החדשות
תגובות (416 תגובות ב-313 דיונים)
263. תמיד יהיה רעש
האדם תמיד יצטרך להתמודד אם רעש וזה חלק מהחיים אם לא מנגינה אז ממכוניות שנוסעות ברכוב או אנשים שרבים. אותו נער שהכריכו אותו להפסיק לנגן ישתעמם ויתחיל להסתובב ברחוב וכולנו יודעים מהסוף של אותו נער ואז מתפלים כיצד נראה הנוער של היום. מוזיקה זה לא רעש זה תרבות ודרך התבטאות ובאיסור המוזיקה והניגון הם אסרו על התבטעות שלהזכרתכם זו היא אחת מזכויות היסוד מאז שהאדם נולד ואין לאף אחד זכות לכחת זאת ממנו, ובנוסף הם אסרו על תרבות.
* תאצרו אותי עכשיו גם אני מנגן בבית   12/03/10 | 13:48
262. מה נראה לכם שהנושא?
באמת נראה לכם הגיוני משהו מזה? זהו ,זה להרוס יצירתיות בצורה קולקטיבית. מה? זהו? אין יותר ילדים שילמדו לתופף? אי אפשר לתופף בבית,מסקנה שאין מערכות תופים בבית,ומפה כבר אין סיבה ללמוד כי אי אפשר לבטא ולעבוד על מה שנגנת. זה להרוס גם למורים לתופים חצי קריירה. להרוס לילדים משו שגורם להם אושר - מנסיון ,כן זה גורם אושר. רוצים להוציא כזה חוק? תעשה רשימה של כל נגני המוזיקה בארץ שמנגנים בבית,ולך תבנה להם חדר אקוסטי. ואח"כ שואלים מה קרה לנוער של היום. הורים כמוך,זו הסיבה.
* יהונתן,וכן גם אני מתופף.   12/03/10 | 07:30
261. כשנציגי המשרד לאיכות הסביבה יופיעו לדיונים של בית המשפט בתביעה נגד פרוטרום
אז נשמע אותם מפיקים מרגליות בינתיים הם מרכזים את כל המאמצים ואת בדלי התקציב הזעום שלהם על הצעות חוק מלוקקות ופופוליסטיות.
* שי וילוז'ני   11/03/10 | 23:54
260. הצחקתם אותי.
אתם רוצים שנמגן? תממנו!
* יונתן   11/03/10 | 23:14
259. טימטום !
גלעד ארדן - יש גבול לטימטום ! אולי גם לא נדבר ? מה אתה אומר ? !
mayqmay   11/03/10 | 22:41
258. תינוקות ומניפולציות.
תינוק בוכה עושה רעש בכמות דציבלים שגבוהה מהרעש שעושה פטיש אויר. נאסור גם על גידול תינוקות ? נוסח החוק הוא כזה שבוודאי יעורר תרעומת והתנגדות. ביטול אזעקות הרכב במדינה שגניבת רכב היא אחד הפשעים הנפוצים בה ? ועל הדרך דחפו שם את נושא מפוחי העלים של העיריות. שהוא למעשה המפגע הפתיר היחידי. מעמידים את זה ככה שמי שמתנגד למפוחים חייב להתנגד גם לשורה של זכויות לגיטימיות. בושה לפוליטיקה הישראלית. מניפולציה זולה.
* אורן   11/03/10 | 22:17
257. המשטרה הזאת....
המשטרה לא עושה כלום בנידון לבעיות האמיתיות של הפשע והרציחות אז הם נתפסים לדברים הקטנים למה שבגודל היד שלהם
* metal   11/03/10 | 21:55
כל כך נכון!
* מתופפת   12/03/10 | 20:01
256. בושה
עכשיו פרנציפ אני מחבר את המגבר על פול ווליום
* metal   11/03/10 | 21:53
255. מוגזם לגמרי.
זה ממש מוגזם. אני מנגן בגיטרה ואני חושב שלהגיד לי לא לנגן בבית או להכריח אותי לבנות חדר אקוסטי זאת פשוט בושה. בנוסף לדעתי אין לזה שום קשר לבריואת. חוץ מזה, אזעקה של רחב!? אם זה יצפצף בשתיים לפנות בוקר בגלל שמישהו ניסה לגנוב לי את האותו.. אני אשם !? פשוט בושה.
