דיבור ישיר
תגובות (53 תגובות ב-39 דיונים)
39. איילת כל הכבוד לך
* טל   06/03/13 | 00:59
38. אוטו-אנטישמיות
השימוש במושג אוטו-אנטשימיות מצדך, ומצד הפלג הימני בכלל הוא לא נכון על גבול האידיוטי. מי ששונא יהודים ומכנה אותם"אוייבים" "בוגדים" " וכן הלאה הם הימנים שכועסים במיוחד על יהודי שמעז להיות בעל דיעה אחרת. זו גזענות אנטי יהודית- אנטישמיות, המבוצעת על ידי יהודים נגד יהודים בגלל שהם יהודים. פה היה מתאים המושג שלך. דיבורים נלוזים כמו אלו שהופיעו במאמר לא הופיעו אף פעם כאשר הועברה ביקורת חריפה (מילולית ואחרת) כנגד מדיניות שמאל נוסח הסכמי אוסלו, או תוכנית ההתנתקות. הפטריוטיזם הזה הוא לא בעד ממשלה/המדינה/הלואומיות וכן הלאה. זו דמגוגיה זולה. מעליבה. וטיפשית כל כך שאני מתקשה להאמין שקיבלת כל הרבה תגובות אוהדות, אבל כנראה ששלום חנוך היטיב ממני לתאר את הציבור
* שחר אגוז   27/02/13 | 23:50
37. נוראי
רואים שאת בנאדם שרחוק מיצירה מרחק שמיים וארץ. הביקורת היא הדלק של היצירה, כשאתה יוצר אתה לא מייצג שום מדינה אלא אך ורק את דעותיך והשקפותיך
* לאיילת   27/02/13 | 20:33
לבגוד במדינה ולירוק בפנים של מי ששומר עליך זאת לא ביקורת
מדוע הכל מותר בשם היצירה? למה היוצרים ה"איכותיים" הם דווקא אלו שיורקים למדינה בפרצוף?
* רונן   27/02/13 | 22:23
36. נכון מאוד...
* להצממ   27/02/13 | 20:19
35. בשם היכולת לחשוב והדמוקרטיה
אמונה דוגמטית היא הרסנית, אני רוצה להאמין שאנחנו חיים במקום יותר נאור ופתוח מאשר בארצות כאלה ואחרות שאוסרות ביקורת. ביקורת מראה שאכפת לנו מהמדינה ואנחנו כאנשים חושבים צריכים לבקר את הדברים ולא רק להסכים בצורה עיוורת למתרחש. בלי שום קשר להשקפה פוליטית לא ציפיתי שמישהו יתהה למה אנחנו מעיזים לבקר את המדינה, אבדנו אם וכאשר נפסיק לבקר. כאשר ביקורת לא תהיה יהיה משטר ויהיו אנשים בלי מעוף ומחשבה, בעתיד כזה אני לא רוצה להיות נוכחת
* נילי   27/02/13 | 19:12
34. tishtok
* le alon   27/02/13 | 19:00
33. תל אביב
עצם העובדה שהסרטים היו מועמדים כנראה מעיד שכן יש הערכה כלפי הסרט והאמריקאים החמודים לא ממש חושבים כמוך. אי הזכייה לא מעידה על כך שאיילת שקד והאקדמיה לקולנוע האמריקאית חושבים אותו דבר, נהפוכו. הכיבוש הוא עובדה בשטח ולפחות ברמה הדוקומנטרית הוא מרתק כי בסופו של דבר מדובר בסיטואציה אנושית ששווה תיעוד. ברמה המציאותית הוא זוועה שגוררת אותנו השאולה בחסות החברים שלך והמפלגה שלך. אף אחד לא אמר שאי אפשר לעשות סרטים ש'אוהדים' לפי הגדרתך את המדיניות הישראלית. מתנחלי יו"ש מוזמנים להסריט סרט דוקומנטרי על חייהם הקשים מנשוא בגבעות. אני לא הייתי בונה על יצירת מופת כי איך נאמר, הקייס שלך קצת חלש כשיש לך כביש שרק אתה יכול לנסוע בו והשכן שלך לא. יוצרו של סרט בודד לא מחויב לאזן בין כלום לכלום. הוא מחויב אך ורק לתעד את האובייקט שהוא בא לתעד. במקרה של חמש מצלמות שבורות, את המאבק