נשים
תגובות (126 תגובות ב-49 דיונים)
49. אין כסף, אין חתונה?
שמעו אין לי כסף לדברים האלה אם אני ובן זוגי צריכים ללכת לחתונה זה יהיה (לפי הקריטריונים שלכם) 500 שקל. אנחנו מוציאים חודשים 1000 שקל על קניות של אוכל לבית.. זה פשוט לא הגיוני.. אז או לא להגיע או להתקמצן ולהתבייש בכל מקרה, לשמוח בגלל חתונה של חברים אני לא אשמח. האירוע שלי (אם אחליט להכניס את עצמי לקרקס הזה שלנקרא חתונה) יהיה צנוע מאד. מי צריך זיקוקים ואטרקציות? אני מעדיפה להשקיע את הכסף בנישואים לא בחתונה
* סטודנטית 24   03/12/10 | 12:49
48. לא יודע מה איתכם אבל....
אני מביא אוכל מהבית ובכך לא ממש חייב לכסות על המנה שלי , 120 ש,ח זה יפה מאוד לדעתי .
* יואב אזוגי    31/08/10 | 10:29
47. איזה כיף להיות ילד!...
* אמיר   29/08/10 | 22:55
46. אין לי בעיה לשלם בתנאי שאם מתגרשים
תוך 3 שנים מהחתונה אני מקבל את הכסף שלי בחזרה !!! היום כל אחד מתחתן בהפקת ענק שעולה עשרות אלפי ש"ח שהמוזמנים צריכים לממן ואחרי שנה שנתיים מתגרשים... כל מי שמספיק טיפש כדי להתחתן שישא בתוצאות ובהוצאות!
* זה שלא מתכוון להתחתן   29/08/10 | 09:54
45. מתנה לחתונה
העיקר לכסות את המנה
* גברת    28/08/10 | 15:17
ואם זו מנה של 300 שקל
ואני מגיע עם אשתי ו3 ילדים אני צריך לשרוף 1500 שקל? שיעשו מצידי חתונה בפיצוציה למה אני בא בשביל המנה? אני בא בשביל לכבד ויחד עם זאת להצליח לפרנס בכבוד את משפחתי ולגמור את החודש.
* אדון   29/08/10 | 19:31
אז אל תבוא עם הילדים
הם לא אוכלים ונספרים ועולים כסף לזוג הצעיר
* ..............   01/09/10 | 23:26
44. שקרנים הכתבה מגמתית
מנסיםלהעלות את ערך המנות מנה באולם פשוט עולה בין 70 ל 130 שח למנה אז אל תבלבלו את המוח אדם יחיד שבא לחתונה יכול לתת מאתיים שח וזה מכסה תקליטן לא צריךלעלות יותר מאלף שח מי שחשוב זה לא החתונה אל הנישואין, בלאו הכי זה מגיע לדיסק שמעלה אבק ואף אחד לא רואה אותו אולי פעם פעמיים בכל החיים.
* חי   28/08/10 | 13:58
70 שקל מנה?
בברית בבית כנסת מנה תעלה לך יותר שמע צריך לעשות חשבון לכסף אבל לא צריך להתחתן כאילו אנחנו בצנעא בשנות העשרים במאה שעברה אני הרמתי חתונה לפנים אחת היפות בפחות מתשעים אלף שקל תחשוב טוב על הכסף אבל תזכור במקרה הטוב מתחתנים פעם בחיים
* איפה אתה חי?   28/08/10 | 20:13
יש
בברית בבית כנסת מנה עולה 28 שח יש אולמות צנועים ב70 שח למנה אז תבדקו ותראו
* חי   29/08/10 | 19:52
חי בסרט
בגלל אנשים הזויים כמוך זוגות מפסידים בחתונה שלהם. אנשים כמוך עדיף שלא יבוא לחתונות באמת איפה אתה חיי בסרט???
* גלית   29/08/10 | 23:34
43. חבל שלא נוהגים פה בכל הקשור לחתונות כמו בארה"ב
חנות ענקית שהזוג כבר בחר הרבה מתנות מתוכה שאותם הוא היה רוצה לבית שלהם, כל אורח הולך לחנות, מברר מה הם הפריטים שהזוג רוצה- וקונה לפי היכולת שלו. למה פה בארץ (ואני מניחה שאנחנו לא המדינה היחידה...) אני בתור אורחת, בתור מוזמנת, צריכה לעזור לזוג שבחר להתחתן בהוצאות האירוע ש-ל-ו-? כשחושבים על זה זה דיי מגוחך. הם רוצים להתחתן ולחגוג את האירוע הזה, זאת השמחה שלהם, למה אני אשמה?? חח....... כמובן שבכל אירוע שהייתי בו עד עכשיו נתתי צ'קים יפים ואף פעם לא מתנה. אבל בגדול, אני חושבת שבעל האירוע הוא זה שצריך לממן את החגיגה שלו, כי בשורה התחתונה- היא שלו. ולא שלי. רק בשמחות :-)
* תקראו...   28/08/10 | 10:12
מתנה
צודקת במאה אחוז אל אחת כמה וכמה כשיש משפחה גודלה + חברים
* לילי   31/08/10 | 10:06
42. השתגעתם כולם???? רק צ'קים? מה עם מתנות???
כשאני התחתנתי חצי לפחות הביאו מתנות זולות... כשחברי התחתנו - או חלק מילדי חברים וקרובים - לאחר כמה שנים - הבאתי גם מתנות - עיקמו את הפרצוף... למה כל אחד חושב שלו מגיע יותר???? ישראלים מצויים.... לחתונה מסויימת הייתי היחידה שהביאה מתנה - בשווי של 600 ש"ח (גם לי הם הביאו מתנה והרבה יותר זולה) וכמובן שהם עיקמו את הפרצוף כי ביקשו צ'קים.... אין סוף לחוצפה!!!! ככה מגלים את הפרצוף האמיתי של החברים....
* שיקפצו כל הפלצנים!   27/08/10 | 23:54
41. לצערי היום מתחתנים בשביל החגיגה ולא בשביל החיים המשותפים
והראיה עושים צרמוניות עם כוחות האויר הים והיבשה ואחרי שנה מתגרשים....
