דיבור ישיר
תגובות (52 תגובות ב-38 דיונים)
38. אין מה להשוות למכור את עמך לאוייב לא שווה לאף מילה הכי לא ראוייה
תחליפי מקצוע כי את לא מבדילה בן רע לטוב
* זיו   30/10/16 | 10:19
37. אני מתפעל מהאי קיו הגבוה של נאוה בוקר,
מדהים,איינשטייו,מוצרט וניוטון עפר לרגליה. וואוו
* רו   30/10/16 | 09:42
36. ובכל זאת עדיף מנשקי מזוזות ואורן חזנים על נרקומנים מסוממים אלכוהוליסטים סוטים ומושחתים שגורמים נזק למדינה במכסה של נאורות ותרבות!!!
* ליאור   30/10/16 | 09:20
35. בצלם לא מייצג את השמאל הנורמלי
אורן חזן מייצג את הימין הנורמלי
* טל   30/10/16 | 08:03
34. אלימות הימין
כאשר ראש הממשלה מסית נגד הערבים והשמאל מה יגדו אזבוי הקיר הפרחח גולום לא ראוי לדמעה של אברמוביץ
* מוריס   30/10/16 | 07:47
33. אברומוביץ העיתנאי
מר אברומוביץ שים לב מדבר אליך אח לנשק אתה נכה צה"ל וגם אני חבל שאתה מנבל את הפה על הימין שנינו נלחמנו על המולדת אני ימני שקול אבל לא מנבל את הפה על אף אחד שהוא יהודי מזה פדיחה בערבית! פה'דם'יהודי'חי'השם אילוהים ישמור עלינו הבנת מר עיתונאי אז ניקודה'''
* שלום   30/10/16 | 06:54
32. תמשיכי, את בדרך הנכונה להמיר את דתך בגלל לחץ חברתי
אנשים טפשים יש בכל מקום. אם אני אתחיל למנות את כל המושחתים/מטומטמים במחנה "השמאל" יכלה הזמן והמה לא יכלו. פשוט פחות מדברים עליהם אז פחות נחשפים עליהם. דיעה פוליטית נשענת על אידיאולוגיה, על אמונות ואג'נדות ולא על פרסונות. קחי את זה בחשבון בפעם הבאה שמישהו ב"מערכת" זורק לך העלבה כלשהי
* ינתי   30/10/16 | 06:22
31. חחח היא השוותה בין חגי אלעד לסרסורים ודגי הרקק של ההימורים בבולגריה שמאכלסים את הימין היום
צחוקים חברה תתבוננו טוב טוב מה קורה
* אבי   29/10/16 | 23:11
30. צביעות
הרי ידוע במי תומכים שופטי המשפט בישראל דוגמא חנין זועבי. השתתפה במשט של טרור מסיתה לטרור וכלום בית המשפט אפילו לא הרשיע אותה. אורן חזן בית המשפט מרשיע אותו על עברו בדיחה של שופטים תמר זנדברג צרכה סמים ומי לא הפאדיחה הגדולה שקיימת מערכת משפט כזאת בישראל
* בר   29/10/16 | 21:50
הבחור סרסר בנשים!
שום צביעות - האדם הזה לא ראוי לשבת בכנסת או בשום מוסד ציבורי אחר! מבזה את הימין !
* שום צביעות!    30/10/16 | 08:03
29. הפאדיחה
זה לעשות הסכם אוסלו עם מחבלים ולעשות משא ומתן עם מרצחים
* אמיר   29/10/16 | 18:48
ביבי שחרר הרבה מאוד מרצחים
* גיורא   29/10/16 | 23:54
שקרן. ביבי לא שיחרר כלום
ביבי מגן עלינו מפני דאעש ואיראן
*  אמיר   30/10/16 | 06:53
28. אורן חזן לא הורשע בסחר בנשים. ( סרסור). תקראי את פסק דין ותביני שהוא למעשה זכה במשפט.