של תושבי בילעין דרך עדשת המצלמה של תושב בילעין אחד. התמונה הכללית יכולה להיות מאוזנת יותר רק אם יוצרים דוקומנטריים שאוחזים בדיעותיך ייצרו סרטים מאלפים שמציגים זוויות אחרות של הסכסוך. שוב, לא הייתי בונה על זה כי בסופו של דבר אנשים ימנים לא ממש הוכיחו את עצמם עד היום בעשייה אמנותית. אבל הם יותר ממוזמנים.... בנוגע לשנאה העצמית שאת כל כך אוהבת להאשים בה את כל מי שלא חושב כמוך, את קשקשנית חסרת תקנה. כישראלי, יליד הארץ, יש לי הרבה בעיות עם דברים שמתרחשים פה. הדרך שלי להתמודד עם הבושה שחלק מאחיי הישראלים מביאים עלינו, היא ביקורת וביקורת עצמית , יקירה, היא אבן היסוד של כל יחיד, קבוצה או עם שרוצים להיות תמיד במסלול של השתבחות והשתפרות. דווקא חוסר היכולת להתמודד עם ביקורת עם טענות קצת יותר מרשימות מ"שנאה עצמית" או "הם התחילו" מעידה על חולשת הקייס שלך. ולסיום, עצם העובדה שאת חכ"ית היא תעודת עניות לחברה שלנו, תכלס.
* אלון    27/02/13 | 18:26
כמה סטיראוטיפים בתגובה אחת
* דוד   28/02/13 | 01:22
32. איילת עדיין לא הפנימה מה זו דמוקרטיה
מה זה חופש ביטוי, ומדוע ביקורת זה כל כך חשוב כדי לשמור על כך. מזעזעת...
* אחת   27/02/13 | 18:23
31. איילת שקד מי היה מאמין שאת ח״כ
* אדם   27/02/13 | 12:43
30. איילת אני אוהבת אותך!
* ועכשיו אקרא את מה שכתבת :)   27/02/13 | 09:22
29. 1400 נרצחים ואלפי פצועים.לא שכחנו את "הסכמי אסלה"
* בגלל ממשלת השמאל הארורה   27/02/13 | 02:22
28. איילת, לא לשכוח למה עשרות אלפי אנשים .......
בחרו בכם, תטפלו במסתננים ומהר. המצב לא סובל דיחוי!!!!!!
* שלומי נתניה   26/02/13 | 23:02
27. חומר למחשבה
אז ככה, עצוב לי שכל סרט עם מסר ביקורתי נתפס בעיניך כעוכר ישראל. סרטים מהסוג הזה, הם חגיגה של היותנו דמוקרטיה, אותה דמוקרטיה שהביאה אותך להיות חברת כנסת. אם את רוצה שכל הסרטים יגידו כמה אנחנו נפלאים אני ממליץ שתקחי כמה שיעורי קולנוע מצפון קוראה ידידת ישראל הוותיקה. אני מקווה שאת מודעת, שקראת לחלק נכבד מהציבור היהודי, שאף השתקף בבחירות האחרונות כיותר גדול ממפלגתך האהובה, כנאצים ואנטישמים. אולי אותם נאצים אנטישמים אחראים לחוקים שממנים ומאכילים את 12 הילידים של חברתך הטובה ח"כ אורית סטרוק ועוד כמה אנשים ממפלגתך החביבה. קצת מזון למחשבה מאזרח מודאג
* מישה הוא   26/02/13 | 21:31
26. הרס עצמי
אנחנו הורסים את המדינה שלנו וגם אם פעם חשבו עלינו טוב בעולם גם את זה הרסנו בכל מקום בעולם ישראלים משאירים הרס אחריהם אז חברה הגיע הזמן לדעת להתנהג ולאהוב את הארץ באמת ולא רק להגיד וגם צריך להעניש את מי שעשו את הסרטים האלה כי בסוף נוכל אותה.
* רועי    26/02/13 | 20:26
25. את כול כך צודקת...
וזה באמת מפחיד השנאה העצמית הזאת!
* יםין   26/02/13 | 19:56
24. צודקת לגמרי...
* אני   26/02/13 | 19:54
23. סוף סוף משהו אומר את זה!!
* מכטוכ   26/02/13 | 19:24
22. את צודקת כ'כ....
