תכניות קשת
תגובות (61 תגובות ב-35 דיונים)
35. כל יום אני מופתע מחדש מכמה שהשמאלנים יכולים להיות עיוורים
וזו לא רק את, יש עוד כמה אנשים פה עם דעה כמו שלך... עצם העובדה שאת לא יודעת איך מתייחסים לגלעד שליט ומה סדר היום שלו לא צריך לגרום לך לפנטז שאולי טוב לו שם ואולי לא. באופן חד משמעי אני אומר לך הוא עובר שבעה מדורי גיהנום שם, ואיך אני יודע?? שאלה טובה, כבר כמה מאות שבויים\חטופים או איך שתקראו לזה חזרו משבי מארצות ערב שונות ופשוט כולם מספרים על אותם עינוים השפלות והרעבות מצד השובים, אז הגיון בריא אומר שגם גלעד עובר את אותם העינוים ואולי גרוע יותר. אבל את יכולה להמשיך לפנטז ולחלום שאולי גלעד אוכל כמו שצריך ובכלל כיף לו שם, הרי זה מה שאתם עושים כל היום בבועה התל אביבית לא?
* שלומי   01/05/10 | 23:27
34. חבל שיש כאן תגובות פרימיטיביות...
חבל מאוד שבמדינת ישראל בה אמורה להתקיים דמוקרטיה (ואולי גם קצת פלורליזם?) קמות תגובות כ"כ קיצוניות מול דעתו המנומקת והנכונה של אדם משכיל. נראה אתכם מגיבים לדעות באתר של "הארץ". זה רק מוכיח כמה בורות מסתובבת בינינו...
* סטודנטית   26/04/10 | 22:27
33. ההבדל הוא...
שבוי הוא חייל אשר נלקח בשבי תוך כדי לחימה פעילה בעוד שחטוף הוא אחד אשר נחטף שלא בזמן לחימה פעילה. המחבלים אשר צהל תופס כיום הם עצירים מאחר ויש להם תאריך שחרור. דבר נוסף, אולי ניתן היה להתייחס לגלעד כשבוי אם היה מקבל זכויות של אחד.
* אלון   26/04/10 | 12:44
יש לך בכלל מושג
כמה שבויים לשעבר יש בישראל שלא עסקו "בלחימה פעילה" בזמן שנפלו בשבי? למשל שבויי העיר העתיקה שהיו בשבי הירדני ועוד ועוד בלי סוף דוגמאות. בנוסף, האם יש לך מושג כמה שבויים היו בסוריה ללא שום זכויות וללא ביקורי צלב אדום? המילה "חטופים" בהקשר לחיילים היא מילה משוקצת והסידרה רק תחזק ותנציח אותה.
* גג   26/04/10 | 13:18
32. מה שאני חושבת-כנסו!!
אני חושבת שהסיבה המרכזית לכך שאנו תופשים את חיילינו כ"ילדים" או כפי שנאמר בכתבה- כ"חטופים" היא הסיבה הפשוטה- הם באמת ילדים, הילדים של כולנו. לצערנו אנחנו מדינה שנאבקת יום יום, דקה דקה על קיומה. מדינת ישראל איננה דבר מובן מאליו. לכל אחד מאיתנו יש בן/בת, אח/אחות, חבר/חברה שמשרתים בצבא ונלחמים. עם ישראל הפך להיות עם צבא. והצבא הוא העם. לכן, כשחייל נהרג חלילה, נחטף וכו' אנחנו כחברה לוקחים את זה למקום הכי עמוק, הכי פרטי ואישי כאילו היה מדובר באחד מיקירנו ,שכן הקלות שבה יכולנו אנו לעמוד במקום אותה משפחה שכולה היא כל כך מפחידה.
* איילת   26/04/10 | 11:18
מה את קושרה עכשיו
* אלון   26/04/10 | 12:44
31. הם שימשו קלף מיקוח
גם כשחוטפים בכירים ערבים מלבנון וכדומה הם נקראים חטופים כי המטרה להשתמש בהם ככלי מיקוח.