* הגיונית   27/08/10 | 11:20
40. ממתי די גי עולה 3000 שקל????
* לא נכון   27/08/10 | 10:18
עברית, אתה קורא? אלו מחירי מינימום. ותתפלא, יש גם
די.ג'יי ב-3000 שקל.
* כן נכון   28/08/10 | 01:14
39. אני משלמת אחרי שאני מגיעה לאירוע אם נהניתי אתן הרבה
* חתונה צנועה מראה על סדר העדיפות שלכם   27/08/10 | 01:05
38. תגובה 6 אומרת הכל!!!!!!!!!!
* יוסי   27/08/10 | 00:46
37. כנסו
אנחנו 10 אחים ובמשפחה שלנו יש הסכם שכל מי שיש לו אירוע חתונה ברית בר מצווה הוא מקבל מכל 1 מהאחים 500 שח ככה יוצא שיש לו רק מהאחים וההורים 6000 ש"ח. שיהיה במזל
* אני    26/08/10 | 14:13
איזה קמצנים
* קרן   26/08/10 | 22:55
קמצנים גדוולים- אני נותן את זה לאנשים דרגה ב
בחיים שלי- ואני ממש לא עשיר. איכס
* 500 שקל לאח    30/08/10 | 20:40
36. לאלו מכם שהתחתנו בשנת תרפ"א, המחירים כיום הם
שמלה+איפור+שיער 6000-10,000 מנה בקיץ בגן 220-300 תלוי בעיקר במוניטין תקליטן - 4000-6000 צילום ואלבומים- 7000-10,0000 עיצוב אולם וחופה (סטנדרטי) - 5000 תאורה והגברה (כן זו תוספת) 7000 חליפת חתן (+נעליים) 1500-2000 רבנות - 700 (וזב בלי דרישת הרב ל"תרומה") טבעות - 2000 ואיפה טיפים לנותני השירות (מנהל אירוע, שף, ברמנים, מלצרים) וממש לא התפרעתי עם זיקוקים, מגנטים, יונים או שאר שטויות של מוציאי עיניים צאו מהסרט - חתונה סטנדרטית באזור המרכז (רחובות-שפיים) עולה הרבה! כשזוג מגיע עם 350 - 400 שקל זה אומנם הרבה כסף לאורח אבל זה כלום כסף מבחינת המארח. תכנסו לפרופורציות ושכל אחד ייתן כראות עיניו, מעל 250 שקל לאדם או הגבוה מבין השניים.
* משה א.   26/08/10 | 11:22
שום כלום כל אחד נותן כמה שיכול ולא כמה שהזוג מצפה
צדק מי שאמר שזוג שעורך חתונה מפוארת עם מנה של 350 ש"ח, צריך לתת לו 700-800?? ואם קשה ומאד אוהבים את המשפחה אז לא לבוא?? מאז ומתמיד המתנה לחתונה הייתה סוג של תשומת לב ולא כיסוי ההוצאות של הזוג....
* אתי   26/08/10 | 12:09
תגובה
שמלה +איפור+שיער=5000 שקל מנה=150 שקל חליפת חתן=1000 שקל צילום=4000 שקל הגברה ותאורה=4000 טבעות=1500 עיצוב=סטנדרטי יפהייפה רבנות=600 רב=ההורים מכירים לא עולה כסף מלצרים=שיקבלו טיפים מהאורחים וישתקו רב מלצרים=300 שקל תרומה שהרב יבקש מלשכת הסעד והחתונה יוצאת יפה זולה ומשתלמת..גם ככה יום אחרי אף אחד לא זוכר מה היה.. אה ודרך אגב מכרנו את השמלה ביד 2 אז גם החזרנו את הכסף שלה.. ובאולם מוכר מאוד ... אז חבר'ה כולה חתונה ומממשיכים החיים רגיל ..אל תשגעו..שלא תנזקו סופ"ש נעים :)
* לא משנה   27/08/10 | 17:10
חוצפנית! "שיקבלו טיפים מהאורחים וישתקו?"
בתור אחת שקורעת את עצמה באולם אירועים באיזור המרכז זו פשוט בושה לקרוא דבר כזה! את יודעת כמה קשה אנו עובדים כדי לעשות לכם את האירוע הטוב ביותר? תתביישי
* מלצרית   29/08/11 | 10:34
לא נכון! תלוי בזוג
אני לא התחתנתי בתרפ"א, אלא עכשיו. אפשר לעשות אירוע במרכז הארץ במחירים הרבה יותר שפויים ממה שאתה מציין. כלה שרוצה שמלה של דני מזרחי תשלם הרבה, אבל אפשר לשכור שמלה גם ברבע מהסכום, לא ממעצב מוכר. כנ"ל לגבי חליפת חתן (7000 ש"ח?! החליפה עשוייה מיהלומים? מה קרה?!). האירוע שלי עלה 85,000 ש"ח וכלל 350 אורחים בגן אירועים משגע, והיה פיגוז! מי שלא מתפנק מצליח להסתדר. אה, כן- גם הרווחנו בסןף כסף!!!!
* אני    29/08/10 | 13:29
35. חיתנתי את בתי והמתנות היו בממוצא 250 שקל
ואין לי טענות לאף אחד ,תודה רבה שהגיעו לחתונה מרחוק ומקרוב ו250 שקל לבן אדם זה סביר ויפה למרות השהחתונה שלנו עלתה הרבה הרבה יותר כמו שאתם יודעים אבל האורחים שמביאים מעטפה זה כמו השתתפות עצמית הם לא אמורים לממן לי את החתונה ,מצטערת שיש לי טעם טוב ואני גם מתחשבת באורחים שיהנו מהתוכנית וגם מהאוכל כמובן אבל זה לא אומר שהם צריכים לממן את הכל לדעתי 250 300 לאדם זה יפה מאוד אני רוצה לשתף אתכם גם בתחושות שלי שכנראה שיש כל כך הרבה חתונות ואירועים אז כשהמוזמנים מגיעים הם כל כך עסוקים בעצמם ובאוכל ובמקום שהם שוכחים לאן הם הוזמנו והם שוכחים לברך ולנשק ולהצטלם ולרקוד והם שקועים בעצמם ובצלחתם וזה דבר שמאוד כאב לי יותר מכל כסף ששילמתי וזה להוציא זמר אורח שלא רציתי מלכתחילה כי ידעתי שכל הפוקוס יהיה עליו אז תחשבו על זה
* דנה שלומציון   25/08/10 | 21:39
34. ממש לא מליונרית אבל חסכתי לילד כסף לבר מצוה
כשנולד, עשיתי ארוע במקום מדהים בלי מליון איש רק 90 אנשים הכי קרובים ואפילו נשאר לי כסף לעשות טיול בר מצווה 4 בני המשפחה המדהימה שלי וכך היה יומיים אחרי הבר מצווה נסענו לתילאנד סה"כ עלה לי 45 אלף ש"ח , ואין אחד שלא התקשר לומר כמה הוא נהנה מהאירוע והאוכל היה מדהים... הבנתתתתתת
* חני    25/08/10 | 15:55
33. אני שונא חתונות ושונא שמזמינים אותי.. (אלה אם כן זה אח או אחות..)
