תגובות (93 תגובות ב-64 דיונים)
64. המסקנה היא שאסור ללכת נגד הזרם , אלא עם העדר
מרגול בסך הכל הביעה את דעתה , וכבר כל התקשורת והצפונבונים שעליהם דיברה התחילה לחפש אצלה דברים מתחת לאדמה , שלדים בארון ושמ להם מטרה להכניס אותה למעצר בכל מקרה .
"כל הכבוד" לשופטת ששיתפה איתם פעולה -ממש דיקטטורה
20/08/11 | 09:53
63. מרגול פחחחחחחחחחחח
13/08/11 | 20:47
62. מאוכזבת ממרגלית צנעני
חבל מרגליתצנעני יכלה להישאר נאמנה לאמת שלה מכוערת ככל שתהיה כי זה מה שעושים אומנים אמיתיים לדעתי יכלה להיות הרבה יותר פופולרית עם היתה נשארת בדעתה היא עלולה לקבל בוז בזמן שהיא תופיע וזה יהיה בשבילה מגעיל כנראה שהיא אמיצה
13/08/11 | 20:31
61. מחאה
יפה מאוד צודקת
07/08/11 | 21:56
60. אולי במקום להתייפף ולפחד להגיד שמרגול צודקת.
שצריך לטפל בהם קודם. אח"כ נטפל באלו שרוצים דירה.
07/08/11 | 15:39
59. נו אז אמרה = נו אז אמרו לה חזרה...
אף אחד לא הרביץ לה..
אמרה את דעתה...אמרו את דעותיהם לגביה
זה בסדר שהיא מפנה ביקורת אבל אסור לבקר אותה..WTF?
07/08/11 | 14:04
58. מרגול הגיע הזמן ללכת הבית, יש לך בית נכון!!!אחרת
07/08/11 | 13:55
57. אל תשכחו שיש עוד מאות אלפים שחושבים כמו מרגול
07/08/11 | 02:58
לא מאות אלפים..... מיליונים, כן מיליונים למי שזה לא מוצא חן בעיניו
13/08/11 | 21:42
56. זהבי הצבוע רק יודע לצעוק
07/08/11 | 00:36
55. מרגול אין עליך תמשיכי
07/08/11 | 00:35
54. מחאה
הבעיה בכל המחאה הזאת היא שלא מפגינים האנשים הנכונים ולכן זה מריח פוליטי ועוד איך. על מה אתם מתבכיינים פשוט לא ברור לי. בינתיים המקום היחידי בעולם שאנשים עדיין לא מתים מרעב כמו בהרבה מקומות בעולם בישראל לרוב האוכלוסיה יש דירות מה שאין בכל העולם אני פשוט לא מבינה מה קורה לכם . לדעתי בלבד מי שלא מעריך מה שיש לנו בארץ ישראל פשוט יגיע יום ולא יהיה לו כלום נדה ואז באמת תהיה לו סיבה להפגין אבל יש לי חשש שלא יהיה לו כוח להפגין כי אז האמת תתפוצץ לו בפנים והוא לא יוכל לעכל את האין . כשתתעוררו מהמקום הזה של חוסר ההערכה על מה שיש לכם זה כבר יהיה מאוחר בשבילכם איחולי החלמה מהירה לכוללללם
06/08/11 | 23:32
יש משהו במה שאת אומרת, אבל...
גם כשיש לאנשים אוכל ועבודה, זכותם להפגין ולהגיד את דעתם.
07/08/11 | 14:53
אלה האנשים הנכונים
את רוב המהפכות בעולם, התחיל מעמד הביניים.
בצרפת, ברוסיה ואפילו בארה"ב.לאלו שסובלים מעוני ומחסור ומאבטלה, אין כח נפשי להתחיל את המהפכות. הם תמיד מצטרפים מאוחר יותר.
שימו לב, נשים פתחו במחאה בישראל. נשים גם מנהלות אותה.הגברים הצטרפו וטוב שכך.
אי אפשר לנהל מהפכות ולהצליח אם אין סולידריות ואחווה בין גורמים רבים. המחאה העכשווית תצליח,ולו רק ע"י שינוי נקודת ההסתכלות על הדברים.