* גל   11/03/10 | 21:05
254. ומה עם הרישיון לדבר? אולי גם דבר כזה תמציאו?
אני מסכימה עם השיפוצים, אני מסכימה עם הצעקות, עם רעש המכוניות ומפוחי העלים, אבל בעניין איסור על נגינה בבית? זו הגזמה קיצונית. זה נחמד-מיגון אקוסטי אבל לא לכולם יש את המקום בבית לדבר כזה, או התקציב. מה שידכא צורת ביטוי של רבים מאיתנו. זה בדיוק כמו להגיד לבנאדם שהוא לא יוכל לדבר יותר, זו צורת התבטאות, וזה, אם כבר, דבר שיפגע באיכות החיים שלנו בעוד שאנשים מסויימים מתפרקים דרך נגינה וכרגע יצתרכו לשלם על זה כסף.
* שני   11/03/10 | 20:22
צודק
יפה מאוד ממש נכון
* נכון נכון   11/03/10 | 22:21
253. אתם יודעים מה!!?!?
כול אלה שהיו בעד החוק לא סובלים מוזיקה אלה אנשים שלא נותנים לבטא אותנו מבחינה מוזיקלית לכן מותר לנו לתופףאחר הצהריים!! ככה זה ניקרא לפגוע באנו שילכו לעזזל חבל על הזמן שילכו
* שילכו לעזזל   11/03/10 | 20:19
252. יש לי רעיון
תפסיקו לבנות בכל חלקה פנויה בשביל הכסף ואולי לא תהייה כזאת צפיפות וכזה רעש!!!!!!!!!
* 17   11/03/10 | 19:59
251. מהה?!?! הם רציניים?
איך אני יוכל לנגן בגיטרה? אי אפשר בבית? אין מצצצבב בחיים!
* סעמק איתם!   11/03/10 | 19:34
250. חכם על חלשים
למה אתה לא נכנס בתחבורה הציבורית. כל אוטובוס שעובר עושה רעש יותר ממספר מערכות תופים ביחד. למה אתה לא נכנס בכל המפעלים שמזהמים את האוויר והחופים, אני אגיד לך למה מר ארדן (שעד אתמול לא ידעתי מי אתה) . . . כי אתה ליצן פופוליסטי וקטן שרוצה לעורר גלים על חלשים. אין סיכוי שהחוק יעבור כפי שהוא מנוסח, זוהי פופוליטיקה זולה, רק תזכרו אותו לבחירות הבאות.
* בן   11/03/10 | 17:46
249. שנוכל לפי צו לקבל מהמדינה מיגון אקוסטי!!!
מה זה להוציא 5000 שקל בנוסף על זה שאני רוצה לנגן? זה כמו לקנות גיטרה חדשה טובה!!!
* זיבי   11/03/10 | 16:49
248. נראה לי שחזרנו אחורה בזמן, גלעד ארדן לא שייך לתקופה הזאת.
אולי גם נאסור שתיית אלכוהול? תחילה חוק העישון, שאלוהים יודע שאיש לא עוקף אותו ורק האנשים הטרחנים ביותר דואגים שלא ייהנו סביבם. ועכשיו זה. אלוהים אדירים זאת עיר! עיר!!! לא נעים לך רעש? לך תגור בכפר, או בשכונות של זקנים. אני רוצה לראות מישהו בניו יורק מחייב אנשים להרגיע את המוזיקה, או את אזעקות הרכב. כשאתה מצטופף בעיר עם עוד חצי מיליון תושבים, יש רעש. אין מה לעשות.
* שחור אחד   11/03/10 | 16:49
247. העצומה הרשמית נגד תקנות הרעש החדשות
העצומה הרשמית נגד תקנות הרעש החדשות: http://www.atzuma.co.il/raash
* פעיל חברתי   11/03/10 | 15:37
246. הטימטום!
גלעד ארדן חפש אותי בסיבוב! חוק נגד רעש? אין בעיה רק שתדע מוזיקה זה לא רעש! מה התחיל לשעמם אז מוציאים חוקים מפגרים?!
