החדשות
תגובות (119 תגובות ב-72 דיונים)
72. מה? אוי ואבוי!איך זה שלא שמענו על הסיפור הזה
אפילו בעיתונות המקומית???
* חגית   20/02/13 | 12:46
71. כתבה שמזלזלת באינטיליגנציה של כל מי שקורא אותה!
* שירה   20/02/13 | 12:00
70. אין צורך בכלבים מזנים תוקפים! לא להתווכח אפילו
אין צורך להחזיק אותם!!! לא נותנים לאף אחד שום תועלת חוץ מאשר להגן על טיפוסים מפוקפקים ולהפחדה. ותפסיקו לספר לי שפיטבולים ורוטווילרים הם כלבים טובים וזה הבעלים וכל השטויות האלה. לא רוצים לראות כאלה כאלה ברחובות!! מי שרוצה כלב כזה שיגדל אותו בכלוב בגן חיות!! מספיק עם השטויות האלה.
* אבנר   18/02/13 | 16:04
אתה מדבר שטויות!!!!
בתור בעלת פיטבול קרוב לשלוש שנים אני חושבת שאתם כולכם מדברים מבורות! לידיעתך מר אבנר! הכלב שלי נתקף על ידי פודל וגרם לו לחתכים ואפילו כמה תפרים! והפלא ופלא הכלב שלי לעולם לא תקף בחזרה! למה? כי מגיל קטן חינכנו אותו שאסור לנשוך אפילו בעת משחק! אז בבקשה תפסיקו לדבר מהתחת! אולי נשים אותך בכלוב ונראה אם תצא משם לא יבוא לך לנשוך איזה מישהו גם? למה אנשים לא הורגים אנשים?
* שרון   20/02/13 | 19:05
69. הריי זה ברור שבעל הכלב השם! לראות את הכלב שלו
נושך ילד וקורע אותו לגזרים ולא לעשות עם זה כלום!?!!! זה רק מראה שזה מביא לבעל הכלב הנעה שזה קורה והוא זה שמלמד את הכלב לתקוף בצורה אגרסיבית כזאת! כמו שקורה עם הבעלים שמלמדים את הכלבים שלהם להרוג חתולים!!! חייבים לקחת מהם את הכלבים ולהכניס אותם לכלא לכמה שנים טובות כי הכלבים לא אשמים! והילד שנפצע מאחל לו החלמה מהירה ושלא ישנא כלבים בגלל דבר כזה...
* ליעד   18/02/13 | 10:55
68. כל החילונים שמגדלים כלבים רעים הם בני כלבים ערבים שונאי כלבים והם אוהבים אותם מוזר
* יוסי   18/02/13 | 07:56
67. אין מצב שבולדוג תקף, בלי שום קשר לכמה הבעלים שלו דפוק
אין מצב שבולדוג תקף, בלי שום קשר לכמה הבעלים שלו דפוק. אני רוצה עוד פרטים
* אני רוצה עוד פרטים   17/02/13 | 15:00
66. למה הבעלים לא עשה כלום? מאפה הרוע הזה
זה ילד לעאזאל
* מיכל   17/02/13 | 14:21
65. צריך לעשות שני דברים מאוד פשוטים:
1. להעניש בחומרה רבה את הבעלים. 2. לקחת את הכלב ולהעבירו למשפחה טובה שיודעת לגדל כלבים מחונכים ולהשקיע בהם.
* א   17/02/13 | 13:30
64. שאלה למבינים - הכלב של השכנים שלי
שהיה משוחרר ותקף פעמיים את הכלב שלי בעודי מטייל איתו עם רצועה! פעם אחת הוא גם הספיק לנשוך אותו לפני שהצלחתי להעיף אותו מעליו והדבר עלה לי 200 ש"ח אצל וטרינר. למזלי הנשיכה לא הייתה רצינית מדי, למרות שהכלב שלי הוא פינצ'ר מבוגר מאוד והכלב שלהם הוא כלב גדול. למי אני צריך לפנות, בהנחה לשכנים לא אכפת מכלום?