* אני   26/02/13 | 19:21
21. לשמאלנים שלא הבינו את ביסוס הטענה של איילת:
הטענה של איילת היא לא כנגד זה שמישהו חושב אחרת ממנה ועד עושה על זה סרט, אלא על כך שתעשיית הסרטים בארץ ממנת ומוציאה רק סרטי שמאל. אין סרט אחד שמבקר את המערכת מימין! אפילו הערת שוליים הוא לא סרט ימני אלא סרט נייטרלי. ויש הרבה נושאים לעשות עליהם סרט, לדוגמה יבוש ההתנחלויות, ההיסטוריה היהודית ביו"ש בניית המיתוס הפליסטיני משום דבר, פעולות אנרכיסטים מחו"ל בשטחים ועוד רבים.
* עודד   26/02/13 | 18:11
אף אחד לא מונע ממך לעשות סרט.
ותפסיק לבלבל את המוח כי המדינה בידיים של הימין כבר הרבה שנים, אם לא יצאו סרטים מספיק טובים מהצד ההוא של המפה הפוליטית בטח יש לזה סיבה
* לך על זה.   27/02/13 | 23:52
20. צריך שמישהו יעשה סרט על הצד שלנו...
* רוני   26/02/13 | 18:04
19. צודקת ממש-כל מילה שלה נכונה
* אני   26/02/13 | 18:03
18. איילת אם לא היית נשואה הייתי מציע לך נישואים מזמן !!
גם יפה,גם חכמה,גם ציונית...מה צריך יותר ?!
* דודי   26/02/13 | 17:51
17. אם יהיה סרט על ההפגנות בבילעין
השמאלנים יפגינו ומהר מאוד הסרט יגנזו את הסרט.
* 12   26/02/13 | 16:37
16. שנאה עצמית?
אף אחד לא שונא את עצמו, להפך, יוצרי הסרט ושמאלנים שכמותי אוהבים אות המדינה כפי שאת אף פעם לא תאהבי. את ומפלגתך מייצגים את הגזענות המכוערת ביותר. איכס
* יעל   26/02/13 | 16:22
כן, שנאה עצמית....
נמאס כבר לשמוע את כל הפסיכים שאחרי זריקת אבנים על חיילים, או אחרי הלשנה לאיחוד האירופי אומרים אני אוהב את המדינה יותר מהכו
* דוד   26/02/13 | 18:09
15. כל מילה בסלע! כל הכבוד לך, וטוב שהסרטים האלה הפסידו באוסקר!
* אבי מנחם   26/02/13 | 15:49
14. כל מה שלא נראה לך זו "אנטישמיות". אז מי שונא את עצמו?
* את. איילת. אנטישמית.   26/02/13 | 15:42
13. "מהרסייך ומחריבייך ממך יצאו" נאמר כבר לפני הרבה זמן...
* אני   26/02/13 | 15:21
12. לקרוא לזה אנשימיות זה בורות
איילת שקד היקרה, חברה מתוקנת דואגת לחוליות החלשות שבה וגם לא פוחדת להסתכל להיבטים הפחות נעימים שלה בעיניים, האם צפית בכלל ביצירה הזאת לפני שהשמצת אותה מול כל עם ישראל? האם את מודעת שיש פלסטינים שישראל כבשה מהם שטחים ושגם להם זכות על אדמתם? אם את רוצה לחיות במקום שבו אין מקום לביקורת ושכל ביקורת נחשבת אנטישמיות אז נראה לי שמקומך בקוריאה הצפונית ולא בארץ ישראל. הרבה מאוד אנשים ממשפחתי נספו בשואה ואין לך שום זכות לקרוא לי אנטישמית כשהחזון שלי ליהדות יפה מהי שונה משלך. מאחלת לך לזכות להרגיש סוג של דיכוי והעדר זכויות אדם כפי שחוו משפחתי ברומניה בשנות השלושים וכפי שחווים הפלסטינים במאה ה21. האנטישמית היחידה שאני רואה באופק זאת את ומפלגתך הנאו פשיסטית במסווה של אהבת הארץ וסחבקיות. בנט לא אח שלי כי אף אחד ממשפחתי לא יכול להתנהג בצורה כל כך עיוורת ואכזרית לכל אדם שלא יהודי. אז קחי את קריאות ההסתה שלך נגד השמאל ולכי לשרוף איזה עץ זית מהמרפסת שלך.
* מוארת   26/02/13 | 14:52
אז ככה, כמה דברים..