07/08/11 | 16:32
53. מרגול את עשר אין עליך ימותו הקנאים
06/08/11 | 23:10
52. זהבי חאלס עם הצביעות שלך היית מת להיות כמו מרגול
06/08/11 | 23:08
אין צורך להגן לא על מרגול ולא על זהבי!! להם יש
הממשלה לא דואגת לאזרח בכל מקום בעולם אפשר לחיות בכבוד עם המשכורת החודשית , בישראל אי אפשרת.
מה איכפת בכלל למרגול?? לה יש , ויש לה גם את החוצפה לבוז לאחרים שאין להם. אז מה להורים שלה לא היה גם להורים שלי לא היה אז זו סיבה שגם היום אני לא אוכל לחיות כבן אדם???
07/08/11 | 14:23
51. מרגול את עשר וטיפקס יכולה ללכת לע...... חבל שהם
פתחו את הפה מי הם שלא יבוא לתוכנית של מרגול אז מה , מרגול יכולה לאמר מה שהיא רוצה
06/08/11 | 23:07
אני גרה בחו"ל כי יקר לי מאד לגור בארץ!!!
למרגול יש את האפשרויות לשלם את כל משביבי רוצה, היא לא יכולה לעצור אחרים שאין להם. ישראל היא המדינה הכי יקרה בעולם , על מה היא מדברת?? אני גרה בחו"ל כי אין לי אפשרות לגור בארץ, כאן כל אחד שעובד יכול להרשות לעצמו לקנות בית וגם לחיות. בנוסף כל שנה אני בארץ תאמינו לי אני לא מליונרית. עובדת רגיל כמו כל אחד בארץ אבל כאן הכסף מספיק לנו לחיות כמו בני אדם. אז מרגול לא יודעת על מה היא מדברת!!!
07/08/11 | 14:05
על מה אתה מגן??? נוח לך עם משקורה בארץ???
07/08/11 | 14:19
כשהייתי בגיל של הבונבונים גם לא היה לי בית והייתי מאושר, אני לא עשיר ולא במעמד הביניים ויש לי בית... מעבודה קשה ואני לא מ פ ו נ ק !!
13/08/11 | 21:46
50. מרגלית צנעני והצביעות של הנאורים
אביב גפן אמר "דור מזוין" וכעת ניתן לראות את הדור הזה מתנפל בחורי אף על דברי מרגלית מבלי להתמודד עם דבריה אלא בגידופים והחרמות (ראה נתן זהבי) צדק אביב גפן הנאורים התל אביבים הם הם "הדור המזוין"
06/08/11 | 21:29
מה יש לך להגן על מרגול?? לא ברור לי
07/08/11 | 14:06
49. אם זהבי נכנס לפח אשפה - הזבל יברח מסירחון
אם זהבי נכנס לפח אשפה - הזבל יברח מסירחון.
מפליא שנותנים לאדםכמוהו לדבר ברדיו . קללות ניבולי פה וסירחון למרחוק.
בושה לנותנים לו במה ולמצטטים אותו בתקשורת הכתובה
06/08/11 | 21:25
48. למרגול יש רגשי נחיתות , עדין לא נפטרה מהשד העדתי
וכמו שיש כאלו שאומרים שלה מותר להגיד, אז גם לנו מותר לבקר אותה, וגם לנו מותר להגיד מה שאנחנו חושבים,לא רק לה מותר,
06/08/11 | 19:16
מרגול, אם בעבר לא היו הוגנים זה לא אומר שצריך להמשיך
07/08/11 | 14:09
מרגול
מרגול מחתה בגסות כי הסוס שעליו רכבה, נלקח ממנה. שם הסוס הוא הקיפוח. פתאום יש מקופחים ממנה, עניים ממנה ורעבים ממנה. על מה היא תרכב היום ? לפתע המקופחים הם לאו דווקא המזרחיים, אלא גם הם. חוץ מזה כשפיה נפתח היא גם מדברת. נו, אז מה קרה ? היא לא תוזמן כנראה לאירועי המחאה. קטן עליה, (בשפתה).