* א   17/02/13 | 13:20
עם תיעוד תפנה לרשות העירונית מוקד 106
רק תוודא שהתיעוד (צילום של הכלב משוחרר ברחוב לבד ומסמך מהוטרינר שמתאר את הפציעות) אצלך כי לא נשמע שהשכנים שלך יקחו את העניין בסבבה, ואז כבר תצטרך משטרה אמיתית גם לי היה סיפור כזה, עם הרוטווילרית של השכנים, שלמרות שהיא חמודה וצייתנית וממש לא תוקפנית החליטה להיכנס בכלבה שלי.
* ש   17/02/13 | 21:32
63. קנס משמעותי ואכיפה רצינית -אוהב כלבים !!!
5000 ש"ח קנס לבעל כלב שאינו קושר ברצועה ושם מחסום לפי כלבו -רק זה יעזור.הבעיה שאין גוף לאכיפה.אני אוהב כלבים ובעלי חיים.
* יוסי   17/02/13 | 12:32
62. התגובות של חלק מאוהבי הכלבים היא חולה וקיצונית.
טיפשה אידיוט גיזען שטויות פרמיטיבים חסרי לב ועוד, בקיצור אנשים חסרי תקנה .את בעל הכלב שנשך יש לשים בכלא כאילו הוא השתמש בכלי נשק ואת הכלב יש להרוג.
* חיפאי   17/02/13 | 06:33
61. חבל
חבל אל הפנים של הילד ממש קרע לו אותם
* חבל    17/02/13 | 02:29
60. חובה לסלק כל הכלבים המסוכנים! ולהלחם בפשע
חמור ביותר
* ק   16/02/13 | 23:11
חובה לסלק את כל הבעלים חסרי האחריות
* אלה   17/02/13 | 08:26
.
לפני שכותבים דברים כאלה בודקים טיפה חבל לצאת מטומטם מול מלא אנשים לא?
* ..   18/02/13 | 09:41
59. חייב להעניש את הבעלים בקנס כספי גדול!
* יאיר   16/02/13 | 23:09
58. תחשבו על זה קודם..
שימו לב שכל כלב ולא משנה מאיזה סוג יכול להיות מסוכן. אבל באותה מידה גם אדם יכול להיות מסוכן וליתקוף מישהו באמצע הרחוב. ומה אז? יהרגו את האדם? לא. הכלב יכנס למאסר לכלבים על תקיפה, והסיכוי שיהרגו אותו גבוהה, רק ביגלל הסוג שלו. אם תיקחו את הכל ותהפכו את הסיפור לרגע, מה היה קורה אם אדם לבן היה תוקף את הנער..? הוא היה מקבל מאסר/עבודות שירות או עונש כל שהוא.. מה היה קורה אם אדם שחור היה תוקף אותו...? המיקרה היה שונה לגמרי והענישה חמורה יותר. אותה הגיזענות קיימת גם בסוגים שונים של בני אדם.. (סליחה על ההדמיה..) כך או כך, הכלב יתקוף אם הוא לא מחונך, מפחד או מחונך ליתקוף. אבל באותה מידה רועה גרמני (שידועים ככלבים חברותיים מאוד) עלולים ליתקוף אם כך הם חונכו. גם ילד שחונך בצורה רעה יתנהג רע, והפוך באותו מיקרה. ילד שחונך טוב יתנהג טוב. אני אישית מגדלת וגידלתי כלבים, כרגע יש לי כלבה שהיא רועה גרמני מעורב (עם פינצ'ר כניראה..) היא יכולה להיות תוקפנית, אם מציקים לה... אבל היא יכולה להיות מלאך אם מתנהגים אלייה יפה.. הכל קשור בגידול ובבעלים, (או במיקרה אנושי - בהורים) לא צריך להיות גאון/אדם מבוגר כדי להבין את זה... (אישית אני בת 12.... אז הנה הוכחה..) ממליצה לכולם פה ליראות כמה פרקים של "הלוחש לכלבים" ולהבין שהכל תלוי בבעלים.