!!
* זעפני   25/08/10 | 13:26
אני איתך, משתמטת איפה שרק אפשר
* שירה   26/08/10 | 07:24
ישתמטו גם אצלך
* תראי   28/08/10 | 20:18
32. לא צריך להיות קורלציה בין הצ'ק למקום האירוע
זה שהזוג בוחר מקום יוקרתי זה בעיה שלהם, אתם צריכים לתת את הצ'ק לפי שני קרטריונים: 1. מצב הכיס שלכם 2. הקריבה לזוג (משפחה, חברים, וכו) פשוט להפעיל שיקול דעת זה הכול.
* ג'רמי   25/08/10 | 13:25
31. לחזור מחתונה רעבים
ומה עם אלה שעושים חתונה כלום בה שאחרי שנתתה המחאה שמחסה את המנה של כ 300 ש"ח אתה הולך לאכול מנה פאלפל כדי להביע את הרעב
* רוני   25/08/10 | 11:57
30. הצקים לא מחסים כלום
למה אתם חושבים שהמעטפות זה מחסה תרשו לי לגחך השמלת כלה עולה לפחות 15 או 20 אלף עם לא יותר ויש את הבגד של החתן ויש בגדים לשושבינים ולשושבינות ויש גיזי ולהקה ויש אולם ויש אוכל ויש הפקה ויש עיצוב(ואני עשיתי מלאכיות בכניסה לחופה)ויש טבעות ויש נעלים ויש איפור ומתנה לכל אורח ויש צלמים ויש הזמנות לחתונה ויש מלא דברים שמשלמים בלי קשר למה שהאולם נותן לך בחיינם בקיצור אני בהפסד של 100000 ועכשיו 85 וזה רק האפסד כמה שילמתי תחשבו לבד 300000
* ...   25/08/10 | 11:32
לא צריך להיסחף...לי הייתה שמלה מהממת ב 6000 ש"ח
אנחנו יצאנו בלי חובות. ואת צריכה עכשיו לשאת בתוצאות, אז מה זה שווה??
* לא חייבים לקחת הכל והכי יקר...   26/08/10 | 11:50
בעיה שלך- חתונה צנועה תשאיר אתכם זוז נשוי
* אתי   26/08/10 | 12:11
אולי להתחתן, אולי לממש פנטזיה שחיפשה סיבה
אני מקווה שלא שכחתם לבוא בברית הנישואין. לא הבנתי את כללי ההגיון, החשבון וכמובן שגיאות הכתיב. להבא: סוף מעשה במחשבה תחילה
* התכנסנו כולנו כאן הערב לצורך:    26/08/10 | 18:23
נסחפת בענק אחינו
הרמתי אחלה חתונה פחות מ 90000 שח נשאר קצת כסף בכיס משפחה קרובה נותנת מזומן לא צ'ק בארבע ספרות מכל אחד זה כבר בוסט כל אח וההורים ממוצע שאר המתנות 300 שח לאדם וזהו מה אתם נסחפים עם הסכומים המטורפים האלה
* נסחפת   28/08/10 | 20:20
יקירתי חלק מההוצאות שתיארת מיותרות לחלוטין
למה שמלה ב-15 אלף שקל? יש מלות מהממות גם ב-5 אלף. מלאכיות בכניסה לחופה? שושבינות? זה מנהג של נוצרים. חברים יקרים עדיף שתחשבו טוב טוב לפני החתונה אם אתם מוכנים להיכנס למחול השדים הזה של הפקת ענק. לא שווה מינוס שלוקח שנתיים לכסות אותו בשביל ארוע שאף אחד לא זוכר את הפרטים האלה.
* rubi   07/11/10 | 12:33
29. בבר מצווה של הבן שלי לפני חצי שנה רשמתי בהזמנה
נא לא להביא כסף כמתנה , מי שרוצה לקנות מתנה לחתן הבר מצווה מוזמן ..... והייתה בר מצווה מדהימה
* חני   25/08/10 | 11:02
FW
פייייי..... איזו צדיקה !!!!! תגידי את מל"ו ?????? מליונרית :)
* RONI   25/08/10 | 12:45
את מליינית נו בטח לא פייר
* מן מן   27/08/10 | 03:04
28. אף אחד לא חייב לממן את החתונה של אף אחד...