* חטופים כי   26/04/10 | 10:47
30. חבורת צדקנים מתלהמים
מה כולכם קופצים? בסה"כ הכל הטענה היא שהדרך בה הדברים מוצגים והמונחים בהם משתמשים משפיעים מאד על דעת הקהל ,על השקפת העולם שלו בנושא ועל הדרך שבה הוא מתמודד עם המציאות וכן גם על המחיר שיש לזה. השם גלעד שליט אגב לא מוזכר אף לא פעם אחת. בסך הכל בתגובות המתלהמות שלכם אתם מוכיחים שהד"ר צודק! לרובנו (אם לא לכולנו) אין שום מושג איך נראים חיים בשבי לא של השבויים שלנו ולא של השבויים שלהם ובכל זאת אתם כל כך בטוחים בצדקתכם בדיוק כמו שהמנהיגים, התקשורת ובעיקר הפעילים למען שחרור החטופים לדורותיהם רוצים שתהיו. אנחנו לא מכירים את הצד השני באמת, אנחנו מכירים אותו רק כמו שהתקשורת הישראלית מציגה אותו ובאופן טבעי מאד היא מציגה אותו באופן חד צדדי לא שוויוני ומניפולטיבי. כשהתקשורת העולמית מציגה את ישראל באופן שלילי כולנו טוענים ששוטפים לאזרחים בעולם את המח נגדנו. למה אתם חושבים שהתקשורת הישראלית היא כל כך תמימה ואובייקטיבית ולא משפיעה מאד על הדעה שלנו?
* יעל   25/04/10 | 23:36
29. נכון ביותר....
* אני   25/04/10 | 23:17
28. אצלנו הם לא שבויים הם אורחים מקבלי כל טוב
אז חטוף זו מילה עדינה לאדם שלא ראה אור יום 4 שנים
itaisabi   25/04/10 | 22:53
27. מעניין...
* ענת   25/04/10 | 22:52
26. באמת שמעתי על שבויים לשעבר שכועסים
למה קוראים לסדרה "חטופים" ולא "שבויים". אולי הפרשנות הזו היא התשובה למה.
* .   25/04/10 | 22:49
ממש לא כך
השבויים לשעבר רותחים על שם הסידרה, כי היא היא זו שתנציח לתמיד את המילה הזו. ודבר נוסף - הפרשנות של הד"ר שגויה ומופרכת.
* גג   26/04/10 | 12:01
25. כל מילה בסלע - כל הכבוד!
ד"ר זנדברג - לא תאמין, אבל לפני מעט למעלה מחודש היה לי וויכוח עם כל בני המשפחה שלי בדיוק בדיוק בנושא הזה. ובאותו מעמד פתחנו את מילון אבן שושן ובמקום הוכחתי להם ש"חטוף" זה מונח הסברתי שנועד לשרת את מדינת ישראל במסע ההסברה שלה (פנימה והחוצה) והוא לחלוטין לא אובייקטיבי ולא מייצג את המציאות כפי שהיא... כל הכבוד, מרענן לקרוא מדי פעם מאמרים קצת שפויים...
* ערן   25/04/10 | 22:18
24. פשוט איכס של ד"ר, גועל נפש, מביא בחילה.
* יוני   25/04/10 | 22:09
23. נמאס כבר מהשמאלנים האלה..
ואם כבר אתה משווה בין הצדדים למה לא דברת על היחס "הנוראי" שמתייחסים פה ל"חטופים" שלהם?
* חלאס איתכם!   25/04/10 | 22:08
22. זה עניין של מינוח
שים לב איך קוראים לתפילה לחזרתם בסידור התפילה היהודי: תפילה לשלום השבויים והנעדרים" שמת לב? או שאתה לא יהודי בכלל?
* עיבי   25/04/10 | 21:58
21. בא לי להקיא עליך!