* Ghost Dog   16/02/13 | 19:55
57. לכל המבינים
כל אחד שמתחיל להסביר פה זה לא הכלב זה כן הכלב,פודל יכול להיות תוקפני בדיוק באותה מידה תלוי בבעלים נכון,אבל-לא יכול לעשות את אותו הנזק ולכן אני מאחל לכל אחד מהמצדיקים לעבור את אותה החוויה כמו שהילד חווה יש מדינות מתוקנות בעולם ששם בשביל לגדל פיטבול צריך רישיון,לכל המבינים תספרו לכולם למה יצרו את הגזע האימתיני הזה ,למה הוא שימש ???או שאולי זה מעלה לכם את האגו שיש לכם כלב עם נעילה של חצי טון לפחות,כל כלב תוקף יש להמית והבעלים למאסר ממושך.............
* יניב   16/02/13 | 18:01
יניב אתה פחות אינטיליגנט
יניב עוד לא הבנת שזה לא פיטבול? בחוק ישנם שמונה סוגים המוגדרים כמסוכנים, בולדוג הוא לא אחד מהם.
* וטרינר   16/02/13 | 22:27
56. בעלל הכלב אשם - ולא הכלב.
ואולי גם הרשות המקומית שם שלא אוכפת את החוקים כראוי.
* אסנת   16/02/13 | 16:23
55. להמית את הכלב חד וחלק
בנס זה לא נגמר באסון הכלב אכזרי ביותר מסוכן לציבור
* אורו   16/02/13 | 13:48
להמית את הכלב!!!!!!!
חד וחלק!!!!!!!!
* יויו   17/02/13 | 14:38
54. כל כלב גדול יכול להחשב מסוכן
הכל תלוי בחינוך!! תפסיקו להוציא שם רע לפיטבולים!! וואלה תערכו את הכותרת שלכם למה זה אמור להיות נגד פיטבולים?!!
* מאלף אריות לבקנים   16/02/13 | 13:09
53. צריך לקחת לאלה שלא סירסו או עיקרו את הכלבים המסוכנים שבחוק
ולקנוס אותם עד כלא אבל בישראל כמו בישראל אין דין ואין דיין
* מומחה לכלבים   15/02/13 | 21:43
כנראה שאתה לא מומחה
זה לא כלב מסוכן בחוק!
* כנראה שאתה לא מומחה   16/02/13 | 00:17
52. אני מאוד שונא כלבים שנראים מפחידים,אין לי בעיה על כלבים קטנים
* רז   15/02/13 | 21:15
51. משפחה יקרה
מאחל לילד רפואה שלמה, מעניין רק שבמקום לטפל בילד אתם מצלמים אותו למטרת בצע כסף.
* איזה משפחה ״דואגת״   15/02/13 | 20:39
50. לכל המפגרים שאומרים שפיטבול ואמסטף הם כלבים מסוכנים
תראו זה שאתם חסרי לב לא אומר שפיטבולים ואמסטפים הם כלבים רעים ומסוכנים עובדה לי בבית יש כלב אמסטף מעורב עם פיטבול והוא לא נוגע בזבוב הוא הכי חמוד בעולם למה? כי ככה אילפנו אותו לא לפגוע פעם ארחרונה שהכלב שלי נבח על מישהו זה היה כשמישהו זר ניסה להכנס אליי הביתה ללא אישור וזה שהבולדוג הזה תקף את הילד זה לא אשמת הפיטבולים והאמסטפים לא שבולדוג זה כלב רע אם אילפו אותו לתקוף ומשחררים אותו בלי רצועה זה עניין אחד וצריך להעמיד את הבעלים של הכלב לדין וכנראה שהילד התגרה בכלב זו גם אפשרות אז למה ישר חצי מהתגובות פה "להמית את הכל", "פיטבולים הם כלבים מסוכנים וצריך להוציא אותם מחוץ לחוק" מה זה התגובות האלה? תלמדו קצת על כלבים חתיחת חולי נפש תבינו כלבים זה בדיוק אחד לאחד תינוקות תלמד אותו להתנהג כמו שצריך הוא התנהג כמו שצריך תלמד אותו לעשות מה שבא לו כולל לתקוף זה בדיוק מה שהוא יעשה אז יאללה כולם להגיד "סליחה שדיברתי ככה על כלבים" ויאללה תאשימו קודם את הבעלים של הכלב ולא את הכלב ולמרות שיש סיכוי שהילד התגרה בכלב החלה מהירה לילד..