07/08/11 | 16:40
47. מאיה את כותבת אז מה
אם מרגול אמרה ירדה על המחאה,
מאיה ,, אז מה אם אנחנו יורדים על מרגול???
לה מותר, וגם לנו מותר,
06/08/11 | 19:12
46. דבריה סרי הטעם נמאסו עלינו מזמן! הפעם פשוט עברה
את הגבול! הגזענית הזאת מובילה ביד רמה בשיפוט בתוכנית המובילה בישראל לגילוי כישרונות צעירים והשיפוט המוטה והאכזרי שלה מזמן מרתיח את דמי!!! למה את חושבת שיש לה זכות דיבור יותר משלי? למה את חושבת שדברי ההבל שלה צריכים להישמע בפריים טיים של ערוץ 2 ושל ערוץ 24? אין אנשים יותר ראויים ממנה להופיע בטלויזיה שכופים אותה עלינו? בדבריה אלה היא רק הראתה לכולם כמה רוע יש בה!!! אני מקווה שמאקו לא יצנזרו את הדברים שלי כי הסלידה בכל מקרה לא תישאר!!!
06/08/11 | 17:04
צודקת
למרגול כנראה יש דירה בתל-אביב. קשה לה להסתכל על אנשים מתחתיה. זה מה שקורה כשיש לאנשים הרבה כסף.
07/08/11 | 14:55
45. כל מילה בסלע!!
06/08/11 | 15:00
44. מרגול צודקת למה לא תמחו אז במחאת הלחם כל הצופנים לא ראו אותם ממטר
מה קרה האמת תמיד כואבת כל הצופנים והשמואל צחקו על מחאת הלחם וגם הם נלחמו על יוקר המחיה ועל הדיור למה לא קמו כולם לעזרתם לא שאני נגד אני בעד המחאה אך למחאה הזאת יש פן של פוליטיקה להפיל את ביבי יותר מכל דבר אחר .
ואם זה יצליח בזכות כל העם שהתעורר שבאמת זועקים די די אין לנו ממה לחיות זעקת אמת.
06/08/11 | 14:46
43. למרגול- ציון נכשל בריאליטי הכי חשוב במדינה
06/08/11 | 13:44
42. מרגלית צנעני
רגשי הנחיתות והסלידה מהחברה האשכנזית מוציאות את מרגלית צנעני מדעתה. החברה האשכנזית היא רק חלק מהתרבות ואם היא תפסיק לנסות לרצות את אלה שלא רוצים בכך ותתמקד בקהל שכן אוהב בלי שיוך לעדתיות,היא תגלה שיש אנשים שמקשיבים לקולה ולשיריה. במחאת האוהלים יש גם ממיטב בניה.
06/08/11 | 12:51
41. אבידן
אבידן דמוקרטיה זה להגן על החברה מאנשים גזעניים כמו מרגול וכן לקבל תגובה קשה כפי שמרגול קיבלה אבל לא התאים לך ולמרגול שיוזמי המחאה קוראים להם דפני וסתיו בדמוקטיה מותר לקלל לגנות ולצעוק על אנשים כמו מרגול על דבריה הגזעניים אבל אל לא מבינה את זה כי את גזענית כמו מרגול
06/08/11 | 12:19
מאיה חצי אשכנזיה
מהיכרות עם מאיה אומר שהיא רחוקה מלהיות
גזענית והיא סה"כ דמוקרטית ובעד חופש הדיבור
07/08/11 | 10:19
40. מרגול
מה זה משנה מי יושב שם באוהל המחאה,,הדבר החשוב זה שהאנשים כמו ועשו מחאה וכן זה לא העניים
כי להם אין כוח,,ואלה שיושבים הם הדור הבא,,
צריל לעודד על היוזמה ועל הזמן שהחברה האלה יושבים ומוחים,,כל הכבוד,,
ולגברת מרגול יש פה גדול גם בכוכב נולד,קוטלת את צדי צרפתי ,,את מירי מסיקה,,מזמן היתה צריכה לעוף,מהתוכניות בטלויזיה,,ולא לתת לה פרסומת לאבקת כביסה איך הפרסומת גם שם היא צורחת,,אלוהים לאן הגענו,,,עובדה שמי שעבד כל החיים בדורות הקודמים הגיע לדירה,,וזה העניין,,
06/08/11 | 12:06
39. מ רגול
אדם שמייצג דמות סלבית מן הסתם צריך לסנן את דבריו ןולשקול אותם אחרת הסובבים שלו שממנו הוא מתקיים או סלב יגניבו בהתאם
06/08/11 | 11:11
38. מרגול- כ"כ צבועה, התנצלה כדי שקשת לא תעיף אותה
06/08/11 | 06:56
37. נתן זהבי לא ירש דירה בבזל, מרגול דווקא כן
06/08/11 | 06:55
מרגול תוריש ועוד איך תוריש. על מה היא מדברת?