LidorTe   11/03/10 | 15:23
245. מה אתם בסדר?
בואו נגביל את הכניסה של חברי כנסת פלוצים למועדוני מוזיקה, להופעות תרבות וכיוצ"ב. הרי זה מרעיש להם, לא? שישימו אטמי אוזנים, אני לא אפסיק לנגן בגללם, או לשמוע מוזיקה בווליום חזק. רוצים שקט? לכו לאיזה שכונת מגורים פלצנית בסביון או במקום אחר. אין מה לעשות, גם אני לא הכי נהנה לשמוע את השכנה שלי משמיעה מוזיקה מזרחית בפול ווליום, או את השכן הגרוע שלי מזייף בגיטרה חשמלית - אבל יש דבר כזה שנקרא חופש ביטוי. ואף אחד לא ימנע ממני אותו!
* מוזיקאי   11/03/10 | 14:27
244. ואחרי זה לא מבינים למה התרבות אצלנו לא מפותחת.
אם אסור לנגן, אז למה מותר לצייר?למה מותר לעשות ספורט?למה שפשוט כולנו נשב בבית כל החיים שלנו ונישן? זאת בערך הממשלה הכי גרועה שהייתה לנו אי פעם.לא מספיק שכמעט כל העולם שונא אותנו בגללם, הם גורמים לנו לשנאות את עצמנו.
* גלעד ארדן תמוווווווות   11/03/10 | 14:25
מי שמצייר לא מפריע לאף אחד
* מי שמנגן בעוצמה הורס את המנוחה של הזולת   20/03/10 | 14:40
243. מוסיקה=תרבות, מפוחים= נזק בריאותי ומטרד נוראי
מפוחי עלים, אזעקות, צפירות - בהחלט מהווים מטרד נוראיו יש לפעול בהקדם ובשיא הרצינות על מנת למנוע. מוסיקה, כלי נגינה לא אמורים להוות מטרד (אלא אם כן מוסיקה בדר"כ זה קורה עם מוסיקה מזרחית מושמעת בפול ווליום ,עד שחשים את הרעידות גם כשמתגוררים במרחק של כמה מאות מטרים ממקור הרעש) מוסיקה הבוקעת מכלי נגינה לא אמורה להטריד, להיפך זה לגמרי תרבותי ויש לעודד זאת.
* שיר צליל   11/03/10 | 13:12
242. לכל היצורים שדואגים רק לתחת שלהם
תנוחו!!!!!!!!!! גם לנו מותר לנוח. גם לי מותר לישון אחרי שבוע של קטסטרופה בין עבודה ולימודים! אני לא צריכה להתעורר ב7-8 בבוקר כי איזה שכן החליט שזה הזמן לקדוח בקיר. אני אוהבת מוזיקה, אני עובדת בתחום, אני מנגנת, אני שרה - אני לא מפריעה לאנשים אחרים! אפשר לנגן גם בלי לעשות רעש, גם בלי לפוצץ את המגבר ולכל הטינאייג'רים המעפנים - אפשר לשמוע מוזיקה באוטובוס גם בלי שזה יצא בפול-ווליום מהרמקולים העלובים של הפלאפון שלהם. ועוד איזו מוזיקה... עוול לאוזניים. אנשים לא מבינים שכל הרעש הזה פוגם לנו בשמיעה יש הוכחות לכך שהשמיעה שלנו הדרדרה משמעותית בעשור האחרון אני עם השר ארדן בכל תקנה שיבחר להעביר תבינו כבר שהאוויר שאתם נושמים- הוא לא דבר שברור מאליו! וגם הוא- כבר מזוהם בגלל שנים של הזנחה! יש לי שכן שמתופף ומנגן בגיטרה כל הזמן- זה מטריד, זה מעצבן ואין לנו מה לעשות עם זה! אז עכשיו סופסוף יהיה לנו קייס נגדו... הוא לא חייב לתופף ב12 בלילה ולא בכזה ווליום, עם כל הכבוד! מן הסתם החוק לא מדבר על כל שעות היום כי זה לא הגיוני שיאסרו שימוש במכסחות דשא... או לתלות תמונה על הקיר... אז תכנסו קצת לפרופורציות בקיצור, כל האגואיסטים פה - השמש לא זורחת לכם מהתחת... צאו מהסרט
* צעירה שרוצה שקט!   11/03/10 | 12:59
שלום לצעירה שרוצה שקט