* אנונימי   15/02/13 | 19:19
כל הכבוד!!! צריך להוכיח לטיפשים את זה!
* אוהב כלבים   16/02/13 | 13:11
49. מה זה הדבר הזה שיכניסו את הכלב להסגר ואת הבעלים שלו לכלא! שי תרגיש טוב!
מה זה הדבר הזה שיכניסו את הכלב להסגר ואת הבעלים שלו לכלא! שי תרגיש טוב!
* ליאור בן דוד   15/02/13 | 18:58
48. תקשיבו דקה
תקשיבו דקה אתם חייבים להבין שאלה שאומרים שצריך להמית את הכלב לא מדברים על הסוג הם מדברים על הכלב הספציפי הזה!
* אני :-)   15/02/13 | 17:17
47. להכניס את בעל הכלב לכלא ואז יתחילו להיזהר!!
בעל הכלב אחראי כמו נהג שדרס מישהו בכביש!
* פני הנילד הושחתו!!   15/02/13 | 16:26
46. תשובה סופית!
אני ילד בן 11 ויש לי פיטבולית ופיטבול ואני אומר חד משמעית שפיטבול הוא כלב נאמן, הכול קשור לבעלים. כי באותה מידה יכולתי לקחת לברדור ולהפוך לרוצח בשבוע אחד: פיטבול הוא כלב מלאך!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
* כפיר   15/02/13 | 14:19
צודק 100000000%
צודק גם לי יש פיטבול מעורב עם אמסטף וזה כלב מלאך שאין דברים כאלה
* אנונימי    15/02/13 | 19:20
45. אמא בפעם הבאה שאני נכנס לרחוב הזה אני נכנס עם סכין
* עומר   15/02/13 | 12:28
גם אני ,נמאס לחשוש מכלבים כאלה
* ניר   15/02/13 | 21:17
44. אמסטף, פיטבול, רוטווילר, בולדוג, כולם כלבים רוצחים
* את הבעלים לכלא   15/02/13 | 11:11
להפסיק לגדל מפלצות!!!!!!!!!! נמאס לשמוע "זה כלב שלא עושה כלום"
* בושה   15/02/13 | 23:56
43. עזבו את הכלב - מה עם אישום פלילי נגד הבעלים???
* אסף   15/02/13 | 10:01
42. פיטבולים הם כלבים מקסימים
לי יש פיטבולית מקסימה ומהממת למי שמבין היא מסוג red nose בחיים שלה לא פגעה , אני אישית אוהבת כלבים אבל לא כולם כמוני ... אם הכלב שבכתבה הזו (שדרך אגב התבבר שהוא בכלל בולדוג ) חונך בצורה לא נכונה אז צריך לקחת את הכלב ממנו ולמצות את העונש המירבי לבעלים מכיוון שזה עוול לסביבה ולכלב . הרי הכלב הוא ידידו הטוב של האדם ... ולכל אלה שחושבים שכלבים תוקפים בלי סיבה ...סתם כי מתחשק להם ... אני ממליצה לכם לצפות בפרק אחד או כמה .. מהתוכנית של סיזר מילאן " הלוחש לכלבים" אולי תשכילו קצת ...
* maytay   15/02/13 | 06:06
כן בטח...תהי בשקט..בטח הוא מכיר את הילד והילד עשה לו משהו
* תתביישי לך.   15/02/13 | 23:56
41. תתבעו אותו אזרחית במליונים!!!!