קודם כל, אין דבר כזה ״פלסטינים״, זה השקר הכי גדול שקיים. וחוץ מזה, לאותם ״פלסטינים״ או יותר נכון ירדנים אין זכות על האדמות האלו, היהודים היו פה כבר לפני כ3000 שנה, ובשנת 70 לספירה גרשו אותנו מהארץ, עכשיו אנחנו חוזרים. האדמות האלה היו שלנו ויישארו לנו לתמיד!!
* א   26/02/13 | 17:35
כמה שנאה בתגובה אחת
פתחת ב"איילת היקרה" , והגעת ל" לכי לשרוף עץ זית". אני מציעה לך , המוארת לשרוף עץ זית. חבל על העץ , אבל מצד שני , אם זה ירגיע אותך - אז אולי זה כדאי.
* ניקי   21/05/13 | 22:48
11. את כל כך צודקת!! השמאל הישראלי הורס לנו את המדינה!
* שימי   26/02/13 | 14:51
10. תתחית!!! צודקת ב-100%
* נוי   26/02/13 | 14:21
9. תתביישי לך! את וחבריך האחרונים שישתמשו בצה"ל.
וכמה חיילים לא רק נפצעו אלה מתו בגללכם? מתו כדי שתגשימו את ההזיות המשיחיות שלכם? עוד כמה ימותו בגלל שטיפת המוח שקבלתם בילדותכם? מגוחך כאשר אנשים גזענים כמוך משתמשים במלה אנטישמיות. וכל מי שלא רוצה לשתוק לנוכח הכיבוש וההרג מתוייג כבוגד. את מביאה את ארה"ב כדוגמא, דוגמא למה? מלחמות מיותרות? מפלגה הזוייה שכל מצעה למנוע מדינה פלסטינית שכבר קמה.
* מיכאל   26/02/13 | 13:18
אדוני היקר, האם אתה למדת פעם את ההיסטוריה של ארץ ישראל?
לצערנו, החיילים שנפצעו או מתו הם אך ורק בגלל השמאלנים שנותנים לגיטימציה לאויבים שלנו לדרוש בעלות על הארץ שלנו ובגללכם אנו נאלצים להילחם בהם כדי לא לוותר על הארץ שלנו!! האם אתה מכיר עוד מדינה בעולם שמוכנה לתת במתנה את הארץ שלה לכל דורש??? ההשקפה שלך נובעת מבורות ומפחד!! זה שיש לנו מדינה זה אך ורק בגלל אנשים אמיצים שהם בדיוק ההפך ממך!! עם האג'נדה שלך אנחנו היינו מאבדים את המדינה שלנו כבר מזמן!!!!!!!!!! אדוני היקר, לך תלמד היסטוריה של ארץ ישראל ואז אולי תבין את המציאות הכואבת שאנו נאלצים לשמור על האדמות ששייכות אך ורק לנו ולא לשום עם אחר!! הפלסטינאים הם ערבים שהגיעו מארצות ערב וארצות ערב לא רוצים לקבל אותם בחזרה כדי להפריע לעם היהודי להקים מדינה! האג'נדה שלהם נובעת משינאה כלפינו ולא מהאמונה שהארץ הזו שייכת להם. חבל שאתה לא רואה את המציאות במשקפיים הנכונים. אולי קצת שקידה בלימודי ההיסטוריה של ארץ ישראל תסייע לך להבין את המציאות שאנו נמצאים בה!
* לפי דבריך - אין לך מושג על מה אתה מדבר!!!   26/02/13 | 14:46
הערבים ממש צריכים את השמאלנים..ממש
אין להם דעה עצמית. הם מחכים שאנחנו נגיד להם מה לעשות. את החמאס הקים השמאל הישראלי, גם את חיזבאללה. טול קורה מבין עיניך. זה שאתה לא אוהב את הערבים, לא אומר שאין להם רצון משלהם. מי שמזלזל באוייב שלו, יפסיד לו. את זה אתה לא רוצה.
* זו היסטוריה? פחחח   26/02/13 | 15:41
-
מי שצריך להתבייש זה אתה :כל ההיסטוריה ניסו להשמידנו וצבא ישראל קם כהגנה עצמית .כיבוש ?את חי בסרט -אין מדינה שנותנת לאוייבים שלה תנאים סוציאלים כמו שאנו נותנים ל"חברה " שלנו -ואיך הם מודים לנו ?במטעני חבלה ומלחמות אינסופיות ......עצוב לי שלמרות הקלות שבה ניתן להשיג מ ידע היום-אתה עדיין חסר השכלה בסיסית בנוגע להיסטוריה היהודית שאני -אגב מאד גאה בה וחבל שאתה לא,ידוע הנאמר "מהרסייך ומחריביך ממך יצאו "אתה מקיים זאת לתפארת .