לא מגיע לך לחיות במדינה הזאת, תעבור לעזה שם יקבלו אותך יפה, אני מתביישת באנשים כמוך ובזה להם!! אתם חיות ולא בני אדם, עד שהבן שלך/ קרוב משפחה שלך לא ימות מהטרוריסטים האלה אתה לא תבין
* נטע   25/04/10 | 20:46
20. לא הבנתי למה כל המגיבים פה
משווים בין גלעד שליט לאסירים הביטחוניים. הדוקטור בכלל לא דיבר עליהם אלא על המצב של החטופים בסדרה ולמה קוראים לסדרה "חטופים" ולא "שבויים".
* ליאת   25/04/10 | 20:45
19. כולנו שבויים
באשליה שבישראל תנאי המוחזקים הם טובים יותר. בתור מי שיצא לו לראות מבפנים איך נראות המכלאות (שימו לב גם איך קוראים למתקן בו הם מוחזקים) של אלו החשודים כפעילי טרור (החשודים בלבד, אגב, כי הם מעולם לא עמדו למשפט ולא הוגש נגדם כתב אישום) אני יכול בבירור לומר שאף אחד מהם לא ממש זוכה לביקורים, השכלה, אוכל כמו שצריך ושאר ההבלים שאתם משכנעים את עצמכם באמיתותם על מנת שתוכלו לישון טוב בלילה
* הממ..   25/04/10 | 20:38
אל תדבר על דברים שאינך יודע!
בתור סוהרת לשעבר אני יוכולה לומר לך שלא קוראים לתאים מכלאות אני לא יודעת מי סיפר לך את הקישקוש הזה! והם מוחזקים בתנאים טובים מאוד... סיגריות.. רדיו... מאוורר... ותתפלא גם ביקורים... מי שאומר לך אחרת שקרן.. אני ראיתי במו עיניי
* סוהרת לשעבר   25/04/10 | 22:28
18. אם הד"ר חושב שהמצב אינו א-סימטרי
שיקפוץ.מבלבל בשכל.
* איר   25/04/10 | 20:19
17. גם בלי קשר לקלטת שלו
עצם זה שהוא לא נמצא במקום גלוי אלא נמצא "אי-שם" ואי-אפשר לדעת מה קורה איתו (חוץ מביקורים נדירים של "הצלב האדום") זה כבר ההבדל. השבויים הפלסטינים שנמצאים בישראל נמצאים במתקנים מוכרים וחוץ מכל הזכויות, שמורן ציינה, הם אפילו זוכים ללמוד ולהשלים תארים. מאיפה בכלל באה ההשוואה הטיפשית הזאת?
* non   25/04/10 | 20:15
16. החטופים אצלנו הם שבויים שנותנים להם כל מה שהם רק צריכים
כולל ביקורים כולל השכלה כולל אוכל כמו שצריך אני משוכנע שגלעד לא נמצא במלון 5 כוכבים
* ישראלי    25/04/10 | 20:06
15. מה זה משנה שבוי או חטוף?
המאבק הוא א-סימטרי בגלל התנאים שבו מוחזקים השבויים/חטופים והערך לחיי אדם שיש לנו לעומתם... משחקי מילים לא יעזרו לטשטש את ההבדלים
* חנה   25/04/10 | 19:38
מי דיבר על זה בכלל?
הד"ר מדבר על זה שהחיילים בסדרה חדרו באופן אקטיבי לשטח האויב ולכן נחטפו, לכן הם צריכים להיקרא שבויים ולא חטופים.
* עופר   25/04/10 | 20:49
14. כל אלה שמתעצבנים, אתם לא מבינים משהו בסיסי:
דווקא בגלל זה שגלעד שליט הוא שבוי (= ומגיעים לו לקבל ביקורים מהצלב האדום ותנאים נאותים), היה אפשר לצפות שנקרא לו שבוי, וככה נדגיש את זה שהוא לא מקבל את מה ששבוי אמור לקבל. אם הוא חטוף, כמו שהילד אורון ירדן היה חטוף, אז ממילא זה משהו שאין לו כללים, ולכן גם לא "מגיע לו" לקבל ביקורים וכד'. אתם לא מבינים שאתם בעצם אמורים להסכים עם הד"ר הזה?
