזה עושה נזק בלתי אפיך לנפש הצעירה. ההורים היו צריכים לעבור לגור שם ליד הילד ולתת לו את כל אהבה והמגע והקירבה ולא לתקוע אותו מבודד עם מנטליות שונה בהרים.
* למאששה   20/02/13 | 09:39
33. מבין
אני מכיר את האבא והוא אדם נפלא שרוצה רק בטובת הילד שלו שיהיה רק רפואה שלמה.
* aaa   19/02/13 | 22:14
32. דין שופט הוא דין הוא להשפט!
כל עוד לא אצלכם בבית(ברוך השם) אין לכם זכות להגיב לשפוט ולהביע דעה על הדרך של ההורים האלו לנסות להיפתר מהמחלה הארורה! מאחל לכם בריאות שלמה
* השופט המהולל   19/02/13 | 22:08
צודק. אבל.......
הדרך לגיהנום רצופה בכוונות טובות...... אם ההורים החליטו שזאת הדרך הנכונה לבנם, סבבה להם, שיהיה להם רק בריאות אבל- הם צריכים להישאר שם איתו. ילד צריך את הוריו.
* השופט הזוטר   19/02/13 | 22:57
ואם אני הייתי כמוהו שבילתה את ילדותה
כחולה בבלינסון במחלקה אונקולוגית אז יש לי זכות לשפוט? אם אמא שלי הייתה שולחת אותי לנזיר כי היא הייתה מאמינה שאני בסדר שם יותר מפה היא הייתה נשארת איתי לצידי לדאוג שלא יפגעו בי לא משנה מה?! אז הרשה לי לשפוט את ההורים האלו אין שום קשר בין הרצון שלהם לגרום לילד להבריא ולא להישאר לצידו כ מלחמה ארורה אבל כל בית שלישי זה נוגע בו ואם היא כבר דיברה על סטטיסטיקה אבא שלי אני דודים שלי וסבא שלי חלו בזה!!!!! אף אחד מאיתנו לא קם והלך עזב והאמין שמדיטציה מבריאה היא מסייעת לא מבריאה ולא לשכוח שהילד עם מח עצם חדש
* רוני   19/02/13 | 23:38
31. אין מה לשפוט את ההורים! הם עושים מה שהכי נכון לבן שלהם בעינהם.
* רוני   19/02/13 | 22:07
המדינה חייבת להתערב
* חוק   19/02/13 | 22:53
זה מראה שהורים לא תמיד כשירים לקבל החלטות
ועל המדינה להתערב.
* אחת   20/02/13 | 07:59
30. זה מה שקורה כשהורים אוהבים
איך מדינת ישראל מעיזה לשדר דבר כזה בטלוויזה?! זה עיניים הפרטי של המשפחה! עם הילד חיי שם וישלו תנאי מגורים נורמלים אז למה לא?! ההורים דואגים לו ואוהבים אותו! שומעים את זה לפי איך שהאמא מדברת! איזה זכות ישלכם להגיד דברים כאלה על המשפחה?! קודם כול תהיו אתם במקום האמא ואז נירא אותכם מה אתם הייתם עושים במקומה קל לשפוט מהצד! וזה לצערי מה שקורה הרבה במדינה הזאת
* סשה .ק.   19/02/13 | 22:03
29. הילד לא חולה
הוא כבר לא חולה צריך להחזיר אותו לארץ ומהר פשוט הזוי פסיכים ההורים האלה חולי נפש מי עושה דבר כזה?
* חבוי   19/02/13 | 22:01
28. כל הכבוד לאם - צעד אמיץ
בטוחה שאת רוצה אותו לידך, אך הבנת שרק ככה הוא מבריא. חיזוקים מישראלים מפוקחים!
* אסור לשפוט   19/02/13 | 21:58
ישראלית מפוקחת את?
אדם מפוקח מזדעזע מההזנחה הנוראית הזאת. אם היא כל כך רוצה רק בטובתו הייתה נשארת שם איתו בצמוד אליו ולא עוזבת אותו לבד במנזר רחוק, בלי שפה, בלי מנטליות, בלי משפחה. אני כאדם שפוי פשוט לא מאמין, עצוב כל כך.
* לא שופט   19/02/13 | 22:40
27. ליבי עם ההורים , עם תמיכה מלאה
רק מי שחווה סרטן יודע מהו, כל יפי הנפש כולל הזוג שצילם את הילד לא יודעים מהי המחלה הארורה הזאת? איך הרופאים פעמים רבות לא נותנים שום תקווה, איך הם שואבים את כל הדם ואת כל החיות מבני אדם . אם רק היה יוצא לכולם לבלות רק שעה במחלקה האונקולוגית אולי הייתם קצת מבינים. ההורים עושים בוודאות את הדבר הנכון , תניחו להם!!!!!
* שרית   19/02/13 | 21:54
צודקת לפחות יש עוד אחת שמבינה
אבל לכי תסבירי לאנשים אטומים לכולם קל לשפוט אבל ברגע האמת הם היו מאבדים אשתונות .