07/08/11 | 14:10
36. מרגול כמו ביבי מנותקת מהעם
הכסף של מרגול עיוור אותה
06/08/11 | 06:55
35. ההיא בושה אחת גדולה ומאד לא חכמה-בהמה מצויה
06/08/11 | 05:52
34. שתגיד מה שרוצה ושתשמח רק לא בערוץ 24
שאנחנו משלמים עליו. צריך העיף אותה ואת הפה שלה מהטלוויזיה.
כולם להחרים את כוכב נולד עד שיזרקו אותה משם. אשה חכמה לא הורסת את הפרנסה שלה.
כמו שאמרתם שכל הרבה אין לה
06/08/11 | 01:48
33. מרגול שופטת גרועה גם בהקשר הנוכחי
05/08/11 | 23:11
32. כמו שמרגול מדברת
עדיף לה שתסתום . הרבה שכל אין שם . כואב לה והיא שמחה לאיד כי "אשכנזים" עומדים בראש המחאה ( אני ממוצא מרוקאי ) וכשהיא השתתפה בהפגנות פעם היא נתפסה בעיני הממסד כ"לא נחמדה" כמו שאמרה גולדה מאיר על הפנתרים השחורים וכיום ממרום מעמדה וחשבונה התפוח בבנק היא מרשה לעצמה לשכוח מאיפה היא באה .
05/08/11 | 21:23
אני אזכיר לה מאיפה היא באה
היא באה משכונה לא פשוטה בנתניה: שכונת עמידר. בית פרטי קטן, פשע...
אבל זה מה שקורה כשיש כסף...שוכחים מאיפה באים ואז פותחים את הפה. לאנשים קשה להסתכל מלמעלה למטה.
07/08/11 | 14:59
31. אין על מרגול גדולללללללה
05/08/11 | 14:05
נכון, אין עליה כלום חוץ מפה ג'ורה מתלהמת גסת רוח
06/08/11 | 13:51
30. אלו סוג האנשים שסבלו בדרך להצלחה ורוצים שגם השאר יסבלו
05/08/11 | 13:30
בדיוק, גם הורינו סבלו ועדיין תומכים בשינוי!!!
07/08/11 | 14:14
29. סוף סוף למישהו היה אומץ לומר את זה !
רוב המדינה חושבת ככה ,
מספיק ! אחרי מחאת הקוטג' החליטו למחות על כל מה שזז .
לאן זה יגיע ?? באמת נראה לכם שאם תפגינו על כל דבר הכל יפתר ?
המדינה במשבר מטורף , אין סיכוי שיטפלו בהכל .
בנוסף , לדעתי אלה שארגנו את המחראה הם באמת כמה סטודנטים מפונקים שיקר להם לגור בתל-אביב .
כמובן שאני באמת מסכימה עם אנשים שקשה להם לסגור את החודש במחירי דירות באמת יקרות .
איתם אני מסכימה ואיתם לגמריי .
אבל רוב המפגינים והמוחים במחאת הדיור הם סטודנטים שמתעצלים לגור במקום יותר זול .
05/08/11 | 13:27
מסכים עם כל מילה !
06/08/11 | 11:47
יש לך אי הבנה גדולה במה שקורה, זה לא חשוב איפה גר
כולם הפגינו בכל הארץ, לא מדובר בתל אביב!