שימו לב מה אמרו פה בחתונה של הפסדתי 20 אלף , מה הפסדת זה חתונה שלך את בחרת איפה ואיך וכמה כסף תעלה לך החתונה , אני צריכה לממן לך את החתונה ???? זאת הבעיה של כולם ,אם אנשים היו מממנים את החתונה שלהם ,החתונות לא היו נראות כמו שהם נראות היום.... ברים רקדניות זיקוקים זמרים אורחים וכו'
* חני   25/08/10 | 10:59
27. חתונה וכסף
אכן נהוג היום לנסות לכסות את עלות המנה. העניין הוא שהכתבה לא מדוייקת: צריך לשים לב: מה הקרבה שלכם למתחתנים, אם החתונה בקיץ או בחורף, איפה החתונה, אבל הכי חשוב: מה ההכנסה שלכם (כמה אתם יכולים לתת). אין צורך לרשום צ'קים בומבסטים שיגמרו לכם את החודש, אבל כן ניתן להתחשב: היום במקום שנחשב גן ארועים או אולם ברמה עלות המנות עומד סביב ה 300 ש"ח בחורף, ו- 350 ש"ח ומעלה בקיץ (לחתונה של כ- 400 מוזמנים). אני עשיתי סקר שוק נרחב: יש הבדל עצום בין חתונה באולם או גן ארועים נחשב לבין מקום "זול". עלות המנה כוללת בתוכה רק את הקיטרינג והאולם. הדבר הכי פארש שיכול לקרות זה שדוד שלכם נותן 222 ש"ח לחתונה. אז כן: אנחנו זוג, אבל ברמת הקרבה הזו מדובר בקמצנות. ישנם כל מיני מחשבונים באתרי חתונות שונות שמחשבים בדיוק כמה צריך לתת לפי מדדים רבים (יום החתונה, התאריך, הקרבה לזוג, וההכנסה ועוד) - אני לא מוצאת סיבה טובה לרשום כתבה כלכך מטעה וספקולטיבית. זוג שמתחתן ומקבל צ'קים זהו מנהג מאוד חמוד שבו החברים והמשפחה באים ותומכים בזוג ואומרים "הנה קצת כסף להתחלה של חיים משותפים". לצערי במדינתינו, רובינו צריכים שיהיו נדיבים בחתונה.
* גם לי יש דוד קמצן   25/08/10 | 01:07
זה בדיוק מה שאת לא מבינה
הדוד שהביא לך "רק" 200 ש"ח, כהגדרתך, לא חייב לך כלום, הוא בסך הכל אורח, שאת עצמך הזמנת. ושוב, פוצצת 350 ש"ח על מנה - בעיה שלך, תאכלי בעצמך את המנה שבישלת.
* תציצי בכותרת   25/08/10 | 12:30
צריך להתחשב רק בכיס שלך
* אתי   26/08/10 | 12:30
26. צ
צ
* צ   24/08/10 | 23:47
25. מה אתם חושבים לעצמכם
אם אתם עושים חתונה אתם צרכים להיות מודעים לזה שיש אנשים שלא נותנים אפילו כסף ואם נותנים נותים 150 הוא מתנה הם לא חייבים לכם כלום אתם בחרתם את המנות העולם את היקר אפחד לא חייב לכסות האורחים רק באים לשמח וביזכותם יש שימחה ככה שאפחד לא חייב להשים 300 שקל מעטפה או 400
* סליחה לכולם !!    24/08/10 | 23:46
24. החתונה שלי עלתה 51,000 ש"ח ל450 מוזמנים לפני חמש שנים
כולל שמלת כלה אצל תופרת, פירות ועוגות (ללא ארוחה מקדימה) בקבלת פנים. מנה ראשונה שניה ואחרונה וכל אחת מהם כמה אפשרויות ובקיצור כולל הכל. כמובן בלי הגזמות ובלי שטויות. צריך לזכור שהעיקר זה השימחה ולא המראה וה"מה יגידו"
* חיים   24/08/10 | 22:03
23. שכחתם את העיקר
ערב אחד, אמנם מאוד מרגש ומשמעותי, אבל לכל הרוחות ערב אחד!!! - זה לא באמת החיים, תעשו טובה לעצמכם ושתמרו את הכסף לבניית בית, לחינוך ילדים אפילו לנופש זוגי בעוד כמה שנים שתזדקקו לזה באמת ע"מ להזכר למה התאהבתם ותוכלו לקבל כוחות להמשיך בשיגרה, חבל לבזבז כ"כ הרבה כסף על ערב אחד. וחוצמיזה סתם שתדעו, הזמנו 800 אורחים הרבה מהם אורחים של ההורים - השמחה היא גם שלהם. הייתה חתונה מכובדת ומאוד צנועה אבל הכי חשוב הייתה מלאת שמחה אמיתית - ספרנו את הצקים בלי לדעת כמה כל אחד נתן לי - כי זה לא שינה לי שמחתי רק על מי שבא ושימח, קיבלתי גם מתנות חלקם משמשות אותי עד היום (7 שנים) ואני שמחה בהם מאוד חבר'ה פרופורציות בחיים!!!
* עדי   24/08/10 | 21:05
מסכימה איתך ב100% !
והנה עוד אפשרות: תעשו חתונה קטנה אבל תשקיעו בירח דבש מדהים!
* מישהי   24/08/10 | 22:15
22. לא נאה לכם אל תזמינו אותי
אני שמה 100 שקל לברית, 150 לחתונה וקונה מתנה בשווי של 100 שקל בערך לחינה. שיקפצו לי כולם! אחרי שהפסדתי 20 אלף בחתונה שלי שיקפצו לי כולם!! כן גם את אחותי היקרה שהתלוננת למה 250 שקל זה הסכום ששמתי לחתונת הפאר שלך.. מצטערת אני לא רוטשילד!!
* זו אני   24/08/10 | 20:15
קמצנית
* לא את   25/08/10 | 01:09
אמאלה
150 לחתונה? באולם הכי פשוט כבר לוקחים היום 180-200 ש"ח למנה. 200-250 ש"ח לבן אדם בודד זה המינינום היום לבן אדם לא הכי קרוב, אין מה לעשות הכל יקר במדינה שלנו וגם חתונות פשוטות עולות לא מעט כסף....
* זו את??   25/08/10 | 09:24
150 בלי תירוצים זה קמצנות נטו
* giladlv   25/08/10 | 10:58
לחתונה של אחותי שמתי
10000 עשר אלף ולחינה 4000 את יודעת כמה לוקחים על מנה יקרה בחתונה לא של משפחה 250 וזה רק על מנה בלי הבר בלי עיצוב בלי כלום את פשוט דוחה
* ליאן   25/08/10 | 11:35
אפשר להיות אחותך?
אפשר להיות אחותך?
* אפשר להיות אחותך?   25/08/10 | 20:35
צודקת!!
גם אני מעדיפה למלא את המקרר לילדים שלי מאשר לשלם לזוג על הוצאות החתונה שלו!! גג 150 לחתונה!!! ואם אני עם בעלי אז 250!!
