דיבור ישיר
תגובות (63 תגובות ב-40 דיונים)
40. אגרה בדיחה
העם דורש צדק חברתי? חחחחחחחחחחחחחחחחח הצחקתם את סנטה קלאוס
* יוסי   10/02/15 | 17:28
39. תנוחו כל הצדקנים!
* נוחי   06/05/14 | 09:37
38. בושה וחרפה!!!! האנלוגיה עם יום הזיכרון
נכון בוא נקים ערוץ במאתיים אלף שקל עם עובדים באלפיים שקל כואב לכם שברשות השידור אנשים מתפרנסים בכבוד אז הכי קל להשמיץ אותם!!! לידיעתכם יש בערוץ אחד המון אנשי מקצוע מהמעלה הראשונה שלא מתביישים להתפרנס בכבוד בניגוד ל״ ילדים ״ שעובדים בחברת החדשות של ערוץ 2 למשל ומוחלפים כל שני וחמישי על מנת לא לתת להם תנאים שכר נורמלי וכבוד!!! העובדים אגב לא אשמים במחדלי הנהלות הרשות לאורך כל ההיסטוריה
* אחת שלא רואה האח הגדול   05/05/14 | 22:21
37. דמגוגיה של שינאה
"המוטציה" מתוכננת לקום ולאכול לערוץ פח הזה את הרייטינג ! מאמרי שיטנה מוזילי דם הנופלים ביום הזיכרון לא יעזרו. כל שקל רייטינג יכאב לטייקון שלהם כמו כאבי השכול והאובדן שצחקו לו בפרצופו !
* עובד רשות   05/05/14 | 20:30
36. תתביישו! החיבור בין יום הזיכרון לכתבה הזוי ומיותר לחלוטין
ביום הזיכרון בו כולנו מבכים את יקירנו, אתם בוחרים בפרובוקציה דוחה ומיותרת. אינני מעריך או אוהב את רשות השידור ואשמח אם היא תפורק לאלתר, אבל אין לזה וליום הזיכרון שום חיבור וראוי שלא תיצרו חיבור שכזה ביום שכזה - בושה!
* אור   05/05/14 | 19:42
35. מיליון אחוז, שידור ציבורי מכספי ציבור! כסף יעודי
ישרות לרשות ללא פוליטיקאים ומפרסמים! זה שהרשות הנוכחית לא טובה זה לא אומר שצריך להשפיט סופית לחסדי פוליטיקאים,(כישורי הניהול, והמטרות ידועים) גזר דין ידוע מראש. יהיה תקציב נתון מכספי אגרה זה מה יש ועם זה יעשו דברים טובים בתחרות מו המיסחריים.
* גיל   05/05/14 | 19:07
34. כל הכבוד לארדן. סוף סוף שר שעושה משהו למען הציבור
לכתב של מאקו תתבייש לך אם זו התגובה שלך לפעולה אחת ויחידה שנעשתה למען הציבור בממשלה הזו אז כנראה שאתה סובל מבעית ליקוק לממסד שמתיש את העם הזה
* נועה   05/05/14 | 18:51
33. ערוץ 1
מי צריך היום את הדבר הזה שניקרא שידור ציבורי. בעידן האנטרנט זה סתם היה מס שגם כך כולם בקושי סוגרים את החודש. טוב שביטלו את הדבר המיותר הזה
* אלון   05/05/14 | 18:26
32. מה עדיין יש ערוץ אחד??
* תגובה   05/05/14 | 18:15
31. ערוץ 1
לא צריך את ערוץ 1 נקודה מספיק לבלבל את המוח
* שחר   05/05/14 | 17:37
30. תגובה
* eli   05/05/14 | 17:19
29. תגובה
* eli   05/05/14 | 17:19
28. לא יאומן
הנה זה התחיל! זה מה שיקרה ללא שידור ציבורי. האינטרס של ערוץ 2 הוא סגירה ערוץ טחד על מנת שהכסף יתחלק בין שאר הערוצים (וזה מה שיקרה) אז מה שערוץ 2 מפרסם זה רק את האינטרסים שלו! ומבלבל את הצופה ובגלל זה יש את הצורץ בשידור ציבורי שאינו כופה את דעתו ואת האינטרסים הכספיים שלו על הציבור.
* שלום   05/05/14 | 17:18
27. מעדיפים את ביטול האגרה על ״שידור ציבורי איכותי״
עדיף קצת פחות טלוויזיה ויותר חיים. וכשנדמה בידור עממי ואיכותי נראה ערוץ 2 או סדרה מחו״ל.