אתה לא מבין שהכל יקר פי כמה מכל מקום בעולם?? למה זה צריך להיות?? האוכל הביגוד הדיור קושי להשיג בית בכל מקום לא רק בתל אביב. לך תראה היום מחירי סוף העונה הם כמו מחירים רגילים במקום אחר בעולם. כל אחד רוצה לסחוט את האזרחים והממשלה לא מעמידה מחסומים!!!
07/08/11 | 14:18
איזה מקום יותר זול?
פתח-תקווה, נתניה, בת ים,,,הכל ביוקר... מה אתה שח דברי הבל?
07/08/11 | 15:01
28. מיה..מילים כדורבנות.
05/08/11 | 13:07
27. מרגול חולים עלייך
05/08/11 | 12:51
26. מרגלית צנעני אמרה מה ש 6,850,000 איש חושבים ולא הפגינו
רק שכאמנית התלויה בהערצת הקהל, היא לקחה רוורס והשתפנה. יש פחד מהשמאל השואג - "העכבר ששאג". המחאה הנוכחית היא מחאת שמאל טהורה שכל ייעודה להפיל את הממשלה ותו' לא. קדימה בשלוש שנותיה, מעבר לקפיטליזם וטייקונים וכל מה שעולה שם בהפגנות, גם עשתה שתי מלחמות כושלות.
אז מה, אז מי? שדי- לא פוחדים יותר מסתימת פיות של השמאל. מרגול צדקה ולא מקבלים את ה"רוורס" שעשתה.
05/08/11 | 12:27
כל מילה בסלע
כתבת דברים גדולים ! כל מילה בסלע .
05/08/11 | 13:12
כל מילה בסלע , אני פשוט מסכימה עם כל מילה .
05/08/11 | 13:28
25. הקטע העדתי שעצבן את המוחים-כנסו
זה לא שלא נותנים לה לפתוח את הפה היא נכנסה לקטע העדתי של האשכנזים הצפונבוניים שהיא כל כך אוהבת בדיוק כמו ההתנהגות שלה כשופטת בכוכב נולד ובגלל זה צריך להעמיד אותה במקום.
05/08/11 | 12:26
24. הצפון מתאחד בהפגנת ענק ב6.8.11 בצומת השומרים!
בשעה 18:00,
עזבו אתכם התעסקות בזוטות ותצטרפו להשמיע את קולכם- בין אם בדיור, דלק, מצרכים, חשמל והרשימה ממשיכה.
כל אדם חשוב!
05/08/11 | 12:18
23. צודקת 100%
העניין הוא שאנשים בעלי דעה מסייימת במדינה חושבים שחופש הביטוי מגיע רק להם ולבעלי דעות מנוגדות צריך לסתום את הפה .תנו לכל אחד להתבטא , אנחנו חיים במדינה דמוקרטית.
טוב שהמחאה הזו מתקיימת ,אבל ההתנפלות על מרגול, שצודקת בדבריה, לא הייתה במקום.
05/08/11 | 12:14
22. מאז ומעולם השמאל הנאור לא יודע לקבל ביקורת. תכנסו..
השמאל תמיד ידע לבקר את כל הסביבה . אבל ברגע שלא מסכימים איתו הוא תוקף ומזלזל במביעים דיעה שונה משלו. בדרך כלל בשמאל יושבים אנשים שיודעים לכתוב ולהביע מחאה נאורה ומדוייקת ואפילו עוקצנית וחודרנית . מעולם ולתמיד הם לא יכלו לשמוע אחר, כי הוא נשמע להם לא משלהם. לכן הם תןקפים ומזלזלים.מתי תבינו שיש דיעות אחרים וצריך לכבד אותם , בדיוק כמו שכתוב בתורה הנאורה שלכם
05/08/11 | 12:05
21. צודקת
אם אכן זו דמוקרטיה שכן חופש הביטוי הוא חלק בתלי נפרד ממנה. נכון שדבריה של מרגול אינם חינניים אך אל לנו לשפוט בן אדם שחושב אחרת מאיתנו-זכותו,אם אנו רוצים שיחשוב כמונו אז נראה לו ונסביר לו למה כדאי לו ולמה זה בעצם חשוב ולא נהיה טוקבקיסטים בבונים ותוקפניים.