* בול כמוני   25/08/10 | 20:38
תגובה
150 ש"ח לחתונה זה ממש כלום..המינימום שבמינימום זה 250 ש"ח.
* מיכל   27/08/10 | 09:43
אוי ואבוי אני לא מאמינה שאמרת את זה
את לא מתביישת? עדיף שלא תבואי וזהו ומזה קשור לזה שהפסדת 20 אלף בחתתונה שלך? מה את התחנת בשביל לעשות כסף?! זוועה!
* עמית   27/08/10 | 10:55
לא פלא שהפסדת 20 אלף יקמצנית אם אני הייתי
בא לחתונה שלך הייתי שם לך במעטפה אנטרקס במקום צ'ק. 150 שקל לחתונה את נורמנלית יטרמיט!
* את גרזן את אה?!   27/08/10 | 16:08
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
* חחחחחחחחחחחחחחחחחחח   29/08/10 | 17:49
רק לידיעתך
לפני שהתחתנתי הייתי שמה מתנות בסביבות ה300 לבד, אחרי שראיתי מה אנשים שמו לי שיניתי את הסדר גודל והחזרתי בהתאם, אל תתפלאו למה שאחזיר 300 לאדם ששם לי 150? ו..לזו שאמרה שמעדיפה למלא את המקרר לילדיה, זה גם השיקול שלי. אז כל מי שה-ז-ד-ע-ז-ע שייקח את הדברים בפרופורציות! כמה שתשים ככה תקבל,מתנה זה חוב!
* היי שוב אני   29/08/10 | 19:27
בטח פולניה
* חחחחח חיה בסרט   30/08/10 | 20:42
תוכל בבקשה לומר לי איפה קונים אנטרקס?
זה יכול לעזור לי...
* שרון   31/08/10 | 14:30
21. תן לי ואתן לך
פרייער מי שהולך לכל חתונה ומוציא את כל הסכומים האסטרונומיים. צעירים בגיל הנישואים הולכים זה לחתונתו של זה והנוהג הוא להחזיר את אותו סכום שקיבלת. אילו הייתי צעירה, הייתי בוררת בקפדנות לאיזו חתונה ללכת במקום להיכנס לכל הסחר מכר הזה
* נירית   24/08/10 | 20:02
20. דיג'י או שמלה לא עולים 3000 צאו מהסרט אפילו לא בשיא החורף!
* תכפילו לפחות..   24/08/10 | 19:47
בלי להכפיל ובלי בטיח
אלה מחירי המינימום בשוק
* גם בקיץ   24/08/10 | 20:32
שלי לפני 3 שנים עלתה אלף ש"ח
והיא הייתה שמלה מדהימה אצל תופרת. זה שאנשים מאבדים שפיות בשביל שמלת חתונה (ואני עוד לא מדברת על אלה שרוכשות 2 ו-3 שמלות) זו בעיה שלהם. לא שלי. אני ממש לא הולכת לממן פנטזיות מטורפות של אנשים....
* ליה   24/08/10 | 20:43
שמלה מאוקטובר שעבר: 1300
נא לקחת את הכל בפרופורציות: שמלה אצל תופרת (כולל הבד) עלתה לי 1300 ש"ח. אין צורך ב"קצפות" או מחוכים לא נוחים, ולא צריך לשבור קופת חסכונות בשביל לממן אירוע של ערב אחד (נכון שצריך להיות מכובד ונעים עבור האורחים)
* א   26/08/10 | 08:49
19. בשביל מה?!?!?!?
בסך הכול זה יותר מידי בלאגן בשביל תעודה שתראה לכולם שאתם נשואים... אני התחתנתי אצל הרב באולם אירועים קטן בפחות מ1000 דולר והאורחים נהנו פי אלף יותר מכול הפקה אחרת!!!! וגם חסכנו שנה של התארגנות לקראת ערב אחד!!!!
* הילה   24/08/10 | 19:27
מסכים איתך בלי באלגן וכאבי ראש
* יניב   24/08/10 | 20:13
18. רצוי וחובה לקרוא!!!
זוג שבדרך כלל מחליט להרים הפקת ענק בחתונתו זה בדרך כלל זוג שמכיר פחות או יותר את קהל היעד שלו...(והמתנות יהיו בהתאם) ולא אני לא חושבת בכלל שאני או כל אחד אחר שמוזמן לחתונה ולא משנה של מי צריך לספוג את העלויות והתוצאות או בכלל של אותו אירוע שכל אחד ואחת ייתן לפי כיסו .. אנחנו באים לשמוח ולשמח את הכלה והחתן כי זאת מצוה לא באים לסגור ולעשות להם קופה אם החתן והכלה בחרו להרשים ולפנק מעבר לכל המצופה האחריות מוטלת עליהם בלבד והכי חשוב שיהיה מזל טוב...
* כי ככה אני חושבת!!!!!   24/08/10 | 18:49
17. 3000 לשמלת כלה? כיום זה עולה בין 7 לעשר אלף
* תתעדכנו בבבקשה!!!   24/08/10 | 18:28
לא נכון
שמלת חלומותי בעבודת יד עלתה 2500 ש"ח. זו הייתה השמלה הראשונה והאחרונה שמדדתי!והשמלה הכי יקרה אצל המעצבת שלי עלתה 5000 ש"ח. (אצל ג'נטה רח' הרצל ראשון לציון). ואגב, באותו הרחוב יש תחרות גדולה מאוד- לפחות 10 חנויות של מעצבי שמלות כלה- חלקם באמת דורשים את הסכומים שציינת ואפילו יותר, וחלקם לא- כלות, לא להיות פראייריות!
* אני    29/08/10 | 14:19
16. 300 שקל הם אצלי כמעט יומיים של עבודה
ואם יש כמה חתונות בחודש יכולה ללכת כמעט חצי משכורת על חתונות. ואני ממש לא זן נדיר אצל הרבה ישראלים אלו המשכורות. אם אתם באמת רוצים לכבד את האורחים שלכם תתחתנו בצניעות שיבואו ובאמת ישמחו בשמחתכם ולא ינטרו לכם טינה בגלל איך שרוקנתם אותם. אני לא מבינה איך לאנשים יש החוצפה לדרוש מאנשים אחרים שיממנו את הפנטזיות שלהם.