* אז נקרא ספר, או נצא לטיול בחוץ   05/05/14 | 16:17
צודק
* תכלס   05/05/14 | 19:51
26. מצידי שיקום סופר מוטציה
העיקר שירדו לי מהוורידים ומהכיס. כול השאר זה בעיה של הממשלה לא שלי. לא ראיתי עד עכשיו את הערוץ הציבורי וגם לא מתכוון. אם המדחנה רוצה ערוץ ציבורי שיממן דרך המיסים !!!
* צפוני   05/05/14 | 16:11
אתה לא מבין שהם מקבלים את הכסף ממך פשוט
* תחת כותרת אחרת   05/05/14 | 17:10
הפוך צפוני הפוך! יש מצב שזה יהיה טוב ללא פוליטיקה וכסף ישיר
לצורך מוגדר.
* גיל   05/05/14 | 19:10
הפוך צפוני הפוך! יש מצב שזה יהיה טוב ללא פוליטיקה וכסף ישיר
לצורך מוגדר.
* גיל   05/05/14 | 19:10
25. שטות!
גם לערוץ 2 ו10 אתם משלמים מכספיכם האישי! רק שזה קורה ללא ידיעתכם שהמוצרים שאתם קונים מחיריהם מוזנקים לשמים בגלל הפרסומות והרייטינג השקרי! וכן גם מי שלא רואה ערוץ 2 משלם רק בצורה עקיפה וכואבת יותר! במזון בסיסי אפילו!
* מישהו   05/05/14 | 15:20
24. מדהים!
ערוץ אחד הוא ערוץ חשוב שמי שאומר שלא זה רק מעיד על כך שהוא אינו ראה או דפדף בלוח השידורים שלהם. יש להם כתבות מעניינות ביותר , תוכניות תיעוד מרתקות! אז אנשים חסרי טעם ורודפי רייטינג די! מספיק ! כי לא כולם נהנים מתוכניות ירודות וחסרות טעם כמו האח הגדול או מסטאר שף, חלקנו רוצים טעם שלא מסתכם באינטרס של רייטינג!
* ירדן   05/05/14 | 15:14
לופ! לופ! לופ... לפלופ!
לופ, לופלופ. לופ, לופ, לופ, לופ, לופ, לופ, לופ, לופ, לופ, לופ, לופ, לופ, לופ, לופ, לופ, לופ, לופ, לופ, לופ, לופ, לופ, לופ, לופ, לופ, לופ, לופ, לופ, לופ, לופ, לופ, לופ, לופ, לופ, לופ, לופ, לופ, לופ, לופ, לופ, לופ, לופ, לופ, לופ, לופ, לופ, לופ, לופ, לופ, לופ, לופ, לופ, לופ, לופ, לופ, לופ, לופ, לופ, לופ, לופ, לופ, לופ, לופ, לופ, לופ, לופ, לופ, לופ, לופ, לופ, לופ, לופ, לופ, לופ, לופ, לופ...... 1967... לופלופ.
* אבי   05/05/14 | 16:19
חחחחחח הרגת אותי חחחחחחחחחח
* מיכל   05/05/14 | 18:52
חחחחחחחחחחחחחחחחח
* שירה   05/05/14 | 18:51
23. אם תיתאגדו אז תהיו כמונו חזקים אתם לא חכמים כי לא מלוכדים נגד
נגד חופש להמון ערוצים זה לא טוב לאיגודים הממשלתיים אז דיי כבר
* עובד הסתדרות   05/05/14 | 15:09
22. לא יפה לשלב את תפילת יזכור בכתבה
זה מוגזם והחלטתי לא להמשיך לקרוא אותך על כך. מה עוד שנראת ממש מסורבלת מוגזמת ולא מעניינת...
* גילת   05/05/14 | 14:23
21. ערוץ 1 מקצוענים. אלופים.
אוהבים אותכם. יש תמורה לאגרה.
* יוסי   05/05/14 | 13:20
גבירותיי ורבותיי, נמצא הצופה היחיד של הערוץ!
אחרי חיפושים רבים אנחנו שמחים לבשר שהוא נמצא!
* שי   05/05/14 | 15:57
חחחחחחח מצחיק ביותר חחחחחחחח
* יעל   05/05/14 | 18:55
חחחחחחחחחחחחח בדיחה טובה
* חחחחחחחחחחחחחח   05/05/14 | 18:54
20. בדיקה פסיכיאטרית למי שערב את יום הזיכרון כאן....
* דני,מעלה חמציצים   05/05/14 | 12:34
19. מאקו תורידו את הכתבה, שימוש לא מכובד ביזכור וביום שכזה במיוחד.