* לתבוע!   15/02/13 | 04:01
40. לי יש פיטבול
והיא מהממת וידידותית ומקסימה והדבר היחיד שהיא עשה עם הפה זה ללק בתור נשיקה! חח ככה היא מתנהגת לכולם וגם לזרים! הכל עניין של חינוך. גם האחיין שלי בן השנה מתקרב לידה וכל מה שהיא עושה זה או ללכת ממנו (ילדים מפחידים כלבים מה לעשות חח) או ללקק אותו. הכל עניין של חינוך. מן הסתם בגלל מבנה הלסת והאופן שבו הם בנויים הפוטנציאל לנשיכה קטלנית תיהיה יותר קשה מפינצ'ר. בגלל זה נוצרה הסטיגמה עליהם!
* דיי לדבר שטויות   14/02/13 | 23:05
39. זה מה שקורה כשמחנכים ילדים לפחד מכלבים
אני בטוחה שהאבא שרץ לתקשורת וצעק "פיטבול! פיטבול" השמיט איזה חלק בסיפור כי הכלב לעולם לא היה תוקף את הילד סתם ככה. מעבר לזה לא לימדו אותו לא לברוח מכלב? לא להראות חולשה או פחד? ואיפה היו ההורים שלו? גם פחדו מהכלב?
* אי   14/02/13 | 22:29
ברגע שאתה פוחד נגמר הסיפור
כמו שהילד פוחד מכלבים ככה גם את תפחדי ממשהו אחר, אז מה לא לימדו אותך לא לפחד?! הילד ממש לא אשם ומותר לו לפחד מהכלב האידיוט זה הבעלים וכל בעלי הכלבים הסתומים שחושבים שהכלב שלהם לא יעשה רע לאף אחד והולכים עם הכלבים בלי רצועה. מצידי שיהיה פינצ'ר מעפן עדיין אין סיבה שהבעלים לא יקשור אותו. ברגע שאת מפחדת מהכלב זה לא משנה אם תראי את זה או לא הכלב מריח את זה ויודע שאת מפחדת ממנו, מה גם שברגע שאת מפחדת לוקח זמן עד שתתגברי על הפחד וכשחווית הפחד מתעצמת (כשהלכב התחיל לקפוץ עליו) אין מצב שאת תתגברי על הפחד ואת תפחדי עוד יותר. בקיצור הבעלים אידיוט וישקרעו אותו בקנס כדי שהוא וכל שאר בעלי הכלבים (בלי יוצא מין הכלל) ילמדו לקשור את הכלבים שלהם, אנשים לא צריכים לפחד מכלב של מישהו כי הוא משוחרר ורץ חופשי והבעלים שלו במרחק של 20 מטר ממנו. יש מספיק ילדים קטנים וגם מבוגרים שברגע שהם רואים כלב הם מפחדים וכשהכלב רץ עליהם הם מפחדים פחד מוות. אנשים לא צריכים לפחד מכלב בגלל שלבעלים שלו אין כח לשים לו רצועה כי הוא עצלן מדי.
* מה זה משנה   15/02/13 | 00:31
צודק!!!! אני מתה מפחד מכלבים ואני בת 19!!!!!!
אין מצב שאני יעבור ליד כלב ואני לא יסתכל עליו כל פעם כדי לראות שהוא לא בא אחריי, ברגע שהוא רק יתקרב לרחרח אותי אני ידפוק ת'ריצה של החיים שליי..אני לא מבינה מה הבעיה של הבעלים לקשור אותם!?! למה אני צריכה לשקשק מרוב פחד שאיזה כלב יחליט לנגוס אותי!?
* אחת שפוחדת   17/02/13 | 08:59
תגיד 39, אתה רציני?
אנחנו גם בע"ח, עם פחדים ראשוניים ואינסטינקטים. איזה מן דבר זה להגיד "זה מה שקורה שמחנכים ילדים לפחד מכלבים"?! מחשבה ממך מעוותת.
* א   17/02/13 | 13:26
38. מה קשור?