* אני   24/08/10 | 18:08
15. למה אני צריך לשלם כסף כדי לשמוע את קובי משה ושרית חדד שאני לא סובל?
* 'קרקר   24/08/10 | 18:02
14. יאללה תנוחו
הרי אתם תקבלו בחזרה את מה שנתתם בחתונות של אחרים בחתונה שלכם
* .   24/08/10 | 17:59
ממש לא!
* .   24/08/10 | 19:44
לא מדוייק..לפעמים בא רק אחד מבני הזוג..למשל..ואז מה? תקבל זהה? לא בטוח
* זה בולשיט הכל   24/08/10 | 20:00
13. אפשר לעשות חתונה בפחות מ100 אלף ש"ח
שמלה+איפור+תסרוקת-לא יותר מ-6000 ומנות ב-120 (יש כאלה אולמות בירושלים. וגם לא חייב להזמין 1000 איש אפשר להסתפק ב400
* גילה   24/08/10 | 17:57
מסכימה חלקית...מנה ב120 לא ראיתי...אולי אצל קייטרינג חרדי זה אפשרי למצוא
* מזל טוב   24/08/10 | 19:58
להסתפק ב-400?! "להסתפק" את בטוחה שבחרת במילה הנכונה ?
1000 איש? באמת ? מה להזמין את כל מי שאי פעם אמרתי לו "שלום" ברחוב אן משהו בסגנון ? אם החתונה באמת חשובה אז מזמינים רק אנשים קרובים וחברים טובים באמת אני לא מבינה את העניין הזה של להזמין 1000 איש ובעצם לחגוג עם זרים ... תלכו למועדון וזהו יעלה הרבה פחות ...
* דנה   24/08/10 | 23:25
12. בזבוז כסף
בזבוב כסף אחד גדול שכל אחד יסים כמה שניראה לו עם זה משפחה ועם זה חברים לא צריך להגזים
* מיכל    24/08/10 | 17:57
11. לכל המתלהמים
אנחנו מתחנים עוד מספר חודשים. רצינו חתונה צנועה אך הגענו ל-450 אורחים, רובם ד"א מצד ההורים. כיוון שאני מהצפון ובן זוגי מהמרכז, נאלצנו למצוא מקום בשרון, כדי להקל על אורחי שני הצדדים בהגעה, מה שמייקר את המנה. שקלנו כל שקל, עשינו הרבה שיעורי בית, ועדיין אחרי הכל המנה עולה לנו בסביבות ה-300 ש"ח. וזה בלי כל השטויות שמסביב שפשוט סירבנו להשקיע בהם. אין מה לעשות, אלו המחירים של היום למי שלא רוצה להגיש לשון, פסטלים וסיגרים בחתונה. זה העולם של היום, וצריך לשים מתנות בהתאם. אם באתם לחתונה, כנראה שאיכפת לכם מהזוג, ואתם רוצים לעזור, אך אם לא, עדיף שתשבו בבית במקום להתלונן שלא קיבלתם תמורה לצ'ק. אני ובן זוגי נשמח כמובן לקבל כל סכום, אך צריך להיות מציאותיים.
* גלית   24/08/10 | 17:54
לא לכל מי שאכפת מהזוג יכול להרשות לעצמו סכום גבוה
בעיקר הצעירים השקועים עד צואר בחובות משלהם. האם תרצי שחבריך לא ישמחו יחד אתך רק כי אינם יכולים לתת לך במתנה סכום גבוה? אני בטוחה שלא.
* .   24/08/10 | 19:47
לא באים לחתונה בשביל לעזור
באים כדי להיות עם יקירינו ביום חשוב ומרגש עבורם. לשמוח איתם ולשמח אותם באהבה שנעטוף בה אותם כל הערב המיוחד הזה.
* אורן   25/08/10 | 15:06
אם אין לכם כסף
תחפשו מקום יותר זול מה זה משנה איפה מי שאתם חשובים לו יעלה על כביש 6 ויגיע 300 ש"ח זה מחיר מטורף למנה ואת לא יכולה לצפות שהאורחים יכסו לך את השגעון הזה
* מצד שני   27/08/10 | 16:36
מוזמנים מגיעים לארועים משום שקיבלו הזמנה
הצק קשור למצב הכלכלי, הקרבה לבנ י הזוג ובעיקר חובות מאירועים קודמים שלהם כלפיכם או כלפי הוריכם. אם אינכם מגיעים ממשפחות של 12 אחים מכל צד, 450 המוזמנים כוללים בוודאי גם מספר גדול של מוזמנים שאינם קרובי משפחה או חברים קרובים. לדעתי את תיתקלי בעוגמת נפש לא קטנה, אלא שאינם בני משפחה מקירבה ראשונה לא יביאו לך 600 ש"ח לזוג . בנוסף, משלמים על מספר המנות המוזמנות בין אם המוזמנים מופיעים ובין אם לאו, ולכן אותם מוזמנים שלא יגיעו יגרמו לכם נזק. מזל טוב בכל אופן
* ומרגישים מחוייבים.    29/08/10 | 19:44
10. אם בחרתם לעשות רושם למה אני צריכה לממן אותו ?
באמת , בא כבר להקיא מכל הפסטיבלים האלו , אם מישהו רוצה לעשות שואו מדהים - שישלם !!!!!!!!!!!!! אני לא צריכה לממן את כל הפנטזיות שלכם !!!!!! אני מכבדת כל אדם שאני באה לאירוע שלו כי יש לי קשר כלשהו אליו ולא מעניין אותי אם באירוע יש רקדנים ובובות וצדפות נפתחות או אירוע צנוע ושגרתי - זה וגם זה יקבלו אותו דבר !!!!!!!!!!!!!!