* יניב   05/05/14 | 11:29
18. לסגורררררררר !!!!!!!!!
* יואב   05/05/14 | 11:18
ומהההההההההההההר
* שיר   05/05/14 | 18:56
17. כמה חוצפה לעשות שימוש ביזכור!!!!!! כמה!!!!!
* דן   05/05/14 | 10:53
חוצפה שאין לתאר!!
* מיכל   05/05/14 | 11:24
16. שונא את ישראל של היום
שונא את הממשלה המזדיינת
* מטאליקה   05/05/14 | 10:45
15. אם כבר להקים רשות חדשה...
אני מציע להקים ערוץ חדש שיהיה ערוץ ימני, בדיוק כמו שישראל היום שהוא באופן יחסי עיתון ימני, מפרק את כל שאר הזבלונים השמאלנים האחרים גדוגמת מעריב (אם נשאר משהו שם) וידיעות. כך צריך להקים ערוץ ימני שישדר את מה שרוב העם רוצה לשמוע.
* שועליקו   05/05/14 | 10:44
14. יפההה הכתיבה
* מעיין   05/05/14 | 10:13
13. כתבה מסורבלת
שלא בדיוק מצליחה להעביר את הנקודה בבירור
* אבירן   05/05/14 | 10:04
12. טוב לא הגזמת אה?
אין לי טלויזיה ולא נראה לי שאני צריכה את קופסאת ההבלים והטראש הזאת!!!
* רשות השידוד   05/05/14 | 09:35
11. תשובה לערן ואני מקווה שאני אסביר טוב אין כל קשר לאינטרנט
וזה אפילו מצער שלא הבנת את זה מהכתבה. שידור ציבורי אמור להיות נטול השפעה..נטול השפעה מהשלטון נטול השפעה מהטייקונים נוטל השפעה של כל אותם גורמים שמביאים לך את החדשות דרך עיניהם כפי שנאמר בעל המאה הוא בעל הדעה מה שאתב מקבל באינטרנט, בערוץ 2 ו10 זה שידור נגוע מאוד של פוליטיקאים ובעלי מאה ברחבי הארץ והעולם. מקווה שהסברתי בצורה טובה
* אנונימית   05/05/14 | 09:26
10. בושה לעשות שימוש ציני ביזכור! בושה
* הכתב ומאקו תתביישו   05/05/14 | 08:57
9. לכותב יש בעיה קשה של הבחנה בין עיקר וטפל
תתעורר, יש דברים יותר חשובים בחיים מהשטויות האלה שאתה מתעסק בהם ועוד מעז להשתמש בהקשרי יום הזכרון כפלטפורמה לכתבה חסרת החשיבות הזו. למי אכפת איזה שידור ציבורי יהיה במקום? כל עוד זה לא מגיע מהכיס שלי ולא כופים עליי לשלם אגרה מטופשת על ערוץ שאני לא משתמש בו רק כי ברצוני להחזיק מסך גדול בבית שאוכל לצפות בו דרך המחשב - מצוין.
* נשב   05/05/14 | 08:45
ביגלל חשיבה כזו הערוץ ניראה כמו שניראה...
* גיל   05/05/14 | 19:12
8. אני בשוווק
האמת שאני ערבייה ולא קשורה ליום הזיכרון, אבל באמת צרם לי בלב שפותחים כתבה כזו במילים שקשורות ליום כזה וחהחליף כמה מילים בהתאם לכתבה.. זה זעזע אותי הייתי בשוק.. איזה תעוזה יא וורדי.. זה נותן תחושה של זלזול וציניות וחוסר כבוד לפחות לעם שלכם ולמשפחותשטיבדו את יקיריהם. רק לחשוב על זה כבן אדם בלי קשר לגזע מין ודת זה פוגע נורא... בפעם הבאה צריך להפעיל שיקול דעת לפני שכותבים גם אם אנחנו חיים במדינה דימוקרטית עדיין צריכים לחדוב פעמיים כדי לא לפגוע בזולת במיוחד בסיטואציה כזו!
* הלנה   05/05/14 | 08:23
הלנה את צודקת מאוד... איבדנו את זה
* דוידי    05/05/14 | 09:24
הלנה את כל כך צודקת
ממש בושה וחוסר רגישות.
* תמי   05/05/14 | 09:25
צודקת! גם אני חשבתי על זה!!