פיטבול זה כלב תוקפני וזה לא משנה איך הבעלים מגדלים אותו! כול מי שחושב שזשה לא קשור לסוג הכלבס הוא אידיוט גמור!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
* לא משנה   14/02/13 | 22:18
לצערי אתה 'אדיוט גמור'
פיטבול זה אחלה כלב שבעולם עם חינוך טוב הוא כלב שמירה מצויין מסתדר עם ילדים קטנים הכל תלוי באילוף!! גם פינצר ננסי לא מאולף יתן לך ביס כי הוא לא מאולף אבל הביס שלו גורם לפצע קטן.. בסוף יהיה חוק אסור לגדל כלבים חוץ מציוואה/פינצר/פאג וכל שאר הקטנים!! ביזיון!!!
* מאלף כלבים   16/02/13 | 13:06
37. יש לכנוס את הבעלים דחוף!!
* ולאכוף את החוק!!   14/02/13 | 20:46
36. הכלב זה לא הבעיה, זה החינוך.. זה יכל לקרות גם עם פודל
מצחיקים אותי כל הליצנים האלה שבגלל שהיה להם פיטבול או למישהו שהם מכירים והם נקשרו לכלב הזה הם מתכחשים לעובדה שבלי קשר לחינוך הכלב עצמו הוא פשוט סכנה וכן אני חושב שצריך להרוג את כל הפיטבולים האלה, אני חולה כלבים הבנאדם שהכי אוהב כלבים בעולם אבל פיטבולים זה צרה וגם כלב אחר שמקבל חינוך גרוע ויהיה תוקפני לא יוכל לגרום נזקים כבדים כמו פיטבול שמבחינה פיזית הוא חזק מדי ומסוכן מדי.
* אבי   14/02/13 | 20:41
אכן. הבעיה של פיטבול הוא שהוא יעיל מדי בתקיפה.
* א   17/02/13 | 13:27
35. גם לי היה
השכנים שלנו מצאו כלב , הורס , מהמהם ביופיו , קצת גדול עם פנים של אמסטף הם טענו שזה קאנה קורסו לכן לקחו אותו. לאחר כמה זמן שלקחנו אותו להירשם בעייריה פתאום הוא השתנה נהיה אגרסיבי ( חשוב לציין שלפני זה הוא היה שקט ורגוע) מרוב שהוא השתולל הוא כמעט נשך כלב אחר שהיה !! הווטרינר יצא ואמר שזה כלב מסוכן שזה שבעים אחוז אמסטף שלושים אחוז פיטבול. אני נכנסת לשוק , וההורים שלי ללחץ כי יש לי אח בן 5 ורוב המקרים נגמרים בנשיכות. למרות התנגדותי ההורים שלי החליטו להשאיר אותו ופתאום הכל השתנה הטיולים, ההתנהגות הוא נהיה אגרסיבי. לבסוף החלטנו שניתן אותו כי אין לנו אפשרות לגדל כלב כזה ואנחנו משפחה שהיו לה המון כלבים ויש לה עדיין, לא רצינו לתת לעייריה רצינו לחפש לו בית טוב, לבסוף אחרי ניסיונות הצלחנו להכניס אותו לצבא, הם כל כך התלהבו ממנו!!! אפילו שמסרנו אותו לעייריה שאחרי זה יביאו אותו לצבא שמו אותה בכלוב לבד ועל הכלוב היה כתוב שמור לצהל/שבק. הגאווה שתרמנו לצהל כמה שיכולנו ומצאנו לכלב עתיד יותר טוב זה מה שגרם לדבר להיות פחות קשה. המצב בארץ הוא שהמון כלבים מסוכנים לא מחונכים נכון וזאת התוצאה, כל בנאדם יכול לתרום איך שהוא יכול להיות שלפיטבול הזה יכל להיןת עתיד טוב יותר, כי עכשיו הולכים להרדים אותו , והוא לא יתעורר יותר. וכמובן לנער שירגיש טוב וישיחלים במהרה!!!