אני יאמר לך את האמת-אנחנו, התבגרים, קודם כל, כבר במצב חמור במדינה, כולם שונאים אותנו ונגעלים מאיתנו. כן, גם לי לא נעים לשמוע באוטובוס איזה ערס ששומע מזרחית, או איזה מסיבת טראנס שעושים ליד הבית שלי. אבל מה לעשות-זה שאני שונא טראנס ומזרחית לא אומר שלאנשים אסור לשמוע את המוזיקה הזאת.אם מישהו שגר לידך שם מוזיקה שווליום גבוה, תלכי אליו, ותבקשי שינמיך.זה שעבר עלייך שבוע לא טוב זה לא אשמתו של מי ששם את המוזיקה. וכן, אני מנגן, והרבה פעמים אני שם את המגבר על ווליום יחסית גבוה, וכשהשכנים שלי באים ומבקשים שאני ינמיך, אני מנמיך.אנחנו בני אדם(אבל חלק מכם חושבים שאנחנו "יצורים"). אם ככה, אז למה מותר לצייר?למה מותר לעשות ספורט? למה בכלל צריך להנות מהחיים אם אפשר להעביר אותם מול המחשב? אז אתם לא רוצים שניהיה הרבה מול המחשב, אבל גם לא רוצים שנעשה משהו לא מול המחשב.גם לנו יש זכות לחיות.
* גם לנו יש זכויות   11/03/10 | 14:36
לצעירה שרוצה שקט..
אני יאמר לך את האמת-אנחנו, התבגרים, קודם כל, כבר במצב חמור במדינה, כולם שונאים אותנו ונגעלים מאיתנו. כן, גם לי לא נעים לשמוע באוטובוס איזה ערס ששומע מזרחית, או איזה מסיבת טראנס שעושים ליד הבית שלי. אבל מה לעשות-זה שאני שונא טראנס ומזרחית לא אומר שלאנשים אסור לשמוע את המוזיקה הזאת.אם מישהו שגר לידך שם מוזיקה שווליום גבוה, תלכי אליו, ותבקשי שינמיך.זה שעבר עלייך שבוע לא טוב זה לא אשמתו של מי ששם את המוזיקה. וכן, אני מנגן, והרבה פעמים אני שם את המגבר על ווליום יחסית גבוה, וכשהשכנים שלי באים ומבקשים שאני ינמיך, אני מנמיך.אנחנו בני אדם(אבל חלק מכם חושבים שאנחנו "יצורים"). אם ככה, אז למה מותר לצייר?למה מותר לעשות ספורט? למה בכלל צריך להנות מהחיים אם אפשר להעביר אותם מול המחשב? אז אתם לא רוצים שניהיה הרבה מול המחשב, אבל גם לא רוצים שנעשה משהו לא מול המחשב.גם לנו יש זכות לחיות.
* גם לנו יש זכויות   11/03/10 | 14:44
תגיד, אתה רציני?
אל תכליל את כולנו. גמאני מתבגרת ועושה רושם שאצלי שרד ההיגיון. מי חושב שאנחנו יצורים?? תציג את עצמך ככזה וככה נחשוב - שאתה יצור (עבודה לא רעה דרך אגב. מצליח לך). לא להיות מול המחשב, זה תדבר עם ההורים שלך ילד. וזכויות? אתה חי במדינה דמוקרטית מותק. תתעורר. לא חסרות לך זכויות, אתה פשוט מפונק. אתה לא נרדף בגלל הדעות שלך נכון? ככה חשבתי! עכשיו, המוזיקה בפול ווליום? מזרחית וטראנס אמרת? מאמאלה? שישמעו, ישלהם את כל הזכויות. רק בשקט! אתה מפספס את פואנטה חמוד.. ובקשר לגיטרה, למה שתשים תווליום חזק מלכתחילה? כולנו צריכים לשמוע אותך?! הנה משהו חדש בשבילך - אנחנו לא ממש רוצים. אהה כן, ציור? ספורט? הם לא מהווים מטרד. מי שרוצה, שירוץ מצדי כל היום. שישבור לעמו תעצמות מרוב מאמץ - כל אחד ומה שעובד בשבילו (אלא אם כן, כמובן, ישלך שכן שמתאמן במכנסיים קצרות מדי. זה מעמיד אותך ואת כולנו בסכנת התעוורות וכאן אני תומכת בהחלט בכמה הגבלות הכרחיות!). אז, כמו שאמרה הצעירה שרוצה שקט, השמש לא זורחת ושוקעת אצלך בתחת! תתעורר בנאדם!