* רונית   25/04/10 | 18:48
וואלה צודקת
* אחד שמבין   25/04/10 | 19:10
תשימי לב ש
כבר בכותרת הד"ר טוען כי ישראל עושה שימוש מכוון במילה חטוף ורואה עצמה כצד הנפגע (ורומז שהצדדים נפגעים באותה מידה) אז נדמה לי שאת לא מסכימה איתו
* לדעתי   25/04/10 | 19:49
מצד שני:
אם הוא היה "שבוי", אז הוא "נציג" הצבא, וישראל חייבת לפעול למענו. אם הוא "חטוף", אז הוא סתם מישהו בלי מזל, וישראל יכולה להזניח אותו שם כמה שנים טובות.
* גם רונית   25/04/10 | 20:10
כן אנשים כאן מתנפחים סתם
* יערה   25/04/10 | 20:49
נכון!
ובגלל זה הרבה אנשים כועסים למה קוראים לסדרה חטופים ולא שבויים.
* אני   25/04/10 | 22:52
13. אני מקווה שאתה קורא את התגובות פה כי אנשים אומרים פה דברים מדהימים
* ולא צריך תואר כדי להבין   25/04/10 | 18:01
12. ישראלי שפשע בתאילנד אינו שבוי אלא אסיר, כמו הפלסטיני שפשע בישראל
ההבדל המהותי כל כך בין חטוף ישראלי בשבי הערבי לבין אסיר פלשתיני בכלא הישראלי אינו קשור לדת או למדינה. גלעד שליט נחטף מתוך גבולות מדינתו ונלקח למדינה זרה שם הוא כלוא. לזה קוראים חטיפה. פלשתיני שנכנס לישראל וביצע בה פיגוע טרור, משמע עבר על חוקי המדינה, הוא אסיר ולא חטוף. הוא נכנס למדינה מרצונו ולא נלקח לתוכה בכח. כל ישראלי שפשע במדינה זרה הוא אסיר זר ולא חטוף, וכך גם האסירים הפלשתינים בישראל. מדובר בהבדל מהותי.
* פה קבור הכלב   25/04/10 | 18:01
11. אתה עושה בושה לתואר דוקטור! אנא ממך אל תקרא לעצמך דוקטור
* דוקטור שטות   25/04/10 | 18:01
10. ביום שגלעד שליט יקבל את התנאים שהזבלים פה מקבלים תקרא לו שבוי ..הולך !?
* כמה חכם ככה טיפש    25/04/10 | 18:00
9. בונא כמה שאתם חכמים ככה אתם שרוטים יותר! אל תסבכו תעניינים טיפשים !
* יאלה יאלה הביתה    25/04/10 | 17:58
8. ד"ר אייל,
חטוף הוא אדם המוחזק בתנאי שפל, מוחזק במקלט ללא אור יום, ללא אוכל, ללא מקלחת, שסובל מאלימות כלפיו (מילולית ו/או פיזית), ללא אדם לשוחח עימו, ללא כל תנאי מחייה אלמנטרי!!!! שבוי הוא אדם שנלקח בעת ביצוע מעשה, אך עם זאת מוחזק בתא, אוכל 3 ארוחות חמות ביום, מקלחות, מיטה, שמיכה, זכאי ל-3 תפילות, נמצא בחברת בני אדם ואפילו שאר חבריו לארגון, מקבל סיגריות ואפילו ביקורים!!!!! אינני מסוגלת להבין כיצד בכלל הינך מסוגל לבצע הקבלה שכזו בין אדם המוחזק במדינת ישראל ולבין אדם שמוחזק אצל ארגון ט-ר-ו-ר צר לי שנועם ואביבה שליט צריכים להיות חשופים לשטויות שפירסמת..