אמנון אברמוביץ לא כל כך גיבור. הטנק שלו נפגע והוא ברח עם הטנק לאזור ההטסה לבתי חולים בארץ. את יכולה לכתוב מה שאת רוצה. רצוי שתדייקי.
* ירונה   29/10/16 | 17:32
נו דיי תעשה לפחות גוגל על אמנון אברמוביץ
הוא קיבל את אות הגבורה. הוא לא ברח. אל תבלבל את המוח.
* תדייק בעצמך   29/10/16 | 20:16
שקר
אמנון אברמוביץ המשיך לנהוג בטנק בכוחותיו האחרונים אחרי שנשרף כי חשב שיש עוד חיילים חיים בטנק ורצה להצילם - על כך קיבל צל"ש מהרמטכ"ל אחרי המלחמה. בית המשפט פסק שאורן חזן שלח זונות ללקוחות הקזינו ולכן המילה סרסור לא מהווה הוצאת דיבה. בפעם הבאה רצוי שתדייק ירונה
* אני   29/10/16 | 21:14
רצוי לא להקליד סתם תגובות שקריות !
* התבלבלת   30/10/16 | 08:04
27. יותר מפחיד רונל פישר רות דוד מאורן חזן
* שרה   29/10/16 | 17:20
אורן חזן זה התחתית. זה קרקעית התהום!
* לא !    30/10/16 | 08:05
26. יאללה שילך להיות סרסור יותר מתאים לו הדוחה הזה.
* אני   29/10/16 | 14:02
25. מה לעזאזל הליצן הזה חזן עושה בכנסת מה הוא לא מתבייש או מה מההתנהגות שלו.
* דנה   29/10/16 | 14:01
24. אין ימין ושמאל יותר. יש ציונים ואנטי ציונים, משני הצדדים
גם מי שהולך לאו"ם וגם מי שרוצה פה מדינה אחת הוא אנטי ציוני. כל השאר חושבים פחות או יותר אותו דבר, והם הרוב. הליכוד הופך לצערי לאנטי ציוני, עם גורמים כמו רגב, חזן ודומיהם, במקום בני בגין, הנגבי ואפילו ביבי, שאם היה לו חוט שדרה, היה מסלק גורמים אלה מהליכוד.
* לחשוב אחרת   29/10/16 | 13:48
23. חגי גלעד ייצג אותי ועוד רבים. מה את משווה?
חזן, ביטון ועוד הרבה אצלכם בימין מייצגים את כל מה שרע, מושחת, בהמי ומטומטם במדינה. איך את יכולה להשוות את האפסים האלה לחגי גלעד?! מה הקשר?!
* שנוקי   29/10/16 | 13:42
22. חגי אלעד עשה כבוד
לשמאל ימין ןכל אדם הגון בארץ
* אור   29/10/16 | 13:37
21. בית המשפט לא קבע שחזן עסק בסרסרות
הוא קבע שהשימוש במילה "סרסור" מצד כתב החדשות היה לגיטימי. והימין מכיל מליוני אנשים אז מה זה רלוונטי שבן אדם אחד מקלל לכול שאר המיליונים ? כרגיל התקשורת עושה מניפולציות של מילים , סילופים וחצאי אמיתות.
* ארז   29/10/16 | 13:33
20. לאברמוביץ היקר כנסו!
מעריך ומוקיר ומכבד את תרומתך בצבא. אבל זה לא אומר שאתה יכול לשבת באולפן וללכלך כל היום על הימין. תרגיע אדון אברמוביץ פרשן צריך להיות ניטרלי
* אברום   29/10/16 | 13:32
דברי אלוהים חיים
אני מבין שעשית תואר ראשון בתקשורת ועיתונות ועל סמך לימודיך קבעת שפרשן צריך להיות נייטרלי? זה כמעט כמו להגיד שחופש העיתונות משמעו שעיתונאי צריך לסתום ולהגיד אמן. יפה-החכמתי!