* כי שקט היא לא מילה גסה!   12/03/10 | 14:04
מן הסתם החוק מדבר על כל שעות היום-תקראי טוב טוב!
* מה זה חשוב   11/03/10 | 15:20
לצעירה
אם את רוצה להשתיק אזרח אחר רק בגלל שאת לא אוהבת את מה שהוא אומר או איך שהוא ניראה או איך שהוא כותב או מנגן זה פגיעה בחופש הביטוי או בפשטות תחילתה של פאשיזם. באיזה מקום אחר בעולם אוסרים על מוזיקה בכל שעות היום ?
* אלי   11/03/10 | 17:41
מתופף
כנראה לא הבנת, אסור לנגן במשך כל שעות היום אם זה מפריע למישהו. (אפילו למישהו 1 בלבד) ככה שמתופף יוכל לקנות מערכת תופים ובזאת תסתיים הקריירה המוסיקלית שלו
* מתופף   30/11/10 | 08:40
241. ואיך כל זה מסתדר עם הכוונה להפעיל את נתב"ג בלילה??
קל להיטפל לאזרח הקטן ולמרר את חייו. נראה אותך, גלעד ארדן יוצא נגד רשות שדות התעופה!! רעש של מטוסים ב-א-מ-ת מוריד מאיכות חיינו.
* טל שביט - מושב מגשימים   11/03/10 | 12:48
תומכת לחלוטין!
* כי שקט היא א מילה גסה!   12/03/10 | 14:06
שדה תעופה??מה זה בטח שדה קטן נכון??
אני מצדיק שיש רעש אבלללללל נו באמת...אז מעכשו אולי נסע לירדן או מצריים ואז נטוס ועל הדרך שגם חיל האוויר ישהה שם-יותר שטח לבנות בתים. אני מתפלא עליך שלא שמת לב שאת גרה בקרבת שדה התעופה....אז שכל המדינה תסבול בגלל שאת גרה בקרבתו-בעייה שלך
* אני   04/05/11 | 03:01
240. אם זה עברה?
אם לנגן זאת עברה אז כולנו עבריינים ! אבא שלי שוטר וכמעט כל לילה אני שומעת אותו מנגן בקולי קולות בחדר שלו ! ביום שתבוא אליו משטרה ותגיד לו לא לנגן או שהוא מקבל קנס? זה יהיה היום המצחיק בחיי !!!! פשוט פטתי להשתיק אותנו !!!! תופים ביטים ומקצבים לנצחחח !!!
* עברייינית !   11/03/10 | 11:25
239. תעשו לי טובה ט'חח
ממתי הפכנו ממדינה דמוקרטית למדינה דיקטטורית?? מי יבוא ויקבע לי מתי ובאיזה ווליום לשמוע מוזיקה או לנגן..? עוד מעט גם יגידו לי איזה מוזיקה לשמוע ואיך להתלבש. אני פשוט מזועזעת שאפילו חשבו על חוק כזה מטומטם.. לכל אחד יש זכויות, ולאסור על בנאדם לנגן בבית שלו בשטח הפרטי שלו, זאת חוצפה והפרה של זכויות האדם.
* למה מה??   11/03/10 | 11:05
238. ומה אם תינוק בוכה באמצע הלילה?