* דן   05/05/14 | 10:20
צודקת 100%
* אמא'לה   05/05/14 | 11:26
מוגזם בהחלט
צודקת. יש גבול
* אניקו   05/05/14 | 14:22
7. לרוב המוחלט של האזרחים
לרוב המוחלט של האזרחים יש חיבור לאינטרנט באינטרנט אפשר למצוא את אותו מידע בדיוק וגם דעות על המידע, רק שבאינטרנט כל אחד יכול לבחור לקרוא את הדעות שמעניינות אותו (היופי שבדמוקרטיה) בטלוויזיה אתה חייה לשמוע את הדעות שמשמיעים לך, אז טלוויזיה זאת המצאה יפה לשנות ה-50-80 אבל היום יש אינטרנט. בנוסף יש כל כך הרבה אתרי חדשות למה אין אגרת אינטרנט עבור אתר ממשלתי? (אולי כי זה מיותר?) למה אין אגרת עיתון עבור עיתון ממשלתי? (אולי כי זה מיותר?) לכל מגיני רשות השידור (שאתם במיעוט) אני מאוד מקווה שלא תבואו בטענה שלא לכולם יש חיבור לאינטרנט. כי באותה מידה לא לכולם יש טלוויזיה.
* ערן   05/05/14 | 08:18
6. כל עוד אני לא משלם ישירות אליהם
אז זה לא מעניין אותי בכלל. רשות השידור היא מערכת כושלת בכל המובנים דבר שאינו מתרבת בכלל להיפך גורם לשנאת החברות השולטות במשק. טוב שהורידו את הערוץ הזה וטוב שאנחנו לא משלמים עליו יותר.
* יקי   05/05/14 | 08:16
מה לא הבנת? אתה כן משלם עליו, אך הפעם גם במידה ואין לך טלוויזיה אצה תשלם כי זה יוצא מהמשכורת , זה יכללו המיסים.
פשוט הפעם הממשלה נוהגת על פי רחוק מהעין רחוק מהלב. כי הממשלה חושבת שהעם טיפש, כי יש אנשים שחושבים שכל עוד הם לא משלמים ישירות לרשות אז הם בעצם לא משלמים בכלל. זה תשלום עקיף. מזל טוב הממשלה שלך חושבת שאתה טיפש.
* היא   05/05/14 | 08:50
5. איזו כתיבה מייגעת
משעשע זה לא היה
* אבישי   05/05/14 | 08:07
4. ביטול האגרה
כך עשו עם מקור המים בנו תאגידים עם משרדים וכלי רכב מפוארים ומחיר המים עלה כדי לתחזק אותם במשכורות נפוחים.
* משה   05/05/14 | 08:05
3. אין באיה לא צריך ערוץ ציבורי יש יס הוט אינטרנת ועוד
* ככ   05/05/14 | 08:02
עד שקראתי את התגובה שלך גם אני חשבתי כמוך.
* אזרח מבוהל   05/05/14 | 18:15
2. הכל טוב ויפה, אבל למה לקשר מילים ליום הזיכרון?? אתה לא מתבייש???
* נינה   05/05/14 | 07:56
מסכים אתך בהחלט!
כבר אין שום דבר קדוש? ההתחכמות המטומטמת הזאת הינה מופת של טעם רע! מישהו אצלכם בודק מה יורד לדפוס?!?!?! תתבישו-ותכתבו מחדש דברים לעניין.
* טעם רע במיוחד.   05/05/14 | 09:08
1. רוצים לבטל גניבה מהאזרח
ואתה אומר לא? השידור הציבורי זה בדיחה כיום כל אחד יכול לפתוח ערוץ יוטיוב ולשדר מה שבא לו בוא נתקדם קצת מהמאה הקודמת ונשתמש בטכנולוגיה במקום לממן חבורת לא-יוצלחים שמנסים בכל הכוח להחזיק את משכורות העתק שלהם למרות שלשום ערוץ מסחרי הם לא היו מתקבלים.
* ניר   05/05/14 | 07:50
הדברים שלך קולעים בדיוק לנקודה...
בכל זאת, כל עוד לא מכריחים אותי לשלם על זה מכיסי כל שנה, לא מעניין אותי מי יעשה ומה יעשה. שיקימו רשות חדשה או אפילו 6 כאלה, אף אחד גם ככה לא יתעניין בהם. צריך להבין שהשידור הציבורי לא מעניין אף אחד ובטח שאף אחד לא היה רוצה לשלם עליו. למה לא לעשות משאל עם ולראות מה העם רוצה לראות. הם בטח לא יעשו כי הם מפחדים לשמוע את האמת המרה...
* שועליקו   05/05/14 | 10:41
לא רק לסגור להרוס גם את המיבנה זה מקום של שחיתות
והחזיר לכולם את מה ששדדו להם כל השנים
* אריאל   05/05/14 | 18:38