* די עם הפסטיבלים   24/08/10 | 17:43
כל מילה בסלע
* נוי   24/08/10 | 20:45
9. אצלנו בחתונות המנות עולות
גג 150 ש"ח ותאמינו לי שזה מנות שלא מביישות אף גן אירועים... וחוץ מזה- באים לשמח חתן וכלה ולא להפך.... ככה לא פושטים רגל
* חרדית   24/08/10 | 17:02
בטח את גרה בבני ברק
כי אצלנו הם עולות 200
* חרדית   24/08/10 | 17:19
תתפלאי, דווקא ברחובות
* חרדית 1   24/08/10 | 19:03
אשמח לשמוע איפה יש מנה ב150 או פחות ברחובות
אשמח לשמוע איפה יש מנה ב150 או פחות ברחובות
* אני    25/08/10 | 23:23
בארוק קונטיננטל/אליזה/גן סיטי...
לא חסר, תאמיני לי
* חרדית 1   26/08/10 | 14:33
יש הכל בזול למי שלא מתפנק
גבעת האירוסים- 160 ש"ח בלוודר- 150 ש"ח ויש עוד רבים וטובים ולא בבני ברק! זה חוסר אחריות לסמוך על האורחים שיכסו את האירוע. אם יש כסף לעשות אירוע יקר, כשנלקח בחשבון הפסד- זה שיקול של הזוג. אבל אם אין כסף- אפשר לוותר נגנית נבל/ רקדניות ברזיליות/ מופע פירוטכניקה/ שמלה של גלית לוי- נראה לי שהנקודה ברורה...
* אני    29/08/10 | 13:38
8. צריך לכסות אבל...
מחיר ממוצע של חתונה בימנו היא כ300 שח לראש לארוע שמכבד את אורחיו. (בלי זיקוקים וזמרים בלי ועדר פרות על האש). יש להתייחס להזמנה לחתונה כמו להזמנה לערב חג או הזמנה למסעדה- לא ייעלה בדעתכם לא להחזיר למארח שלכם את עלויות האירוח נכון? במידה ונראה כי אין אתם יכולים לעמוד בהוצאה אשר תכסה את נוכחותכם בארוע אל תגיעו!!! אף אחד מהקמצנים שנותנים 150 שח לראש לא היה מעוניין שיארחו אותו בהתאם לסכום שהוא שם!
* מורן   24/08/10 | 16:11
שכל אחד ישלם לפי כיסו
אני ממש לא מסכימה איתך אם הייתי הולכת למסעדה אני הייתי בוחרת את המנות ואני הייתי בוחרת את רמת המסעדה. 600 ש"ח לזוג זה סכום מוגזם לכל הדעות. מעולם לא הלכתי למסעדה ושילמתי כל כך הרבה כסף. שנית אני חושבת שהמזמין היה מעדיף שאגיע ואתן קצת פחות מאשר לא להגיע כלל. לא יכול להיות שאנשים יכנסו לחובות רק בשביל ללכת לחתונה!
* נועה   24/08/10 | 17:16
הגזמתתתתתתתתתתתת
אנשים מזמינים לא רק לשם המתנה.הם רוצים השתתפות בשמחה.ואם אני רוצה לכבד את מזמיני בנוכחות אך מצבי הכלכלי רעוע,יש לקבל כל שי בברכה.ולא מדובר דווקא בקמצנות.מדובר בלכבד מזמין בהתאם ליכולת.
* שלומית   24/08/10 | 18:31
שטויות! למי שהאורחים שלו חשובים לו ישמח שיהיו שם בכל מחיר
זוג לא נותן 600 שח וממש לא אמור לתת 600 שח אלא אם זו הדודה שלך והיא ממש רוצה מן הסתם לפנק. הכל מתאזן דוד אחד יתן לך 1000 בגלל הקרבה ודוד אחר יתן פחות וככה זה מתאזן מי שחשוב לו שיהיה שמח לא מנפה אנשים על סמך המתנה אורח צריך לתת כמה שהוא באמת יכול..ולא משהו מופרך ומנותק מציאות.. אבל אם בחרת לעשות חתונה באולם יקר יחסית...בלי זיקוקים ובלי זמרים...וכו...עדין יכלת לבחור במקום קצת פחות יוקרתי ולצמצם עלויות... וזו בודאות האחריות של הזוג בלבד. אנשים חיים על רושם כשאין להם איך לממן את זה ואז מתעצבנים שהאורחים לא כיסו.. מזל טוב כבר אמרתי? :)
* צריך להיות הגיוניים   24/08/10 | 19:54
הלוואי והיה אפשר..
אם היה אפשר להתחמק מכל החתונות הגרנדיוזיות זה מה שהייתי עושה אבל לפעמים זו משפחה ממש קרובה... ו.. כן אני מאלה ששמים 150 שקל :)
* תשובה למורן   24/08/10 | 20:20
מורן- את חצופה.
תתחתני בשישי בצהריים אם אין לך כסף או תעשי ארוע צנוע. אל תצפי מאנשים לממן לך את החתונה. ואל תיכנסי לאנשים לכיס.
* טליה   24/08/10 | 20:47
מתנה לחתונה
איזה שטויות 150 ש"ח זה ממש בושה!!! מינימום 250 ש"ח (וזה למישהו רחוק).
* תשובה   27/08/10 | 01:47
מורן היקרה
אני גבר נשוי,אבא לשלולה ילדים ואח ל8 אחים ואחיות. לכל אחד מאחי ואחיותי בממוצע 3 ילדים- ושיהיו בריאים כולם- לא עוברים חודשיים בלי בר מצווה/ חתונה/ ברית של ילדי אחיי ואחיותי. אני לא יכול לוותר על הילדים כי אלו בני הדודים שלהם! ואלו רק האירועים של אחי שאליהם אנו הולכים בהרכב משפחתי מלא. ישנם אירועים אחרים- מה עם בני דודיי? חברים לעבודה שלי ושל אשתי? שכנים? בקיצור, גם ארצה מאוד לכסות עלויות בכל אירוע אליו הלכתי(300 ש"ח לראש לדברייך) אני לא יכול!!! ולמרות כל מה שאמרתי- שנתראה רק בשמחות :)
* משה   29/08/10 | 13:48
7. זוג+3 ילדים
200 על כל אחד משפחה 5 נפשות 1000 לקרובים ביותר 1500
* ק   24/08/10 | 15:26
6. ככה אני נותן
משפחה קרובה מאוד בין 500 ל1000 שח וכל אחד יחליט מה זה קרוב מאוד הסכום הוא אם אני בא לבד או כזוג לא משנה.שאר העולם המחיר הוא שווה ולא משנה אם החתונה היא בגינה עם הפטיפון של השכן או אם באולם יוקרה 200 שח מקסימום אם אני בא לבד ואם אני מגיע עם בת זוג אז 350 או 400
* ריאלי   24/08/10 | 15:15
מציאותי והגיוני מאוד!