זו עבירה על החוק? להשתיק אותו עם גרב בפה? או אולי כאפה בראש?..... כשאני צריך שקט אני שם אטמי אזניים... מה לעשות אנחנו לא גרים בביקתה מבודדת בהרי טיבט...
* חגי   11/03/10 | 10:26
237. מזה צריך להיות?! לפחות שיעשו שעות מסוימות שיהיה אפשר לנגן! אני סקסופוניסט
* תומר   11/03/10 | 10:11
236. חחחחחחחחחח הם כלכך חיים בסרט שאני יפסיק לתופף~!!!!!!!!!!
מצדי שיביאו לי אלף ניידות בגלל התופים..(וכבר באו לפני החוק) אנלא יפסיק לעשות את הדבר שאני הכי אוהב בעולם...ויהי מה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (חוץ משעות הצהריים שזה באמת מוצדק).....
* דוד   11/03/10 | 09:54
235. בונא
אני מנגן על גיטרה ותופים, וכן אני מנגן בפול ווליום, 5 שנים כבר פעם אחת שכן לא התלונן עליי, כי אני מקפיד לא לתופף בין 2 ל-4 בצהריים ואחרי 9 בערב. סה"כ תנו לי חצי שעה גיטרה ביום וחצי שעה תופים, אפילו שגם זה לא כלכך הרבה חוק מטומטם
* מתופף   11/03/10 | 09:32
234. תודה שמותר לנו להמשיך לנשום
מזה החוק הזה?! מה הצעד הבא? אסור לדבר במקומות ציבוריים? או שבכלל אסור לשמוע שום סוג של מוזיקה, ואז באמת תהיה לנו מדינה טובה יותר. מה לעזאזל הוא חושב לעצמו כשהוא מציע את החוק הזה?!
* MUSIC=LIFE   11/03/10 | 09:00
גלעד ארדן
מה שהזוי זה שהחוקים ההזויים שלו מתקבלים!!
* מה זה חשוב   11/03/10 | 15:24
אני לא מבין, אתם לא מבינים
*  שמגיע לנו קצת שקט ושלווה???   20/03/10 | 14:41
233. הגיע הזמן שמוזיקאים יבקשו מקלט מדיני בארה"ב ?
* אלי פ   11/03/10 | 07:24
232. מדינת מישטרה!
מה זה? מה אתם רציניים? שימו לב שהמדינה הופכת לדיקטטורה! הרי במדינה דמוקרטית לכל אחד יש חופש לעשות מה שבא לו! כולל לנגן בפול ווליום, עד היום היה החוק של משתיים עד 4 וקהילת הנגנים עומדת בו יפה, ומעכשיו כל נגן יהיה עבריין? באמת אנשים תירגעו!
* האזרח במדינה הדיקטטורית   11/03/10 | 06:59
231. הכנסת שלנו חזקה בהיגיון בריא, הא?
אז אי אפשר לנגן על כלי אקוסטי בבית ב17:00, אבל השכנים יכולים לדפוק עם פטישי אוויר ולשפץ ב7 בבוקר ולדפוק לחצי רחוב את השינה? מאוד הגיוני... כבר קיים היום בישראל חוק שאוסר על רעשים בלילה. הוא לא חוק חסר-פרקטיות שמגביל גורמי רעש ספציפיים, אלא חוק שמדבר על עוצמות הרעש בין 23:00 ל7:00 נדמה לי. אם כבר רוצים למנוע מטרדים, שיאריכו את זה לעד 10:00 כדי לתת לאנשים לישון כמו בני אדם בפעם בשנה שהם לא צריכים לקום לעבודה/לימודים/צבא, ואם הם ממש רוצים להיות נחמדים, שיוסיפו תקנה שאוסרת על בתי ספר שנמצאים בשכונות מגורים להגביר את הרמקולים שלהם בחצר שפונה לבתי המגורים לכאלה עוצמות שטיפה אחרי האוזניים של הילדים המסכנים, הרמקולים עצמם כבר נשרפים... אה ואגב, שיתחיו מעצמם המושחתים שלנו... לאחרונה שונו נתיבי הטיסה של מסוקים שמטיסים שרים וחברי כנסת מהכנסת מערבה, והם עוברים ממש נמוך מעל מבשרת. רעש של סירים במטבח, מוזיקה באוזניות, ועדיין שומעים רק את הפרופלור כשהם עוברים...