* מורן   25/04/10 | 17:55
גברת מורן
אני מבינה שברשותך הלו"ז היומי של גלעד שליט ושוביו...לא את ולא אני יודעות (בטח לא ברמה וודאית) אילו תנאים גלעד שליט מקבל .גם אני בטוחה שהתנאים פחות טובים מאלו של השבויים הפלסטינים אבל מאיפה בדיוק את יודעת שהוא לא מקבל תנאי מחייה אלמנטרים? ישבת איתו בשבי? נכון שהטור מקומם, הוא מתעסק בנושא מאד רגיש באופן מילוני ויבש ובטון לאקוני אבל בעיקר הוא מרגיז כי יש בו הרבה אמת, אין מה לעשות הפן היח"צני והדרך בה התקשורת וגופים שיש להם אינטרס מציגים את הנושא הם אלו שמנתבים את דעת הקהל וכך גם משפיעים על מקבלי ההחלטות. אתם יכולים לצעוק ולהתלהם שאני שמאלנית ושאני אתבייש לי וכו וכו אבל לפחות תהיו כנים עם עצמכם ותודו שהדרך בה אתם (וגם אני) רואים את הדברים רחוקה מאד מלהיות אובייקטיבית (וביננו טוב שכך, אם הראייה שלנו היתה אובייקטיבית ויבשה גלעד שליט היה יורד מזמן מסדר היום ולאף אחד לא היה נראה הגיוני לשחרר מאות מחבלים עבור חייל אחד...)
* אני   25/04/10 | 18:41
תגובה
אומנם לא ישבתי עם גלעד בשבי אבל אם יצא לך במקרה לראות את הסירטון בו ראו את גלעד שליט היית רואה שבוודאות הוא נראה פחות טוב מכל אסיר ביטחוני שיושב בכלא ישראלי את היקף מותינו היה ניתן להקיף ב-2 ידיים מה שלא תוכלי לעשות עם אסיר ביטחוני גם עם 10 ידיים! ואל לך לזלזל בדעתו של הציבור הישראלי אנו יותר חכמים ממה שנדמה לך ולא התקשורת מחליטה על דיעותינו.. והדרך בה אנו רואים את הדברים אובייקטיבית מאוד, אנו חיים במדינה הזאת 62 שנה ועדים למתרחש סביבנו...
* מורן   25/04/10 | 19:34
אז עכשיו את גם מכירה אישית את השבויים הפלסטינים
מורן, אני לא מזלזלת בדעה של הציבור הישראלי, בכלל לא, אבל דוקא את מחזקת את הטענה שדעת הציבור מאד מאד מאד מושפעת מהתקשורת. את מדברת בקלישאות, את מציגה עובדות למרות שאין לך שום מושג ובעיקר את נורא בטוחה שאת הכי מבינה את הפרשנות שבין השורות כשבפועל את בולעת בדיוק את מה שהתקשורת מאכילה אותך. תני לעצמך כמה דקות לצאת מהצדקנות הפטריוטית שלך ולהרגע, כשאת רגועה תשאלי את עצמך האם היית זוכרת את השם גלעד שליט ללא ההתייחסות של התקשורת או קמפיינים (שהמשפחה והפעילים למען השחרור משקיעים בהם המון משאבים כדי שאני ואת לא נשכח...)? האם שחרור של מאות מחבלים חלקם עם דם על הידיים, שרב הסיכויים שיחזרו לפעול נגד ישראל ואזרחיה, משרת את האינטרסים האישיים שלך ושל הקרובים אליך ? כנראה שלא...אז למה בעצם רובנו כל כך בטוחים שגלעד חי בתנאים איומים ושצריך לשחרר אותו בכל מחיר? שתי מילים יש לי בשבילך: יחסי ציבור!!!