* אני   19/02/13 | 22:05
26. איך מתאים להורים חרדים!!
עלוקות
* צ'יקו   19/02/13 | 21:54
אתה דביל!!!!!
הורים חרדים ישלחו ילד יהודי למנזר בודהיסטי של עבודה זרה?!?!? רואים שהמוח שלך מורעל נגד חרדים עד שאתה לא מצליח להפעיל אותו ולחשוב בהגיון. מאחלת לך רפואה שלמה
* הילה   19/02/13 | 22:04
איך מתאים לאנשים נאורים
לכתוב שטויות! מנזר בודהיסטים משהו שנוגד אמונה יהודית חרדית.. אבל אתה טיפש, יודע לשנוא על עיוור.. ונגיד שהם חרדים, רשום בכתבה "ישוב מבוסס" כך שאתה יכול להיות רגוע - זה לא העלוקות לתפישתך
* רועי   19/02/13 | 22:17
25. שיעברו ביחד אם היד! הוהורים נוראיים
* טח   19/02/13 | 21:51
24. לאמא הזאת מגיע את כל הכבוד שבעולם אני מורידה את הכובע
בפניה רק אמא שסבלה ורואה את הסבל של בנה במחלה הערורה הזאת יכולה לעשות מעשה אמיץ כזה אני בטוחה שהאמא הזאת קרוע כל יום מגעגועים ודאגות אבל היא מאמינה שזה מה שיציל אותו וזה מה שהיא עושה .אני בחורה שמחלימה ממחלה קשה ואחות לאח שניפטר מסרטן ולאחות שהחלימה מסרטן אני רק יכולה להגיד שהלוואי וההיתי יודעת קודם שיש מקום כזה אולי אח שלי היה עוד בחיים ובקשר לרופאים האמא צודקת הם רק יודעים להרוג עם התרופות ולא לרפא !
* אני    19/02/13 | 21:47
23. אם ירפא אז אני בעד
* סמדר   19/02/13 | 21:41
22. לא להאשים אף אחד
לא להאשים את אף אחד ובמיוחד ההורים כי אף אחד לא חווה את הסבל הזה ושלא יגידו שהיא זרקה את הבן שלה כי היא עושה מה הכי טוב לילד שלה כדי לרפא אותו ואני אומרת למשפחה ולילד בעזרת השם תחגגו בר מצווה וגם תחתנו אותו ותראו ממנו ילדים ונכדים
* רינה   19/02/13 | 21:37
21. סיפור קשה
אם ככה ההורים מאמינים ורוצים, מי אנחנו? אני מאחל לילד החלמה שלמה בכל מקרה הוא נשמע ממש חכם וחמוד!שיהיה בריא!
* אבי   19/02/13 | 21:36
20. החלמה מהירה
רפואה שלמה במהרה
* אתי    19/02/13 | 21:33
19. אמאא בא לי לחבק אותו..
איזה קשה זה..
* אבי   19/02/13 | 21:26
18. אם היא כל כך דואגת לו שתישאר איתו שם
הוא ילד בן 12, אולי הוא עוד יחיה עוד כמה שנים, אבל הוא יהיה שרוט רגשית. רחמנות עליו...
* ל   19/02/13 | 21:25
הלוואי ועל כל האשנושות לצאת שרוטה רגשית כמו הבודהיסטים
* קארמה   19/02/13 | 22:17
רחמנות, סליחה חמלה כלפיך.
הלוואי וכל האנושות תהיה שרוטה כמו הנזירים במנזר.
* קארמה   19/02/13 | 22:21
17. כל הכבוד להורים !
כל הכבוד להורים !
* baba   19/02/13 | 21:21
על מה כל הכבוד?
* לא מבין   19/02/13 | 21:35
16. באמת שאי אפשר לשפוט!!!
ליבי נכמר על הילד. באמת כשזה חוזר פעם שניה זה מפחיד יותר... ה שומר והוא גם ישמור על כולנו!!!
* מסכן הילד!!!):   19/02/13 | 21:20
15. ההורים ששלחו את בנם לבודהיסט
אם זה לא פשע לשמו....מה כן???? כך נוטשים ילד....שקולו לא ממחיש אחרת מאשר געגועים....אינני חושבת שפשע זה ראוי לעבור לסדר היום ואני קוראת פה לכל מי שמרגיש ונימצא בסערת רגשות וחמלה להקים קול צעקה!!!! וכן יש מקום לישפוט ולא למלא את הפה במים מאחר ואם יש להורים הללו אמונה בבודהה...שיהגרו עם הילד יחד ולא ינטשו אותו....לא מספיק מה שעבר עליו...עוד נותנים לו להתבוסס מחוסר רצון להיות במקום שלא שיך לעולמו!!!!! למה, אלוקים למה????
* לימור מזן   19/02/13 | 21:19
חושבת כמוך בדיוק
עצוב לא פחות לראות שיש כאלה שתומכים בהורים. איפה ההגיון בכלל. ?
* רות   19/02/13 | 22:44