* אחד שהחכים   29/10/16 | 15:55
צודק פרשן לא צריך להביע את הדעות האישיות
* vli   30/10/16 | 05:21
19. אברמוביץ
לא מסכימה עם אברמוביץ בשום מילה ודבר אבל לקלל ככה בושה וחרפה וגם אני ימנית וגלעד מבצלם בושה לשמאל
* אנה   29/10/16 | 13:25
18. גם אני מאוד ניפגע , חזן צריך לעוף ומיד, ונתנער מכל החוליגנים
* רפאל   29/10/16 | 13:24
17. בקשר לאורן חזן... לא מבין מה הבעיה?!?!?
לא שחיתות. לא זנות ע'חמשלם המיסים. חיים פרטיים לגמרי. טוב שהוא בכנסת. לגבי השאר זו באמת בושה לנו....
* בן   29/10/16 | 13:22
16. כשאנשים לוקחים את הפוליטיקה רחוק מידי
אותו הימני שצעק על אמנון אברמוביץ' עשה את זה, כמובן אחרי שאמנון אברמוביץ' עשה את זה בעצמו. כולם כנראה שכחו שהמקום שהפוליטיקה צריכה להישאר בו זה הכנסת ולנו יש גישה למקום הזה בבחירות. כמובן שאין דבר רע יותר מלבייש בן אדם, ולא משנה מאיזו סיבה, ושזה קורה בגלל נושא כללי כמו פוליטיקה זה פשוט חולני. כולם יצאו מפרופורציות, וזה תקף גם לגבי השמאל שמנסה להשליט על המדינה בכוח את האידיאולוגיה שלו באמצעות כל מיני גופים שאמורים בכלל להיות נייטרלים, וכל זה שהוא רק מיעוט שלא השיג רוב בבחירות. ומצד שני שם את האידיאולוגיה שלו מעל לחוק בשמם של כל מיני הסכמים בינלאומיים ואמנות שנחתמו לפני שנים רבות שהמצב בעולם היה שונה/ חוקים מעוותים שיצרו גופים של האום שהם כמובן מושפעים מהרוב האוטומטי ששונא אותנו. זה פוגע בשלמות העם ובחוסן של החברה. כמובן שזה לא בסדר אבל זה התפקיד של הממשלה והכנסת לטפל באופן חוקי בדבר הזה ואין לשום אדם שחושב שהדרך שלו נכונה זכות לנסות לטפל בזה בכך ששמאלנים שרובם לא עד כדי כך קיצוניים יפחדו להסתובב ברחובות.
* טל   29/10/16 | 13:11
15. הדבר הכי טוב שקראתי לאחרונה.
מדויק מאוד!
* גלי   29/10/16 | 13:04
14. לא מפתיע
תבדקו את כל אמיצי וגיבורי ישראל,שקוראים השמאלנים ,ואנשי המרכז בוגדים. מה עשה ביטן בצבא,מה עשה חזן בצבא,מה עשו לה פמיליה בצבא,מה עשו אנשי להבה בצבא,מה עשה אלקין בצבא,מה עשתה מירי רגב,ולא שיגידו את דרגתה, רוב אנשי הימין האלימים שגורמים לשנאת אחים במדינה,הם אוכלי חינם,דפרים,שלא תרמו ולא תורמים. חיים על חשבון המדינה
* יעקובלו   29/10/16 | 12:55
13. כתבה מתלקקת שנודפת מריח של אחורי השמאל
לא מזלזל בבנכה צה"ל אבל זה לא אומר שהוא יכול לעשות ולומר מה שהוא רוצה בגלל זאת. נכון האיש המתלהם הוא בנאדם קיצוני וגס אבל צריך לזכור שיש הרבה כמותו שמדברים איך שהם יודעים. אפשר להמשיך עוד ועוד אאל הנקודה שלי היא שגדולים וטובים מאמנון נפלו בלשונם וזה לא מצדיק אותם. בקשר לחזן עצוב. הבנאדם שינה את אורח חיו ואולי כדאי לשמוע מה יש לו לומר לפני הכל.