* איש רציונלי   11/03/10 | 02:16
230. שכל הפלצנים שלא מסוגלים לשמוע רעש יקנו אטמי אוזניים!
* ליר   11/03/10 | 02:05
אתמי אוזניים
זה מראה עד כמה אתה מפגר ומבין בשמיעה
* רז   11/03/10 | 13:35
יצאת מה-זה מטומטם
"אטמי אוזניים" מלשון לאטום, לסגור את האוזניים מפגר
* לרז   11/03/10 | 16:47
229. מה אכפת לי יש לי גיטרה
מי ייקרא את השטויות האלה
* sam z in   11/03/10 | 01:19
228. אין סוף לזה אה?
באמת, איך אפשר להציג כתבה כזאת בנימה חיובית? איפה היתרונות כאן? אבא שלי גנן. הוא באמת יצטרך לסיים את העבודה שלו ב7? בגלל החוק הדפוק הזה? ממה נחייה? הרעש של המפוח הוא מה שמחזיק אותי בחיים!!!!!!! עכשיו כל מי שבחר בליכוד אוכל אותה. שיהיה בתאבון.
* אזרחית שלא מאמינה שהיא חיה במדינה דמוקרטית.   11/03/10 | 00:47
227. מצטער אדוני השר
מעכשיו אהיה אזרח טוב ושטוף מוח ואעשה כל מה שהממשלה אומרת לי. איך בכלל חשבתי לעצמי שזה מוסרי לנגן וליצור? זה הרי לא תרבותי... זה רעש.
* מוזיקאי   11/03/10 | 00:47
226. עד שתבוא הניידת
בלי לשים לב מסתבר שהפכתי לעבריין .. אז אני מודה לכבוד השר על ההצעה ומתנצל בפני השכנים אבל עד שתבוא ניידת לקחת אותי אני מתכוון לנגן
* עבריין    11/03/10 | 00:12
225. מצאו בעיות להתעסק בהן
אני אתחיל בזה שאני לא מעוניין להיות אזרח במדינה שעשיית מוזיקה בה הופכת ללא חוקית אני רוצה להחמיא לכל הפוליטיקאים שהחליטו לטפל בבעיות האמיתיות של המדינה הזאת. חבורה של מטומטמים פופוליסטים פשוט מבזה ...
* עצוב   11/03/10 | 00:05
224. לכל המבוגרים המתייפיפים ואוהבי השקט שבינכם
חוק שאוסר רעש בכל שעות היום הוא חוק לא קונבנציונלי, מדכא יצירתיות ומוזיקאים צעירים, וכעיקרון כמעט בלתי אפשרי לביצוע. תמיד יהיו רעשים, זה טבעם של בני האדם, ואת זה אי אפשר לעקוף. זה שיש אנשים שהחיים שלהם מוזיקה ותרבות, זו לא בעיה של הכלל, ונכון שאפשר לקבוע שעות מסויימות לנגינה, אבל אז איך בית ספר כמו תלמה ילין יתפקד? איך קונצרווטוריום יוכל לעבוד? זה לא הגיוני ולא מתקבל על הדעת. בפעם הבאה שהתינוק של השכנים יעשה רעש, אני אגיש עליו תלונה המשטרה, ואז תראו כמה החוק הזה הגיוני.
* טניה   11/03/10 | 00:01
דבילים.. תינוק זה רעש בלתי נישלט
אנשים מבוגרים שמנגנים הם בשליטה מלאה ויכולים להחליט שלא לנגן. תינוקות לא יכולים לשלוט על הבכי שלהם. זה חלק מההתפתחות שלהם. צמיחת שיניים, גזים וכו'. זו בעיה רפואית. ומה תעשה עם שכן המשתמש במכשירי חמצן מדי פעם פעם בדירתו. כל עוד מדובר בבעיה רפואית, או תינוק אז יש סייגים לחוק. אין שחור לבן . לכן אין להשוות בכי תינוק לדבר נישלט. תודה על הקריאה.