* יעל   25/04/10 | 23:05
לא. זה לא המשמעות של חטוף
האופי של איך האסיר/שבוי/חטוף כלוא, אין לו שום משמעות והשפעה על ההגדרה שלו. תפתחי מילון, אולי תלמדי משהו, ההבדל בין שבוי לחטוף הוא בדיוק כמו שד"ר אייל תיאר. מה שאת תיארת הוא ההבדל בין שבוי/חטוף בתנאים קשים או קלים, לא את המשמעות של המילה. ד"ר אייל מציג פה צורת התייחסות שרווחת בישראל - צורת התייחסות של אנחנו מול כל העולם - וכל העולם בוודאי טועה. מעניין אותי אם קראת בכלל את כל המאמר, או שהפסקת אחרי הכותרת והיית חייבת להגיב..
* מאייר   25/04/10 | 18:45
תגובה למאייר
מאייר, הפוסל במומו פוסל, שהרי בתגובתך אתה מתייחס באותה נשימה להיבט של הגדרה מילולית מצד אחד ומצד שני לצורת התייחסות. ושנית מי שמך לקבוע עובדות בשם כול העולם. המרירות והכעס שעולים מתגובתך המזלזלת מצביעים שאתה עצמל מדבר מהבטן ולא מהראש. חבל שאת האנרגיות השליליות האלה אתה מפנה כנגד בני עמך ולא כנגד אויבינו.
* אורן   25/04/10 | 20:37
שבוי מקבל 3 ארוחות ביום? זה מה שראית בסדרה???
את חיה בסרט, מורן, אפילו לא בסדרת טלוויזיה. ביום שזה יהיה היחס לשבויים, לא יהיה שום צורך בהול לשחרר תמורתם אלפי עצורים פלסטינים.
* א.ב.   25/04/10 | 18:51
7. מזל שאסור לקלל כאן...אתה +%$#@
* דני   25/04/10 | 17:43
6. הדוקטור הנכבד באמת לא מבין את ההבדל?
העצירים שנמצאים בישראל הם אפילו לא שבויים, הם פלסטינים שביצעו פשעים ונעצרו, כפי שעוצרים כל פושע. לעומת זאת הפלסטינים חוטפים מהשטח חיילים אקראיים שנקרו בדרכם.בגלל זה חיילנו נקראים " חטופים". לא להאמין שאנשים עם תואר " דוקטור" לא מתפדחים לפרסם כזה גבב של שטויות
* חשי   25/04/10 | 17:41
אבל זה לא מה שקרה בסדרה, נכון?
שם לא דובר על חטיפה של חיילים אקראיים, אלא על תפיסה של חיילים בשעת פעילות מבצעית. ואגב, לעצורים פלסטינים אף אחד לא קורא שבויים או חטופים, הם עצורים, כפי שאמרת בעצמך. בקיצור, טענת טיעונים שבכלל לא קשורים לסדרה או לדעה שהושמעה פה.
* ב.א.   25/04/10 | 18:50
5. אתה קורא לעצמך דוקטור? איפה השכל שלך??
שבוי מלחמה- זכאי לביקורי צלב אדום, וזכאי לזכויות נוספות שכוללת הימצאותו בשבי, אני יכול להגיד לך שישראל מחזיקה במתקני כליאה את השרצים הכי גדולים- שרצחו בדם קר ילדים ונשים בתנאים שחיילי צהל רק יכלו לקנא בהם (כאחד שראה מה הולך במחנה עופר/מגידו/קציעות-כשעוד היו באחריות צהל) תעשה לי טובה, אם אין לך משהו חכם להגיד וכל מה שיוצא לך מהפה זאת עוד שטות שמאלנית פשוט תשתוק. גלעד שליט לא זכה לביקור אחד של הצלב האדום (לא תגיד של גורם ישראלי) הם משחקים בו בתור קלף ולא בחוקים של העולם המערבי הנאור (מסתבר שנאור מידי מכדי להבין שמדובר פה בשרצים) הוא לא מקבל עשירית מהתנאים של אסיר פלסטיני שאשכרה רצח אזרחים ישראלים.. אז אל תדבר לי ברהיטות על הגדרות משפטיות של שבוי/חטוף... שיקבל תנאים של שבוי ואז נדבר!