* מסכימה   24/08/10 | 19:54
צודק לגמרי ומיצאותי
מה שרשמת נכון...במידה ומדובר במשפחה קרובה בן 500-1000(כמובן שאם מדובר באח אחות ואני יכולה יותר אז יותר ) והשאר בן 250-400 וזה לא קשור לקמצנות זה מציאותי
* הילה   24/08/10 | 20:44
עדיין יותר מחתונה בחודש כבר הלכה רבע משכורת
וכשיש לך ילדים להאכיל בבית ואתה חי על משכורת ממוצעת זה נטל כבד. חוץ מזה החתונות בזמן האחרון נהפכו למוגזמות לגמרי הכמויות של האוכל המיותרות זה פשוט לא להאמין. כל הזמנה לחתונה שאנחנו מקבלים- במקום לשמוח אנחנו אומרים אוי יש קנס ואת זה שמעתי מהמון אנשים.
* צודק אבל   27/08/10 | 16:30
5. גברת שוש, מאיפה את יודעת איך יראה המקום??
את נוסעת לבדוק ולטעום לפני כל חתונה!?!
* s   24/08/10 | 15:12
בעולם האינטרנט אין בעיה לדעת תוך רגע
* גלית   24/08/10 | 17:48
4. אבל לא אמרתם שורה תחתונה כמה לשים?!
הכותרת הייתה כמה לכתוב בצ'ק לחתונה ועדיין לא קיבלתי את התשובה, סתם ביזבזתי 4 דקות מהחיים שלי בלקראו שטויות!
* שלומי   24/08/10 | 11:48
אז שים צ'ק פתוח, מה אתה רוצה?
* סטנלי פישר   24/08/10 | 12:43
צודק בהחלטטט !!!!!!!!
* מישי   24/08/10 | 12:43
3. די עם הקרנבל
די עם מנהג מאות המוזמנים לאירוע רועש והמוני כשרובם בכלל לא רוצים להיות שם...לכו על משהו קטן ונחמד, ותראו שזה גם יותר כיף ןגם פחות לחוץ ובוודאי שיותר זול
* זאת שניסתה   24/08/10 | 09:42
לרוב ההורים ממש לוחצים
אני ובן זוגי קיווינו לחתונה קטנה ורומנטית.. אלא שההורים הפכו את זה לקרנבל.. שנה וחצי של מריבות הסתיימו החתונה של 550 איש.. וחוב של 70 אלף ש"ח.. למדנו המון מהחתונה- ההורים קובעים עובדות ויוצרים דרמות מיותרות ובסוף מי שמשלם תרתי משמע הם בני הזוג..
* מסכימה איתך אבל   24/08/10 | 13:01
גם אני עברתי בדיוק את אותו הדבר
ועד היום אני מצטערת על זה
* צודקת   24/08/10 | 17:24
גם אני :(
שנה כמעט חלפה מהחתונה וטרם סיימתי את ההלוואה לכיסוי החוב. אורחים שהגיעו (3 אנשים ב-250 ש"ח) בשיא חוצפתם עודהזמינו אותי למסיבת בר מצווה...
* +   24/08/10 | 17:58
תתפלאי חתונה קטנה זה לא ממש יותר זול...ההוצאות הקבועות נשארות אותו מחיר
ויש םחות מוזמנים שאכן פחות או יותר מכסים את העלות...ככה שלפעמים גדול והמוני יותר רווחי יותר.כל עוד שומרים על פרופרציה ולא עושים קרנבל עם תוספות מטופשות
* צלם,דיג'י,שמלה..   24/08/10 | 19:57
מסכימה איתך
אני עשיתי 2 בריתות ולא עשיתי באולם כי לא רציתי להטריח אנשים שיבואו ויכסו את המנות אז עשיתי עם המשפחה המצומצמת בבית כנסת והיה סבבה למי יש ראש לבלאגן אחרי לידה.בר מצווה אני מתכוונת לעשות באולם ורק למשפחה הקרובה ולפי כמות האנשים כך גודל האולם הכי טוב, למה להזמין איזה בן דוד של בן דודה שהגיס שלו הוא אחיין של סבתא של אחיו שהוא קרוב משפחה של חנטריש (גם שכנים לא צריך להזמין)
* אמא מציאותית   26/08/10 | 14:38
2. אף אחד לא צריך לממן אף אחד! צריך לתת לפי הרבה פרמטרים
שונים (מידת הקרבה, מצב כלכלי וכו') אבל לא צריך לכסות בכח את המנה.
* מימון   24/08/10 | 08:50
1. לא מבינה מה הדבר הזה שצריך לכסות מנה? את מי זה
* מעניין? מי שרוצה שישא בתוצאות ובהוצאות!    24/08/10 | 08:44
אי אפשר לשכוח שמדובר בקהל ישראלי
קבל ישראלי יתלונן על כל דבר שהוא נותן כסף אם הוא יתן 300 ש"ח פר בנאדם שזה המחיר ההמוצע לאורח בחתונות כיום ולא יקבל את התמורה שהוטא חושב שמגיעה לו בדמות סטייק אנטריקוט ודג סלמון אפוי למנה ראשונה וקינוחי גורמה לסיום הוא יתלונן עד אינסוף שזו החתונה הכי גרועה שהייתה אי פעם. אז כדי לרצות את המשפחות אין ברירה אלא לעמוד בסטנדרטים הדפוקים שאנחנו כאנשים העמדנו לעצמנו.
* כנסו!   24/08/10 | 12:42
הכתבה בכלל לא משתייכת לתוכן
וחוץ מיזה 200 שח לראש זה דיי ויותר מידיי אני לא הולכתלססעדות שעושים זיקוקים זה אמור להיות על הזוג שמנקר עיניים אני הולכת לאווזי אם כל התוספות וקינוחים לא יותר מ 300 שח
* אני   24/08/10 | 20:13