* סובלת מרעש   30/10/10 | 10:41
223. שיאסרו גם שיפוצים כי ממש מרעיש!
מה הם מקשקשים. יש לי בר ליד הבית שמשמיע מוזיקה ממש חזק עד אמצע הלילה וכשמשם נגמר הרעש מתחילים בשש בבוקר שיפוצים בקולי קולות. אז מתופפים? שיתחילו לטפל בבעיות אמיתיות. מדינה מטומטמת.
* יואב   10/03/10 | 23:38
222. רשימת הדברים המועילים שגלעד ארדן עשה בקדנציה שלו:
* עודד   10/03/10 | 23:32
221. עשה לי חשק לעשות הפגנה ולצאת לרחוב עם גיטרות
* מרעישה   10/03/10 | 23:20
220. מה הוא חש?!?!?!!
* המפ   10/03/10 | 23:17
219. מוזיקאים: תראו איך אתם מדברים
יש היום רעש בכל מקום, ערסמוביל נוסעת באחת בלילה בכביש ראשי עם טראנסים או מזרחית (תמיד טראנסים ו/או מזרחית אגב), ילדים בני שלוש עשרה יושבים באוטובוסים עם פלאפונים שיש להם רמקולים של מערכת סטריאו. אף אחד בכלל לא חושב על זה שיש אנשים סביבו. ואם מעירים זה כמובן יכול להגמר בדקירה. אין מה לעשות, לא עובד כשמדברים איתכם יפה ראיתי למטה מתופף שחושב שהוא יכול לנגן כל יום עד 10 בלילה. למה עד עשר בלילה? כי רק עד אז החוק נותן לו אז למה שלא יהיה חוק שלא יתן לו? אני חוזר, לא עבד יפה. לא הלך. ניסו בנעימים, ניסו לבקש אתם יורקים ומאיימים. אז שיהיה חוק ולגבי מפוחי העלים? הגיע הזמן, לדבר הזה יש רעש שעושה כאב ראש ולא רק לא נעים.
* אוהד   10/03/10 | 23:16
218. אין ספק
ועוד מתפלאים למה כ"כ הרבה אנשים עוזבים את המדינה השר ארדן מעלה חוק שחלקו לא הגיוני ולא מעשי איך אפשר לאכוף אותו בסוף אסור יהיה לדבר ונצטרף כולנו לדבר ללא קול
* אורי   10/03/10 | 23:01
217. אנשים תפסיקו עם השטויות ותכינסו לעניינים...
אולי תפסיקו לדבר שטויות ותלכו ללמוד קצת אזרחות? די להתלונן על "לא יהיה אפשר לנגן" "תשלמו לנו על איטומים" בחייכם... יש כאן התנגשות של שתי זכויות ווואלה כמו שלכם בא לנגן לשכנים שלכם בא לחיות בשקט. אי אפשר לרמוס לכם את חופש הביטוי כי זו זכות טבעית שלכם (מעבר לעובדה שלא כתוב שאי אפשר לנגן אלא אסור לנגן ברעש, אז כן לתופף זה קצת בלתי אפשרי...). בכל מקרה החוק הזה לא יתקיים במלואו ואם הוא יעבור בטוח תיהיה לו הגבלה של "איסור רעש מהשעות 2-4 ומ-8 בערב עד 10 בבוקר". אז תפסיקו להתבכיין...
* נו באמת   10/03/10 | 22:44
216. סוף כל סוף
יהייה קצת שקט, אף אחד לא צריך לשמוע את הרעש הרנדומלי שלכם, קצת תרבות דיור.
* לילה   10/03/10 | 22:42
מתופף
אני מתופף מגיל שבע וזה כל החיים שלי אז עם אתה רוצה להרוס לאנשים עתיד וחיים בשביל שיהיה לך שקט אז אתה ממש איש רע
* אוהד   12/03/10 | 12:32
215. טוב שלנשום עוד מותר...
* שר טיפש!   10/03/10 | 22:29
214. כ-ל היום?
...נו באמת, בסין יש יותר חופש מזה! ברצינות, זה הדבר הכי אדיוטי ששמעתי (קראתי) בחיים שלי...
* קיארה   10/03/10 | 22:05