* צליל   26/02/13 | 16:53
8. את טועה
זאת לא שנאת יהדות, מה שישראל מייצגת זה לא יהדות, יהודי הוא אחד שחי על פי ההלכה, יהודי הוא אחד שנראה כיהודי לגוי. ישראל מנכסת לעצמה את היהדות כי זה התירוץ היחיד שלנו להיות כאן. אל תהיו ליצנים, אתה בא מכוח התורה ואומר שהיית כאן 3000 שנה אבל את השבת אתה לא שומר? בארץ ישראל אתה מאמין ובשבת לא? אתה רוצה תחבורה בשבת ונישואים אזרחיים? איזה מן יהודי אתה? יהודי מחופש? שורש הסכסוך הוא פה, את היהודי תמיד ישנאו בגלל שהוא יהודי, וישנאו אותו עוד יותר אם הוא יהודי שלא שומר תורה ומצוות, כבר ראינו את זה, זה משהו מפליא כשהיהודי שמר על דתו שנאו אותו אבל רק שהוא נטמע בגויים רצחו שש מיליון. אבל להוא ששומר מצוות הערבים לא באים בתלונה, הערבי יודע שהיהודי והתורה שלו צודקת, ערבי מעריך יותר מהרבה יהודים פה בארץ מה היא יהדות. בקוראן התורה מוזכרת (תאוראת') כמה פעמים ומדובר בשבחה ובכך שהיא ההתגלות האלוהית העילאית שהייתה אי פעם. שנאה קיימת בין יהודים גם פה בארץ (חילוני שונא את הדתי) בגלל שהדתי הוא דתי, בגלל שהדתי הוא לא כמו חילוני. דווקא הקול הכי שפוי ששמעתי הוא דווקא של הרב עובדיה יוסף שאין קשר בין מדינת ישראל שהיא פתרון מצוין ליהודים לבין קדושת אדמה וחזון משיחי, לאומנות היא לא יהדות, המושג הזה קיים רק בקשר לדת היהודית ולא בקשר לאדמה. יש יהודים עם שנאה ליהדותם זה ברור, אבל זה לא מתגלם בשנאה למדינת ישראל, זה מתגלם בשנאה לחרדים ולדתיים ולדת היהודית בכלל. שנאה ליהדות ושנאה למדינת ישראל אלה שני דברים שונים לחלוטין. כבר אמר המקובל הצדיק רבי לוי סעדיה נחמני "אין לנו שום סכסוך עם הערבים, יש לנו סכסוך עם אלוקי ישראל".
* אני   26/02/13 | 13:15
7. "לא ראיתי, לא שמעתי, לא אמרתי"
כשיש קומץ אנשים באיראן שמוחים על מה שקורה בארצם, אנחנו נהיה הראשונים לפרגן להם. כך גם ברוסיה, במצרים ואפילו בארצות הברית, כל אותם סרטים שמבקרים את הכניסה של בוש לעיראק הם רק דוגמה לכך. זה לא אומר שהצד הישראלי לא קיים. אנחנו צריכים להיות מאוד גאים שאנחנו חיים במדינה שסרטים כאלה יוצאים ממנה, פחות גאים במדינה שאנשים שיושבים בשלטון, לא רואים את זה.
* צבית אגוזי   26/02/13 | 12:28
6. כיף גדול שאת מייצגת אותי בכנסת
הגיע הזמן שהטון השונא במדינת ישראל יהפוך לטון אוהב. כל מילה שכתבת בסלע.
* מיכל   26/02/13 | 11:53
5. איזה כיף שיש לך כאן בלוג! אין עליך
איילת שקד אדם מדהים בעיני
* משה   26/02/13 | 10:35
4. את מדברת?את שונאת את החרדים לא?
* א א   26/02/13 | 09:37
למה אתה ככה מדבר?
זה שהבית היהודי בעד גיוס של חרדים ושילובם בכלכלת המדינה אינה אומרת שהם שונאים את החרדים. הבית היהודי אוהב את החרדים, והוא כן בעד לאפשר למי שלומד ללמוד. הם יוצאים נגד אלה שלא לומדים ועוקצים את המדינה.