* אני   29/10/16 | 12:36
12. במקום להתעסק בחזן ..מה עם כל הבוגדים??????
הראל מרגלית הערל , גלאון, שפיר, חגי אלעד , אופנהיימר, עתונאי הארץ , ועוד ועוד ועוד
* חיים   29/10/16 | 12:35
11. צודקת! אורן חזן מבייש את הליכודניקים האמיתיים
הליכוד זה לא אורן חזן, וחבל מאוד שהטמבל הזה נבחר. הוא מטיל כתם על כל האנשים הטובים בליכוד.
* אורני   29/10/16 | 12:12
10. גם לי היה קזינו
צבועים
* טרמפ דונלד   29/10/16 | 12:10
הימןרים
לא כל מי שלא מהמר ולא אוהב הימורים, הוא צבוע! אם אתה חושב שכולם עושים קזינו אתה טועה. תעשה מה שבראש שלך , רק אל תהיה לי בהית המחוקקים שלי
* אני   29/10/16 | 13:58
9. הימין זה לא בושה, זה סכנה לאסון היסטורי
* גבי   29/10/16 | 12:00
8. את צריכה להתבייש כל הזמן , לא רק בילק
הימין מביא על כל בר דעת אסון!
* בלונדי   29/10/16 | 11:54
ומי אמר שאתה "בר דעת" ולא סתם אחד שחיי בספקולציה
הגישה הימנית היא מאוד ריאלית ונובעת מההתנהגויות שהאויב מפגין, מהרגליו מחוקיו מהדת שלו ובעיקר מנסיון היסטורי. לעומת זאת ותקן אותי אם אני טועה, הגישה השמאלנית נבנית כולה על ספקולציות והשערות של מה יהיה אם ו..., ושכדאי לנסות בכל מקרה להגיע לשלום גם אם זה נראה לא הגיוני מכל הבחינות. אולי הגישה הימנית מקובעת למחשבה שהאוייב לא יכול להשתנות אבל מנגד הגישה השמאלנית מקובעת למחשבה שהאויב חושב כמונו ואפשר להגיע איתו להסכם. יש עוד הרבה מאפיינים של התרבות וההרגלים של האוייב שאתה צריך לדעת כדי להבין בכלל מה גודל השוני בין התפישה שלך לבין התפישה של האויב. וכיוון שהפוליטיקאים שלנו עסוקים רק בלפלג ולגרום לנו לחשוב שהדרך הפוליטית האחרת היא חסרת היגיון אז אני אסביר לך משהו חשוב, המטרה של הימנים היא לא לחיות על החרב ולא להילחם עד המוות בגלל סוג של פאשיזם, המטרה היא שהעם בישראל יחיה חיי רווחה חופשיים ועצמאיים, אותה מטרה שדעה פוליטית באה רק כדי להציג דרך אליה. למעשה ושמישהו יתקן אותי אם אני טועה, זאת המטרה שלשמה הוקמה המדינה ולשמה נלחמנו את כל המלחמות והקרבנו כל כך הרבה. תסביר לי משהו, לפי ההתנהלות והדברים של הפוליטיקאים מהשמאל, נראה לך שזאת גם המטרה שלהם? או שאולי מאז הנסיון הכושל של הסכמי אוסלו המטרה הוחלפה ועכשיו היא השגת שלום בכל תנאי גם אם הוא ייפגע במטרה הראשונה שלשמה הוקמה המדינה?