05/08/11 | 11:59
20. היא יכולה להגיד מה שהיא רוצה אבל מותר לבקר אותה על זה!
מותר לה לחשוב ולהגיד מה שהיא רוצה - אבל אי אפשר לבכות על זה שמבקרים אותה - גם זה חופש ביטוי וגם את זה צריך לאפשר...
אישית אני בכלל לא מבינה על מה היא מדברת - על זה שבעבר לא שמו לב מספיק לבעיות האלה ולא עשו מספיק? אז זאת סיבה לא לעשות כלום גם עכשיו?! זה הגיון תמוה עד תמוה מאוד ונודף ממנו ריח של קנאה מוזרה. כאילו שבגלל שבעבר היא לא הצליחה להרים מחאה שסחפה אלפים, אז היא לא תתצוך במי שכן הצליח... מאוד מאוד מוזר.
05/08/11 | 11:33
קנאה ??? את חייה בסרט באיזה אוהל את מבלה
05/08/11 | 11:53
19. יקירתי,דיבור חסר טעם מעצבןאז אסור להתעצבן על מי שאומר?גם הכתבה שלךחסרת טעם ומעצבנת.
05/08/11 | 11:32
18. הרקטום שלה תמיד פתוח
היא פשוט בלתי נסבלת כשהיא מדברת ... צריך לבדוק . אוליי היא גבר ? אין בא כלום נשי !
05/08/11 | 11:01
אתה בן אדם מגעיל איכס יה דוחה
05/08/11 | 12:25
עם התבטאות כשלך אתה בטוח הומו
05/08/11 | 12:26
17. מרגול מפחדת שערך הנדל"ן שלה ירד
והיא תצטרך להסתפק במשכורת "מינימום" מכוכב נולד
05/08/11 | 10:53
16. "אני ואתה נשנה את העולם,אני ואתה אז יבואו כבר כולם"
כל-כך נכון.כולנו יחד!!-אל פחד!!
05/08/11 | 10:07
15. מסכימה איתך...
מסכימה לגמרי עם כותבת הכתבה.. אין מקום לסטימת פיות במדינה דמוקרטית. אני לא מסכימה עם מרגול, אין פה מקום לשמוח לעיד, השמחה הזאת היא מגעילה ומפלגת. היום אנחנו בזמנים אחרים, וגם אנשים מזרחים שגדלו בשכונות יכולים להצליח, ומרגול היא הדוגמא לכך, אילו לא היו מכירים בה, היא לא הייתה מצליחה. אני לא באתי מהעולם הצפונבוני, וגם לא מהשמאל הפוליטי, ולמרות זאת אני לגמרי מזדהה עם פעילי המחאה. סבתא שלי לא תוריש לי מיליונים וגם לא דירה בבאזל, אני עליתי לארץ וגדלתי בפריפריה.. ולמרות זאת המקרר שלי לא ריק, ואני כן אוכלת סושי - ואפילו אוהבת את זה, אני עובדת בעבודה בשכר שהוא מעל המינימום, לומדת במקביל. ובכל זאת, שכר הדירה הוא מטורף - ולא רק בתל אביב! מחאות לא חייבות לבוא מהשכבות החלשות ביותר, אך בעקבות המחאה זו גם הם ירוויחו. אז מרגול, איני מסכימה איתך וחושבת השמחה לעיד פה היא ממש מיותרת! אבל זכותך להביע את דעתך.. אנשים יכולים לאהוב אותך בעקבות זאת או לא, אבל לא לסתום לאף אחד את הפה...
05/08/11 | 10:05
לעומתי אני כן מסכימה עם כל מילה שהיא אמרה.
אני מכירה אישית משפחה שבמקום לתקוע אוהל בכינרת עשתה זאת ברוטשילד. למה לא בעצם יש שם מלא הופעות מלא בריכות מלא מסעדות.
05/08/11 | 12:29