* משה   26/02/13 | 10:33
3. מזל שאת יפה, לפחות זה...
כמה עובדות בסיסיות: 1. מתוך כל הסרטים הדוקומנטרים שנעשו בעולם 2 סרטים ישראלים הגיעו לאוסקר מבחינה מדעית (סטטיסטית) האמריקנים דווקא כן חושבים שמדובר במופת של תרבות בניגוד לסרט על חנן פורת למשל שכשל בלזכות באוסקר גם כן. 2. ישראלי במרכאות - איילת, יקרתי, לא רק מה שמוצא חן בעיניך הוא ישראלי. זה מאוד נוח לשים במרכאות את כל מה שרע ושקשה להתמודד איתו. אנחנו עם כובש ללא מרכאות. עם או בלי שנאה עצמית. זאת עובדה והדרך לפיתרון היא לדבר. כך אמרו כל ראשי השב"כ לשעבר ואני מעדיף להקשיב להם לאלה שבאמת היו שם. 3. השורה הבאה מהווה קטגוריה בפני עצמה בטקס פרסי ההקשרים הלוגים המומצאים: "בעל אג'נדה שמאלנית קיצונית מתובלת בשנאה עצמית מבית מדרשו של ויינינגר." ???? מה??? האם את בטוחה שגם הבימאי הפלסטיני וכל ראשי השב"כ גם יחד סובלים מאותה תסמות חשוכה???? אבל היי, את חברת כנסת :-)
* אבישי   26/02/13 | 09:14
יפה כתבת אבישי
אין הרבה מה להוסיף על תגובתך פרט לעובדה שאנו מבזבזים זמן יקר בזחיחות הדעת שלנו ומתי נבין שככל שנקדים ונדבר איתם כך נצא אנחנו נשכרים!שימי לב אילת יקרה שיש פה אוכוסיה שלמה שעושה דין לעצמה וכאשר פסיקת בגץ אינה לרוחה היא עושה דין לעצמה ושורפת עצי זית ואכן כן תמונות אלו גרמו לי להתבייש בתור אזרחית ישראלית.
* מיכל   26/02/13 | 11:36
לאבישי הדמגוג.
חבר יקר, בטרם אתה זורק סיסמאות ודמגוגיה לאוויר, ברר את העובדות, אבל כרגיל השמאל הישראלי לא מעוניין בעובדות ולא נותן להן לבלבל אותו. אין שום כיבוש, צא מהקונספציה הזו, מעולם לא קוימה פה ישות ריבונית ערבית חוקית ובטח לא פלשתינאית. למעשה הריבון החוקי האחרון, עובר להקמת מדינת ישראל, בטריטוריה של ארץ ישראל הייתה האימפריה העותמאנית אשר בשנות ה - 60 של המאה הקודמת ויתרה על כל תביעותיה בשטח ארץ ישראל. לא קיים שום עם "פלשתיני" מדובר בהמצאה של השמאל הישראלי, מלא השנאה העצמית, אשר על מנת להחזיר לעצמו את השלטון מוכן לעשות הכל, ובכלל זה להשחיר את מדינת ישראל ועמה. בכלל, השם פלשתיני לערבים הוא מגוחך לחלוטין. מטבע הלשון "פלשתינה" ניתנה לאזור הזה על ידי הרומאים, על מנת לנתק את הקשר של עם ישראל עם ארצו. הרומאים והאירופאים, אשר הוציאו את מסעות הצלב לארץ ישראל ומהווים את מקור השנאה הגדול ביותר של האיסלאם הם אלו שנתנו את המונח "פלשתינה" לאזור הזה. היום הערבים המוסלמים לקחו לעצמם את השם שנתנו לאזור הזה, הגדולים שבשונאיהם ובאויביהם. אבישי, אל תיתן לעובדות להטעות אותך. אתה הרי תמשיך ותטען את השטויות שלך מעל דפי כל הטוקבקים. שנאה עצמית הייתה קיימת לאורך דורות בעם ישראל, החל בימי יוסף בן מתיתיהו אשר בגד בעמו וכלה בטרוצקי אשר טען שאין לו שום רצון לשייכו "כיהודי". תצטרף לרשימה הארוכה הזו של שונאי ישראל! בןרחס
* בוריס   26/02/13 | 12:41
מילים כדורבנות!