* דניאל 🙌🙌   14/02/13 | 20:09
34. הבעלים חייב להענש פלילית וכלכלית
הכלב אינו אשם אלא מי שחינך אותו והוליך אותו ללא זמם.
* גרחמסהו   14/02/13 | 18:18
33. בני אדם יותר אכזריים מפיטבולים, די לגזענות!
* תום   14/02/13 | 17:57
עם זה בולדוג אמריקאי הוא גרוע כמו פיטבול יחסר ידע .
* יטמבל   14/02/13 | 21:07
32. אין מצב שבולדוג נשך
בולדוג זה כלב עדין שבחיים לא יתקוף בן אדם. הם מנסים להתחמק מעבירה על חוק הגזעים המסוכנים.
* בולי   14/02/13 | 17:44
31. תקיפה
להכניס את בעל הכלב לכלא ,רשלנווות להוציא אותו ללא רסן וחגורה ,שיוש החלמה מהירה ,אוהבים אותךךךך <3
* יובל יששכר   14/02/13 | 17:43
יובלי צודקת 100 אחוז, החלמה מהירה לשי.
* ליאת אוהב ציון   14/02/13 | 18:20
30. הבעלים לכלא, הכלב להרדמה
כל כלב שתוקף בן אדם ככה צריך להרדים, אין משחקים בדברים כאלה, זה כמו אקדח טעון עם בן אדם בלי רישיון
* אחי   14/02/13 | 16:46
אותך צריך להרדים
* תום   14/02/13 | 17:58
29. הלך על הכלב עכשיו ירדימו אותו זה סופו של כל מהסוג הזה
* לכל אלה שמרחמים על סוג הכלבים האלה   14/02/13 | 16:41
על איזה סוג אתה מדבר?מה אתה מבין בכלל?
* שרון   14/02/13 | 17:37
28. חייבים להקפיד על החוקים בכדי שמקרים כאלה לא יקרו
* דגנית   14/02/13 | 16:34
27. אין דבר כזה כלב מסוכן ! זה הבעלים עשה אותו דפוק ומסוכן!!!!!
* טיפש וחסר שכל מי שחושב שכלבים הם מסוכנים!!!!!!!!!!   14/02/13 | 16:25
צודק!
* תום   14/02/13 | 17:58
26. מסכים עם 6
* אודי   14/02/13 | 16:25
25. הכלב לא אשם..
זה לא חכם להאשים את בעל חיים כלבים זה כמו ילדים כמו שמחנכים אותם ככה הם מתנהגים ואם הבעלים של הכלב מתייחסים לכלב בצורה אלימה ואגרסיבית ככה גם הכלב מתנהג זה לא חיה טיפשה ואין מה להמית אותו אלה פשוט ללמןד לקח שזה בידיים של בעל הכלב אם הוא מגדל חיית בית חכמה וטובה או חיית פרא אלימה ובעל הכלב צריך לקבל עונש על זה ועל האדישות הדוחה שלו
* אני   14/02/13 | 16:24
הכלב לא אשם, האשם זה הבחור שנשנך-אתם נורמלים??????
* יניב   16/02/13 | 18:10
24. זה לא הכלבבבב
זה הבעלים שחינך אותו לתקוף צריך לתבוע את האיש שהסתובב איתו ללא רצועה וחינך תכלב להיות מכונת הרג במכוון כי עם חינוך נכון הכלבים האלה נשמות טובות . מאחלת לילד החלמה מהירה ושהבעלים האדיש יכלא על טימטומו !
* אוהבת כלבים   14/02/13 | 16:21
23. כל הסדיסטים - אין כלב מסוכן רק אנשים מסוכנים
וכמובן טיפשים כמו רוב המגיבים שרוצים להרוג את הכלב... ולזאת ששונאת כלבים- את הכי טיפשה
* מ   14/02/13 | 16:15
אין לי מושג מה אמרו אלה שדיברת עליהם, אבל אתה
פשוט טועה. יש כלבים מסוכנים. נקודה.
* א   17/02/13 | 13:28