* טל   29/10/16 | 13:29
7. נכון מסכים איתך. , שחזן , וגולן שקילל את אברמוביץ הם חרפה לימין , גם גלעד מנכ״ל בצלם הוא חרפה לשמאל , ועזרא נאווי שמסגיר פלסטינים שמוכרים אדמות לשבכ הפלסטיני הוא חרפה
אנשים שמגדירים עצמם לוחמי זכויות אדם , שהתפקיד חשוב מאוד מאוד , מתגלים כרודפי בצע ופרסום שכל מה שמניע אותם זה אינטרסים עצמיים ולא באמת זכויות אדם , באיזה מחלקה טס מר גלעד לאום , איפה ישן מר גלעד מי ממן את הטיסות המסעדות והסייטות שלו במסעותיו להוצאת דיבה על ישראל , מי ממן את עזרה נאווי שמסגיר פלסטינים לשבכ הפלסטיני שמיתגאה בכך שרצחו אותם וקורא לעצמו פעיל זכויות אדם , אנשים אלה הם לא חרפה ?? הם חרפה בכל מובן המילה ובושה לעם היהודי , אלה הם אותם פקידי קפו ששלחו מיליוני יהודים למחנות המוות בדיוק אותם אנשים שמשתפים פעולה עם רוצחינו .!!!
* צ'יף    29/10/16 | 11:54
6. הבושה
יותר מבייש להיות בצד של חגי אלעד והשמאל...
* עוז   29/10/16 | 11:51
5. סטטיסטית רוב הימניים ג'ובניקים והשמאלנים קרביים
ממחיש כמובן מי קורץ מחומר יותר טוב.
* תותחן   29/10/16 | 11:50
לפי איזו סטטיסטיקה בידיוק?
רוב האנשים שאתה בטח קורא להם מתנחלים מתגייסים ליחידות קרביות, תל אביב- בירת השמאל היא עיר עם אחוזי גיוס נמוכים יחסית. מציע לך להתעמק קצת בנושא לפני שאתה סתם קובע דברים. בנוסף, אני מנחש שאתה שמאלני, זה עניין טבעי אצלכם להתייחס לדעות ולרעיונות שלכם בתור עובדות, אז תגיד משהו, יש לך ידע בנושא לפני שאתה זורק את זה לאוויר? ואם באמת קורצתם מחומר טוב יותר, למה אתם לא שולטים פה ורק הופכים למעטים יותר, קיצוניים יותר ושנואים יותר על הרוב ככל שהשנים חולפות?
* טל   29/10/16 | 16:18
...
צודק... במלחמת יום כיפור...
* ...   29/10/16 | 18:57
4. אני מתבייש להיות שמאלני, הקרן החדשה וג׳ורג׳ סורוס הם חרפה!
* רוני   29/10/16 | 11:37
3. אורן הישראלי היפה וגם הישראלי שצעק
לאמנון אברמוביץ ניחשב לישראלי ימני ואכפתי מהמדינה , ומה שאת עושה עכשיו אורית האתייפיפות הזאת שלך לא מייצג את הימין מתיי תהיי אמיתית בדעותייך דברי איתנו ,תודה
* אא   29/10/16 | 11:28
ואללה?
מקווה שאת/ה מבינ/ה מה התכוונת להגיד כי אנחנו לא. כשתלמד/י להתנסח ולכתוב דבר/י איתנו. על החתום, שמאלן בוגד במדינה משתפ וכיוב
* שמאלן בוגד   29/10/16 | 15:51
2. גם את מתיימרת להיות דתייה ולא מייצגת אותי
צריך לעשות הפרדה דיכוטומיה בין השקפות ותפיסות עולם לבין אופי אישיות יצרים ותחביבים... השמאל מעדיף לערבב כדי שטראמפ לא יבחר למרות שההשפעה של תפיסות עולם הרבה יותר משמעותית בכל הקשור לפוליטיקאים ברור שכדתייה ופמיניסטית מעדיפה פוליטיקאים עם עבר פחות הולל אבל האלטרנטיבה ....
* קונקרטית    27/10/16 | 19:45
1. איפה אפשר לצפות בסרטונים האלה?
גם בזה של הפעיל ימין שצועק וגם בצינור לילה?
* עינב   27/10/16 | 19:33