* sean   26/02/13 | 14:29
כמה שאלות ועובדות
1. ראשי השב"כ לדורותיהם עשו מעשה אחד כשהיו שם ודברו נגד זה ברגע שיצאו. 2. ראשי השב"כ לא נתנו תחזיות מדויקות, בלשון המעטה כבר הרבה מאוד שנים ולכן אין להם שום יתרון. 3. ממי כבשנו בדיוק את יהודה ושומרון אתה יודע? זה היה מירדן במלחמת ששת הימים. אלו היו שטחים שהם, הירדנים, השתלטו עליהם בלי שום אישור מאף אחד. 4. היתה תכנית חלוקה של האו"ם, אנחנו קיבלנו אותה והערבים שהיו כאן לא קבלו אותה. 5. האלימות נגד ישראל התחילה עוד לפני מלחמת ששת הימים. 7. המקום היחיד בעולם שנתן כבוד לטרוריסטים זו מדינת ישראל. שום מדינה אחרת לא רצתה את ערפאת אצלה. אנחנו נתנו להם נשק עם האמירה המטופשת של רבין "בלי בג"ץ ובלי בצלם" הם יטפלו בטרור. אז הם באמת טיפלו בו יפה, טיפחו אותו והפעילו אותו נגדנו. 6. כל מי שיצא נגד התכניות ההזויות והמסוכנות הללו הוגדר כמסית לאלימות. אף אחד לא קרא למי שנתן נשק למחבלים גורם לרצח. לא מסית אלא שותף לרצח. 7. מאז רצח האיום של ראש הממשלה רבין ז"ל, אסור להעביר ביקורת על מהלכי השמאל ואוטואנטישמיות שהם הביאו לעולם, כי זה נחשב לדעות הזויות, למרות שכל מה שהימין אמר קרה, לצערנו. 8. מאז שהתחלנו לדבר על זכויות של הערבים בארץ הזאת והפסקנו לזכור שהארץ הזאת היא שלנו, או לפחות גם שלנו. מעמדנו בעולם החל להתדרדר. 9. הערבים לא חיו כאן מאות שנים. זה שקר ידוע אבל כידוע כל שקר שתחזור עליו מספיק פעמים - יהפוך לאמת בתודעה של הבורים. 10. תזכיר לי בבקשה מתי לאחרונה הראשות הפלסטינאית עשתה משהו לרוצחי יהודים, או לפחות הורידה את מסע ההסתה נגדנו במערכת החינוך שלה? 11. האם אי פעם נתפס יהודי, תושב התנחלות או מזוהה עם הימין, כורת עצים של ערבי? ההפך נתפס, שמאלנים שבאו וכרתו עצים כדי לחמם את האווירה וערבים שהורסים באופן שיטתי חקלאות יהודית בכל רחבי הארץ, תבדוק במושבי השרון , הדרום והגליל וכמובן ההצתות הקבועות ביו"ש שאתה אפחלו לא שומע עליהם, כמה נזק הערבים עושים וזה לא מטופל. 12. כשיהודי מחליט לתפוס את הערבי שפגע בו- הוא עלול לעמוד לדין על תקיפה. 13. המשטרה האמפוטנטית שלנו לא מתעסקת עם ערבים ולכן כשיהודי מגיש תלונה נגד ערבי הוא נחקר מדוע הוא, היהודי, תקף. אני לא משווה אותנו שום מדינה ערבית אלא למדינות מערביות. אנגליה גרשה את ראאד סלח משטחה בגלל שהוא מסית. כידוע אנגליה אינה מופת לאהבת יהודים. אז לפני שאתה תוקף את איילת שקד, ומתבטא בצורה שוביניסטית, נמוכה ומגעילה, כדאי שתדע כמה דברים ותגיב לעניין
* סתם אחד   27/02/13 | 08:25
2. כול כך צודקת
עם סרטים שה שלחנו השנה אי אפשר לישתמש בתרוץ "אטישמים"
* 0000   26/02/13 | 09:08
1. ממש נכון, נמאס כבר מהשנאה העצמית הזאת
האויב הכי גדול של ישראל הוא לא הערבים, אלא הישראלים עצמם, השמאל הקיצוני. כי כשאדם יוצא בצורה הכי ברורה נגד המדינה שלו עצמו, אף אדם ממדינה אחרת לא יתווכח איתו
*  משהי   26/02/13 | 09:02