* יוני   25/04/10 | 17:41
מה הקשר בין התנאים שבהם הוא מוחזק לבין ההגדרה שלו?
הד"ר לא דיבר על התנאים, והתנאים שבהם גלעד מוחזק בכלל לא קשורים לשאלה אם הוא שבוי או חטוף.
* עידית   25/04/10 | 18:47
הד"ר עצמו לא דיבר על ההגדרה המילונית כמעט
אלא על המהות של המילה ועל איך שישראל כביכול מציגה עצמה כצד הנפגע. ומהבחינה הזאת זה נכון. החטופים כגון גלעד שליט ודומיו נחטפו במהלך פעילות טרור ואילו השבויים שהד"ר מדבר עליהם נלקחו לשבי לאחר שביצעו פעולות טרור!! - נסיון לפגיעה/ פגיעה באזרחים!
* non    25/04/10 | 20:20
הוא בכלל לא דיבר על האסירים הביטחונים
אלא על המשמעות של המילה "שבוי" מול המילה "חטוף".
* צליל   25/04/10 | 22:47
4. אני לא מאמין !
אנא ממך ד"ר שמולאני ממש
* ד"ר    25/04/10 | 17:40
3. בושה
ד"ר אייל היקר, חטוף הוא אדם שנמצא במקלטף שאינו רואה אור יום, שסובל מתת-תזונה, שפניו חוורות, שסובל מאלימות קשה כלפיו, שאינו זכאי לזכויות אלמנטריות שלנו כבני אדם! שבוי הוא אדם שנכנס לשטח אויב ונשבה. עם זאת היום הוא יושב בתא, עם מיטה חמה, 3 ארוחות ביום, מאוורר בקיץ, שמיכה בחורף, מקלחות, סיגריות, זכאות ל-3 תפילות ביום ואפילו אינו יושב מבודד מכל אדם... צר לי אך המאמר שלך טיפשי לחלוטין ללא כל קשר למציאות אתה מעז ליצור הקבלה בין האסירים הבטחוניים שיושבים בבתי סוהר במדינת ישראל לבין חיילים ח-ט-ו-פ-י-ם אצל ארגון טרור!!! חבל שנועם ואביבה שליט צריכים להיות חשופים לקישקוש שפירסמת.
* מורן   25/04/10 | 17:40
ומאיפה את יודעת בדיוק באילו תנאים הוא מוחזק?
רק לא מזמן היתה כתבה בעיתון על מישהו שמקורב לחוטפים/שובים של שליט ולפי מה שהוא סיפר,כן דואגים לו לצרכים בסיסים ואף מעבר...לפחות זה!!
* קרן   25/04/10 | 19:34
גאונה
הוא קיבל ביקורים? האם הצלב האדום ראו אותו? האם יש לו אפשרות ללמוד באוניברסיטה של עזה? האם גלעד נכנס לתוך הרצועה בזמן החטיפה? לא! הטרוריסטים נכנסו לתוך שטח ישראל במטרה לחטוף. שבוי זה אדם הנלקח בזמן מלחמה. אם חייל היה נלקח בידי החיזבאללה בזמן לבנון 2, הוא היה שבוי ולא חטוף. בתי הסוהר בישראל הם פינוק 5 כוכבים לעומת הגיהנום שעובר גלעד.
* אלון   25/04/10 | 19:49
אהה אוקי אז אפשר להירגע השובים אמרו שהם דואגים לו אז זה בטוח נכון.
* שלומי   01/05/10 | 23:31
חופרתת את
* אני   25/04/10 | 19:34
2. שמאלני חופר
* קיקי   25/04/10 | 17:39
מילים כדורבנות.
* ימני קיצוני   25/04/10 | 20:17
1. בול שיט
סתם בילבולי מוח
* בחחחח   25/04/10 | 17:18
אשכרה
* לינוי   25/04/10 | 17:36